pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Kajen » pn cze 22, 2009 9:05 am

Podkladkami miedzy gorny wahacz a rame. W manualu gdzies widzialem ale jak sie dokladnie przyjzysz to bedziesz wiedzial o co chodzi.

Awatar użytkownika
KML1
 
 
Posty: 825
Rejestracja: ndz sie 03, 2008 10:16 pm
Lokalizacja: Warszawa/Natolin
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: KML1 » pn cze 22, 2009 10:24 am

Eskapada pisze:całą ramkę z szybkami dwiema trzeba wyjąc z nadwozia. Ramka przymocowania do karoserii jest za pomocą blaszek i pewnie samej szybki nikt Ci nie sprzeda tylko całą kompletną szybę boczną za około 200 zł. Od długiego modelu nie pasuję ( jest dłuższa )

Dzięki za info, dzwoniłem już w kilka miejsc, wszędzie krzyczą 250 zł + przesyłka , trochę drogo jak za taką szybkę.

Jakby ktoś miał na zbyciu taniej to jestem zainteresowany, narazie jeżdżę z dociętym poliwęglanem :)21
Pozdro!!!
Pajero II 94r Krótki. BFG 33/10,5 R 15 , Body lift 2". - Sprzedany

marcyb3
Posty: 320
Rejestracja: wt maja 13, 2008 4:38 pm
Lokalizacja: Wielkopolska/Okonek/Jastrowie

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: marcyb3 » pn cze 22, 2009 3:41 pm

witam mam do kupienia wyciągarke sprawną sprowadzona przez mojego kumpla z Anglii zdemontowana z samochodu<auto lawety>co sądzicie o niej wysterczy mi i czy opłaca się za 400zł??lina do wymiany bo jest w kiepskim stanie,do tego jest wszystko co potrzebne do podłączenia,i oczywiscie pilot.to jest LBS 1200.

Obrazek


Obrazek

Z góry dziękuje za wypowiedzi
Pozdrawiam
Pajero 2,5TD,87r 100KM
Niestety juz sprzedane, ale napewno jeszcze bedzie miś ale już II

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Eskapada » pn cze 22, 2009 3:51 pm

opłaca się - pod warunkiem że jest to 12Voltową winda :)21 Lina to najmniejszy wydatek ... podłącz na krótko do AKU i sprawdź czy działa
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

marcyb3
Posty: 320
Rejestracja: wt maja 13, 2008 4:38 pm
Lokalizacja: Wielkopolska/Okonek/Jastrowie

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: marcyb3 » pn cze 22, 2009 3:52 pm

działa na 100% pod 12V ma przetwornice jak coś i można ją podłączyć też na 24V,wiem ze lina to najmniejszy problem.dzięki
Pajero 2,5TD,87r 100KM
Niestety juz sprzedane, ale napewno jeszcze bedzie miś ale już II

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Eskapada » pn cze 22, 2009 3:54 pm

marcyb3 pisze:działa na 100% pod 12V ma przetwornice jak coś i można ją podłączyć też na 24V,wiem ze lina to najmniejszy problem.dzięki

nowe drążki skrętne se kup zanim ją zmotasz do auta :)21
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

marcyb3
Posty: 320
Rejestracja: wt maja 13, 2008 4:38 pm
Lokalizacja: Wielkopolska/Okonek/Jastrowie

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: marcyb3 » pn cze 22, 2009 3:56 pm

wymieniałem rok temu wiec nie powinno być z nimi problemu na dzień dzisiejszy,musze tylko wymienić końcówki drążka kierowniczego,bo juz mam mały luz.
Pajero 2,5TD,87r 100KM
Niestety juz sprzedane, ale napewno jeszcze bedzie miś ale już II

Awatar użytkownika
muhha
 
 
Posty: 884
Rejestracja: pt paź 08, 2004 12:03 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: muhha » śr cze 24, 2009 4:47 pm

pytanko, czy skrzynia biegow od diesela 2.5, pasuje do 3.0V6 ??

marcyb3
Posty: 320
Rejestracja: wt maja 13, 2008 4:38 pm
Lokalizacja: Wielkopolska/Okonek/Jastrowie

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: marcyb3 » śr cze 24, 2009 4:51 pm

nie, bo są inne przełożenia i z tego co pamiętam ma chyba inny kołnierz
Pajero 2,5TD,87r 100KM
Niestety juz sprzedane, ale napewno jeszcze bedzie miś ale już II

Awatar użytkownika
muhha
 
 
Posty: 884
Rejestracja: pt paź 08, 2004 12:03 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: muhha » śr cze 24, 2009 4:56 pm

wlasnie chodzilo mi o polaczenie, :-?

a jeszcze jedno, wajchy do przerzucania biegow sa w reduktorze ?? wiec temat rozlaczenie reduktora od skrzyni i zastapienie go innym chyba odpada ??

Dzieki

marcyb3
Posty: 320
Rejestracja: wt maja 13, 2008 4:38 pm
Lokalizacja: Wielkopolska/Okonek/Jastrowie

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: marcyb3 » śr cze 24, 2009 5:01 pm

kolego nie kombinuj, kup lepiej skrzynie do danego silnika i bedziesz miał swięty spokój.
Ostatnio zmieniony śr cze 24, 2009 10:31 pm przez marcyb3, łącznie zmieniany 1 raz.
Pajero 2,5TD,87r 100KM
Niestety juz sprzedane, ale napewno jeszcze bedzie miś ale już II

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Kajen » śr cze 24, 2009 5:40 pm

Podepnę sie pod temacik skrzyn, skoro juz o tym mowa.
Moze ktos wie, czy do 2.5 (4d56) podpasi skrzynia od 2.3 (4d55)...
@acinskiego silnik lezy u mnie(2.5) aczkolwiek mam na razie 2.3 a słyszałem ze były rozne skrzynie, cos tam z zeliwną obudową czy jakos tak... Bo moze sie okazac, ze zrobię remont silnika, ktory będzie czekał i czekał na skrzynke :)

@damnit to pewnie bedzie wiedzial albo @goszen, a przy okazji jakies numerki na tych aisinach wybijali ? Jezeli tak to w ktorym miejscu ? Dawno pod spod nie zaglądałem, boję
się patrzec na ramę :)

Awatar użytkownika
muhha
 
 
Posty: 884
Rejestracja: pt paź 08, 2004 12:03 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: muhha » śr cze 24, 2009 5:57 pm

marcyb3 pisze:kolego nie kąbinuj, kup lepiej skrzynie do danego silnika i bedziesz miał swięty spokój.
skad wiesz co chcem robic, a jezeli nie znasz odpowiedzi na pytanie to sie nie cisnieniuj i nie odpisuj.

a po za tym pisze sie kombinuj

Awatar użytkownika
Qpa_z_polski
 
 
Posty: 189
Rejestracja: śr lut 13, 2008 8:06 am
Lokalizacja: Oława
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Qpa_z_polski » śr cze 24, 2009 9:37 pm

muhha pisze:
marcyb3 pisze:kolego nie kąbinuj, kup lepiej skrzynie do danego silnika i bedziesz miał swięty spokój.
skad wiesz co chcem robic, a jezeli nie znasz odpowiedzi na pytanie to sie nie cisnieniuj i nie odpisuj.

a po za tym pisze sie kombinuj

nie zebym sie czepiał ale nie lubie jak sie ktos czepia a sam sie nie stosuje... CHCĘ a nie CHCEM ... ale to tylko na przyszłośc i nie bierz tego do siebie :)
*Pojara 2
*Vitara +most uaz
*Parchol GR...

w poszukiwaniu nowego trupa ... :)

Awatar użytkownika
muhha
 
 
Posty: 884
Rejestracja: pt paź 08, 2004 12:03 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: muhha » czw cze 25, 2009 7:41 am

Qpa_z_polski pisze:...
hehe
faktycznie, ale siara :oops: :) chyba sam sie podcisnieniowalem :D

Awatar użytkownika
rudypajero.koszalin
Posty: 1895
Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
Lokalizacja: koszalin
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: rudypajero.koszalin » czw cze 25, 2009 9:05 am

muhha pisze:wlasnie chodzilo mi o polaczenie, :-?

a jeszcze jedno, wajchy do przerzucania biegow sa w reduktorze ?? wiec temat rozlaczenie reduktora od skrzyni i zastapienie go innym chyba odpada ??

Dzieki
Wajchy od biegów faktycznie są w reduktorze, jedyny mądry sposób to zastąpienie oryginalnej skrzyni inną np: od L300 lub Hyundaya H100 (mają takie same silniki co Pajero,2,5d itylny napęd), jedyny problem to kombinacja z dźwignią zmiany biegów. Kolejnym minusem jest długość skrzyni od L300.

Skrzynie od 3,0b są takie same co w 2,5td ale kielich sprzęgła i wałek sprzęgłowy jest inny.
Przy silnikach 2,5td bywały różne skrzynie, nie wszystkie pasują zamiennie ze względu na kształt tyłu skrzyni (w miejscu gdzie się przykręca reduktor).
Skrzynia od 2,3td pasuje do 2,5td (2,5td to rozwiercony 2,3td) i na odwrót.
W silnikach 3,5 V6 i 2,8td jest analogicznie co w 3,0 V6 (skrzynia identyczna ale kielichy inne i wałki sprzęgłowe).
Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.

Awatar użytkownika
muhha
 
 
Posty: 884
Rejestracja: pt paź 08, 2004 12:03 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: muhha » czw cze 25, 2009 11:21 am

rudypajero.koszalin pisze:...
ehh, kurde chyba nic nie wykombinuje,
moje pytanie sie pojawilo, bo silnik 3.0 V6 chcialem wlasnie laczyc ze skrzynia od L300, zeby zastosowac reduktor od mercedesa G, ale niebylem pewny czy jest taka sama jak w Pajero benzyna, bo ze to samo jak w dieselu wiedzialem


Dzieki rudy za odpowiedz :)2

:D

Awatar użytkownika
kubolMB
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 72
Rejestracja: sob sie 30, 2008 12:33 pm
Lokalizacja: Pyrlandia

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: kubolMB » pt cze 26, 2009 11:16 pm

hej
zauważyłem, poczułem i usłyszałem ;-), że mam wyrąbane gumki na dolnym mocowaniu amorków z przodu. Czy ten feler można naprawić, np. gumki są wymienialne, czy trzeba całe amory zmienić?
Kuba
ex: Suzuki Samurai cabrio 1.3 '91
ex: Pajero II 2.5 TD '92
ex: Feroza Limited 1.6i 16V '92

Awatar użytkownika
Przemy
 
 
Posty: 923
Rejestracja: pt lut 08, 2008 8:58 am
Lokalizacja: Szczecin

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Przemy » sob cze 27, 2009 7:26 am

są wymienne. Gumki się szybko wybijają. Kup polibusze koszt 10-15zł za sztukę. Ja tak robiłem i spokój.
# Racja jest jak dupa, każdy ma swoją

[J. Piłsudski].

gg1196424

Awatar użytkownika
kubolMB
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 72
Rejestracja: sob sie 30, 2008 12:33 pm
Lokalizacja: Pyrlandia

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: kubolMB » sob cze 27, 2009 9:23 am

Przemy pisze:są wymienne. Gumki się szybko wybijają. Kup polibusze koszt 10-15zł za sztukę. Ja tak robiłem i spokój.
Dzięki za info!

Interesuje nie jeszcze, jaka jest pojemność baku w pajero II
Kuba
ex: Suzuki Samurai cabrio 1.3 '91
ex: Pajero II 2.5 TD '92
ex: Feroza Limited 1.6i 16V '92

Awatar użytkownika
Browning
Posty: 1726
Rejestracja: sob wrz 13, 2008 10:09 am
Lokalizacja: Łódź

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Browning » sob cze 27, 2009 9:26 am

W krótkim PII to 60 litrów. Tyle mi przynajmniej wchodzi...
Zielony Autobus 2,7TDi

Awatar użytkownika
Przemy
 
 
Posty: 923
Rejestracja: pt lut 08, 2008 8:58 am
Lokalizacja: Szczecin

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Przemy » sob cze 27, 2009 9:53 am

W długim wg instrukcji jest 92l
# Racja jest jak dupa, każdy ma swoją

[J. Piłsudski].

gg1196424

Awatar użytkownika
poreb
 
 
Posty: 2632
Rejestracja: wt lip 31, 2007 9:56 pm
Lokalizacja: Górny Śląsk
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: poreb » sob cze 27, 2009 10:38 am

to wszystko zalezy od modelu i rocznika
mnie wchodzi nawet 72 litry gdy przeciagne troche rezerwe
biedny inżynier :)21
"[cenzura] no nie, no po prostu [cenzura] no nie!"

Awatar użytkownika
Myke
Posty: 351
Rejestracja: sob paź 25, 2008 4:56 pm
Lokalizacja: Warszawa Bielany

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Myke » sob cze 27, 2009 6:03 pm

75litrow w angolu z 91 :D
Bo bez blota to nie robota :)
Terrano 2.7TD 1990...

Awatar użytkownika
kubolMB
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 72
Rejestracja: sob sie 30, 2008 12:33 pm
Lokalizacja: Pyrlandia

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: kubolMB » ndz cze 28, 2009 9:12 am

Czyli muszę sam spróbować zalać do pełna :D

Aha, jeszcze jedno, na przednim kole nie mam takiego pierścienia chromowanego, chyba ochronnego, montowanego na sprzęgiełko (mam automaty). Chciałbym go sobie dokupić, ale nie wiem czy automaty i manuale miały takie same te pierścienie i jakiego szukać.
Kuba
ex: Suzuki Samurai cabrio 1.3 '91
ex: Pajero II 2.5 TD '92
ex: Feroza Limited 1.6i 16V '92

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość