pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Kajen » śr lip 01, 2009 4:57 pm

No zjarała, no. Cos podwojnie wali posty...

dafvonqpa
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 95
Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 9:55 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: dafvonqpa » śr lip 01, 2009 7:46 pm

marcyb3 pisze:witam chciałbym przypomnieć moje prytanie,mój tata ma problem pali mu bezpiecznik i znikają wszystkie kontrolki, nie ma kierunkowskazów i podświetlenia deski rozdzielczej z licznikiem,miał może ktoś taki przypadek? misiek 2,5TD z 1988 roku.wersja krótka jeśli ma to jakiekolwiek znaczenie,chociaż myślę ze nie.za cholere nie można przyczyny zlokalizować.pozdrawiam
,

Witaj,

Ja miałem podobna usterke. Przynajmniej raz w tygodniu musialem wymieniac bezpiecznik.

Przyczyny były dwie,

1. przetarł sie kabelek od podswietlenia tylniej tablicy, i topił sie stanowiąc zerowy opór w trakcie jazdy dotykajac masy.

2. Kable od gniazda przyczepki tez sie przetarly i dotykaly masy, prawdopodobnie jak wlaczalem kierukowskazy.

Musisz sprawdzic cala instalacje, szczegolnie w miejscach, gdzie dotyka ostrych krawedzi.

Czasem jest tak , ze zrobilo sie zwarcie i rozgrzane kable w wiazce topia sie w jeno i powstaje choinka.

Kolejna sprawa , zlacza zarówek. Czasem jeden styk zasniedzieje i juz dzieja sie cuda.

Ostatnia sprawa , to wartosc bezpiecznika. Musisz sprawdzic, jaki powinien byc, moze wstawiasz za mały.

Pozdrawiam

Dawid

marcyb3
Posty: 320
Rejestracja: wt maja 13, 2008 4:38 pm
Lokalizacja: Wielkopolska/Okonek/Jastrowie

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: marcyb3 » śr lip 01, 2009 10:29 pm

już wszystko ok, okazało się ze czujnik od wstecznego robił zwarcie i dlatego paliło bezpiecznik.dzięki za odpowiedz i pozdrawiam
Pajero 2,5TD,87r 100KM
Niestety juz sprzedane, ale napewno jeszcze bedzie miś ale już II

Awatar użytkownika
kubolMB
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 72
Rejestracja: sob sie 30, 2008 12:33 pm
Lokalizacja: Pyrlandia

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: kubolMB » czw lip 02, 2009 4:41 pm

hej,
pytałem parę postów wyżej o wyrąbane gumki na dolnym mocowaniu przednich amorów. Kolega stwierdził, że często się to dzieje, i poradził kupić polibusze. Kontaktowałem się ze sklepem 4x4 i pan był trochę zdziwiony, że pytam o dolne mocowanie, bo nikt o to nie pyta i nie mają w ofercie. Ale mogą sprowadzić za ok. 100 za dwie gumki i 2 tulejki. To będzie to?
Kuba
ex: Suzuki Samurai cabrio 1.3 '91
ex: Pajero II 2.5 TD '92
ex: Feroza Limited 1.6i 16V '92

Awatar użytkownika
Qpa_z_polski
 
 
Posty: 189
Rejestracja: śr lut 13, 2008 8:06 am
Lokalizacja: Oława
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Qpa_z_polski » czw lip 02, 2009 5:21 pm

zalezy w jakim stnaie masz amorki... jak amsz jakies dobre i swieze to kupuj, a jak amory masz zwykłe to nie pchaj sie w to uzbieraj troche i kup swieze amorki, maja nowe gumki i pozatym nowy amor :) miałem to samo to kupiłem 2 koni bo i tak miałem wyrzucone i bardzo łądnie robia
*Pojara 2
*Vitara +most uaz
*Parchol GR...

w poszukiwaniu nowego trupa ... :)

Awatar użytkownika
Browning
Posty: 1726
Rejestracja: sob wrz 13, 2008 10:09 am
Lokalizacja: Łódź

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Browning » czw lip 02, 2009 5:32 pm

Jest w Pajero II coś takiego jak czujnik niskich obrotów w zależności od nagrzanego silnika (na pewno jest :)21 )???? Gdzie tego szukać i jak wygląda??
Zielony Autobus 2,7TDi

DjGraf
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 34
Rejestracja: wt paź 28, 2008 1:26 pm
Lokalizacja: Suwałki
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: DjGraf » pt lip 03, 2009 8:29 am

Pomocy :) nie mam pojęcia co się stało :) wczoraj wieczór, pojechałem sobie mitsu do cepeenu i cos mi tak sprzeglo do polowy zaczelo chodzic, zatankowalem i wracajac... sprzeglo przestalo wracac do polozenia wlasciwego ( czytaj: cholera nie chce wracac na miejsce i jest ciagle w podlodze ), na szczescie 3jka wrzucona to dojechalem do domu jako tako... i teraz co sie dzieje i jak to naprawic?:) Sprawdzalem poziom plynu hamulcowego ale jest w normie ( bo taka wiesc od miechanika uslyszalem, ze jak nie bedzie a hydrauliczne sprzeglo to nie bedzie plynu hamulcowego ). Pojarka to V6 3000 z 1990 roku L040...
Pajero I 1989 2.5TD "Lodówa"
Pajero I 1990 3.0v6 "Kermit"
PIN: 225C5BA9

Awatar użytkownika
DamnIt!
 
 
Posty: 3268
Rejestracja: śr paź 29, 2008 11:09 pm
Lokalizacja: ok. Krakał

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: DamnIt! » pt lip 03, 2009 8:55 am

DjGraf pisze:Pomocy :) nie mam pojęcia co się stało :) wczoraj wieczór, pojechałem sobie mitsu do cepeenu i cos mi tak sprzeglo do polowy zaczelo chodzic, zatankowalem i wracajac... sprzeglo przestalo wracac do polozenia wlasciwego ( czytaj: cholera nie chce wracac na miejsce i jest ciagle w podlodze ), na szczescie 3jka wrzucona to dojechalem do domu jako tako... i teraz co sie dzieje i jak to naprawic?:) Sprawdzalem poziom plynu hamulcowego ale jest w normie ( bo taka wiesc od miechanika uslyszalem, ze jak nie bedzie a hydrauliczne sprzeglo to nie bedzie plynu hamulcowego ). Pojarka to V6 3000 z 1990 roku L040...
sprawdź stan płynu w zbiorniczku od sprzęgła - powinno być obok hamulcowego. Jak mało to dolej i odpowietrz układ. Jeśli wysprzęglik(siłowniczek z gumową harmonijką z boku silnika) jest mokry to kupujesz nowy lub reparaturkę.

Jeśli nie to, to ktoś za kierownicę a Ty pod samochód i obserwuj działanie wysprzęglika podczas wciskania sprzęgła.
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell

Awatar użytkownika
dziaraxx1
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 42
Rejestracja: czw gru 25, 2008 10:19 pm
Lokalizacja: Lesica

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: dziaraxx1 » sob lip 04, 2009 6:36 am

odnośnie zbieżności o ja robie tak mam 31"x10,5 biore miarke 2m wystarczy i mierze z przodu i z tyłu koła od boku do boku wyszło po 121cm z przodu dałem 121,5cm i po problemie lekko rozbieżne kierownica wraca na swoje miejsce a kąty wystarcz dwa płaskowniki o gr 2mm w każdym po dwa otwory na szerokość śrub wahacza z mierzeniem jest kłopot bo silnik przeszkadza ale wystarczy stanąć na równym do poziomnicy dwa ściski o tej samej długości na wysokość felgi i szukamy pionu rozwiązanie dla opon MT bo nie śmigam na nich więcej niż 120 km/h
"PII 2,5td M+SS 31x10,5 Buda+120mm Ratio5,2 + lsd " RIP
Płaski teraz

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Kajen » sob lip 04, 2009 3:44 pm

Za siedem dych ustawiają zbieznosc u mnie na laserze. Warto sie z tym bujac ?

Awatar użytkownika
DamnIt!
 
 
Posty: 3268
Rejestracja: śr paź 29, 2008 11:09 pm
Lokalizacja: ok. Krakał

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: DamnIt! » sob lip 04, 2009 3:48 pm

U nas "na wsi" zbieżność kosztuje 20-40 zł. Za całą geometrię trzeba dać znacznie więcej. Warto jednak zainwestować, bo szkoda paliwa i opon niszczyć.
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Kajen » ndz lip 05, 2009 10:12 am

Zle napisałem jednak... Cała geometria kosztuje ok 70 a sama zbieznosc podobnie jak w Krakowie. Tyle, ze ja nigdy nie ustawiałem w stacji diagnostycznej kątow pochylenia koła. A to dlatego, ze albo nie mieli podkładek dystansowych albo nie wiedzieli jak sie do tego zabrac, zeby nie popsuc :) Dlatego tez kąty ustawiałem sobie sam "na oko" i jest dobrze - podkręcałem drązki.
Powinienem chyba teraz bic się w piersi za to, ze czasem uprawiam druciarstwo a ktos ustawia zbieznosc na miarkę :) Mimo wszystko wolałbym podjechac z tym na laser...

dafvonqpa
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 95
Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 9:55 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: dafvonqpa » wt lip 07, 2009 7:23 pm

Witajcie,

Czy ktos wie jak ida kable od kopulki do swiec w 2,6 benzyna Pajero I?

Wiem, ze pierwszy przy Kopulce od gory idzie do swiecy blizej kabiny, kolejny do II od kabiny, a jak dalej?

Co może być przyczyna strzelania z rury, ale tylko na gazie przy hamowaniu biegiem czwartym? Tu chyba chodzi o predkosc kolo 60 70, jak puszczam gas strzela. Na benzynie tego nie ma.

Pozdrawiam

Dawid

Awatar użytkownika
bugasb
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 71
Rejestracja: pt mar 28, 2008 2:14 pm
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: bugasb » wt lip 07, 2009 7:44 pm

dafvonqpa pisze: Czy ktos wie jak ida kable od kopulki do swiec w 2,6 benzyna Pajero I?
Podaj mail na PW, to zrobie foto silnika i wyślę Ci mailem, ale dopiero jutro, bo sie własnie wdrapałem na moje <cenzura> 4-te piętro.


Co może być przyczyna strzelania z rury, ale tylko na gazie przy hamowaniu biegiem czwartym? Tu chyba chodzi o predkosc kolo 60 70, jak puszczam gas strzela. Na benzynie tego nie ma.
Strzały czasem i u mnie się zdarzaja, podejrzewam, ze jest to wypadkowa trzech czynników - świec, kabli oraz regulacji dawki gazu. To taka moja mala teoria, więc sie płosze nie śmiać. Kable zmieniłem, świece są nowe, podregulowałem gazior i jest lepiej.

Na benzynie nie wiem, bo mi ta opcja nie bangla.
PiotrBe gaawangarda.org

dafvonqpa
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 95
Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 9:55 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: dafvonqpa » wt lip 07, 2009 8:38 pm

bugasb pisze:
dafvonqpa pisze: Czy ktos wie jak ida kable od kopulki do swiec w 2,6 benzyna Pajero I?
Podaj mail na PW, to zrobie foto silnika i wyślę Ci mailem, ale dopiero jutro, bo sie własnie wdrapałem na moje <cenzura> 4-te piętro.


Co może być przyczyna strzelania z rury, ale tylko na gazie przy hamowaniu biegiem czwartym? Tu chyba chodzi o predkosc kolo 60 70, jak puszczam gas strzela. Na benzynie tego nie ma.
Strzały czasem i u mnie się zdarzaja, podejrzewam, ze jest to wypadkowa trzech czynników - świec, kabli oraz regulacji dawki gazu. To taka moja mala teoria, więc sie płosze nie śmiać. Kable zmieniłem, świece są nowe, podregulowałem gazior i jest lepiej.

Na benzynie nie wiem, bo mi ta opcja nie bangla.

Zmienilem swiece, zmienilem kable, tak jak mi koledzy podawali made in japan. Krece instalacja, ale nie moge wyregulowac. Kolejna sprawa to odpala na zimnym, po przejechaniu kilkunastu km, odpala tylko na benzynie. Kiedys odpalal nawet przy minus 10. W kopulce jest taki kondensator i w nim upalila sie koncowka polutowalem, moze on tez byc przyczyna, bo kiedys dzialal idelanie. Jak regulowac instalacje. Ma dwa punkty na dolotach do gaznika na wezach idacych w Y i na mikserze imbus. Nie wiem jak to ma byc ustawione. A strzela na 4 biegu jak puszcam gaz, czyli kiedy samochod jedzie na hamujacym silniku. Jakas czarna seria w tym roku, Kiedys ten samochod mimo wieku dzialal lepiej niz fabrycznie nowy renault traffic. Może za duzo jezdze na gazie i to wykancza silnik? Ile kosztuje nowa kopulka? moze tez ja wymienic? A filtr powietrza? moze i on ma swoj udzial?

Dzieki

Dawid

Awatar użytkownika
rort_
Posty: 1681
Rejestracja: ndz cze 18, 2006 9:34 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: rort_ » wt lip 07, 2009 9:36 pm

'kręce instalacją'? Hmmmm. Ja bym z gazem na regulację podjechał do gazownika. A parownika Ci nie mrozi, że nie chce zapalać na gazie?
Jak coś, to dzwoń: 609 539 773

Awatar użytkownika
acinski
Posty: 1604
Rejestracja: pn sie 06, 2007 11:51 am
Lokalizacja: Chorzów

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: acinski » wt lip 07, 2009 9:44 pm

Jak odpalał na gazie przy -10 to ja nie wróżę temu silnikowi dłuższego żywota. Może własnie zaczyna się kończyć. Aby silnik pracował na gazie ten musi zostąć wprowadzony w fazę lotną a do tego potrzebna jest temperatura. W każdym razie. silnik pewnie jeszcze zdrowy skoro na benzynie robi. Wymień parownik bo membrany już pewnie nie ma po odpalaniu w zimie i skocz z tym do gaziarza na regulację bo skatujesz gniazda zaworowe. Gaz ma to do siebie, że dobrze wyregulowany nie szkodzi silnikowi a i spaliny są czyste ale źle ustawiony to kanał na każdej linii.
Dziadek 2,5TD `98

dafvonqpa
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 95
Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 9:55 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: dafvonqpa » wt lip 07, 2009 9:49 pm

rort_ pisze:'kręce instalacją'? Hmmmm. Ja bym z gazem na regulację podjechał do gazownika. A parownika Ci nie mrozi, że nie chce zapalać na gazie?

Czasem jest caly w szronie, a czasem caly gorący. W kazdym razie jezdze na benzynie i pojade do goscia od gazu.

dafvonqpa
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 95
Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 9:55 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: dafvonqpa » wt lip 07, 2009 9:53 pm

acinski pisze:Jak odpalał na gazie przy -10 to ja nie wróżę temu silnikowi dłuższego żywota. Może własnie zaczyna się kończyć. Aby silnik pracował na gazie ten musi zostąć wprowadzony w fazę lotną a do tego potrzebna jest temperatura. W każdym razie. silnik pewnie jeszcze zdrowy skoro na benzynie robi. Wymień parownik bo membrany już pewnie nie ma po odpalaniu w zimie i skocz z tym do gaziarza na regulację bo skatujesz gniazda zaworowe. Gaz ma to do siebie, że dobrze wyregulowany nie szkodzi silnikowi a i spaliny są czyste ale źle ustawiony to kanał na każdej linii.
Z tym odpalaniem to pewnie jest tak, ze sama instalacja odpala na benzynie. Bo po przekreceniu kluczyka slychac elektrozawory, najpierw zielona dioda, potem czerwona benzyna. Po pewnym czasie gasnie czerwona i jest tylko zielona. Silnik posiada gaznik, wiec klasyczny"polonez". To instalacja I generacji. Ja juz tam nie krece, bo jeszcze mi wywali w powietrze. Moze faktycznie bedzie cos do wymiany.


Czy orientujecie się ile moze kosztowac kopulka , ten plastik gdzie wchodza przewody do swiec? Moze i to warto wymienic.?

Awatar użytkownika
neurot
 
 
Posty: 155
Rejestracja: ndz lut 17, 2008 10:40 am
Lokalizacja: Litzmannstadt

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: neurot » wt lip 07, 2009 10:00 pm

hej,
przede wszystkim ustaw prawidłową dawkę gazu u gazownika, wtedy będziesz miał najważniejszy powód wykluczony; niech sprawdzi też parownik, filterek od gazu... do filtra powietrza też zerknij, gaz jest czuły na dopływ powietrza, choć nie powinno być to przyczyną strzelania; inna sprawa, że mój gazownik twierdzi, że zawsze gaz będzie strzelał, kwestia jak mocno i czy coś przy tym uszkodzi :)21
moja instalka jest wyregulowana i auto śmiga jak szalone,
czego i Tobie życzę :D

pozdr.
Pajero I 3,0 V6

Awatar użytkownika
acinski
Posty: 1604
Rejestracja: pn sie 06, 2007 11:51 am
Lokalizacja: Chorzów

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: acinski » wt lip 07, 2009 10:18 pm

Zmień gazownika. Gaz nie ma prawa strzelać przy dobrze skonfigurowanej instalacji.
Dziadek 2,5TD `98

Awatar użytkownika
neurot
 
 
Posty: 155
Rejestracja: ndz lut 17, 2008 10:40 am
Lokalizacja: Litzmannstadt

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: neurot » wt lip 07, 2009 10:35 pm

acinski pisze:Zmień gazownika. Gaz nie ma prawa strzelać przy dobrze skonfigurowanej instalacji.
tak, masz rację,
cynicznie przytoczyłem jego słowa,
mój nie strzelił jeszcze ni razu :)21

i jeszcze cytat z 'lpg forum', który być może wyznaczy kierunek sprawdzania instalki:
"Najczęściej wina leży tu w za długim przewodzie od parownika do miksera, oraz samym mikserze - gdy ma za duże dławienie to silnik nie pobiera dobrze gazu i jego stężenie w dolocie rośnie. Gaz nie ma prawa zalegać w dolocie, musi być cały czas w ruchu, każde nadmierne dławienie to sprzyjanie warunkom wybuchu gazu."

pozdr.
Pajero I 3,0 V6

dafvonqpa
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 95
Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 9:55 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: dafvonqpa » śr lip 08, 2009 9:24 pm

Witam!

Dzis poprawilem przewody, zdjąłem gumowe oslony i kabel wciskalem do samego konca. Efekt taki, ze silnik chodzi jak zegareczek, raz tylko na 4 pierdnał , ale nie strzelił. Zatankowałem na innej stacji i jak na razie chodzi jak ognisty szerszeń. Jedyny problem, to po okolo 1 h pracy nagle gasnie i nie mozna go odpalic. Musze na paliwo i potem syndrom "baltazara gąbki" i chodzi na gazie. Umówiłem się na sobote do znajomego gazownika. Wynika z tego, ze uklad zaplonowy musi byc idealnie czysty, a wszystkie przewody docisniete na maxa.

A jesli piszemy o problemach roznych, miał ktoś problem z zepsutym wskaznikiem paliwa? rozkrecalem tablice , widac, ze wszystko polutowane, na mierniku tez dziala, moze przewód gdzies miedzy bakiem, a wskaznikiem. Dziwne jest to, ze zapala sie rezerwa. Prosze o info Pajero 2,6 benzyna,

Pozdrawiam

Dawid

Awatar użytkownika
rort_
Posty: 1681
Rejestracja: ndz cze 18, 2006 9:34 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: rort_ » czw lip 09, 2009 5:52 pm

[quote="dafvonqpaCzy orientujecie się ile moze kosztowac kopulka , ten plastik gdzie wchodza przewody do swiec? Moze i to warto wymienic.?[/quote]

Najpierw popatrz do kopułki (pod kopułkę?) i sprawdź stan tych metalowych słupków. Jak są bardzo wytarte (ponacinane), to sobie wymień kopułkę, a jak nie, to olej sprawę. Może też być zaśniedziała.
Jak coś, to dzwoń: 609 539 773

dafvonqpa
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 95
Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 9:55 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: dafvonqpa » czw lip 09, 2009 9:39 pm

rort_ pisze:[quote="dafvonqpaCzy orientujecie się ile moze kosztowac kopulka , ten plastik gdzie wchodza przewody do swiec? Moze i to warto wymienic.?
Najpierw popatrz do kopułki (pod kopułkę?) i sprawdź stan tych metalowych słupków. Jak są bardzo wytarte (ponacinane), to sobie wymień kopułkę, a jak nie, to olej sprawę. Może też być zaśniedziała.[/quote]

Pod kopulke patrze jak tylko wjade w wode, bo ciagle sie zalewa. Dzis wlasnie stanal w blocie i czyscilem kopulkę i tak jak piszesz, jakby ktos nozem ponacinal, wiec cos mi sie wydaje , ze iskra przeskakuje i jak jest troche wilgoci idzie gdzies w bok.

Kolejne pytanie do kolegów offroadowców, czy stosujecie jakies osłony pod silnik, co wjade szybciej w wode wszystko mokre i nie odpala. Nastepny samochod kupuje w dieslu, bo do benzyny juz nie mam cierpliwosci.

Pozdrawiam

Dawid

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość