pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Moderator: Kosiarz
Moje były dwa lata OK. Teraz jak się zapną to ciągną. Ale zaczynają szwankowac kiedy musisz parę razy cofnąć i ruszyć, wtedy jak cofasz (na napędzie) to się bladzie rozłączają - a nie powinny i zaskakują dopiero z opóźnienie. ząbek do wymiany.
Ziemia jest płaska, każdy to widzi. Za wyjątkiem mojej wiochy gdzie jest ewidentnie wypukła.
- kudlaty_bytom
-
- Posty: 289
- Rejestracja: ndz mar 18, 2007 1:28 pm
- Lokalizacja: Bytom
- Kontaktowanie:
w diesel'u nie masz zapłonu, tylko początek wtrysku, moze być przestawiony, sprawdź świece, to nic nie kosztujeKLforest pisze:płynu nie ubywa (raczej)przynajmniej znacznych ilości czy mogą to być świece lub źle ustawiony zapłon
był sobie misiek 2.6 Wagon '86
obecnie zaglądam towarzysko
_______________________
GG: 4366835
obecnie zaglądam towarzysko

_______________________
GG: 4366835
kudlaty_bytom pisze:w diesel'u nie masz zapłonu, tylko początek wtrysku, moze być przestawiony, sprawdź świece, to nic nie kosztujeKLforest pisze:płynu nie ubywa (raczej)przynajmniej znacznych ilości czy mogą to być świece lub źle ustawiony zapłon
wiem że początek wtrysku ( potocznie zapłon mniej pisania a praktycznie wszyscy wiedzą o co chodzi ) Dziękuję za radę zacznę od sprawdzenia świec

klforest długi miś z 89roku
- kudlaty_bytom
-
- Posty: 289
- Rejestracja: ndz mar 18, 2007 1:28 pm
- Lokalizacja: Bytom
- Kontaktowanie:
Przymierzam się do wymiany olejów w skrzyni, reduktorze i mostach, niby wszystko jest jasne: 80W90 , GL4
Nasuwa mi się jednak kilka pytań :
Mineralny, półsyntetyk, syntetyk ?
GL4 czy może lepiej wyższy (GL5) ?
80W90 czy może lepiej 80W140 ?
Teraz to sam już nie wiem
Nasuwa mi się jednak kilka pytań :
Mineralny, półsyntetyk, syntetyk ?
GL4 czy może lepiej wyższy (GL5) ?
80W90 czy może lepiej 80W140 ?
Teraz to sam już nie wiem

Terrano 2,7TDI 98'
było Pajero 2,3TD 87'
było Pajero 2,3TD 87'
ja leję w mosty, reduktor i skrzynię 75W90 - o ile pamiętam półsyntetyk - czyli troszkę lepiej niż zeleca manual. Nie ma sensu wydawać kupy szmalu na niewiadomoco. Lej jak instrukcja przewiduje i już.fotam pisze:Przymierzam się do wymiany olejów w skrzyni, reduktorze i mostach, niby wszystko jest jasne: 80W90 , GL4
Nasuwa mi się jednak kilka pytań :
Mineralny, półsyntetyk, syntetyk ?
GL4 czy może lepiej wyższy (GL5) ?
80W90 czy może lepiej 80W140 ?
Teraz to sam już nie wiem
Dziękuję bardzo tego było mi trzeba . Teraz jest już trochę opóźniony i jest dużo lepiej więc mogę jechać na fachowe ustawienie do jakiegoś znawcy tematu ( byłem ciekaw czy to kwestia ustawień czy na przykład uszkodzenia wtrysków- tzw lania)Faja pisze:Problem z rozruchem może wynikać ze zbyt późnego początku wtrysku. Na oko oczywiście tego dokładnie nie ustawisz, ale żeby przyśpieszyć wtrysk należy pompę obrócić przeciwnie do obrotów silnika (przeciwnie do ruchu wskazówek zegara).


klforest długi miś z 89roku
Moje rozruszałem sporo twardego smaru i co ciekawe piasku -ale skąd?BooBoo pisze:Moje były dwa lata OK. Teraz jak się zapną to ciągną. Ale zaczynają szwankowac kiedy musisz parę razy cofnąć i ruszyć, wtedy jak cofasz (na napędzie) to się bladzie rozłączają - a nie powinny i zaskakują dopiero z opóźnienie. ząbek do wymiany.
teraz wymyte lekko posmarowane i bardzo ładnie pracują



klforest długi miś z 89roku
mam taki problem, ze jadac w przod samochod sciaga mi na lewo a gdy uzywam hamulca to bije od razu w prawo.. lozyska? wachacze? dodam, ze nigdzie nie jezdzilem, nie walnalem, w zasadzie nie wiem kiedy/gdzie dokladnie moglo sie cos sypnac, pomocy 

było:
Mitsubishi Pajero I 89' 2,5TD
jest:
Nissan Patrol GRII 00' 3,0TDI
Suzuki Jimny 99' 1,3
Mitsubishi Pajero I 89' 2,5TD
jest:
Nissan Patrol GRII 00' 3,0TDI
Suzuki Jimny 99' 1,3
Objaw tego ze stanal Ci tloczek.esey pisze:mam taki problem, ze jadac w przod samochod sciaga mi na lewo a gdy uzywam hamulca to bije od razu w prawo.. lozyska? wachacze? dodam, ze nigdzie nie jezdzilem, nie walnalem, w zasadzie nie wiem kiedy/gdzie dokladnie moglo sie cos sypnac, pomocy
-Jak jedziesz tloczek sie nie cofa i hamuje sciagajac Cie na lewo
-Jak hamujesz to tloczek stoi i nie chce sie zbytnio ruszyc wiec mocniej hamuje strona prawa.
Kup sobie zestaw naprawczy bo kosztuje pare zl. Rozbierz, sprawdz czy masz wzerki na tloczku ew jezeli tak i sa mocne to kup nowy bo bedzie ciekl (tez drogi nie jest). Pzdr
Xj renix 4.0 pickup 2door,springi tyl, besterlocker, 35"
ZJ 4.0 up3.5" 31x10.5 mt
ZJ 4.0 up3.5" 31x10.5 mt
sprawdzone - jest prawidlowoAdas pisze:sprawdź ciśnienie w kołach
dzieki, sprawdzeQbartx pisze:Objaw tego ze stanal Ci tloczek.
-Jak jedziesz tloczek sie nie cofa i hamuje sciagajac Cie na lewo
-Jak hamujesz to tloczek stoi i nie chce sie zbytnio ruszyc wiec mocniej hamuje strona prawa.
Kup sobie zestaw naprawczy bo kosztuje pare zl. Rozbierz, sprawdz czy masz wzerki na tloczku ew jezeli tak i sa mocne to kup nowy bo bedzie ciekl (tez drogi nie jest). Pzdr

było:
Mitsubishi Pajero I 89' 2,5TD
jest:
Nissan Patrol GRII 00' 3,0TDI
Suzuki Jimny 99' 1,3
Mitsubishi Pajero I 89' 2,5TD
jest:
Nissan Patrol GRII 00' 3,0TDI
Suzuki Jimny 99' 1,3
rozebrane złożone po ludzku (poprzednio rozbierał ich jakiś znawca inaczej pierścienie złożone odwrotnie) trochę kleju nowego mosiądzu tokarka i na razie robią doskonale jak długo to zobaczymyGubik pisze:Dziękuję, jak sprawdzimy wieczorem to jutro napiszemy czy pomogło.
ps. Sprzegiełka u kolegi robią, teraz rozbiera moje.



klforest długi miś z 89roku
rozebralem - okazalo sie ze te gumy calkiem rozwalilo, zaszlo syfem i ku mojej "uciesze" jeden sie nawet zapiekl, poczyscilem itp. ale calkowicie sie problemu nie pozbylem. wie ktos gdzie dostane taki zestaw naprawczy w okolicach zabrza, gliwic bytomia itp?pawel67 pisze:U mnie objaw był identyczny. Obeszło się bez zestawów naprawczych. Wystarczyło rozebrać rozruszać i przesmarować smarem do zacisków. Póki co jest ok.
było:
Mitsubishi Pajero I 89' 2,5TD
jest:
Nissan Patrol GRII 00' 3,0TDI
Suzuki Jimny 99' 1,3
Mitsubishi Pajero I 89' 2,5TD
jest:
Nissan Patrol GRII 00' 3,0TDI
Suzuki Jimny 99' 1,3
- animaldziobak
- Posty: 403
- Rejestracja: wt cze 20, 2006 9:19 pm
- Lokalizacja: Zabrze, Śląsk
To ja wyjade z takim banałem: gdzie w PII long montowana była seryjnie gasnica?? Nie znalazlem nigdzie miejsca w kabinie wiec dorobilem uchwyt, wbrew zasadom bezpieczenstwa, w bagazniku.
Ostatnio policja mi "przypomniala" ze nie posiadam gasnicy
Ostatnio policja mi "przypomniala" ze nie posiadam gasnicy

PIV 3,2DiD
Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.
Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.
Ja od nowosci mam w bagazniku w schowku na sciance obok nadkola prawego. Inne auto ale generalnie zasada ta sama.
Pajero Sport 2.5 TD Dakar
www.pajero.org.pl
www.pajero.org.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość