dzięki za info, tym nie wybieram się do diagnosty bo jest mocno zmodyfikowany i służy tylko do rajdów w drugim (long) zmierzyłem i wychodziła zbierzność na "0" chciałem się upewnić.acinski pisze:Mamy manuala do jedynki. Jak się Kajen wypucuje z błota to pewnie znajdzie chwilkę aby zajrzeć czy czegoś tam nie naskrobali w tej materii. Ja osobiście pojechałem na zbieżność, facet wklepał w komp. vin bodajże i poustawiali.
pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Moderator: Kosiarz
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
pajero II 2.5 TD long seryjne, 3.0 V6 prawie seryjne.
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
dzięki, bardzo przydatne info.Kajen pisze:Jak podaje manual;
tył oczywiscie nieustawialny czyli 0 stopni.
Przod "standard value 1stopien+/-30' (left/right deviation within 30').
Podkładki wystepują w dwoch grubosciach 1 i 2 mm. Oczywiscie genuine parts (MB176288 i MB176289). Zartuje, w pięc minut dorobisz mając byle wiertarkę. I wiertło. Ja ostatnio dorabiałem i 12tką wierciłem.
pajero II 2.5 TD long seryjne, 3.0 V6 prawie seryjne.
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Ktore przydatne ? Kąty ? Zbieznosc tez chcesz ? Będzie tego ze trzy strony, cały układ kierowniczy. Jakby co to dawaj znac to @acinskiemu podrzuce papiery i moze znajdzie chwile zeby skana zrobic. A tak badełej. Wolę z tym jechac na diagnostykę 

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Byłbym bardzo dźwięcznyKajen pisze:Ktore przydatne ? Kąty ? Zbieznosc tez chcesz ? Będzie tego ze trzy strony, cały układ kierowniczy. Jakby co to dawaj znac to @acinskiemu podrzuce papiery i moze znajdzie chwile zeby skana zrobic. A tak badełej. Wolę z tym jechac na diagnostykę



Zielony Autobus 2,7TDi
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Kurde był kiedys manual w pdfach... Fart ze braciszek mi to druknął... Wydaje się ze bedzie to biały kruk. Ide szukac. A jutro jadę po koszulki, wiadomo przy robocie trzeba czasem spojzec 
EDIT:
Cały power steering ma 39 stron. Z ciekawszych info to tylko tyle, ze przekrecajac hm... łącznik koncowek kierowniczych o 1/6 obrotu uzyskujemy 2 stopnie na zbieznosci/rozbieznosci. Chyba ze chcesz sobie posprawdzac luzy na przekładni kieratowej albo na krzyzakach. Poza tym, moj manual jest do jedynki (montero '89). Mam całą mechanikę i elektrykę. Poza tym manuale do wszyskich silnikow oprocz 4d55. Po avatarze widzę ze masz dwojkę ale to chyba bedzie takie samo. Wnioskuję, bo mam wahacze gorne z mocowaniem sworznia na 3 srubki a nie na wieloklinie + seger.

EDIT:
Cały power steering ma 39 stron. Z ciekawszych info to tylko tyle, ze przekrecajac hm... łącznik koncowek kierowniczych o 1/6 obrotu uzyskujemy 2 stopnie na zbieznosci/rozbieznosci. Chyba ze chcesz sobie posprawdzac luzy na przekładni kieratowej albo na krzyzakach. Poza tym, moj manual jest do jedynki (montero '89). Mam całą mechanikę i elektrykę. Poza tym manuale do wszyskich silnikow oprocz 4d55. Po avatarze widzę ze masz dwojkę ale to chyba bedzie takie samo. Wnioskuję, bo mam wahacze gorne z mocowaniem sworznia na 3 srubki a nie na wieloklinie + seger.
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
młody major pisze:siema,
mam miska 3,5 V6
pojawilo mu sie nie tyle co falowanie obrotow co podnoszenie do zawsze stalej wartosci (2100rpm) jak tylko nagrzeje sie motor (do polowy skali)
trzyma chwile - czasem 30 40 sek a czasem 1,5 lub 2 min - o co mu kaman ?lambda czy inne cudo ? dusza ekologa mu sie odezwala czy jak ? co on dopala na takich obrotach?
w motorze jest tez gazownia zainstalowana, robi to na benzynie i na gazieot zagadka
w galantach 2,5 V6 wystepuje podobny problem falowania obrotami. Przyczyna jest zabrudzony przepływomierz, nie robiłem tego u siebie, ale ponoć duzo daje wyczyszczenie go od środka z nagarów. Spróbuj z tej strony problem ugryźć, jeśli nic nie da post do wywalenia, a Ty szukaj dalej.
PiotrBe gaawangarda.org
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
szukam mechanika na terenie trojmiasta, macie moze kogos godnego polecenia (moze kogos kto wie co nieco o pajorach) ?
Pajero I 3000 v6
- młody major
- jestem tu nowy...
- Posty: 9
- Rejestracja: pt maja 04, 2007 8:11 pm
- Lokalizacja: gliwice
- Kontaktowanie:
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
dzieki bugasb za odpowiedz
tez o tym myslalem tylko z drugiej strony nie wiem czy czasami sobie roboty nie dodam, pozatykam dysze (resztkami syfu i tego nie wydmucham) i tyle...
szansa sie pojawi jak zdemontuje badziew i wyplucze
- wiece czym to plukac ? sa specyfiki do chemicznego czyszczenia gaznikow - nie wiem czy mozna to zastosowac do przeplywki...
wole zapytac zanim kijem bede mieszal to w wiadrze z ropa a pozniej doczytam ze to mało finezyjny sposob 
tez o tym myslalem tylko z drugiej strony nie wiem czy czasami sobie roboty nie dodam, pozatykam dysze (resztkami syfu i tego nie wydmucham) i tyle...
szansa sie pojawi jak zdemontuje badziew i wyplucze



gdzie kucharek 6 tam cycków 12 
nic na sile - wez wiekszy mlotek
miśkolot 3,5 V6

nic na sile - wez wiekszy mlotek

miśkolot 3,5 V6
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
ekskjuzmi 
żeby nie mieszać za bardzo będę się streszczał. Ostatnio po wyrwaniu przewodów paliwowych( gumiane w oplocie) i po podłączeniu nowych nie mogłem długo odpalić pojarki. Teraz działa ale cofa mi się paliwo i po postoju muszę ja kręcić chwile zanim zapali. Prądowo jest ok. Czy mogło coś stac się pompie ( zapowietrzyła się?) i jeśli przewód od powrotu przepuszcza to też będzie paliwo cofało? Przez pomyłkę kupiłem zamiast 6mm 8mm i mam zamiar to poprawić. W miejscach gdzie są skręcone jest sucho.
Irytująca sprawa. Jak mi nic nie doradzicie rozbiore pompkę ręczną. Wcześniej nie działała teraz ożyła i wkońcu jest twarda po napompowaniu. Pozdrawiam

żeby nie mieszać za bardzo będę się streszczał. Ostatnio po wyrwaniu przewodów paliwowych( gumiane w oplocie) i po podłączeniu nowych nie mogłem długo odpalić pojarki. Teraz działa ale cofa mi się paliwo i po postoju muszę ja kręcić chwile zanim zapali. Prądowo jest ok. Czy mogło coś stac się pompie ( zapowietrzyła się?) i jeśli przewód od powrotu przepuszcza to też będzie paliwo cofało? Przez pomyłkę kupiłem zamiast 6mm 8mm i mam zamiar to poprawić. W miejscach gdzie są skręcone jest sucho.
Irytująca sprawa. Jak mi nic nie doradzicie rozbiore pompkę ręczną. Wcześniej nie działała teraz ożyła i wkońcu jest twarda po napompowaniu. Pozdrawiam

Sprzedałem Pajero. Może będzie kolejne.
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
No to na bank ciągnie CI powietrze pod cybantami. Miałem to samo tyle, że przewody były dobre a cybanty zbyt duże u pod nimi robiła mi się "zakładka". Ropa nie wyłaziła ale powietrze ciągnął aż miło. Doszło do tego, że pewnego dnia spaliłem świece odpalając go jak głupi. Pompie niewiele się stało. Trzeba się przyłożyć, żeby ją skatować.
Dziadek 2,5TD `98
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Dokładnie. Wylezałem się jak głupi zeby dojsc gdzie się zapowietrza. Prowizoryczne przewody przezroczyste zostały do dzis. Do tej pory pytają mnie co to za zołty kabelek tam leci... Ciezko czasem wytłumaczyc dlaczego leję bio za 2.99 

- animaldziobak
- Posty: 403
- Rejestracja: wt cze 20, 2006 9:19 pm
- Lokalizacja: Zabrze, Śląsk
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Pytanie za 100 pkt.
Czy półosie w moście tylnym dla 30 v6 I gen, są takie same jak w 2,5 ? I czy sa symetryczne (prawa i lewa zamiennie). Się mi zmieliło łożysko i porysowało półoś pod uszczelniaczami. I może jakiś wymiar - długość.
Dzięki za odpowiedź tak do 14:00 bo jadę po tajle do Krakowa.
Czy półosie w moście tylnym dla 30 v6 I gen, są takie same jak w 2,5 ? I czy sa symetryczne (prawa i lewa zamiennie). Się mi zmieliło łożysko i porysowało półoś pod uszczelniaczami. I może jakiś wymiar - długość.
Dzięki za odpowiedź tak do 14:00 bo jadę po tajle do Krakowa.
Pojarka 3.0 v6 89 r long, KUMHO KL-71 33x12,5x15 i Escape 12000lbs
Volvo TGB 11
tel. 606-301-656
Volvo TGB 11
tel. 606-301-656
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Uderz do Kajena ma tel do kolesi z Olkusza. Tam stoją dwa do rozebrania a w zasadzie już chyba rozebrane. Zawsze to bliżej a taile można w śmiechowych cenach wyrwać. Podejrzewam, że mosty będą takie same, kwestia jedynie przełożenia. Teraz pytanie czy to jest identyczne bo jeśli tak to zalega im tam chyba jeszcze cały most na sprężynach 

Dziadek 2,5TD `98
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Most jest. Sprezyn brak posłzy z ramą. Kto i po co kupuje ramę od angola ? Czyzby nastepny patent @adasia rozszedl sie poczta pantoflowa ? @adas zagadaj o robote w mmc, pewno potrzebują geniuszy...
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
ten kto ma zgnita swojaKajen pisze:Kto i po co kupuje ramę od angola ?

aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT
SREĆAN PUT
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Kajen pisze:Most jest. Sprezyn brak posłzy z ramą. Kto i po co kupuje ramę od angola ? Czyzby nastepny patent @adasia rozszedl sie poczta pantoflowa ? @adas zagadaj o robote w mmc, pewno potrzebują geniuszy...



ramy w angolach są



Przekładka ramy to zdecydowanie więcej roboty i wkładu finansowe co przekładka budy bo warto by było całość zawieszenie przekładać na polibusze .
https://get.google.com/albumarchive/113 ... 1315771582
PSZCZOŁA zmota
PSZCZOŁA zmota
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
3 dni się szarpałem. Powymieniałem przekręcające się objemki firmy kupa na lepsze i trzyma. W baku miałem chropowatą, wyżartą rurke owinęłem izolacją i na to wąż. Trzyma i ssie tylko pozytywnieacinski pisze:No to na bank ciągnie CI powietrze pod cybantami. Miałem to samo tyle, że przewody były dobre a cybanty zbyt duże u pod nimi robiła mi się "zakładka". Ropa nie wyłaziła ale powietrze ciągnął aż miło. Doszło do tego, że pewnego dnia spaliłem świece odpalając go jak głupi. Pompie niewiele się stało. Trzeba się przyłożyć, żeby ją skatować.


Można coś zrobić ze sparciałą oponą na bokach? Wiem że można ją wywalić ale mi bardziej chodzi o regeneracje.
Sprzedałem Pajero. Może będzie kolejne.
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Nie da się niestety. To stara opona, zleżała. Musiała zalegać na magazynie. Przy zakupie następnych opon sprawdź rok produkcji. Moje były kupione jako nówki sztuki, 2 miesiące po produkcji i choć to słowacki matador izzarda po trzech latach wyglądają dalej jak nówki, zero optycznego zużycia 

Dziadek 2,5TD `98
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Mam pytanie do posiadaczy P II z tylną blokadą, gdzie dokładnie jest umiejscowiona pompka napędzająca blokadę?
3.0 V6 +Ironman
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Z tego co mi wiadomo to jest w tylnym lewym nadkolu...ArturS pisze:Mam pytanie do posiadaczy P II z tylną blokadą, gdzie dokładnie jest umiejscowiona pompka napędzająca blokadę?
Zielony Autobus 2,7TDi
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
dokładnie tak jak pisze Browning jest przykręcona wraz z sterownikami pod środkiem tylnego okna.ArturS pisze:Mam pytanie do posiadaczy P II z tylną blokadą, gdzie dokładnie jest umiejscowiona pompka napędzająca blokadę?
pajero II 2.5 TD long seryjne, 3.0 V6 prawie seryjne.
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Panowie, znacie jakichs dobrych i tanich
pompiarzy w wawie lub okolicach? cosik mi termit mocno dymic zaczol.... 


Bo bez blota to nie robota 
Terrano 2.7TD 1990...

Terrano 2.7TD 1990...
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 41
- Rejestracja: sob lip 18, 2009 9:35 pm
- Lokalizacja: Slough(po polsku bagno)U.K.
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Pytanko...Będę robił body lifta i wymieniał zawieszenie,ale chcę także założyć opony 33".Jeżeli kupię pierścienie dystansowe 30mm,to wcisnę te oponki na standardowe misiowe alusy,tak,żeby nic mi nie tarło,czy lepiej od razu kupić stalową felgę ET-25?Komplet nowych Kumcho kl71 wraz z felgami mogę kupić za jakieś 600 funtów,same oponki jakieś 300,a pierścienie 60 -dlatego pytam 

NAPRAWIONY!!!NAPRAWIONY!!!NAPRAWIONY!!!!MIŚ ŻYJE!!!
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
timba5764 pisze:Pytanko...Będę robił body lifta i wymieniał zawieszenie,ale chcę także założyć opony 33".Jeżeli kupię pierścienie dystansowe 30mm,to wcisnę te oponki na standardowe misiowe alusy,tak,żeby nic mi nie tarło,czy lepiej od razu kupić stalową felgę ET-25?Komplet nowych Kumcho kl71 wraz z felgami mogę kupić za jakieś 600 funtów,same oponki jakieś 300,a pierścienie 60 -dlatego pytam
pamietaj ze do dystansów musisz wymienić szpilki (koszt?) bo po prostu będą za krótkie. Czyli trochę roboty jest.
Wg mnie lepiej jest kupic felgi założyć, skręcić i się cieszyć.
# Racja jest jak dupa, każdy ma swoją
[J. Piłsudski].
gg1196424
[J. Piłsudski].
gg1196424
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
z tymi szpilkami to zależy jakie dystanse np do tych nie trzeba wymieniaćPrzemy pisze:timba5764 pisze:Pytanko...Będę robił body lifta i wymieniał zawieszenie,ale chcę także założyć opony 33".Jeżeli kupię pierścienie dystansowe 30mm,to wcisnę te oponki na standardowe misiowe alusy,tak,żeby nic mi nie tarło,czy lepiej od razu kupić stalową felgę ET-25?Komplet nowych Kumcho kl71 wraz z felgami mogę kupić za jakieś 600 funtów,same oponki jakieś 300,a pierścienie 60 -dlatego pytam
pamietaj ze do dystansów musisz wymienić szpilki (koszt?) bo po prostu będą za krótkie. Czyli trochę roboty jest.
Wg mnie lepiej jest kupic felgi założyć, skręcić i się cieszyć.
http://moto.allegro.pl/item690353092_dy ... atrol.html
pajero II 2.5 TD long seryjne, 3.0 V6 prawie seryjne.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości