pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
mcs0
Posty: 540
Rejestracja: sob wrz 20, 2008 7:11 pm
Lokalizacja: Reda

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: mcs0 » pt wrz 11, 2009 2:20 pm

a Tobie czasami nie będzie po drodze podjechac? :lol:
Pajero 2.5 93r. było i nigdy więcej!!
Suzuki Samurai 88r. 1.3 gaznik , sprezyna
Ride or Die ]:->

Marc.
 
 
Posty: 287
Rejestracja: pt cze 08, 2007 11:08 am
Lokalizacja: SMI

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Marc. » pt wrz 11, 2009 2:29 pm

ta sama droga :)21
wrzuć jakiś obrazek jak to wygląda,
jak się dokopie do zacisku to powiem czy ma to cuś
PII SS 2.8TD AT BFG 31/10.5/15
XJ 900 Diversion

mobile 603 265 921

Awatar użytkownika
mcs0
Posty: 540
Rejestracja: sob wrz 20, 2008 7:11 pm
Lokalizacja: Reda

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: mcs0 » pt wrz 11, 2009 2:36 pm

http://picasaweb.google.pl/lh/photo/han ... directlink

pozycja 1,2 no i 4,5

to jest nie do ruszenia i trza będzie ciąć
Pajero 2.5 93r. było i nigdy więcej!!
Suzuki Samurai 88r. 1.3 gaznik , sprezyna
Ride or Die ]:->

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Kajen » sob wrz 12, 2009 12:31 pm

Kowal w tym tygodniu Ci przywioze lewa zwrotnice. Pisalem o tym na PW

Awatar użytkownika
rort_
Posty: 1681
Rejestracja: ndz cze 18, 2006 9:34 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: rort_ » sob wrz 12, 2009 7:32 pm

d1remus pisze:Jest ktos kto Podnosil swoja pojarke chodzi mi o podkrecenie na drazkach przejzalem forum poczytalem sprawdzilem co i jak tylko ze nie bardzo mam gdzie i czym to zrobic tak wiec pytanie czy jest ktos do kogo mozna przyjechac z tym i albo mi to zrobi ja zaplace albo zrobimy to wspolnie i potem jakis flakonik(sprawa do dogadania)...piszcie...

Nie ma sprawy. Tylko musiałbyś do Bielska wycieczkę zrobić.
Jak coś, to dzwoń: 609 539 773

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Kajen » sob wrz 12, 2009 7:41 pm

@marc, czy to nie przypadkiem pod makiem w Tychach urwałem Ci kluczyk na tych śrubkach? Nie do ruszenia :)

EDIT:
Wyglada na zacisk od jedynki jedno tloczkowy, Marcin Ty masz chyba dwu tloczkowe ale rzeczone prowadnice powinny pasowac. Jak da sie je odkrecic :)

Marc.
 
 
Posty: 287
Rejestracja: pt cze 08, 2007 11:08 am
Lokalizacja: SMI

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Marc. » ndz wrz 13, 2009 11:43 am

mcs0 pisze:http://picasaweb.google.pl/lh/photo/han ... directlink

pozycja 1,2 no i 4,5

to jest nie do ruszenia i trza będzie ciąć
pozycja 2 jest, pozycji 1 niet,
Ja kupiłem cały zacisk dla tych śrubek i wyszło 57% za cenę jednej śrubki.
Namiary masz na priv.
pozdro
PII SS 2.8TD AT BFG 31/10.5/15
XJ 900 Diversion

mobile 603 265 921

Marc.
 
 
Posty: 287
Rejestracja: pt cze 08, 2007 11:08 am
Lokalizacja: SMI

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Marc. » ndz wrz 13, 2009 11:48 am

Kajen pisze:@marc, czy to nie przypadkiem pod makiem w Tychach urwałem Ci kluczyk na tych śrubkach? Nie do ruszenia :)
bo to zły klucz był... :)21

BTW ciekawe czy 13 się odezwie ??
PII SS 2.8TD AT BFG 31/10.5/15
XJ 900 Diversion

mobile 603 265 921

Awatar użytkownika
Ryżak
Posty: 1915
Rejestracja: ndz kwie 20, 2008 7:52 pm
Lokalizacja: Köslin

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Ryżak » ndz wrz 13, 2009 4:24 pm

Mam laickie pytanie, mianowicie jak po fachowemu nazywa sie dupka reduktora tam gdzie wal wchodzi tylny?Bo mam ponoc wybita tuleje i mi wal lata.Albo moze ktos wie gdzie moge to znalezc? Z gory dzieki za rady 8)
Mitsu Pajero dwałosiem tedeji. Było.Vitara była. Sportage 8V był. V70 2.5tdi jest. XC90 2.4 D5 jest.

Awatar użytkownika
Banko
 
 
Posty: 1372
Rejestracja: sob wrz 24, 2005 9:05 am
Lokalizacja: okolice Kielc

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Banko » pn wrz 14, 2009 7:39 am

Panowie planuje zalozys sterowanie centralnego zamka z pilota.
Gdyie szukac sterownika od cz??
robil moze ktos cos takiego ??
Pajero 2 3.0v6
tel 695-288-825

Awatar użytkownika
mcs0
Posty: 540
Rejestracja: sob wrz 20, 2008 7:11 pm
Lokalizacja: Reda

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: mcs0 » pn wrz 14, 2009 7:48 am

Marc. pisze:
mcs0 pisze:...
pozycja 2 jest, pozycji 1 niet,
Ja kupiłem cały zacisk dla tych śrubek i wyszło 57% za cenę jednej śrubki.
Namiary masz na priv.
pozdro
dzięki za info :)2 profilaktycznie przejrzę resztę przed złożeniem zamówienia :)21
Pajero 2.5 93r. było i nigdy więcej!!
Suzuki Samurai 88r. 1.3 gaznik , sprezyna
Ride or Die ]:->

Awatar użytkownika
Janusz2000
 
 
Posty: 900
Rejestracja: pn sty 09, 2006 7:34 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Janusz2000 » wt wrz 15, 2009 12:06 pm

Panowie, koledze pekła rama w Pajero I (już raz spawana) gdzie w Warszawie lub okolicach może ją pospawać tak żeby historia się nie powtórzyła?

Znacie jakiego dobrego (i oczywiście niedrogiego) spawacza w tych okolicach?
RaceCars

Tacoma->Hilux 4.0 V6 TRD Supercharged
HDJ100
Touareg V8

Awatar użytkownika
acinski
Posty: 1604
Rejestracja: pn sie 06, 2007 11:51 am
Lokalizacja: Chorzów

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: acinski » wt wrz 15, 2009 2:43 pm

Banko pisze:Panowie planuje zalozys sterowanie centralnego zamka z pilota.
Gdyie szukac sterownika od cz??
robil moze ktos cos takiego ??
Pajero 2 3.0v6
Poszukaj wiązki z drzwi kierowcy i sprawdź na którym kablu pojawia się sygnał zamykający i na którym otwierający. Wepnij się w te wiązki zależnie od centralki pilota albo za pośrednictwem przekaźnika albo bezpośrednio i jazda.
Centralka w jedync jest pod schowkiem pomiędzy fotelami przednimi. Podejrzewam, że w dwójce tego nie zmienili bo i po co.
W Pajero I-Zrób to sam jest to opisane cokolwiek.
Dziadek 2,5TD `98

Awatar użytkownika
Myke
Posty: 351
Rejestracja: sob paź 25, 2008 4:56 pm
Lokalizacja: Warszawa Bielany

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Myke » wt wrz 15, 2009 3:42 pm

Tam nie ma :)Ja u siebie nigdy nie znalazlem) a i jeszcze moze sie zdarzyc ze nie bedzie silownika w drzwiach kierowcy tylko pstryczek ktory wysyla sygnal na reszte zamkow i centralke. (ja tak mialem) Ja zalorzylem tzw Master silownik w drzwiach kierowcy i podlaczylem go do alarmu z centralka zamka wbudowana (prawie wszystkie alarmy dostepne na naszym rynku to maja). Jak dziala: pilot od alarmu otwiera silownik dodatkowy ktory uruchamia pstryczek i reszte zamkow. Jest niewielkie opoznienie (jakies 0.25 sek) ale nie przeszkadza to w rzaden sposob a mam gwarancje ze nic nie pop.....ylem ... :)21 :)21
Bo bez blota to nie robota :)
Terrano 2.7TD 1990...

Awatar użytkownika
Browning
Posty: 1726
Rejestracja: sob wrz 13, 2008 10:09 am
Lokalizacja: Łódź

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Browning » wt wrz 15, 2009 5:32 pm

Koledzy, jak połączyć snorkel z filtrem powietrza?? Wyjście ze snorkela ma średnicę 73, wejście na filtrze powietrza 62mm... Gdzie znajdę giętki, gumowy przewód?? Od jakiego samochodu ewentualnie go podpasować?? Kombinuję że gdybym miał taki wąż powietrza 60-62mm średnicy to po podgrzaniu naciągnąłbym go na to 73... Tylko z czego...? :)15


PS. Może wiecie gdzie znajdę sklep z takim wężami w Łodzi?? Stomil odpada, nie mają...
Zielony Autobus 2,7TDi

Awatar użytkownika
acinski
Posty: 1604
Rejestracja: pn sie 06, 2007 11:51 am
Lokalizacja: Chorzów

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: acinski » wt wrz 15, 2009 5:42 pm

A nie masz przypadkiem w ścianie nadkola takiej przejściówki? Jeśli nie ma to ja bym skoczył do jakiegoś ślusarza niech zespawa se sobą dwa kawałki rury i cześć :)
Dziadek 2,5TD `98

Awatar użytkownika
Browning
Posty: 1726
Rejestracja: sob wrz 13, 2008 10:09 am
Lokalizacja: Łódź

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Browning » wt wrz 15, 2009 6:14 pm

acinski pisze:A nie masz przypadkiem w ścianie nadkola takiej przejściówki? Jeśli nie ma to ja bym skoczył do jakiegoś ślusarza niech zespawa se sobą dwa kawałki rury i cześć :)
No właśnie mam, ale takie mocowanie mi się nie podoba... Chcę połączyć to jednym przewodem/wężem i mieć pewność że jest szczelne... Tylko z jakiego auta podpasować taki przewód lub ewentualnie gdzie w Łodzi/Zgierzu znajdę taki sklep który ma wybór i można sobie coś dobrać...
Zielony Autobus 2,7TDi

Awatar użytkownika
rort_
Posty: 1681
Rejestracja: ndz cze 18, 2006 9:34 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: rort_ » wt wrz 15, 2009 7:43 pm

Browning pisze:Koledzy, jak połączyć snorkel z filtrem powietrza?? Wyjście ze snorkela ma średnicę 73, wejście na filtrze powietrza 62mm... Gdzie znajdę giętki, gumowy przewód?? Od jakiego samochodu ewentualnie go podpasować?? Kombinuję że gdybym miał taki wąż powietrza 60-62mm średnicy to po podgrzaniu naciągnąłbym go na to 73... Tylko z czego...? :)15


PS. Może wiecie gdzie znajdę sklep z takim wężami w Łodzi?? Stomil odpada, nie mają...
Uderz do sklepu z częściami do ciężarówek, bądź maszyn (ciągników) rolniczych. Jednak tak jak kolega pisał, uspawalbym przejściówkę z blachy.
Jak coś, to dzwoń: 609 539 773

Awatar użytkownika
Browning
Posty: 1726
Rejestracja: sob wrz 13, 2008 10:09 am
Lokalizacja: Łódź

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Browning » śr wrz 16, 2009 7:54 pm

Póki co snorkel podłączyłem po przez dołączoną przejściówkę i posklejałem to wszystko dodatkowo silikonem... Zobaczymy jak to będzie się sprawowało... Mam teraz kolejne pytanko... Wrzucając wsteczny czasami zapalą się światła wstecznego, czasami nie... Gdzie szukać przyczyny?? Przy drążku jest jakiś czujnik, na skrzyni...??
Zielony Autobus 2,7TDi

Awatar użytkownika
acinski
Posty: 1604
Rejestracja: pn sie 06, 2007 11:51 am
Lokalizacja: Chorzów

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: acinski » czw wrz 17, 2009 8:13 am

Wsteczny jest na skrzyni zdaje się. Po kabelkach dojdziesz doń :)
Dziadek 2,5TD `98

Awatar użytkownika
d1remus
 
 
Posty: 228
Rejestracja: czw wrz 11, 2008 11:25 am
Lokalizacja: WROCŁAF

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: d1remus » czw wrz 17, 2009 9:03 am

Witam powiedzcie mi wymienialiscie amorki w pojarce?? ktore beda lepsze zeby zamontowac: Amortyzator Bilstein B4 czy gazowe Excel-G firmy KAYABA ktore sa wytrzymalsze lepsze i na dluzej starcza czy moze jakies inne lepiej zamontowac???chodzi o pojarkeII dluga
Roboczy Y60 2.8td Wymiana skrzyni....w trakcie...

oskart
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 33
Rejestracja: czw gru 04, 2008 10:12 am
Lokalizacja: WROCŁAW

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: oskart » czw wrz 17, 2009 3:02 pm

Proponuje dobinson-y mam takie u siebie okropnie twarde, ale daja rade, oczywiście w połączeniu z poliuretanami w zawieszeniu.

Przy okazji, mam dalej problem z odpalaniem mojej v6 stki czasami bez problemu a czasami można ją kręcić cały dzień i nie zagada. Jest pewna zależnośc, wtedy gdy nie zapali po przekręceniu stacyjki nie gaśnie kontrolka engine ( z reg. gaśnie razem z kontrolką mostu) i można go kręcić nawet i godzine, innym razem np. po 2-3 godzinach zapala za każdym raze. i tak przez cały dzień.
Komputer był w naprawie , ale nic nie pomogło, cała instalacja sprawdzona przez elektryka i wszystko jest OK.
silnik nie pokazuje błędów a w przypadku gdzy jest problem z odpaleniem nie wysyła sygnałów. Wyeliminowałem już chyba wszystko. Ktoś miał podoby efekt w 3.0v6 150 KM eci z 1991r ale model 2 long.. Jeśli ktoś ma komputer / sterownik i chce sprzedać to chętnie kupie.
Co moge dodać, POMOCY!!! 2 miesiące auto stoi w naprawie.
Podeślijcie jakies pomysły, bo mam dosyć!

Awatar użytkownika
acinski
Posty: 1604
Rejestracja: pn sie 06, 2007 11:51 am
Lokalizacja: Chorzów

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: acinski » czw wrz 17, 2009 4:24 pm

Powiedzcie co sądzicie o dystansach? Opinie za i przeciw. Chciałby rozwiać wątpliwości i upewnić się, że to kiszka chyba, że nie.
Jakie materiały itd.
Dziadek 2,5TD `98

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Kajen » czw wrz 17, 2009 7:04 pm

Te, Krzychu a Tobie znowu co wpadło do głowy ? Dystanse sa ok, aluminium, stal... Ale lesza jest fela z odpowiednim et :)

Awatar użytkownika
acinski
Posty: 1604
Rejestracja: pn sie 06, 2007 11:51 am
Lokalizacja: Chorzów

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: acinski » czw wrz 17, 2009 7:31 pm

Ja to wiem ale argumenty jakie posiadam są chyba za słabe dla mojego koleszki. Stąd pytanie do znawców bo ja to teoria w tym temacie i przypuszczenia.
Dziadek 2,5TD `98

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość