Jestem tu nowy i witam wszystkich
Moderator: Kosiarz
Witam wszystkich,jestem tu nowy i na razie podgladam wasze poczynania zwiazane z samochodami i zmagania z naturą:)
Ja poruszam się SUV-em (Pajero Pinin):))) ale z czasem ma to byc prawdziwa terenówka .Może duze Pajero lub Patrol.Pozdrawiam wszystkich i przy okazji życzę szampanskiego sylwestra i dosiego roku.
Nara!!!
Ja poruszam się SUV-em (Pajero Pinin):))) ale z czasem ma to byc prawdziwa terenówka .Może duze Pajero lub Patrol.Pozdrawiam wszystkich i przy okazji życzę szampanskiego sylwestra i dosiego roku.
Nara!!!
Raczkuje ale kiedyś stane na nogi(4 koła):)))
Witam,
Od miesiąca mam Pajero 2,8
Tak mi się zdaje.....a raczej jestem pewny że dobrze trafiłem z zakupem. A szukałem odpowiedniego egzemplarza prawie pół roku.
Fakt że to maszyna z 95, ale za to jaka
!!
Witam wszystkich stałych i nowych bywalców tego forum. Niech ten Nowy Rok 2008 przyniesie dla Nas wszystkich same dobre dni, niech kazde go z Nas spotka tylko to co najlepsze.
Pozdro
bomi
Od miesiąca mam Pajero 2,8

Fakt że to maszyna z 95, ale za to jaka

Witam wszystkich stałych i nowych bywalców tego forum. Niech ten Nowy Rok 2008 przyniesie dla Nas wszystkich same dobre dni, niech kazde go z Nas spotka tylko to co najlepsze.

Pozdro
bomi
No wreszcie mam Miśka.....
Hmmmm.........opłaciło się.......

Hmmmm.........opłaciło się.......
- kabbbatunio
- Posty: 402
- Rejestracja: pn gru 10, 2007 10:46 pm
- Lokalizacja: Szczecin
czyli odziedziczonyRa pisze:Drogi Kolego,ap4x4 pisze:A coś o samochodziku ?Ra pisze:Witam Was. Jestem tu nowyMam 25 lat i jestem z Olsztyna.
Pozdrawiam
Jesli chodzi i samochodzik to on juz znany na forum. Wystarczy ze przeczytasz artykol mojego Taty, pt; "Pajero na transsyberii - fotoimpresja". Teraz ja jestem wlascicielem tego autka.
Pozdrawiam


- kabbbatunio
- Posty: 402
- Rejestracja: pn gru 10, 2007 10:46 pm
- Lokalizacja: Szczecin
Witam Wszystkich !
Jestem nowy na tym forum mam na imie Adam i jestem z Warszawy.
Do tej pory poruszałem i poruszam się po drogach najczęściej Zabytkowymi Mercedesami, którymi to zajmuje się od jakoś już czasu ale pewien znajomy "zaraził" mnie jazdą autem nie tylko po drodze ale i poza nią. Pojeździłm już kilkoma różnymi terenówkami i pewnie gdyby nie ich awaryjność kupił bym LR Disco ale z rozsądku i wyglądu moj wybór padnie prawdopodobnie na Pajero II .
Pozdrowienia - Adam
Jestem nowy na tym forum mam na imie Adam i jestem z Warszawy.
Do tej pory poruszałem i poruszam się po drogach najczęściej Zabytkowymi Mercedesami, którymi to zajmuje się od jakoś już czasu ale pewien znajomy "zaraził" mnie jazdą autem nie tylko po drodze ale i poza nią. Pojeździłm już kilkoma różnymi terenówkami i pewnie gdyby nie ich awaryjność kupił bym LR Disco ale z rozsądku i wyglądu moj wybór padnie prawdopodobnie na Pajero II .
Pozdrowienia - Adam
Adam
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 61
- Rejestracja: pt sty 11, 2008 8:51 pm
- Lokalizacja: Łódź
łodzianin
WItam. mam zamiar kupić Pajero II 3.0 z gazem.
Myślę, że będę wiernym uczestnikiem forum
Myślę, że będę wiernym uczestnikiem forum
- harcownik1979g
-
- Posty: 272
- Rejestracja: ndz sty 13, 2008 2:24 pm
- Lokalizacja: Gliwice
- kabbbatunio
- Posty: 402
- Rejestracja: pn gru 10, 2007 10:46 pm
- Lokalizacja: Szczecin
Proponuję mojego Miśka.huberto pisze:Witam wszystkich................ jestem tu nowy, z okolic wolsztyna mam 26 lat i od jakiegos czasu posiadam suzuki vitare. chcialbym zmienic autko na jakies lepsze i wieksze i pomyslalem o mitsubishi..
Nie wiem czy lepszy ale na pewno większy

Może i trochę wolniej ale zawsze do celu.
SUPER Y61 3.0 DIT SUPER
SUPER Y61 3.0 DIT SUPER
Misiek jedynka to dla mnie ostatnia spartańska terenówka. Dwójka już ma elektrykę, jakieś EGR'y i takie tam pierdoły. Poza tym zderzaki z plastiku i tapicerkę nie lubiącą wody. Polecam jedynkę ale kupisz co Ci się będzie bardziej podobało.Mesiek pisze:Witam Wszystkich.
W planach był Trooper, ale jakoś Misiu I zdaję się być mi bliższy, ciągle jeszcze szukam. Jestem z Bielska-Białej.
Pozdrawiam

Dziadek 2,5TD `98
- animaldziobak
- Posty: 403
- Rejestracja: wt cze 20, 2006 9:19 pm
- Lokalizacja: Zabrze, Śląsk
Która tapicerka lubi wodę? Tapicerka, której nie ma.acinski pisze: Misiek jedynka to dla mnie ostatnia spartańska terenówka. Dwójka już ma elektrykę, jakieś EGR'y i takie tam pierdoły. Poza tym zderzaki z plastiku i tapicerkę nie lubiącą wody. Polecam jedynkę ale kupisz co Ci się będzie bardziej podobało.
Więc w moim po wodowaniu poligonowym została zdemontowana. Pod nią jest piękna warstwa filcu tłumiącego, który jak zassie wodę to jej już nie wypuści

Za pajero I przemawia prostota, ale prostszy jest UAZ, Elektronika boi się wody, ale ułatwia jazdę w terenie. I takich porównań można wiele.
Każdy powinien wybrać to co mu się podoba i tyle

Pojarka 3.0 v6 89 r long, KUMHO KL-71 33x12,5x15 i Escape 12000lbs
Volvo TGB 11
tel. 606-301-656
Volvo TGB 11
tel. 606-301-656
Witam wszystkich.
Jestem z Małopolski - Wieliczka-Kraków.
Zdradziłem Jeep-a dla Mitsubishi Montero V6.
Jak narazie trzeba go powoli zrobić,
ale mam nadzieję, że przy Waszej pomocy merytorycznej,
powinno sie udać.
(Ambitne plany na przyszłość: Dodge Ram 1500 (nie do gęstego lasu :- )
Raz jeszcze pozdrawiam....
Jestem z Małopolski - Wieliczka-Kraków.
Zdradziłem Jeep-a dla Mitsubishi Montero V6.
Jak narazie trzeba go powoli zrobić,
ale mam nadzieję, że przy Waszej pomocy merytorycznej,
powinno sie udać.
(Ambitne plany na przyszłość: Dodge Ram 1500 (nie do gęstego lasu :- )
Raz jeszcze pozdrawiam....
Jeep ZJ 5.2 "96 / Mitsubishi Montero/Pajero II 3.0, Dodge Ram 1500/ Hemi 5,7
Witam ponownie.
4Runner bardzo podobnie zachowuje sie w terenie, jedyny
minus to brak blokady oraz makabrycznie drogie części. Teraz jest
lepiej ale 4 lata temu - koszmar. 4Runner motor pojemnościowo
taki sam, ale bardziej rozprężony ok. 120KM.
Najgorzej z tej trójki, (w terenie) wypadł Jeep. Największa moc - to plus,
ale właściwiści trakcyjne na drodze - tragedia. Bujany fotel, w zakrętach
wydawało się, że wypadnie z drogi.
Jak narazie Pojarka wychodzi najbardziej
ekonomicznie z tych dwu pojazdów (relatywnie tanie części,
dużo podzespołów na rynku wtórnym), bardzo dobre właściwości
terenowe, bezstresowe poruszanie sie po bezdrożach, lasach itp.
Dośc dobre osiągi na drodze płaskiej, bogate wyposażenie
podstawowe. Jako 4 autko w rodzinie, na wyjazdy weekendowe,
ciąganie przyczepy, wodowanie łodzi itp - powinno się sprawdzic
a reszta wyjdzie w praniu.....
4Runner bardzo podobnie zachowuje sie w terenie, jedyny
minus to brak blokady oraz makabrycznie drogie części. Teraz jest
lepiej ale 4 lata temu - koszmar. 4Runner motor pojemnościowo
taki sam, ale bardziej rozprężony ok. 120KM.
Najgorzej z tej trójki, (w terenie) wypadł Jeep. Największa moc - to plus,
ale właściwiści trakcyjne na drodze - tragedia. Bujany fotel, w zakrętach
wydawało się, że wypadnie z drogi.
Jak narazie Pojarka wychodzi najbardziej
ekonomicznie z tych dwu pojazdów (relatywnie tanie części,
dużo podzespołów na rynku wtórnym), bardzo dobre właściwości
terenowe, bezstresowe poruszanie sie po bezdrożach, lasach itp.
Dośc dobre osiągi na drodze płaskiej, bogate wyposażenie
podstawowe. Jako 4 autko w rodzinie, na wyjazdy weekendowe,
ciąganie przyczepy, wodowanie łodzi itp - powinno się sprawdzic

a reszta wyjdzie w praniu.....

Jeep ZJ 5.2 "96 / Mitsubishi Montero/Pajero II 3.0, Dodge Ram 1500/ Hemi 5,7
- majkii
- Posty: 609
- Rejestracja: śr wrz 12, 2007 10:18 pm
- Lokalizacja: KARNOWO PL/ RUGBY UK/GNIEZNO PL
Acinski wypraszam sobie.
Pajero II też można znaleźć bez elektryki i szmacianych obić na drzwiach i fotelach.
Ja trafiłem na takiego 'spartana'i sie cieszę ,chociaż podgrzewanie lusterek by się zdało.Ostatnio na wyspie królowej za często pada. To jedyny powód na + dla grzanych luster.
Niestety mój nie ma nawet LSD w tylnym moście
No ale to się poprawi wiosną.
Pajero II też można znaleźć bez elektryki i szmacianych obić na drzwiach i fotelach.
Ja trafiłem na takiego 'spartana'i sie cieszę ,chociaż podgrzewanie lusterek by się zdało.Ostatnio na wyspie królowej za często pada. To jedyny powód na + dla grzanych luster.
Niestety mój nie ma nawet LSD w tylnym moście

No ale to się poprawi wiosną.
PAJII 2.8TD 33x12.5x15 MT,T-Max12500EW
Paj 2.8TD dawca części dla tego powyżej z ciągłymi usterkami
Paj 2.8TD dawca części dla tego powyżej z ciągłymi usterkami
- majkii
- Posty: 609
- Rejestracja: śr wrz 12, 2007 10:18 pm
- Lokalizacja: KARNOWO PL/ RUGBY UK/GNIEZNO PL
no to powęszę i ja za tym.
To niepozorny drobiazg ale jakże przydatny
Czasami zdarza mi się jechać jakąś ciężarówką bez podgrzewanych lusterek i w czasie ciągłych opadów lipa totalna.Wystarczy kapuśniaczek z nieba i już wszystko w tyle traci wyrazistość
To niepozorny drobiazg ale jakże przydatny
Czasami zdarza mi się jechać jakąś ciężarówką bez podgrzewanych lusterek i w czasie ciągłych opadów lipa totalna.Wystarczy kapuśniaczek z nieba i już wszystko w tyle traci wyrazistość
PAJII 2.8TD 33x12.5x15 MT,T-Max12500EW
Paj 2.8TD dawca części dla tego powyżej z ciągłymi usterkami
Paj 2.8TD dawca części dla tego powyżej z ciągłymi usterkami
- kabbbatunio
- Posty: 402
- Rejestracja: pn gru 10, 2007 10:46 pm
- Lokalizacja: Szczecin
majkii pisze:Acinski wypraszam sobie.
Pajero II też można znaleźć bez elektryki i szmacianych obić na drzwiach i fotelach.
Ja trafiłem na takiego 'spartana'i sie cieszę ,chociaż podgrzewanie lusterek by się zdało.Ostatnio na wyspie królowej za często pada. To jedyny powód na + dla grzanych luster.
Niestety mój nie ma nawet LSD w tylnym moście![]()
No ale to się poprawi wiosną.
tu sie zgadzam, bo ja mam tez goło i wesoło


a te lusterka to tez zmienie


kabbbatunio pisze:majkii pisze:Acinski wypraszam sobie.
Pajero II też można znaleźć bez elektryki i szmacianych obić na drzwiach i fotelach.
Ja trafiłem na takiego 'spartana'i sie cieszę ,chociaż podgrzewanie lusterek by się zdało.Ostatnio na wyspie królowej za często pada. To jedyny powód na + dla grzanych luster.
Niestety mój nie ma nawet LSD w tylnym moście![]()
No ale to się poprawi wiosną.
Koledzy, rozumiem, że do ekstermy maksymalnie wszystko
wypierniczacie z auta. Przypuszczam, że jakieś skóry, klimy i szyby
bez korbek to jest gadżet niemile widziany w Waszych autach.
Ale są również użytkownicy, którzy nie mieli wyboru i kupili
ze skórką i bez korbki i są bardzo zadowoleni

czy nad wodę dojeżdżają wmiarę komfortowo....
Z Waszych postów wynika, że powinni to wszystko zdemontować,
bo napewno "pod wodą" nie będzie robić. Pewnie i tak kiedyś
przestanie działać, ale cały urok jest w tym, aby było co naprawiać, przerabiać, eksperymentować i tuningować. Dokładac, poprawiać
i kasę dokładać

powłoki lakierniczej po wyjeżdzie z lasu....

działa i szyberdach się otwiera, kiedy tylko zapragniecie...
....ot taki życzenia dla "misiolubów" - jeżdżących inaczej

pzdr.
Jeep ZJ 5.2 "96 / Mitsubishi Montero/Pajero II 3.0, Dodge Ram 1500/ Hemi 5,7
Ależ broń Boże. Ja tam jestem zwolennikiem wszystkiego co komu pasuje w samochodzie. Moj szef kocha swoją bejcę 745TD a ja mojego dziadunia 2.5TD i każdy z nas ma rację.
Ja mam Goldena, kudłacza i wożę łopatę i kupę gratów. Wpadam na budowę itd. Uwielbiam grzebać przy samochodzie choć jestem architektem i świadomie po poprzednich pojazdach kupiłem najprostrzego miśka jakiego znalazłem. Jedynie automata się wyprzeć nie mogę i choć niedomaga ma być
Chciałem korbki w oknach. trzy kable pod maską i kilka przekaźnikow czyli całośc banalnie prosta. Pewnie, że ciągnie czasem do ładniejszego kokpitu i większego komfortu ale ja ten pojazd uwielbiam i jeśli będę chciał to komfotowy kupię jako drugi mojej małży. Póki co pracujemy w tym samym budynku więc drugie auto zgniłoby pod blokiem.
Ja mam Goldena, kudłacza i wożę łopatę i kupę gratów. Wpadam na budowę itd. Uwielbiam grzebać przy samochodzie choć jestem architektem i świadomie po poprzednich pojazdach kupiłem najprostrzego miśka jakiego znalazłem. Jedynie automata się wyprzeć nie mogę i choć niedomaga ma być

Dziadek 2,5TD `98
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości