pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Videlec
 
 
Posty: 4116
Rejestracja: pn maja 15, 2006 1:38 pm
Lokalizacja: Lublin

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Videlec » sob lis 21, 2009 10:52 am

wydaje mi się, że paski są dobrze napięte... dodam jeszcze, że to ustaje po kilku przegazowaniach.
PIV 3,2DiD

Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.

Awatar użytkownika
cordoba_2004
 
 
Posty: 3166
Rejestracja: ndz cze 03, 2007 12:30 pm
Lokalizacja: Radłów Tarnów

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: cordoba_2004 » sob lis 21, 2009 11:24 am

a ja bym wziął najprostszy voltomierz i pomierzył jakie jest napięcie na biegunach aku zaraz po zapaleniu przy przygazówkach i po dłuższej chwili i byśmy wiedzieli wszystko
Jest GV i jimny - Głodówka zbawia duszę i leczy ciało

Awatar użytkownika
Przemy
 
 
Posty: 923
Rejestracja: pt lut 08, 2008 8:58 am
Lokalizacja: Szczecin

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Przemy » sob lis 21, 2009 4:10 pm

Videlec pisze:co mi się psuje? :roll:
jak odpalam auto to podświetlenie deski rozdzielczej (właściwie wszystkiego w kabinie) i świateł działa tak jak bym miał prądnice zamiast alternatora :wink: na wolnych obrotach ledwo świeci podświetlenie i są "słabsze" światła,w miarę dodawania gazu świecą jaśniej... regulator napięcia??

ja stawiałbym na szczotki ;]
A jak masz alternator w oryginalnym miejscu to fajnie sie go wyciąga ;;]
Wstaw na górze nowy i będziesz miał po kłopocie 8)
# Racja jest jak dupa, każdy ma swoją

[J. Piłsudski].

gg1196424

Awatar użytkownika
Przemy
 
 
Posty: 923
Rejestracja: pt lut 08, 2008 8:58 am
Lokalizacja: Szczecin

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Przemy » sob lis 21, 2009 4:12 pm

aztek13 pisze:Witam serdecznie. Pajero II 91r. 2.5TD Reanimuję mojego Miśka i lecę po kolei wszystko:) Piaskowałem ramę, i co się dało:) wszystko już mam poskładane pomalowane i zakonserwowane. No i przyszedł czas na zbiornik 8) Wiadomo, góra to masakra :)11 Jest tam sieć dla mnie niezrozumiała:/ Przewody na górze zbiornika. Pozakręcane długie i już mocno skorodowane. Kończą się na jakimś filterku który jest przykręcony do ramy. Filterek nie ma żadnej elektryki. Do czego to ustrojstwo służy i czy jest ultra ważne? W dwóch przewodach mam małe dziurki a nie będę ukrywał iż załatanie tego nie w chodzi w grę. Więc pozostaje: 1- uciąć krótko i założyć przewody gumowa, 2- uciąć krótko i zaślepić, zalutować lub w inny sposób sprawić aby było szczelne. Wszystko zależy od funkcji jaką spełnia owa plątanina przewodów z filterkiem.

Ja postąpiłem z tym jak mi doradzili kiedyś na forum. Uciąłem zaślepiłem. Jak masz zbiornik na wierzchu to zalutuj na stałe i będzie :)2 Problemów jakichkolwiek po zaślepieniu nie stwierdzono.
# Racja jest jak dupa, każdy ma swoją

[J. Piłsudski].

gg1196424

aztek13
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 25
Rejestracja: sob maja 09, 2009 8:12 am
Lokalizacja: IŁOWA

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: aztek13 » sob lis 21, 2009 4:29 pm

Mam na wierzchu ponieważ piaskowałem i malowałem ramę i wszystko co było możliwe:) O to mi właśnie chodziło czy nie pełni jakiejś ważnej roli:) A skoro jeszcze wyjęte to tak zrobię :D Wygląda to na jakiś filterek wstępny paliwa a to zawsze leję czyste:D Podziękował:D
PII 2.5D 91 SS lift 7cm 33x12.5x15 + 35x11.5x15
Trzeba być naprawdę dobrym, żeby móc być złym...

Awatar użytkownika
Przemy
 
 
Posty: 923
Rejestracja: pt lut 08, 2008 8:58 am
Lokalizacja: Szczecin

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Przemy » sob lis 21, 2009 10:26 pm

Ten niby filterek to jest jakies tam japaneze odpowietrzenie. u mnie wygniło więc już nie ma tego :)21 redukcja zbędnej masy :)21 :)21
# Racja jest jak dupa, każdy ma swoją

[J. Piłsudski].

gg1196424

aldus75
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 26
Rejestracja: czw wrz 10, 2009 1:39 pm
Lokalizacja: Kraków-Skawina

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: aldus75 » pn lis 23, 2009 10:42 am

witam ponownie mam pytanie czy duży problem jest w pojarce2 wymienić szpilki do koła tylnego bo jedną mam urwaną a druga obrobiona a 4 dobre to może za mało na takie koło a mam 16'' i koła 32'' nalewki simexa pozdrawiam Adam
Pajero 3.0 v6 benzin bez LPG

Awatar użytkownika
Browning
Posty: 1726
Rejestracja: sob wrz 13, 2008 10:09 am
Lokalizacja: Łódź

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Browning » pn lis 23, 2009 6:06 pm

Co trzeba zdemontować by wymienić pompę wtryskową w Pajero II 2,5TDi? Jutro auto idzie do mechaniora a ten już dzisiaj rozpaczał że znowu będzie musiał pół auta rozebrać :wink: Trzeba całe wisko rozbierać, czy obudowy schodzą bez zdejmowania wiatraka??
Zielony Autobus 2,7TDi

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Adas » pn lis 23, 2009 7:10 pm

Browning pisze:Co trzeba zdemontować by wymienić pompę wtryskową w Pajero II 2,5TDi? Jutro auto idzie do mechaniora a ten już dzisiaj rozpaczał że znowu będzie musiał pół auta rozebrać :wink: Trzeba całe wisko rozbierać, czy obudowy schodzą bez zdejmowania wiatraka??
spokojnie da się to zrobić bez rozbierania wszystkiego , zdejmujesz intrcooler , ,górną osłonę rozrządu , ustawiasz pasek na znaki , luzujesz napinacz ,ściągasz pasek rozrządu , odkręcasz koło pasowe , odkręcasz pompę ot i cała filozofia

pawel-e30
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 48
Rejestracja: sob lut 14, 2009 11:14 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: pawel-e30 » pn lis 23, 2009 7:12 pm

:)
Ostatnio zmieniony czw lis 26, 2009 9:25 am przez pawel-e30, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Browning
Posty: 1726
Rejestracja: sob wrz 13, 2008 10:09 am
Lokalizacja: Łódź

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Browning » pn lis 23, 2009 7:17 pm

Dzięki Adaś :)2 Mam mechanika jakiego każdemu szczerze życzę ale momentami ma on chwile słabości do mojego auta :wink:
Zielony Autobus 2,7TDi

Awatar użytkownika
Przemy
 
 
Posty: 923
Rejestracja: pt lut 08, 2008 8:58 am
Lokalizacja: Szczecin

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Przemy » wt lis 24, 2009 8:57 am

Browning pisze:Co trzeba zdemontować by wymienić pompę wtryskową w Pajero II 2,5TDi? Jutro auto idzie do mechaniora a ten już dzisiaj rozpaczał że znowu będzie musiał pół auta rozebrać :wink: Trzeba całe wisko rozbierać, czy obudowy schodzą bez zdejmowania wiatraka??

Tak to wygląda :D

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Udanej zabawy :)21
# Racja jest jak dupa, każdy ma swoją

[J. Piłsudski].

gg1196424

aldus75
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 26
Rejestracja: czw wrz 10, 2009 1:39 pm
Lokalizacja: Kraków-Skawina

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: aldus75 » wt lis 24, 2009 9:13 am

no panowie żaden nic nie poradzi??,problem ztymi szpilkami żeby je wymienić pliss jestem laik a budżet na mechanika cienki w tym miesiącu,może dam rade sam prosze o jakąś porade pozdrawiam all
Pajero 3.0 v6 benzin bez LPG

polaff
 
 
Posty: 1251
Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: polaff » wt lis 24, 2009 9:20 am

Przemy pisze:
Browning pisze:Co trzeba zdemontować by wymienić pompę wtryskową w Pajero II 2,5TDi? Jutro auto idzie do mechaniora a ten już dzisiaj rozpaczał że znowu będzie musiał pół auta rozebrać :wink: Trzeba całe wisko rozbierać, czy obudowy schodzą bez zdejmowania wiatraka??

Tak to wygląda :D

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Udanej zabawy :)21
Jaka ładna turkusowa szmatka :P
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Kajen » wt lis 24, 2009 1:51 pm

Szpilki sa na frezie. wybijamy mlotkiem. Dokrecajac nowe robimy to z czuciem zeby od razu na wejsciu nie pojebac gwintu. A jezeli chodzi o nowe szpilki to oswiadczam ze od transita, mimo takiego samego gwintu, nie pasuja frezy wiec mozna sobie darowac.

aldus75
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 26
Rejestracja: czw wrz 10, 2009 1:39 pm
Lokalizacja: Kraków-Skawina

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: aldus75 » wt lis 24, 2009 3:59 pm

dzięki Kajen czyli szpilki tylko ASO?
Pajero 3.0 v6 benzin bez LPG

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Kajen » wt lis 24, 2009 4:32 pm

Na pewno nie tylko w ASO. Ale nie wiem od czego mozna dobrac. Ja wymienialem od anglika, sa w idealnym stanie. Malo tego nie pasuja od jeepa, frontery, musso i paru innych modeli aut. Przydatne info, do pajero 1 jak chcemy dluzsze to kupujemy te z tylu. I wymieniamy zamiast przednich (tylne sa dluzsze bo przechodza przez beben). Tylko co znow zrobic z tylem ? :/

Awatar użytkownika
Browning
Posty: 1726
Rejestracja: sob wrz 13, 2008 10:09 am
Lokalizacja: Łódź

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Browning » wt lis 24, 2009 10:53 pm

Auto po wymianie pompy śmiga, tzn lata :)21 Wróciła mu moc i wogóle jest zajefajnie :)21 :)21 :)21 Mam nadzieję że i spalanie będzie ok :wink: :)21 Mechanior stwierdził że nie będzie ryzykował przestawienia rozrządu i było mniej więcej tak:
Obrazek
jak na zdjęciu Przemy
Zielony Autobus 2,7TDi

Awatar użytkownika
majcher
Posty: 2015
Rejestracja: pt lip 11, 2003 7:38 am
Lokalizacja: Gdańsk

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: majcher » wt lis 24, 2009 11:18 pm

aldus75 pisze:dzięki Kajen czyli szpilki tylko ASO?
ja brałęm kiedys z aso - nie były to duze pieniadze bo nie pamiętam nawet
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT

polaff
 
 
Posty: 1251
Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: polaff » śr lis 25, 2009 12:02 am

Panowie nie ma nad czym się zastanawiać zajelo mi to 3 minuty: (i to tylko przypadek, że to gostek od którego kupiłem dziś skrzynię):

http://allegro.pl/item818593942_pajero_ ... o_kol.html
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017

aldus75
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 26
Rejestracja: czw wrz 10, 2009 1:39 pm
Lokalizacja: Kraków-Skawina

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: aldus75 » śr lis 25, 2009 10:47 am

dzięki polaff :D
Pajero 3.0 v6 benzin bez LPG

polaff
 
 
Posty: 1251
Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: polaff » śr lis 25, 2009 8:17 pm

aldus75 pisze:dzięki polaff :D
chociaż raz się przydałem :P
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017

Awatar użytkownika
KML1
 
 
Posty: 825
Rejestracja: ndz sie 03, 2008 10:16 pm
Lokalizacja: Warszawa/Natolin
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: KML1 » śr lis 25, 2009 10:01 pm

Prośba do tych co mają gdzieś w garażach wyciągnięte lub zapasowe skrzynie, jak ktoś może to niech wrzuci fotkę czujnika od wstecznego światła.
Jest wkręcony od góry i ciężko podejrzeć, czy sam w sobie jest śrubą, czy po bokach coś go trzyma.
Pajero II 94r Krótki. BFG 33/10,5 R 15 , Body lift 2". - Sprzedany

polaff
 
 
Posty: 1251
Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: polaff » śr lis 25, 2009 10:18 pm

KML1 pisze:Prośba do tych co mają gdzieś w garażach wyciągnięte lub zapasowe skrzynie, jak ktoś może to niech wrzuci fotkę czujnika od wstecznego światła.
Jest wkręcony od góry i ciężko podejrzeć, czy sam w sobie jest śrubą, czy po bokach coś go trzyma.
niestety ma jedynke :(
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017

Awatar użytkownika
KML1
 
 
Posty: 825
Rejestracja: ndz sie 03, 2008 10:16 pm
Lokalizacja: Warszawa/Natolin
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: KML1 » śr lis 25, 2009 10:28 pm

chyba znalazłem :D
Tyle że z tej fotki wynika że jest zwarty w spoczynku więc już sam nie wiem co jest grane :-? , jak zewre kable w kostce to wtedy u mnie się świeci :roll:
http://sklep.intercars.com.pl/993532564 ... lang_id=PL

chyba że jest tak że dopiero przy wrzuceniu wstecznego czujnik jest wyciśnięty , a na innych biegach jest wciśnięty, wtedy by to było logiczne :wink:
Pajero II 94r Krótki. BFG 33/10,5 R 15 , Body lift 2". - Sprzedany

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość