Blad ss

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
rudypajero.koszalin
Posty: 1895
Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
Lokalizacja: koszalin
Kontaktowanie:

Re: Blad ss

Post autor: rudypajero.koszalin » wt lut 23, 2016 12:18 am

Tylko że w PII, PI i Galloperze nie robi różnicy, bo napęd wajchą sterowany. PIII już jest czułe na niuanse ...
Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.

Marcingalloper
 
 
Posty: 4958
Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm

Re: Blad ss

Post autor: Marcingalloper » wt lut 23, 2016 12:33 am

U mnie się żarzyła takim przymrużonym światłem gdy było w położeniu 2H i N. Po przewaleniu na 4H i 4L żarówka świeciła pełnym światłem.

Udało mi się kupić oryginalny nowy czujnik, to po jakimś czasie zesrał się drugi i ten już czyściłem :)21 .

robek295
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 17
Rejestracja: ndz lut 21, 2016 7:55 pm
Lokalizacja: Iceland

Re: Blad ss

Post autor: robek295 » wt lut 23, 2016 8:29 am

Dziekuje panowie za zainteresowanie i wszelkie informacje w sobote bede dzialal wiec dam znac jak poszlo 8)

robek295
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 17
Rejestracja: ndz lut 21, 2016 7:55 pm
Lokalizacja: Iceland

Re: Blad ss

Post autor: robek295 » wt lut 23, 2016 8:02 pm

A jeszcze jedno wymienia sie olej w reduktorze? Ile i jaki powinien byc? Czy to olej ze skrzyni biegow jest razem z reduktorem? Czy jest jakis korek do spuszczenia oleju i filtr? Sorki za takie glupie pytania ale jak juz pisalem jest to moj pierwszy samochod tego typu

Awatar użytkownika
jradek
 
 
Posty: 15385
Rejestracja: wt lip 26, 2011 8:41 pm
Lokalizacja: Grodzisk Maz/DE

Re: Blad ss

Post autor: jradek » wt lut 23, 2016 8:10 pm

rudypajero.koszalin pisze:Tylko że w PII, PI i Galloperze nie robi różnicy, bo napęd wajchą sterowany. PIII już jest czułe na niuanse ...
W w P3 nie jest to tak rozwiazane jak w P2?
Jakies tam silniczki dzialaja? Czy pelna mechanika?
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.

Awatar użytkownika
rudypajero.koszalin
Posty: 1895
Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
Lokalizacja: koszalin
Kontaktowanie:

Re: Blad ss

Post autor: rudypajero.koszalin » śr lut 24, 2016 7:35 am

robek295 pisze:A jeszcze jedno wymienia sie olej w reduktorze? Ile i jaki powinien byc? Czy to olej ze skrzyni biegow jest razem z reduktorem? Czy jest jakis korek do spuszczenia oleju i filtr? Sorki za takie glupie pytania ale jak juz pisalem jest to moj pierwszy samochod tego typu
Wymienia się. Co 80Kkm, 75w90 2,2l. To jest całkiem osobny układ smarowania. Korek spustowy jest z lewej strony na wyjściu p.napędu, wlew na tylnej ścianie.
jradek pisze:
rudypajero.koszalin pisze:Tylko że w PII, PI i Galloperze nie robi różnicy, bo napęd wajchą sterowany. PIII już jest czułe na niuanse ...

W w P3 nie jest to tak rozwiazane jak w P2?
Jakies tam silniczki dzialaja? Czy pelna mechanika?
Tak jest, wajcha to już tylko atrapa, reduktor jest sterowany silnikiem elektrycznym. Witamy w 21 wieku 8)
Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.

robek295
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 17
Rejestracja: ndz lut 21, 2016 7:55 pm
Lokalizacja: Iceland

Re: Blad ss

Post autor: robek295 » śr lut 24, 2016 11:05 pm

Ile powinien miec obrotow na wolnych obrotach rozgrzany?
Umnie jest tak jak na fotce
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości