l400,delice 4x4
Moderator: Kosiarz
Re: l400,delice 4x4
Ja powiem szczerze, że też zaczynam mieć ochotę na to auto. Ktoś wie ile palą poszczególne wersje silnikowe i w co najlepiej uderzać? Mam pomysł na fajny turystyk z wygodną zabudową dla dwóch osób w środku.
Re: l400,delice 4x4
Diesle to silniki z pajero, albo 2.5 albo 2.8. Oba dycha wzwyż.
XTZ 750
Outback EJ25 MT
Outback EJ25 MT
Re: l400,delice 4x4
A benzyna, 3.0 V6 znam, ale ciekawi mnie ile pali to 2.4. To jest R4?
Re: l400,delice 4x4
Nie wiem czy nie za duzo.ernil pisze:900ccm wstaw. Z lpg.

Nie przejmuj sie. Ksiezniczki z ch...ja nie zrobisz (Emila).
Re: l400,delice 4x4
ernil masz ból dupy? życie Cię skrzywdziło i jak ktoś próbuje dopytać zanim dokona wyboru to reagujesz alergicznie?
Tak prosto odpisać, że np 3.0 spoko silnik (jak pisałem miałem takowy), a 2.4 np to pyta jak 3.0TD w patrolu?
To forum to jest straszny syf przez takich ludzi jak Ty. Człowiek niczego się nie dowie bo 95% to kasztany.
Tak prosto odpisać, że np 3.0 spoko silnik (jak pisałem miałem takowy), a 2.4 np to pyta jak 3.0TD w patrolu?
To forum to jest straszny syf przez takich ludzi jak Ty. Człowiek niczego się nie dowie bo 95% to kasztany.
- kpeugeot
-
- Posty: 5558
- Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Lublin/Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: l400,delice 4x4
a tobie się już hzj znudził?
byłes w końcu na campie - bo się nie widzieliśmy
byłes w końcu na campie - bo się nie widzieliśmy
TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!
Re: l400,delice 4x4
Nie znudził, to zajebiste auto. Tylko zmieniłem robotę i będę mógł sobie pozwolić na 2-3 miesięcznie wyjazdy. Koncepcja auta na 2 tygodniowe wyjazdy nie spełnia wymagań auta na dłuższe wyjazdy. Na campie nie byłem bo mi mechanik skończył auto 26go... i do tego parę rzeczy do poprawy jest.
Re: l400,delice 4x4
będziesz hzj gonił?
jakby co to ten tego.. znam jednego co się rozgląda niespiesznie
jakby co to ten tego.. znam jednego co się rozgląda niespiesznie
Re: l400,delice 4x4
Tak, w szczególności to przeze mnie to forum jest, jakie jestFinger69 pisze:(...)To forum to jest straszny syf przez takich ludzi jak Ty.

XTZ 750
Outback EJ25 MT
Outback EJ25 MT
Re: l400,delice 4x4
A cos myslal?ernil pisze:Tak, w szczególności to przeze mnie to forum jest, jakie jestFinger69 pisze:(...)To forum to jest straszny syf przez takich ludzi jak Ty.



Nie przejmuj sie. Ksiezniczki z ch...ja nie zrobisz (Emila).
Re: l400,delice 4x4
Dobra kasztaniarze, jeszcze jedno pytanie. Jaka jest realna prędkość przelotowa tym cackiem? idzie jechać 130-140 czy trzeba zakładać stopery na uszy i wyczekiwać każdego podmuchu wiatru?
- kpeugeot
-
- Posty: 5558
- Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Lublin/Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: l400,delice 4x4
nie da rady
ale pewnie 100-110 spokojnie
jak szukasz auta z prędkościami przelotowymi 140- i więcej to minimum seria 120
ale pewnie 100-110 spokojnie
jak szukasz auta z prędkościami przelotowymi 140- i więcej to minimum seria 120
TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!
Re: l400,delice 4x4
Jeszcze nie wiem czego szukam
to wozidełko urzekło mnie pojemnością.

to wozidełko urzekło mnie pojemnością.
Re: l400,delice 4x4
Prędkość taka to raczej poza zasięgiem na dłuższą metę.
Kolega tym opycił Afrykę, 2.8td wersją.
Problemem jest to, że fajne wersje z sensownym silnikiem występują chyba jedynie w wersji RHD, więc skazujesz się na przekładkę, co proste ani tanie nie będzie.
IMO - bez sensu.
Auto w zamyśle fajne, a nawet bardzo fajne, ale jak masz tylko troszkę zbaczać z dróg i chcesz mieć wysokie przelotowe, to Voyager AWD Ci pozostaje jedynie z takich vanowatych aut.
Dzielności terenowej oczywiście takiej jak Delica mieć nie będzie, ale komfort większy i po kilku niewielkich modach będzie całkiem odporne na kamole itp.
Wiem, bo mam
Kolega tym opycił Afrykę, 2.8td wersją.
Problemem jest to, że fajne wersje z sensownym silnikiem występują chyba jedynie w wersji RHD, więc skazujesz się na przekładkę, co proste ani tanie nie będzie.
IMO - bez sensu.
Auto w zamyśle fajne, a nawet bardzo fajne, ale jak masz tylko troszkę zbaczać z dróg i chcesz mieć wysokie przelotowe, to Voyager AWD Ci pozostaje jedynie z takich vanowatych aut.
Dzielności terenowej oczywiście takiej jak Delica mieć nie będzie, ale komfort większy i po kilku niewielkich modach będzie całkiem odporne na kamole itp.
Wiem, bo mam

XTZ 750
Outback EJ25 MT
Outback EJ25 MT
Re: l400,delice 4x4
A jezdzi juz, czy tylko masz?ernil pisze: Wiem, bo mam

Nie przejmuj sie. Ksiezniczki z ch...ja nie zrobisz (Emila).
Re: l400,delice 4x4
To bys sie wybral. Odwiedzic, pochwalic, napic. 

Nie przejmuj sie. Ksiezniczki z ch...ja nie zrobisz (Emila).
- kpeugeot
-
- Posty: 5558
- Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Lublin/Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: l400,delice 4x4
to jak już sie wybierzesz to daj znac - chętnie się przyłączę 

TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!
Re: l400,delice 4x4
Voyagerem do Breslau to bym jechał dwa razy tyle, co normalnym autem, dajcie żyć 

XTZ 750
Outback EJ25 MT
Outback EJ25 MT
Re: l400,delice 4x4
Ale z jakim szykiem bys zajechal

Ale bez voyagera tez mozesz odwiedzic, byle po weekendzie, bo mam kilka krajow do odwiedzenia przez weekend.


Ale bez voyagera tez mozesz odwiedzic, byle po weekendzie, bo mam kilka krajow do odwiedzenia przez weekend.
Nie przejmuj sie. Ksiezniczki z ch...ja nie zrobisz (Emila).
Re: l400,delice 4x4
Moj L300 4wd 2.4i na trasie wciągnał 12.5 l/100km lpg z przyczepka z motórem.
Jazda 80-90 kph bez ciśnienia.
Jazda 80-90 kph bez ciśnienia.
Suzuki Samurai 1.6 Spring, blokada, i inne pierdółki.
Mitsubishi L300 2.4i 4wd LSD.
Mitsubishi L300 2.4i 4wd LSD.
- kpeugeot
-
- Posty: 5558
- Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Lublin/Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: l400,delice 4x4
nie wiem jakie masz u siebie kółka w l300
ale na oryginalnych z dieslem 2,5 to przy 90 silnik juz się mocno kręcił a przy 100km/h było bardzo głośno
ogólnie skrzynia biegów jest dość króka
ale na oryginalnych z dieslem 2,5 to przy 90 silnik juz się mocno kręcił a przy 100km/h było bardzo głośno
ogólnie skrzynia biegów jest dość króka
TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!
Re: l400,delice 4x4
Wiesz co tak to 100kph jest ok, można rozmawiać swobodnie I słuchać radia. . Rozbujałem go do 160 kph, bez przyczepki oczywoście, ale przy 150 pojawiają się turbulencje. I jest głośno.
4G64 8v jest nader elastyczny, jestem pozytywnie nim zaskoczony, I defakto ciesze się że nie udało mi się traffic diesla
Niedługo będę widział jak się spisze przy ciągnięciu lekkiej lawetki z Samuraiem.
P.S Koła oryginał 215r15 Dunlop AT.
4G64 8v jest nader elastyczny, jestem pozytywnie nim zaskoczony, I defakto ciesze się że nie udało mi się traffic diesla

Niedługo będę widział jak się spisze przy ciągnięciu lekkiej lawetki z Samuraiem.
P.S Koła oryginał 215r15 Dunlop AT.
Suzuki Samurai 1.6 Spring, blokada, i inne pierdółki.
Mitsubishi L300 2.4i 4wd LSD.
Mitsubishi L300 2.4i 4wd LSD.
- kpeugeot
-
- Posty: 5558
- Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Lublin/Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: l400,delice 4x4
160km/h - jedna co benzyna to benzyna
TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości