Swap 4d56
Moderator: Kosiarz
- rudypajero.koszalin
- Posty: 1895
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
- Lokalizacja: koszalin
- Kontaktowanie:
Re: Swap 4d56
Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.
Re: Swap 4d56
Strucla kupiona tzn dawca .Nawet fajne te Pojary . Kurna a moze by takiego w orginale nabyć
?Fajny. Sprytny samochodzik aż szkoda pozbawiać go serca...
Btw rama próchno ...

Btw rama próchno ...
https://www.youtube.com/watch?v=f_4R5xrpqt4
"Autoktóreniepływajestjakłódkabezskrzydeł"
"Autoktóreniepływajestjakłódkabezskrzydeł"
Re: Swap 4d56
Ja wczoraj uslyszalem, ze Pajero jest dla tych co nie wiedza czego chca.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
Re: Swap 4d56
Ciekawa sztuka :
http://ww3.autoscout24.nl/classified/29 ... asrc=st|as
http://ww3.autoscout24.nl/classified/29 ... asrc=st|as
https://www.youtube.com/watch?v=f_4R5xrpqt4
"Autoktóreniepływajestjakłódkabezskrzydeł"
"Autoktóreniepływajestjakłódkabezskrzydeł"
Re: Swap 4d56
Jeśli wczoraj cokolwiek wziąłeś na poważnie tojradek pisze:Ja wczoraj uslyszalem, ze Pajero jest dla tych co nie wiedza czego chca.


Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172
tel. 504126172
- Blackbear
- Posty: 644
- Rejestracja: czw maja 07, 2015 11:08 am
- Lokalizacja: Głogów/Polkowice
- Kontaktowanie:
Re: Swap 4d56
Pomyliłeś chyba silniki 2.8 mitsubishi z 2.8 nissana. Ale fakt, każdą głowicę można wysadzić.montero pisze:Namawiajcie mnie na 4m40![]()
i tak wiem że to wybuch

Mogę sie wtrącić w temat? Chodzi mi powoli po głowie młode i ułożone Pajero. Znaleźć zadbane i niekombinowane do 99r łatwo nie będzie. Kilka razy czytałem, że 2.5td i 3.0v6 są do siebie podobne, ale już się sam pogubiłem. Do rzeczy. Chodzi mi o Pajero Classic '04 i przełożenie skrzyni Superselect, zostawienie manuala i wsadzenie być może ale nie za wszelką cenę mocniejszego serducha. Garaż z kanałem mam to i się bawić mogę. Pytanie tylko co jest do zrobienia i czy to się kalkuluje?
Jest jeszcze opcja Pajero Sport z silnikiem jak trzeba, ale superselect i difflock do przełożenia. Wiem, że wały do przerobienia.
Było Pajero, jest Galant
- Blackbear
- Posty: 644
- Rejestracja: czw maja 07, 2015 11:08 am
- Lokalizacja: Głogów/Polkowice
- Kontaktowanie:
Re: Swap 4d56
Dla większej ilości obiektów zainteresowana. W razie znalezienia takiego chciałbym wiedzieć czy to wykonalne, czy odpuścić. Wiadomo, że najlepiej niekombinowane i zadbane kupic, ale tylko do 99r były produkowane. Więc różnie to bywa. Logiczne, że 2.5td i Es mnie nie satysfakcjonujejradek pisze:A po co?

Było Pajero, jest Galant
Re: Swap 4d56
Nadal nie rozumiem. Chcesz mieć P2 z mocniejszym silnikiem i SS?
Może kup P3?
Może kup P3?
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
- Blackbear
- Posty: 644
- Rejestracja: czw maja 07, 2015 11:08 am
- Lokalizacja: Głogów/Polkowice
- Kontaktowanie:
Re: Swap 4d56
Nie jestem ogrodnikiemjradek pisze:Przesadzasz.

Po przeprowadzeniu wykopalisk archeologicznych smiem stwierdzić, że przekładka SS w classicu będzie identyczna jak w Sporcie. Chyba mi odwala, bo rzeczywiście pomysł z dupy

Było Pajero, jest Galant
Re: Swap 4d56
4d56 115km z elektroniczną pompą ma seryjny duży potencjał, tylko trzeba się wyposażyć w https://www.maxrpm.de/Chip-Tuningbox-fo ... TE-Systems oraz zegar doładowania.
To jest niemiecki tuning box z regulacją. Te parametry co są podane na stronie +20KM i 40NM to tak w połowie skali regulacji togo urządzenia!
Dalsze kręcenie dawki trzeba robić z zegarem doładowania bo przy max ustawieniu turbo pompuje ponad 2 bary!
Ja w swoim mam Sporcie mam tak na 80% plus wyregulowałem dodatkowo turbo mechanicznie na ok.1.5 bar bo nie wiem ile ten silnik max doładowania wytrzyma.
.
To jest niemiecki tuning box z regulacją. Te parametry co są podane na stronie +20KM i 40NM to tak w połowie skali regulacji togo urządzenia!
Dalsze kręcenie dawki trzeba robić z zegarem doładowania bo przy max ustawieniu turbo pompuje ponad 2 bary!
Ja w swoim mam Sporcie mam tak na 80% plus wyregulowałem dodatkowo turbo mechanicznie na ok.1.5 bar bo nie wiem ile ten silnik max doładowania wytrzyma.
.
Pajero Sport 2.5 lift 2" koła 33"
- Blackbear
- Posty: 644
- Rejestracja: czw maja 07, 2015 11:08 am
- Lokalizacja: Głogów/Polkowice
- Kontaktowanie:
Re: Swap 4d56
Całkiem spoko, zawsze coś. 136km to już nawet lepiej od 2.8td.
Niemały koszt tylko. 


Było Pajero, jest Galant
Re: Swap 4d56
Koszt jest wysoki ale tak jak napisałem 136KM jest tam w połowie skali regulacji w instrukcji jest max 165KM a to już jest pułap 3.2.
Nie wiem ile mam teraz koni ale na 265 75 16 mt według aplikacji w tel do przyspieszeń wyszło 12-13s do 100km/h więc osiągi zbliżone do v6 się zrobiły.
Na obecnych kołach jeszcze nie mierzyłem, bym musiał na hamownie w ogóle śmignąć.
Nie wiem ile mam teraz koni ale na 265 75 16 mt według aplikacji w tel do przyspieszeń wyszło 12-13s do 100km/h więc osiągi zbliżone do v6 się zrobiły.
Na obecnych kołach jeszcze nie mierzyłem, bym musiał na hamownie w ogóle śmignąć.
Pajero Sport 2.5 lift 2" koła 33"
Re: Swap 4d56
Całkiem możliwesuka blać pisze:no to za chwile szykuje sie kolejny swap. po wybuchu obecnego.

Chociaż te silnik w dobrej kondycji dużo wytrzymują...https://www.youtube.com/watch?v=pEBJNv1dYwI
Ważne aby chłodzenie było ok, ja mam jeszcze EGR zaślepiony, kat wywalony oraz K&N filtr powietrza.
Turbo oryginalne jest fajne duże z potencjałem chłodzone wodą większe niż w starszych wersjach 95 i 99KM.
Pajero Sport 2.5 lift 2" koła 33"
Re: Swap 4d56
Jakie obroty na dluzsza mete (kilksdziesiat, kilkaset kilometrow szybkimi asfaltami) wytrzymuje 4d56?
2700 na pewno
3000?
3200??
2700 na pewno
3000?
3200??
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
Re: Swap 4d56
jezdzilem po 500-800 dziennie z v=90-100 i obroty byly okolo 3k-3,3k
Re: Swap 4d56
Oki, tzn moge zrobic 200km z predkoscia 100km/h, silnk, bedzie mial 3000-3100r/min.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
- Misiek Cypr
-
- Posty: 13258
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Swap 4d56
Ten silnik wytrzymuje wieksze obroty, niz kierowca...
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044
513549044
- Misiek Cypr
-
- Posty: 13258
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Swap 4d56
Jak mialem LWB to przy 3000 rpm, jechal 105 km/h.
SWB mial nieco nizsze obroty.
SWB mial nieco nizsze obroty.
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044
513549044
Re: Swap 4d56
to zalezy od przelozen mostow. ja mialem jakies ujowe i zeby jechac 100 to musialem cisnac ponad 3krpm. jezdzilem tez pod 4500rpm po kilka-kilkanascie minut i nic sie nie zyebao
ale moj przypadek nie jest reprezentacyjny bo ja 90% podzespolow w aucie mialem nowych.
no i ja pisze o predkosciach z gps.

ale moj przypadek nie jest reprezentacyjny bo ja 90% podzespolow w aucie mialem nowych.
no i ja pisze o predkosciach z gps.
- Misiek Cypr
-
- Posty: 13258
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości