Pajero, Montero, Shogun, L200
Moderator: Kosiarz
-
Gęsior
-

- Posty: 263
- Rejestracja: śr maja 18, 2005 9:56 am
- Lokalizacja: Gliwice
Post
autor: Gęsior » wt wrz 06, 2005 8:35 am
majcher pisze:Peter pisze:Jakub PAJERO 2.5TD pisze:jestem zażenowany!
to sprzedaj i nie zawracaj gitary. Nam się podoba

święta racja - opitol i nerwuj kolegów - mi też się mój podoba
Tak, tak i kup sobie Niemca. Tym pojeździsz długo i szczęśliwie

gg: 9637404
-
darkman
-

- Posty: 4353
- Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
- Lokalizacja: z wojny
-
Kontaktowanie:
Post
autor: darkman » wt wrz 06, 2005 8:42 am
Glina pisze:Chłopaki! Kolega chciał być pomocny a wy go tak z błotem od razu

nie ma litości dla braku wyrozumiałości, .. z buta trzeba i twardo, bo Miski się przecież nie psują
p.s. kolego @Jakubie to żart jest, od razu się asekuruję

, że niby fajny jestem, ale twardym trza być

Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi
-
Francek

- Posty: 638
- Rejestracja: wt cze 01, 2004 11:13 am
- Lokalizacja: Śródmieście
Post
autor: Francek » wt wrz 06, 2005 10:16 am
Nie patrz na to kUba
Patrz na bufet. Misiek to zwykly kitajski pojazd na wioche. Ma prawo sie psuc. szczegolnie ten silniczek z tą wielgachną turbiną
W moim l-200 padlo to juz ze 3 razy. Ale ......

....uj w to wbijam i napieram dalsze.
Zdrawka. Pamiętaj że wentylacja to naprawde ważna rzecz dla organizmu
Zdrawka

Higway to hell
-
Darek

- Posty: 1999
- Rejestracja: pt mar 15, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Post
autor: Darek » wt wrz 06, 2005 10:41 am
ja mam plaskacza SW z dyslem na turbinie i nie moge na niego narzekać ma 264 tyś najechane i spisuje sie bardzo dobrze.
Gazy 69
-
krzychpajero
-

- Posty: 134
- Rejestracja: śr lut 16, 2005 6:34 pm
- Lokalizacja: wroclaw
Post
autor: krzychpajero » wt wrz 06, 2005 9:57 pm
Silnik

a ja bylem przekonany ze alternator to dziadostwo ale z kazdym dniem sie czlowiek uczy

-
Rekwizytornia
-

- Posty: 258
- Rejestracja: wt kwie 19, 2005 8:11 pm
- Lokalizacja: Beskid Niski
Post
autor: Rekwizytornia » śr wrz 07, 2005 4:07 pm
Rozpisałem się na temat mojego zaskoczenia jakością mitsu (

), ale to skasowałem. Nie chodzi o szczegóły.
Jeżdżę też Subaru (cztery lata starszym) i wiem, że to nie w poziomie skomplikowania pojazdu tkwi kaszana: subarak jest znacznie bardziej złożoną konstrukcją, a psuje się mniej.
-
majcher

- Posty: 2015
- Rejestracja: pt lip 11, 2003 7:38 am
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: majcher » czw wrz 08, 2005 7:38 am
farfurnia pisze:Rozpisałem się na temat mojego zaskoczenia jakością mitsu (

), ale to skasowałem. Nie chodzi o szczegóły.
Jeżdżę też Subaru (cztery lata starszym) i wiem, że to nie w poziomie skomplikowania pojazdu tkwi kaszana: subarak jest znacznie bardziej złożoną konstrukcją, a psuje się mniej.
uparty albo prowokator jaki
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT
-
Bartas

- Posty: 2215
- Rejestracja: wt paź 26, 2004 9:22 am
- Lokalizacja: 4x4wlkp.pl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Bartas » czw wrz 08, 2005 8:04 am
kiedyś było w TV, że ktoś wykradł księgę wad w pojazdach Mitshubishi.
O zgroza co tam było

A jednak to mało awaryjne auta, i kręcą duże przebiegi
Ja bym się tym nie przejmował bo każdy kasztana znajdzie na dane autko.
VOLVO TGB 11 + GE300 Спец + Honda XR400R
-
Eskapada
-

- Posty: 6434
- Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Eskapada » pt wrz 09, 2005 12:58 pm
ale jednak Mitsubishi ma generalnie dobra opinie i zadnej nalepki mu nikt nie przykleił jak do nissanowych głowic

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33
-
suziXL
-

- Posty: 5219
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 8:16 pm
- Lokalizacja: Wrocław/Maidstone
Post
autor: suziXL » pt wrz 09, 2005 2:09 pm
Eskapada pisze:ale jednak Mitsubishi ma generalnie dobra opinie i zadnej nalepki mu nikt nie przykleił jak do nissanowych głowic

chyba jednak czas przykleic co
moze nie psuja sie bo w warsztatach stoja

Nie przejmuj sie. Ksiezniczki z ch...ja nie zrobisz (Emila).
-
Misiek Bielsko
-

- Posty: 5195
- Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Bielsko-Biala
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Misiek Bielsko » pt wrz 09, 2005 2:17 pm
Eskapada pisze:ale jednak Mitsubishi ma generalnie dobra opinie i zadnej nalepki mu nikt nie przykleił jak do nissanowych głowic

Tak, szczegolnie:
- skrzynia biegow i "piatka"
- lancuch w reduktorze
- za szybkie przelozenia tegoz
- sprzegielka automaty, co to lubia wybuchnac
- glowice rowniez do najodporniejszych nie naleza (2,5TD)
- rdza, rdza, rdza, ale to kazdy japonczyk z tych lat ma.
-
Rekwizytornia
-

- Posty: 258
- Rejestracja: wt kwie 19, 2005 8:11 pm
- Lokalizacja: Beskid Niski
Post
autor: Rekwizytornia » pt wrz 09, 2005 7:29 pm
majcher pisze:
uparty albo prowokator jaki
Próbuję Was sprowokować do krzykactwa

, ale jednocześnie odbudowuję wciąż swojego miśka mimo jego rozlicznych wad.
Żeby być oryginalnym, to kupię sobie Pandę 4x4

I zacznę ją motać

-
Eskapada
-

- Posty: 6434
- Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Eskapada » sob wrz 10, 2005 7:49 am
@ Misiek @ SuxiXl zazdraszczcie mi

a ja poprostu uwielbiam swoje auto

Ja poprostu popadłem w uwielbienie jak jeepnieci
Rozmowa o pajero to taaaakie wielekie uogulnienie bo pajero -pajrze nie równe.Cytowane bolączki Pajero dotycza pierwszej generacj głownie z racji upalania i wieku....
Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33
-
Toroo
-

- Posty: 2636
- Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:43 am
- Lokalizacja: Łask
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Toroo » sob wrz 10, 2005 12:58 pm
Eskapada pisze: Ja poprostu popadłem w uwielbienie jak jeepnieci :....

Ostatnio zmieniony wt gru 11, 2007 10:45 pm przez
Toroo, łącznie zmieniany 1 raz.
-
hesus
- jestem tu nowy...

- Posty: 98
- Rejestracja: wt mar 30, 2004 11:56 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: hesus » sob wrz 10, 2005 4:35 pm
Jakub PAJERO 2.5TD pisze: Silniki niemieckie, szczególnie starszej generacji nie odznaczają sie żadnymi wyrażnymi wadami fabrycznymi,
Czy mowimy o silnikach do aut terenowych?
Dum spiro spero
GG 36740
-
Jakub PAJERO 2.5TD

- Posty: 313
- Rejestracja: pt lip 15, 2005 11:23 am
- Lokalizacja: Legionowo
Post
autor: Jakub PAJERO 2.5TD » pn wrz 12, 2005 6:54 am
Mówię ogólnie o silnikach z tamtych lat. Zobaczmy motory z grupy DB o oznaczeniach 615, 616 i 617( silniki wysokoprężne do marcedesów 115, 123, 126, itd). Są głośne, mają wysoko moment obrotowy, ale ich trwałość jest niewyobrażalna, tak więc technicznie pozbawione są wyraźnych wad( nie psują się) o ile ma mniej niż milion na "szafie". Nowsze motory w DB są także bardzo dobre, ale już trochę słabsze.
-
Eskapada
-

- Posty: 6434
- Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Eskapada » pn wrz 12, 2005 7:07 am
no tu sie zgodze sie z Jakubem strasze silinki mercedesa sa nie do zajechania...ale ich legena skończyła sie na CDI
Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33
-
KLforest
-

- Posty: 118
- Rejestracja: sob lut 24, 2007 11:42 pm
- Lokalizacja: GARWOLIN
-
Kontaktowanie:
Post
autor: KLforest » sob gru 01, 2007 10:31 am
mam silnik 2.5 TDI rano ciężko odpala łapie gaśnie i tak kilka razy przy okazji ogrom dymu co może być jak zapali to dalej już odrazu bez problemów łapie
klforest długi miś z 89roku
-
Balu-Balu
-

- Posty: 5312
- Rejestracja: czw mar 15, 2007 9:56 am
- Lokalizacja: GWE
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Balu-Balu » sob gru 01, 2007 10:45 am
mam silnik 2.5 TDI
W czym Ty to masz? Audi czy VW?
Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"
-
majcher

- Posty: 2015
- Rejestracja: pt lip 11, 2003 7:38 am
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: majcher » sob gru 01, 2007 10:50 am
starszego watka nie dało sie odgrzebać?
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT
-
KLforest
-

- Posty: 118
- Rejestracja: sob lut 24, 2007 11:42 pm
- Lokalizacja: GARWOLIN
-
Kontaktowanie:
Post
autor: KLforest » sob gru 01, 2007 11:44 am
Balu-Balu pisze:mam silnik 2.5 TDI
W czym Ty to masz? Audi czy VW?
Mam miśka dokładnie 2.5 litra poj. silnika ma turbinę i chłodnicę powietrza doładowanego to jak po twojemu się nazywa

klforest długi miś z 89roku
-
KLforest
-

- Posty: 118
- Rejestracja: sob lut 24, 2007 11:42 pm
- Lokalizacja: GARWOLIN
-
Kontaktowanie:
Post
autor: KLforest » sob gru 01, 2007 11:45 am
majcher pisze:starszego watka nie dało sie odgrzebać?
już nie chcę stawiać nowych postów niepotrzebnych

klforest długi miś z 89roku
-
acinski

- Posty: 1604
- Rejestracja: pn sie 06, 2007 11:51 am
- Lokalizacja: Chorzów
Post
autor: acinski » wt gru 11, 2007 10:43 pm
Wiecie co.. Ponoć citroeny to tragedia. Mój hydropneumatyk XM zrobił 484kkm i sam go skatowałem a pojeździłby jeszcze więc teraz slysząc, że Pajero tokiszka olałem to sikiem prostym bo pojad kupuję dla funu z jazdy i aby oko cieszyć a dbac mogę.
Mam 20 letniego Miśka dlaczego? bo tak. ma 380kkm najechane a odpala jak Norris z pół obrotu.
Jak to ktośnapisał. Jak się dba tak się ma. Mojego wyprowadzę po poprzedniku i będzie git. Jutro dostanie sprawnie grzejącą szybę tylną i podgrzewane lusterka

Z automatem jeszcze powalczę. Silnik coś stracił ciśnienie oleju ale posprawdzam a co. Może to ta panewka choć na zewnątrz sucho.
Dziadek 2,5TD `98
-
kudlaty_bytom
-

- Posty: 289
- Rejestracja: ndz mar 18, 2007 1:28 pm
- Lokalizacja: Bytom
-
Kontaktowanie:
Post
autor: kudlaty_bytom » czw gru 13, 2007 11:15 am
acinski pisze:Wiecie co.. Ponoć citroeny to tragedia. Mój hydropneumatyk XM zrobił 484kkm i sam go skatowałem a pojeździłby jeszcze więc teraz slysząc, że Pajero tokiszka olałem to sikiem prostym bo pojad kupuję dla funu z jazdy i aby oko cieszyć a dbac mogę.
Mam 20 letniego Miśka dlaczego? bo tak. ma 380kkm najechane a odpala jak Norris z pół obrotu.
mój ojciec ma XM'a i powie to samo, jedzie, a francuzy podobno się psują
o miśku tak samo złego słowa nie powiem

jedzie gdzie chcę

haha
był sobie misiek 2.6 Wagon '86
obecnie zaglądam towarzysko

_______________________
GG: 4366835
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości