Spalanie Pajero I
Moderator: Kosiarz
- animaldziobak
- Posty: 403
- Rejestracja: wt cze 20, 2006 9:19 pm
- Lokalizacja: Zabrze, Śląsk
Witam Model jak w opisie. Jak działał 4 bieg to przy 85/90 kmh to na trasie 240 km ciągiem w lecie 9,2 mi spalił. Standardem było 13,3 w mieście i po pustyni 60-40 %. Teraz to mi w trasie zabrze - biskupice (tor) i z powrotem (250 km) - średnia 18 l/100 (tylko do trzeciego biegu wchodzi)
Pojarka 3.0 v6 89 r long, KUMHO KL-71 33x12,5x15 i Escape 12000lbs
Volvo TGB 11
tel. 606-301-656
Volvo TGB 11
tel. 606-301-656
Oj chłopie nie masz wiekszych zmartwień? Kup terenówkę to będziesz miał, i zaufaj mi spalanie to bedzie najmniejszy problemsigreg pisze:Witam,
Sobie kiedys przejrzalem wszystkie tematy o spalaniu jako ze w pojarke z motorem 3.0 nieustannie od niemal dwoch lat celujeAle .. noo . .w koncu podwyzka i w lutym bedzie kapital wlasny zeby zgodnie z sugestia kolegow w kredyty sie nie ladowac.
Ale teraz to mnie zasmuciliscie, strasznie. Biorac srednia z tego co tu ludzie wypisuja wyszlo mi ze pojarka I z 3.0V6 wsysa w miescie 15l LPG, i mimo duzego motoru dzieki temu wychodzi w spalaniu na poziomie .. vitary.
Czyzbym zostal wpuszczony w buraki przez szanowne kolezenstwo piszace o spalaniu pojarki z tym motorem i LPG ?
A ze dlaczego po miescie ? No bo do pracy trzeba dojechac zeby tego potwora utrzymac![]()
Pozdrawiam
Grzesiek

Duży silnik musi swoje łyknąć i nie poradzisz, tyle biorą visixy, a 15 to bardziej na trasie niż w mieście. A poza tym maxima niet.
Ziemia jest płaska, każdy to widzi. Za wyjątkiem mojej wiochy gdzie jest ewidentnie wypukła.
-
-
- Posty: 180
- Rejestracja: sob gru 02, 2006 7:06 pm
- Lokalizacja: Oppdal
paliworzerność
Moj pajerok na oponach 31" AT pali na trasie jadac predkoscia do oklo 80km/h - 8l/100km, jadac do oklo 100km/h - 10l/100km proporcjonalnie zuzycie rosnie do predkosci. Sprawdzone w dalekich trasach. A co do opon to w moim misku wskazania predkosciomierza wraz z odlegloscia przebyta dopiero po zalozeniu 31" zaczela sie zgadzac z rzeczywistoscia. Okazalo sie ze wieksze opony rowna sie ekonomia. Dalej dojedziesz na tych samych obratach. No i o to chodzi!!! Pozdrawiam.
LR S109" 2.25D
LR Discovery 200Tdi
MB Unimog 404 3.0TurboD
Yamaha XTZ 750
ArcticCat 700
LR Discovery 200Tdi
MB Unimog 404 3.0TurboD
Yamaha XTZ 750
ArcticCat 700
A z tymi oponami to macie rację!
Jak w zeszłym roku kupiłem krótką Pojarkę 2,5 TD '94, to na seryjnych oponkach 235/75 R15 paliła średnio 10 l / 100 km.
Jak wymieniłem opony na 265/75 R15, to spalanie wzrosło do 12 l / 100 km.
Myślę, że licznik już tak nie oszukuje w optymistyczną strone i bardziej prawdę pokazuje.
I do tego przez większe koła i podwyższenie zawieszenia o 2" auto jest wyższe i ma większe opory powietrza no i większe opory toczenia przez szersze opony.
To tak oczywiście bez wariowania z gazem i po twardym.
Jak jej przydusić, albo w teren trochę zjechać, to min. 15 l łyka.
Jak w zeszłym roku kupiłem krótką Pojarkę 2,5 TD '94, to na seryjnych oponkach 235/75 R15 paliła średnio 10 l / 100 km.

Jak wymieniłem opony na 265/75 R15, to spalanie wzrosło do 12 l / 100 km.

Myślę, że licznik już tak nie oszukuje w optymistyczną strone i bardziej prawdę pokazuje.
I do tego przez większe koła i podwyższenie zawieszenia o 2" auto jest wyższe i ma większe opory powietrza no i większe opory toczenia przez szersze opony.
To tak oczywiście bez wariowania z gazem i po twardym.
Jak jej przydusić, albo w teren trochę zjechać, to min. 15 l łyka.
PATROL - off-roadowy
LR LIGHTWEIGHT - militarny
JEEP V8 MOCODAWCA cross country- jako pilot
LR LIGHTWEIGHT - militarny
JEEP V8 MOCODAWCA cross country- jako pilot
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości