Weryfikacja w terenie pozytywna, MT i wiekszy przeswit to jest togossy pisze:Slowo stalo sie cialem





Moderator: Kosiarz
Weryfikacja w terenie pozytywna, MT i wiekszy przeswit to jest togossy pisze:gossy pisze:Slowo stalo sie cialem
bez modyfikacji zawieszenia pick up moze dać rade ale to taki sobie pomysł. Podniesiesz środek ciężkości poprzez body lift poprzez montaż większych opon. Uważam że na początek powinni sie wymienić amortyzatory na mocniejsze - zapewnią one większe poczucie stabilności. 5 cm to moze byc za małomisiu pisze:Mam nadzieje ze juz niedlugo bede mogl sie podzielic swoimi spostrzezeniami po zalozeniu takiego samego zestawu fegla+opona jak gossy tyle ze z liftem budy ok 5cm, bez modyfikacji zawieszenia.
Opona nie będzie sie rozszczelniaćmisiu pisze:Zastanawiam sie czy opony 10,5" nie beda sie rozszczelniac na 8,5" feldze.
Mysle jeszcze o 7" feldze, ale tam max ET jest +12 :/ i to chyba nie bedzie robic z przodu
5cm tulejki juz mam pociete z textolitu, a ze material twardy jak skala chce dac jeszcze oryginalne, nowe gumy w te gniazda.Eskapada pisze: bez modyfikacji zawieszenia pick up moze dać rade ale to taki sobie pomysł. Podniesiesz środek ciężkości poprzez body lift poprzez montaż większych opon. Uważam że na początek powinni sie wymienić amortyzatory na mocniejsze - zapewnią one większe poczucie stabilności. 5 cm to moze byc za małoze wzgledu na prace wahacza...
Czy takie amory skrętu podejdą też do mojego L-200 rocznik 98... ja mam nowszą budę...?misiu pisze:![]()
jak zwylke Eskapada - konkretnie piszesz- dzieki
na stronie Ironmena znalazlem cos takiego:
zastosowanie tylko dla wersji "Non Power Steering Models Only", czyli ze bez wspomagania?
nr czesci 3517
rozciagniety 609mm
scisniety 359mm
mocowanie1 B6
mocowanie2 B6
w PL 350zl :/
od jeepa 250zl, ale nie znalazlem jeszcze wymiarow
W ,,działanie forum'' znajdziesz instrukcje wklejania zdjęć - ot tak z Twojego komputera nie da sie w kleić . Zdjęcia muszą byc gdzieś, juz na jakieś stronie ..moze na początek prześlij zdjecia na moj adres e-mailmaciek maciek pisze:Witam z oponami mam ten sam problem co na zdjęciach, choć może to nie problemniestety nie umiem wkleić zdjęć
Jasna sprawa, ze same duze kola to nie wszystko, ale naprawde przy lifcie zawieszenia +40/50, kolach 33x10,5x15 i korekcie przednich nadkoli daje rade - i nie jest to tylko "dzielnosc" na lesnych, polnych drogach. Wiadomo - na ReMPSTy sie nie nadaje ale sredni teren robi z palcem w du..eZbowid pisze:tylko pytanie co dla kogo jest "teren"..."Może dla kogoś teren to już zjazd do lasu?? albo w polną drogę
![]()
No ja mam trochę inne wyobrażenie i zakładanie 33" bez body liftu jest na pewno pomysłem nietrafionym.
ymm trzeba było by to sprawdzić - ja od trzech lat mam Rancho 499 mm / 309 mm skok: 190 mm. Ten Ironman wydaje mi troszke za dlugi poniewaz Gossy mial miec zamontowany Rancho 570 /360 i okazał sie za długi a własnie go zmierzyłemChrząścik Tomasz pisze:Czy takie amory skrętu podejdą też do mojego L-200 rocznik 98... ja mam nowszą budę...?misiu pisze:![]()
jak zwylke Eskapada - konkretnie piszesz- dzieki
na stronie Ironmena znalazlem cos takiego:
zastosowanie tylko dla wersji "Non Power Steering Models Only", czyli ze bez wspomagania?
nr czesci 3517
rozciagniety 609mm
scisniety 359mm
mocowanie1 B6
mocowanie2 B6
w PL 350zl :/
od jeepa 250zl, ale nie znalazlem jeszcze wymiarow
Jest różnica między oponą 33x12,50 a 33x10,50 – stąd też Mariusz vel Gossy może koła skręcić bez obcierania ja nie mogę i syf stoi lub może jeździć na wprost. Po drugie Gossy ma bardzo mocną i zawiechę – pełen większy komfort niż seria a jednocześnie auto nie buja się i tak łatwo nie ugina się na dziurach. System zaworów w amortyzatorach OME podczas szybkiej jazdy na nierównościach wręcz je utwardza – podobnie działa drążek skrętny o progresywnej charakterystyce….gossy pisze:Jasna sprawa, ze same duze kola to nie wszystko, ale naprawde przy lifcie zawieszenia +40/50, kolach 33x10,5x15 i korekcie przednich nadkoli daje rade - i nie jest to tylko "dzielnosc" na lesnych, polnych drogach. Wiadomo - na ReMPSTy sie nie nadaje ale sredni teren robi z palcem w du..eZbowid pisze:tylko pytanie co dla kogo jest "teren"..."Może dla kogoś teren to już zjazd do lasu?? albo w polną drogę
![]()
No ja mam trochę inne wyobrażenie i zakładanie 33" bez body liftu jest na pewno pomysłem nietrafionym.![]()
Czyli jak kto lubi i do czego potrzebuje.
Z moca jest spoko, na starcie troche brakuje ale jak sie juz rozpedzi .........X90 pisze:A jak jest z mocą na 33"? Bo oryginalne koła to chyba około 30"...
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość