Pora na zakup Mitsu?

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

powa

Post autor: powa » pn lip 30, 2007 1:21 pm

Wiktorrr pisze:Smutny wątek? No ja Cię proszę...;)
:)21 jakiś taki podejrzanie rzeczowy sie zdawał.... no ale wszystko zaczyna już wracać do normy.

ide zobaczyć co u toyów piszą i coś dodam od siebie :)21

Awatar użytkownika
Zbowid
     
     
Posty: 11906
Rejestracja: wt maja 13, 2003 2:35 pm
Lokalizacja: Bystrzejowice

Post autor: Zbowid » pn lip 30, 2007 5:39 pm

Napisz, że Misiu lepszy od Tojki :)23
Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli. :)23

powa

Post autor: powa » pn lip 30, 2007 6:56 pm

Zbowid pisze:Napisz, że Misiu lepszy od Tojki :)23
napisze że Toyota jest do dupy, bo do japończyków są części drogie :)21

Wiktorrr
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 18
Rejestracja: ndz lip 29, 2007 3:09 pm
Lokalizacja: koniec swiata;)

Post autor: Wiktorrr » wt lip 31, 2007 8:19 am

Damian pisze:A tak przy okazji...jaki rejon Podlasia?

Moi rodzice z babcią kupili stary dom w Janowie Podlaskim, dzięki czemu zdarza mi się tam bywać, rzeczywiście jest tam pięknie :)2





No, to trochę bardziej na poludnie od Podlasia - moje hektary;)

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Post autor: Damian » wt lip 31, 2007 9:00 am

Minęła noc.
Przemyślałem to.

Kup jednak Jeepa :)21
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Wiktorrr
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 18
Rejestracja: ndz lip 29, 2007 3:09 pm
Lokalizacja: koniec swiata;)

Post autor: Wiktorrr » wt lip 31, 2007 9:41 am

łomatko, dlaczego peepa??


kiedys przezylem przygodę z motoryzacja zza wody - caprice.

ponoc nie mowi się nigdy....

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Post autor: Damian » wt lip 31, 2007 10:02 am

Wiktorrr pisze:łomatko, dlaczego peepa??
Jeep Grand Cherokee 5,9 V8 z lat 98-99
Który producent terenówek przy masie niecałych dwóch ton daje 250KM mocy i 7,1 sek do setki? (ciężko mi w to uwierzyć, ale to dane producenta).

Jeden warunek - tylno polne drogi, trochę błotka i szutry. Bez poważniejszych zabaw w terenie - i bez tego peep Cię zmaltretuje serwisowo :)21

Rozwinę w ramach edukacji jeszcze jeden wątek. Jeśli auto ma mieć moc i chce się tą moc wykorzystywać również na asfalcie (np. przy wyprzedzaniu tira z 80km/h do 120km/h, prędkości na trasie 120-140km/h), to:
- środek ciężkości nie może być wysoko (zachowany seryjny rozmiar kół i seryjne zawieszenie)
- seryjny rozmiar kół to nie tylko stabilność na zakrętach, to też lepsza skuteczność hamowania i mniejsza masa resorowana
- opony muszą być w pełni szosowe, z porządnymi rowkami umożliwiającymi odpływ wody, o nie za wysokim profilu (nie ateki nawet)

Powyższe elementy wykluczają możliwość jazdy terenowej w naszym, "forumowym" znaczeniu. Natomiast nie deklasyfikują takiego auta jako pojazdu terenowego - na polnych, błotnistych drogach da sobie spokojnie radę.

To może dwa samochody? :)21
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » wt lip 31, 2007 12:05 pm

Wiktorrr pisze:No dobra....szczerze, im więcej czytam tym bardziej ciągnie mnie w teren. Jeszcze mnie tam nie bylo:)
No właśnie wybierz się tam a potem pisz to co napisałeś pod spodem
Wiktorrr pisze:

Zabluźnię - kupiłbym Patrola, ale one nieruchawe jakieś, nieprawda? dynamika katedry, po jezdzie probnej 2.8 td;)))

Do czego ty szukasz auta do zapierd… lania po terenie po szosie. OK. może Cie stać na V6 3,5 Pajero na lanie benzyny do niego w ilościach od 15 do 50 litrów może Cie stać na amok a terenie – ciekawy jestem tylko jak długo ?? Chcesz kupić jakby nie patrzeć starego 200 konnego trupa który w wersji cywilnej przysparza kolegom z forum XXL problemów – Zapytaj kolegi Gifter ile ma problemów żeby ktos mu ten motor przeserwisować porządnie umiał . Zapytaj Eryka z Karkowa ile kosztuje naprawa tego motoru ile kosztuje przepływomierz….
Wiktorrr pisze:Hey, mysle nad "lansowozem" kol Eskapady, ale toz to slabowitą ma maszynownię, jak, nie przymierzając, tfu tfu GR 2.8. Albo i slabsze?
To ja powtórzę pojedź w teren wróć i podyskutujemy Pajero waży 1700 i ma 100 koni Patrol tak przygotowany wazy o 400 kg więcej i ma 128 koni – do jazdy w terenie do tego co na początku napisałeś każde z tych aut będzie GIT ...
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Wiktorrr
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 18
Rejestracja: ndz lip 29, 2007 3:09 pm
Lokalizacja: koniec swiata;)

Post autor: Wiktorrr » wt lip 31, 2007 12:38 pm

Hm, oczywiscie mając na uwadze moj brak doswiadczenia w terenia, zapewne masz rację.

Jedna uwaga, czy wg Ciebie w terenie lepiej miec więcej mocy czy mniej (zakladając tę samą masę wozu)?

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Post autor: Damian » wt lip 31, 2007 12:44 pm

Wiktorrr pisze: Jedna uwaga, czy wg Ciebie w terenie lepiej miec więcej mocy czy mniej (zakladając tę samą masę wozu)?
Wiadomo - lepiej więcej. Ale ZAWSZE z mocą musi iść odpowiednio obliczona wytrzymałość reszty podzespołów. Szczególnie przy większych kołach i agresywnym ogumieniu. Przykład: wrangler YJ 4.0 z seryjnymi mostami i opony MT 33x12,5 - półosie rwą się jak zapałki.

Natomiast do 100KM przy masie 1700kg i oponach 33x12,5 wystarczy spokojnie. Choć mogłoby być te 10-20KM więcej jak już ma być idealnie ;) U siebie mam 125KM w dieslu i 300Nm przy niewiele wyższej masie i kołach 33 - koledzy, którzy jeżdżą słabszymi samochodami mówią ze mam "nadmiar mocy"

Jazda "sportowa", na czas, wymaga budowania auta od podstaw. Silniki benzyna V8 + mosty np. laplander na zwolnicach. Ale to już konstrukcje po 100-150 tys. zł robione do startu w pucharach. Insza inszość.
Ostatnio zmieniony wt lip 31, 2007 12:46 pm przez Damian, łącznie zmieniany 1 raz.
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

chudzielec
Posty: 333
Rejestracja: czw sie 04, 2005 9:12 am
Lokalizacja: Sowia Wola Folwarczna

Post autor: chudzielec » wt lip 31, 2007 12:44 pm

Wiktorrr pisze:Hm, oczywiscie mając na uwadze moj brak doswiadczenia w terenia, zapewne masz rację.

Jedna uwaga, czy wg Ciebie w terenie lepiej miec więcej mocy czy mniej (zakladając tę samą masę wozu)?
oczywiście że mniej, duża moc może rozerwać rame
Dyskoteka cysta.

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » wt lip 31, 2007 1:29 pm

Wiktorrr pisze:Hm, oczywiscie mając na uwadze moj brak doswiadczenia w terenia, zapewne masz rację.

Jedna uwaga, czy wg Ciebie w terenie lepiej miec więcej mocy czy mniej (zakladając tę samą masę wozu)?
Damian wyczerpał temat

W terenie ważniejszy jest moment i zakres obrotów w jakim sie go uzyskuje. HUMVEE ma tylko 205 KM z 6,5 litra V8 Diesel Turbo ale za to moment 440 przy 1800 obr /min ... Twoje Pajero V 3.5 żeby osiągnąc koło 200 koni będzie musiało miec około 6 tys obr / min - na 31 calowych MTkach zycze sukcesów w terenie i wielu wielu bez awaryjnych motogodzin :wink:
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

shamanus
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 59
Rejestracja: ndz lip 08, 2007 5:37 pm
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: shamanus » wt lip 31, 2007 3:29 pm

Wiktorrku!
A myslałeś może o 2 autach...?
Prostego parcha na działce do zabawy i coś terenowo/szosowego co byś dojechał do 'posiadłości' :wink: a ewentualnie mógł w trase wygodnie 'wyskoczyć'...
D22 2.5 King Cab Calmini 3'
Vitara 1.6 94r cabrio
RAV4 II 2.0 (RIP)
Pajero II 2.5 (RIP)

Awatar użytkownika
Pikaś
Posty: 366
Rejestracja: śr sty 25, 2006 1:00 am
Lokalizacja: Kostrzyn nad odrą

Post autor: Pikaś » wt lip 31, 2007 4:35 pm

powiem tak,jezdzilem G klasą kolegi i w teren ok,wjezdza,zjezdza ale mi osobiscie sie nie podoba , no i ma zwawosć katedry - jak to ktoś napisał.Toyki super autka,ale miś to miś.byłbym za misiem,kup jakiegoś sporta trochę zmodyfikujj i bedzie ok.
gsm 501 736 409

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » śr sie 01, 2007 7:38 am

Pikaś pisze:powiem tak,jezdzilem G klasą kolegi i w teren ok,wjezdza,zjezdza ale mi osobiscie sie nie podoba , no i ma zwawosć katedry - jak to ktoś napisał.Toyki super autka,ale miś to miś.byłbym za misiem,kup jakiegoś sporta trochę zmodyfikujj i bedzie ok.
Jak chcesz cos merytorycznie napisać to napisz jak G klasa jedziałeś - bo G to 30 lat motoryzacji - mozna jedzić 30 letnim trupem z motorem 2.4 wolno ssącym mozna 2.8 benyzna mozna 3.0 turbo diesel można CDI AMG 8)

Tojki super to tez rozmowa o wszytskim i o niczym piszesz o BJ 4.2 z 1969 czy o serii 6 1979 a moze o o J120 2007 ...

Ale Pajero Sport to GIT sugestia tym bardziej ze jest opcja V 3.5 24V
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

greaser
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 64
Rejestracja: czw sie 02, 2007 3:03 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: greaser » czw sie 02, 2007 4:17 pm

Witam. Nie bede zakladal nowego postu, tylko sie tutaj przyczaje. Planuje zakup dlugiego Pajero , na codzien dla zony, na weekendy dla mnie ;)))
Z racji ograniczen finansowych szukamy miska w granicach 93-95 i tutaj pytanie: czy sa jakies jakosciowe roznice w trwalosci silnikow 2.5 i 2.8 TD , raczej roznice w spalaniu mnie nie przerazaja, czy pomiedzy wspomnianymi rocznikami wystepowaly roznice w rodzajach , skrzyn biegow, mostow itp, oraz czy i czym 'normalne' dlugie Pajero rozni sie od dlugiej wersji Dakar ( 1993 ) Dobra i ostatnie juz pytanie ( jak na razie ), o skrzynie easy select i super select, gdzies wczesniej czytalem, ze easy raczej odpuscic ( ??? ), czy faktycznie mozna poznac po oznaczeniach na lewarku ?

Sorry za pytania lamy, ale musze to wszystko jakos zonie wytlumaczyc ;)
*************************
Greaser, Ruda i Chevy Blazer

HAIL HAIL ROCK AND ROLL

chudzielec
Posty: 333
Rejestracja: czw sie 04, 2005 9:12 am
Lokalizacja: Sowia Wola Folwarczna

Post autor: chudzielec » czw sie 02, 2007 4:22 pm

:)2
Dyskoteka cysta.

Awatar użytkownika
pbarto
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 42
Rejestracja: wt sie 29, 2006 5:57 pm
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: pbarto » czw sie 02, 2007 8:27 pm

gałę na lewarku zawsze można zmienić
przy skrzyni super selekt brak jest sprzęgiełek na przednich kołach i lewarek ma położenia 2H,4H,4H+blokada centralnego mechanizmu ,neutral ,reduktor

shamanus
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 59
Rejestracja: ndz lip 08, 2007 5:37 pm
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: shamanus » pt sie 03, 2007 9:30 am

greaser pisze:Witam. Nie bede zakladal nowego postu, tylko sie tutaj przyczaje. Planuje zakup dlugiego Pajero , na codzien dla zony, na weekendy dla mnie ;)))
Z racji ograniczen finansowych szukamy miska w granicach 93-95 i tutaj pytanie: czy sa jakies jakosciowe roznice w trwalosci silnikow 2.5 i 2.8 TD , raczej roznice w spalaniu mnie nie przerazaja, czy pomiedzy wspomnianymi rocznikami wystepowaly roznice w rodzajach , skrzyn biegow, mostow itp, oraz czy i czym 'normalne' dlugie Pajero rozni sie od dlugiej wersji Dakar ( 1993 ) Dobra i ostatnie juz pytanie ( jak na razie ), o skrzynie easy select i super select, gdzies wczesniej czytalem, ze easy raczej odpuscic ( ??? ), czy faktycznie mozna poznac po oznaczeniach na lewarku ?
Sorry za pytania lamy, ale musze to wszystko jakos zonie wytlumaczyc ;)
OPCJA 'szukaj' - forum mitsubishi- odpowie na większość Twoich pytań :wink:
D22 2.5 King Cab Calmini 3'
Vitara 1.6 94r cabrio
RAV4 II 2.0 (RIP)
Pajero II 2.5 (RIP)

Awatar użytkownika
+ AND +
 
 
Posty: 1072
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 3:28 pm
Lokalizacja: Garwolin\Józefów Mazowieckie

Post autor: + AND + » pt sie 03, 2007 9:27 pm

greaser pisze:Witam. Nie bede zakladal nowego postu, tylko sie tutaj przyczaje. Planuje zakup dlugiego Pajero , na codzien dla zony, na weekendy dla mnie ;)))
taaaa juz widze mine zony na widok syfa po weekendzie :o :)11 -> :)18 :)16


:)23
Nissan GR - era motania
Sportage - dupowoz
cos nadchodzi ...wiekszego
gps 21.3... -51.5...

greaser
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 64
Rejestracja: czw sie 02, 2007 3:03 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: greaser » sob sie 04, 2007 1:21 am

eee tam wkreca sie coraz bardziej, siedzi w pracy i zamiast pracowac to czyta o roznych terenowkach, a potem ma 1 mln pytan, zreszta od razu zapowiedziala, ze moge zapomniec o przywlaszczeniu nowego auta bo to ma byc dla niej, a w weekendy zamiana ;D
*************************
Greaser, Ruda i Chevy Blazer

HAIL HAIL ROCK AND ROLL

Awatar użytkownika
Gerappa
Posty: 397
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 11:09 am
Lokalizacja: Śląsk, chwilowo brak konkretnego namiaru... tu i tam, od Ameryki po Pekin
Kontaktowanie:

Post autor: Gerappa » sob sie 18, 2007 9:38 pm

:D Proponuję kupić pajero i przyczepę lub L200
i ze dwa quady :)21
będzie przyjemne z pożytecznym :)20
Mitsubishi Pajero 2,8 TDI
... nie ma mocnych , a Misiek jest !

http://www.bokserywpotrzebie.pl/

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość