Uwielbiam " TE " wypowiedzi , poparte doświadczeniem

, obserwasjami i konkretną wiedzą

. Mam V 60 z 2004 roku o jakim tu mowa i przed chwilą dosłownie , jeszcze miałem widocznego na zdjęciu parcha i pewnie zaraz znowu jakiegoś będę miał . Nie mam również żadnych oporów , przed sprawdzeniem kresu możliwości taksówki . V 60 ma niesamowicie sztywne nadwozie , zawias który daje bardzo dobrą trakcję , bardzo mocny silnik i doskonały napęd . Owszem bagno zatrzyma go o wiele szybciej niż parcha na 35" lub na 37" , ale na muldach gdzie nissan zaczyna żyć własnym życiem , ten idzie jak zły , podobnie jest na piasku .
Nieprawdą jest co pisze Mroczny że księgowi zastosowali rozwiązania z osobówki , i jest do d..... i że miało być tanio.
1. rozbudowany ( drogi ) napęd SS
2. ramy pomocnicze ( dodatkowy element - chyba nie obniża kosztów )
3. niezależny zawias ( kilka dodatkowych elementów też chyba nie tanio )
4. wały z kompozytu ( o tu widać max oszczędności )
5. i cała masa innych
Starczy rozejżeć się po świecie by zrozumeć że ten samochód został stwożony by bardzo szybko jeździć w terenie - tak szybko by parę razy wygrać dakar
Inna filozofia przyświecała twórcom patrola 100 lat temu

, Oba są świetne tylko każdy do czegoś innego .