Jak kupować Mitsubishi Pajero
Moderator: Kosiarz
Re: Jak kupować Mitsubishi Pajero
Tu: http://rs123.rapidshare.com/files/82557 ... ostyka.rar jest książka na temat diagnostyki samochodów. Jak ktoś jest dociekliwy to polecam - sporo ciekawych rzeczy jest.
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell
Re: Jak kupować Mitsubishi Pajero
Zamierzam się na Pajero 2,5 TD z 1997.Już wiem ze cieknie na wyjściu półosi z przodu, wejściu wału w przedni most ,no i z przodu skrzyni.Byc moze piszę kompletnie niefachowo ale moze coś powiecie ile może kosztować pouszczelnianie tego wszystkiego.
Re: Jak kupować Mitsubishi Pajero
2,5 troche slabawy
Jeep XJ '92 4.0 umarł
Pajero II '97 3.5 V6
Pajero II '99 2.8 TDI
Toyota LC Prado '07 dupowóz
Pajero II '97 3.5 V6
Pajero II '99 2.8 TDI
Toyota LC Prado '07 dupowóz
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 17
- Rejestracja: wt gru 08, 2009 7:59 am
- Lokalizacja: Międzyrzecz
Re: Jak kupować Mitsubishi Pajero
a co powiecie o 2,6 B (gaznikowy) ?
Mitsubishi Pajero 2,5 TDI 90r
Nie zastanawiaj się tylko działaj poprawnie!
Nie zastanawiaj się tylko działaj poprawnie!
Re: Jak kupować Mitsubishi Pajero
Nie wiem nie uzywalem ale pewnie taki badziew jak moj (stary) 2.3TD.
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 17
- Rejestracja: wt gru 08, 2009 7:59 am
- Lokalizacja: Międzyrzecz
Re: Jak kupować Mitsubishi Pajero
co masz na myśli mówiąc "badziew"Kajen pisze:Nie wiem nie uzywalem ale pewnie taki badziew jak moj (stary) 2.3TD.

Mitsubishi Pajero 2,5 TDI 90r
Nie zastanawiaj się tylko działaj poprawnie!
Nie zastanawiaj się tylko działaj poprawnie!
Re: Jak kupować Mitsubishi Pajero
to że jest to badziew.
Ziemia jest płaska, każdy to widzi. Za wyjątkiem mojej wiochy gdzie jest ewidentnie wypukła.
Re: Jak kupować Mitsubishi Pajero
pitolicie
2.5 i powstał na bazie 2.3
wzrósł mu moment przy nizszych obrotach i tyle
z Piernikem żesmy kilka ładnych Kaszubii objechali (kiedy to było) a po kapitałce dalej śmigał "cywilnie"
2.5 i powstał na bazie 2.3
wzrósł mu moment przy nizszych obrotach i tyle
z Piernikem żesmy kilka ładnych Kaszubii objechali (kiedy to było) a po kapitałce dalej śmigał "cywilnie"
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT
SREĆAN PUT
Re: Jak kupować Mitsubishi Pajero
Pali więcej i ma mniej mocy momentu niż ciut młodszy niż V6 3.0. Gorzej znosi zalanie wodą niż V6.30. Gaźnik to podzespół który się z używa a dziś jest już ciężko o części do gaźników - tak samo jak o fachowców od ich ustawiania. Dwu komorowy gaźnik wyposażony jest w podniesieniowe sterowanie jak to wszystko zacznie szwankować to ..waclaw2727 pisze:a co powiecie o 2,6 B (gaznikowy) ?

Taki znów bardziew to nie jest. Moim zdaniem kiepskim pomysłem jest kupowanie Pajero 2.6 i 2.3 po były to motory montowane w autach gdzie na tylnej osi był resor. Sam w sobie resor nie złym wynalazkiem ale zdecydowanie droższym w wymianie niż sprężyny. Znając życie i posty użytkowników którzy kupili Pajero I za 3 -7 tys. zł. kupno nowych resorów, do tego tulei, wymiana pogniłych wieszaków to wydatek niezaakceptowanyKajen pisze:Nie wiem nie uzywalem ale pewnie taki badziew jak moj (stary) 2.3TD.

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
Re: Jak kupować Mitsubishi Pajero
nie aż taki straszny to wydatek, porównywalny z wymiana skrzyni (miesiąc późniejEskapada pisze:Pali więcej i ma mniej mocy momentu niż ciut młodszy niż V6 3.0. Gorzej znosi zalanie wodą niż V6.30. Gaźnik to podzespół który się z używa a dziś jest już ciężko o części do gaźników - tak samo jak o fachowców od ich ustawiania. Dwu komorowy gaźnik wyposażony jest w podniesieniowe sterowanie jak to wszystko zacznie szwankować to ..waclaw2727 pisze:a co powiecie o 2,6 B (gaznikowy) ?![]()
Taki znów bardziew to nie jest. Moim zdaniem kiepskim pomysłem jest kupowanie Pajero 2.6 i 2.3 po były to motory montowane w autach gdzie na tylnej osi był resor. Sam w sobie resor nie złym wynalazkiem ale zdecydowanie droższym w wymianie niż sprężyny. Znając życie i posty użytkowników którzy kupili Pajero I za 3 -7 tys. zł. kupno nowych resorów, do tego tulei, wymiana pogniłych wieszaków to wydatek niezaakceptowanyKajen pisze:Nie wiem nie uzywalem ale pewnie taki badziew jak moj (stary) 2.3TD.

Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017
RX 450hL 2018
RC 200t 2017
Re: Jak kupować Mitsubishi Pajero
Jakie są wymiary PAJERO I w wersji krótkiej i długiej?? bo coś mi ciężko znaleść... 

Re: Jak kupować Mitsubishi Pajero
To mój pierwszy post więc witam wszystkich serdecznie!
Przymierzam się do kupna jakiegoś auta 4x4 w wersji 3-drzwiowej.
Środki - max do 20 000, byłoby dobrze gdyby nie miał więcej niż 10 lat.
Przeznaczenie - do codziennej jazdy w terenie górskim (głównie asfalt, trochę szutru, bez typowego off-roadu). Wolałbym benzynę.
Zainteresowałem się Pajero Pinnem, np. z silnikiem 1.8 gdi - czy ktoś mi powie coś o tym modelu?
I ew. porówna go do tych z innymi silnikami?
Alternatywą jest toyota rav4 i ew. jakieś suzuki (jimmy v vitara).
Z góry dziękuję za konstruktywne odpowiedzi,
pozdrawiam
M.
Przymierzam się do kupna jakiegoś auta 4x4 w wersji 3-drzwiowej.
Środki - max do 20 000, byłoby dobrze gdyby nie miał więcej niż 10 lat.
Przeznaczenie - do codziennej jazdy w terenie górskim (głównie asfalt, trochę szutru, bez typowego off-roadu). Wolałbym benzynę.
Zainteresowałem się Pajero Pinnem, np. z silnikiem 1.8 gdi - czy ktoś mi powie coś o tym modelu?
I ew. porówna go do tych z innymi silnikami?
Alternatywą jest toyota rav4 i ew. jakieś suzuki (jimmy v vitara).
Z góry dziękuję za konstruktywne odpowiedzi,
pozdrawiam
M.
Re: Jak kupować Mitsubishi Pajero
Hm, a co z III nikt nie napisze, na co u niej zwrócić uwagę przy kupnie...
-
- Posty: 386
- Rejestracja: pt sie 13, 2010 10:42 pm
- Lokalizacja: Krakow
Re: Jak kupować Mitsubishi Pajero
Ogladalem dzisiaj Pajero II 2.8. Zauwazylem go jadac kolo komisu, wiec bez przygotowania i czasu tez nie mialem duzo, ale pojawilo sie kilka pytan.
1. korozja - jak rozpoznac, czy dany stopien skorodowania ramy klasyfikuja ja juz do sciagania budy i piaskowania? Kazdy rdzawy nalot, grube platy, wzery?
Czy ranty drzwi i miejsca pod zamkami to typowe punkty, gdzie ruda chwyta Miśki, czy to raczej wskazuje na wlasciciela-olewacza?
2. MIgajace kontrolki napedow (na forum znalazlem tylko temat o uszkodzonych czujnikach) - auto stalo na placu ponad miesiac z zapietym napedem na cztery kola, niejezdzone. Przy probie przelaczenia na sam tyl wszystko poszlo OK, ale kiedy potem probowalem zapiac znowu wszystkie buty, przod zaczal migac. Przy przelaczeniu w pozycje 4Hlc zaczal migac dodatkowo symbol srodkowego dyfra. Po nacisnieciu przycisku R/D Lock zaczela migac kontrolka tylnego dyfra... Czy to wskazuje na padnieta pneumatyke? Naped na 4 kola pozostal zapiety, co sprawdzilem na szutrowej nawierzchni placu, ale tak chyba ma byc w SS?
3. Silnik - odpalil po 1 obrocie, telepalo go jak kazdego dizla, ale to chyba norma w Pajero? (tam niby sa walki balansowe, ale nie umialem ocenic skutecznosci dzialania). Przy odpalaniu nie bylo czarnego kopcia, ale za to pozniej, przy przegazowywaniu, auto puszczalo niebiesko-szary dymek. Na wolnych obrotach nic. Czy taki dym w dieslu oznacza cos? Glowica?
Samochod poza tym wyglada na zadbany, silnik pracuje rowno. Po oponach sadzac (niskoprofilowe szosowki) nie jezdzil w terenie.
1. korozja - jak rozpoznac, czy dany stopien skorodowania ramy klasyfikuja ja juz do sciagania budy i piaskowania? Kazdy rdzawy nalot, grube platy, wzery?
Czy ranty drzwi i miejsca pod zamkami to typowe punkty, gdzie ruda chwyta Miśki, czy to raczej wskazuje na wlasciciela-olewacza?
2. MIgajace kontrolki napedow (na forum znalazlem tylko temat o uszkodzonych czujnikach) - auto stalo na placu ponad miesiac z zapietym napedem na cztery kola, niejezdzone. Przy probie przelaczenia na sam tyl wszystko poszlo OK, ale kiedy potem probowalem zapiac znowu wszystkie buty, przod zaczal migac. Przy przelaczeniu w pozycje 4Hlc zaczal migac dodatkowo symbol srodkowego dyfra. Po nacisnieciu przycisku R/D Lock zaczela migac kontrolka tylnego dyfra... Czy to wskazuje na padnieta pneumatyke? Naped na 4 kola pozostal zapiety, co sprawdzilem na szutrowej nawierzchni placu, ale tak chyba ma byc w SS?
3. Silnik - odpalil po 1 obrocie, telepalo go jak kazdego dizla, ale to chyba norma w Pajero? (tam niby sa walki balansowe, ale nie umialem ocenic skutecznosci dzialania). Przy odpalaniu nie bylo czarnego kopcia, ale za to pozniej, przy przegazowywaniu, auto puszczalo niebiesko-szary dymek. Na wolnych obrotach nic. Czy taki dym w dieslu oznacza cos? Glowica?
Samochod poza tym wyglada na zadbany, silnik pracuje rowno. Po oponach sadzac (niskoprofilowe szosowki) nie jezdzil w terenie.
...gonimy kroliczka...
Re: Jak kupować Mitsubishi Pajero
u mnie nic nie telepie (2,5td)zielony_rog pisze: 3. Silnik - odpalil po 1 obrocie, telepalo go jak kazdego dizla, ale to chyba norma w Pajero?
-
- Posty: 386
- Rejestracja: pt sie 13, 2010 10:42 pm
- Lokalizacja: Krakow
Re: Jak kupować Mitsubishi Pajero
Tzn sam silnik nie podskakuje? Kurcze, tak to jest jak nie ma porownania.
Tym jednak troche telepalo. Nie moge znalezc na Youtube nic, zeby dla porowania pokazac. Czego to moze byc objaw? Silnk na moje ucho nie dawal zadnych obcych dzwiekow.
Tym jednak troche telepalo. Nie moge znalezc na Youtube nic, zeby dla porowania pokazac. Czego to moze byc objaw? Silnk na moje ucho nie dawal zadnych obcych dzwiekow.
...gonimy kroliczka...
Re: Jak kupować Mitsubishi Pajero
pewnie świece żarowe niedomagają... ale ostrożność wskazana.
-
- Posty: 386
- Rejestracja: pt sie 13, 2010 10:42 pm
- Lokalizacja: Krakow
Re: Jak kupować Mitsubishi Pajero
A jak dlugo moze sie utrzymywac taka trzesiaczka spowodowana swiecami? Minute, kilka?Mroczny pisze:pewnie świece żarowe niedomagają... ale ostrożność wskazana.
...gonimy kroliczka...
Re: Jak kupować Mitsubishi Pajero
zależnie od kondycji motura, jakości oleum, temperatury, stany zasilania - dużo zmiennych. Równie dobrze padaczka może wynikać z braku kompresji na jakimś baniaku. Albo ze zdechłych wtrysków
na pewno trzeba popatrzeć co i jak - te silniki właśnie dzięki wałkom balansowym tak bardzo się nie tłuką
na pewno trzeba popatrzeć co i jak - te silniki właśnie dzięki wałkom balansowym tak bardzo się nie tłuką
-
- Posty: 386
- Rejestracja: pt sie 13, 2010 10:42 pm
- Lokalizacja: Krakow
Re: Jak kupować Mitsubishi Pajero
Kolejne Pajero obejrzane - silnik 2.5 TD zagrzany po 20 minutach jazdy. Na wolnych obrotach pracuje rowno, ale wibruje. Po dolozeniu gazu wibracje natychmiast ustaja.
Samochod jezdzi bardzo ladnie, zero kopcia, zbiera sie, odpala od kopa...
Czy ktos moglby opisac dokladnie, jak powinien zachowywac sie ten silnik na wolnych obrotach? Moze ktos poswiecilby 5 minut i nakrecil komorka?
Samochod jezdzi bardzo ladnie, zero kopcia, zbiera sie, odpala od kopa...
Czy ktos moglby opisac dokladnie, jak powinien zachowywac sie ten silnik na wolnych obrotach? Moze ktos poswiecilby 5 minut i nakrecil komorka?
...gonimy kroliczka...
Re: Jak kupować Mitsubishi Pajero
To wcale nie musi być kwestia silnika - było już kilkakrotnie (z autopsji też znam
) - wystarczy, że poduszka reduktora jest dupnięta i będzie się telepało.

Pajero 2,5TD 86r. GG 649597
Re: Jak kupować Mitsubishi Pajero
nic nie podskakuje. mozna szklanke prawie pelna wody polozyc na deklu i nie wylewa sie.zielony_rog pisze:Tzn sam silnik nie podskakuje?
Re: Jak kupować Mitsubishi Pajero
to Ty wankla chyba maszRL_LOL pisze:nic nie podskakuje. mozna szklanke prawie pelna wody polozyc na deklu i nie wylewa sie.zielony_rog pisze:Tzn sam silnik nie podskakuje?
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017
RX 450hL 2018
RC 200t 2017
Re: Jak kupować Mitsubishi Pajero
dziwi cie ze mozna miec sprawne technicznie auto ? moge specjalnie dla ciebie nagrac film. ale nie za darmo.
Re: Jak kupować Mitsubishi Pajero
przecież Ty masz najbardziej awaryjne i giętkie auto na całym forum - to pewnie wynika z Twojej siły bo tylko ty potrafisz wygiąć wspornik UK ręką - powinieneś startować w wyborach na gubernatora w USARL_LOL pisze:dziwi cie ze mozna miec sprawne technicznie auto ? moge specjalnie dla ciebie nagrac film. ale nie za darmo.
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017
RX 450hL 2018
RC 200t 2017
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość