Na ciepłym silniku ciężko pali

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Na ciepłym silniku ciężko pali

Post autor: Adas » śr mar 20, 2013 9:00 pm

MACIEK27 pisze:U mnie teraz jest na odwrót jak jest zimny - długi postój - to go zalewa 3.0V6 24V, cisnienie na pompie jest , paliwo nie ucieka, objaw jest taki że jak postoi z tydzięń to go zalewa, jak odepne pompę i kręce bez pompy zapala bez problemu, ja nie odepne pompy na chwile to go zaleje, Jak stoi krócej to pali normalnie , gdzie szukać przyczyny? Co sprawdzić?
wygląda jakby powrót z listwy był niedrożny, albo ograniczony

MACIEK27
Posty: 2239
Rejestracja: pt sty 18, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Na ciepłym silniku ciężko pali

Post autor: MACIEK27 » śr mar 20, 2013 9:04 pm

sprawdzę :)2
był patrol - był kojot ... teraz juz tylko emerytura...

Awatar użytkownika
Miskiller
 
 
Posty: 2586
Rejestracja: pt kwie 16, 2004 6:33 pm
Lokalizacja: Nowy Targ, Rabka a niedlugo ..... ?

Re: Na ciepłym silniku ciężko pali

Post autor: Miskiller » śr mar 20, 2013 9:14 pm

wtryskiwacz(e) nie trzymaja...
4-ta REAKTYWACJA.Zrobie sobie PTO do Quada...a co ? umiem..

Awatar użytkownika
lukas 78
Posty: 1716
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 12:36 pm
Lokalizacja: Szepietowo/Hamburg

Re: Na ciepłym silniku ciężko pali

Post autor: lukas 78 » śr mar 20, 2013 10:07 pm

MACIEK27 pisze:mam 5 bar :)21 na tej 3 bar orginalnej tak kulawo jezdził , na 5 bar czuje moc :)21 tylko ze dopiero teraz to sie pajawiło a pompe ta jest juz z 2 lata.
to już pewnie wtedy wtryski się kończyły :)21
2,5 TDI od dziadka najlepsze na świecie

MACIEK27
Posty: 2239
Rejestracja: pt sty 18, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Na ciepłym silniku ciężko pali

Post autor: MACIEK27 » śr mar 20, 2013 11:38 pm

Miskiller pisze:wtryskiwacz(e) nie trzymaja...
jak to sprawdzić ? Wymieniać po kolei , mam drugi komplet.
był patrol - był kojot ... teraz juz tylko emerytura...

MACIEK27
Posty: 2239
Rejestracja: pt sty 18, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Na ciepłym silniku ciężko pali

Post autor: MACIEK27 » śr mar 20, 2013 11:42 pm

lukas 78 pisze:
MACIEK27 pisze:mam 5 bar :)21 na tej 3 bar orginalnej tak kulawo jezdził , na 5 bar czuje moc :)21 tylko ze dopiero teraz to sie pajawiło a pompe ta jest juz z 2 lata.
to już pewnie wtedy wtryski się kończyły :)21
nie wiem na orginalnej pompie mocy nie miał, stara pompa miała około 3 barów, założono 5 bar i super jezdził... jak sprawdzić wtyskiwacze ? jak pisałem mam drugi komplet z anglika.
był patrol - był kojot ... teraz juz tylko emerytura...

Awatar użytkownika
Miskiller
 
 
Posty: 2586
Rejestracja: pt kwie 16, 2004 6:33 pm
Lokalizacja: Nowy Targ, Rabka a niedlugo ..... ?

Re: Na ciepłym silniku ciężko pali

Post autor: Miskiller » śr mar 20, 2013 11:59 pm

wyjmij podepnij do listwy zrob cisnienie i zobacz czy przesacza sie paliwo przez nie mimo zamkniecia
4-ta REAKTYWACJA.Zrobie sobie PTO do Quada...a co ? umiem..

MACIEK27
Posty: 2239
Rejestracja: pt sty 18, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Na ciepłym silniku ciężko pali

Post autor: MACIEK27 » czw mar 21, 2013 12:05 am

Czyli nie może puszczać ? Ma trzymać? Mam pompę osobno załaczaną , czyli wystarczy ze ja włączę bez kręcenia rozrusznikiem... ale tak się zastanawiam, jak stoi, to wtrysk by przez te kilka dni popuścił aż tyle paliwa ze go zaleje? jak postoi z 2 dni to ok, zaczyna się jak ma tygodniowy postój,..a ja zapali to przez chwile trzyma jakieś 1200 obrotów, po krótkim nagrzaniu spada do około 900 obr.
był patrol - był kojot ... teraz juz tylko emerytura...

Awatar użytkownika
lukas 78
Posty: 1716
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 12:36 pm
Lokalizacja: Szepietowo/Hamburg

Re: Na ciepłym silniku ciężko pali

Post autor: lukas 78 » czw mar 21, 2013 8:12 am

Na pałę to ciężko coś powiedzieć może być równie dobrze uszkodzony czujnik temperatury i będzie źle palił zalewał i cudował ,Gebels niech się wypowie on spec od V6tek :wink:
2,5 TDI od dziadka najlepsze na świecie

Awatar użytkownika
Miskiller
 
 
Posty: 2586
Rejestracja: pt kwie 16, 2004 6:33 pm
Lokalizacja: Nowy Targ, Rabka a niedlugo ..... ?

Re: Na ciepłym silniku ciężko pali

Post autor: Miskiller » czw mar 21, 2013 8:57 am

skoro jak odlaczy pompe to nie zalewa...
4-ta REAKTYWACJA.Zrobie sobie PTO do Quada...a co ? umiem..

MACIEK27
Posty: 2239
Rejestracja: pt sty 18, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Na ciepłym silniku ciężko pali

Post autor: MACIEK27 » czw mar 21, 2013 10:35 pm

jaka oporność powinien mieć czujnik temp ? i który to są tam 3 , jeszcze jedno co mi sie przypomniało , mianowicie nie mam ogrzewania (zdemontowane) wiskoze zastąpioną wentylatorami elektrycznymi które same sie załaczaja. Dlatego został wyciągniety termostat, czy to może być przyczyną ?
Chce zacząć od czujników , listwy i wtryski sprawdzić.
był patrol - był kojot ... teraz juz tylko emerytura...

MACIEK27
Posty: 2239
Rejestracja: pt sty 18, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Na ciepłym silniku ciężko pali

Post autor: MACIEK27 » wt mar 26, 2013 5:16 pm

Dobrze dzisiaj po paru dniach stania jak wróciłem to odpaliłem gada, nadal zalewa ale znikło "ssanie" tzn poprzednio jak był zimny to miał wyzsze obroty , jutro zmienie czujnik ten na 2 piniy, i zobacze czy jest ssanie.
czujnik na 2 piny ma 294 om przy 80 stopniach i 2080 om przy 25 stopniach.
czujnik na 1 pin ma 70 om przy 80 stopniach i 628 om przy 25 stopniach - dane katalogowe.
Znalazłem 2 czujniki a gdzie jest trzeci :roll:
był patrol - był kojot ... teraz juz tylko emerytura...

MACIEK27
Posty: 2239
Rejestracja: pt sty 18, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Na ciepłym silniku ciężko pali

Post autor: MACIEK27 » czw mar 28, 2013 10:23 am

wczoraj sprawdziłem i wymieniłem czujniki, bez zmian, dzisiaj sprawdze wtryski i silniczek krokowy.
był patrol - był kojot ... teraz juz tylko emerytura...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości