wygląda jakby powrót z listwy był niedrożny, albo ograniczonyMACIEK27 pisze:U mnie teraz jest na odwrót jak jest zimny - długi postój - to go zalewa 3.0V6 24V, cisnienie na pompie jest , paliwo nie ucieka, objaw jest taki że jak postoi z tydzięń to go zalewa, jak odepne pompę i kręce bez pompy zapala bez problemu, ja nie odepne pompy na chwile to go zaleje, Jak stoi krócej to pali normalnie , gdzie szukać przyczyny? Co sprawdzić?
Na ciepłym silniku ciężko pali
Moderator: Kosiarz
Re: Na ciepłym silniku ciężko pali
https://get.google.com/albumarchive/113 ... 1315771582
PSZCZOŁA zmota
PSZCZOŁA zmota
- Miskiller
-
- Posty: 2586
- Rejestracja: pt kwie 16, 2004 6:33 pm
- Lokalizacja: Nowy Targ, Rabka a niedlugo ..... ?
Re: Na ciepłym silniku ciężko pali
wtryskiwacz(e) nie trzymaja...
4-ta REAKTYWACJA.Zrobie sobie PTO do Quada...a co ? umiem..
Re: Na ciepłym silniku ciężko pali
to już pewnie wtedy wtryski się kończyłyMACIEK27 pisze:mam 5 barna tej 3 bar orginalnej tak kulawo jezdził , na 5 bar czuje moc
tylko ze dopiero teraz to sie pajawiło a pompe ta jest juz z 2 lata.

2,5 TDI od dziadka najlepsze na świecie
Re: Na ciepłym silniku ciężko pali
jak to sprawdzić ? Wymieniać po kolei , mam drugi komplet.Miskiller pisze:wtryskiwacz(e) nie trzymaja...
był patrol - był kojot ... teraz juz tylko emerytura...
Re: Na ciepłym silniku ciężko pali
nie wiem na orginalnej pompie mocy nie miał, stara pompa miała około 3 barów, założono 5 bar i super jezdził... jak sprawdzić wtyskiwacze ? jak pisałem mam drugi komplet z anglika.lukas 78 pisze:to już pewnie wtedy wtryski się kończyłyMACIEK27 pisze:mam 5 barna tej 3 bar orginalnej tak kulawo jezdził , na 5 bar czuje moc
tylko ze dopiero teraz to sie pajawiło a pompe ta jest juz z 2 lata.
był patrol - był kojot ... teraz juz tylko emerytura...
- Miskiller
-
- Posty: 2586
- Rejestracja: pt kwie 16, 2004 6:33 pm
- Lokalizacja: Nowy Targ, Rabka a niedlugo ..... ?
Re: Na ciepłym silniku ciężko pali
wyjmij podepnij do listwy zrob cisnienie i zobacz czy przesacza sie paliwo przez nie mimo zamkniecia
4-ta REAKTYWACJA.Zrobie sobie PTO do Quada...a co ? umiem..
Re: Na ciepłym silniku ciężko pali
Czyli nie może puszczać ? Ma trzymać? Mam pompę osobno załaczaną , czyli wystarczy ze ja włączę bez kręcenia rozrusznikiem... ale tak się zastanawiam, jak stoi, to wtrysk by przez te kilka dni popuścił aż tyle paliwa ze go zaleje? jak postoi z 2 dni to ok, zaczyna się jak ma tygodniowy postój,..a ja zapali to przez chwile trzyma jakieś 1200 obrotów, po krótkim nagrzaniu spada do około 900 obr.
był patrol - był kojot ... teraz juz tylko emerytura...
Re: Na ciepłym silniku ciężko pali
Na pałę to ciężko coś powiedzieć może być równie dobrze uszkodzony czujnik temperatury i będzie źle palił zalewał i cudował ,Gebels niech się wypowie on spec od V6tek 

2,5 TDI od dziadka najlepsze na świecie
- Miskiller
-
- Posty: 2586
- Rejestracja: pt kwie 16, 2004 6:33 pm
- Lokalizacja: Nowy Targ, Rabka a niedlugo ..... ?
Re: Na ciepłym silniku ciężko pali
skoro jak odlaczy pompe to nie zalewa...
4-ta REAKTYWACJA.Zrobie sobie PTO do Quada...a co ? umiem..
Re: Na ciepłym silniku ciężko pali
jaka oporność powinien mieć czujnik temp ? i który to są tam 3 , jeszcze jedno co mi sie przypomniało , mianowicie nie mam ogrzewania (zdemontowane) wiskoze zastąpioną wentylatorami elektrycznymi które same sie załaczaja. Dlatego został wyciągniety termostat, czy to może być przyczyną ?
Chce zacząć od czujników , listwy i wtryski sprawdzić.
Chce zacząć od czujników , listwy i wtryski sprawdzić.
był patrol - był kojot ... teraz juz tylko emerytura...
Re: Na ciepłym silniku ciężko pali
Dobrze dzisiaj po paru dniach stania jak wróciłem to odpaliłem gada, nadal zalewa ale znikło "ssanie" tzn poprzednio jak był zimny to miał wyzsze obroty , jutro zmienie czujnik ten na 2 piniy, i zobacze czy jest ssanie.
czujnik na 2 piny ma 294 om przy 80 stopniach i 2080 om przy 25 stopniach.
czujnik na 1 pin ma 70 om przy 80 stopniach i 628 om przy 25 stopniach - dane katalogowe.
Znalazłem 2 czujniki a gdzie jest trzeci
czujnik na 2 piny ma 294 om przy 80 stopniach i 2080 om przy 25 stopniach.
czujnik na 1 pin ma 70 om przy 80 stopniach i 628 om przy 25 stopniach - dane katalogowe.
Znalazłem 2 czujniki a gdzie jest trzeci

był patrol - był kojot ... teraz juz tylko emerytura...
Re: Na ciepłym silniku ciężko pali
wczoraj sprawdziłem i wymieniłem czujniki, bez zmian, dzisiaj sprawdze wtryski i silniczek krokowy.
był patrol - był kojot ... teraz juz tylko emerytura...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości