Podane spalanie jaest na Pb95, co do awaryjności to nie ma specjalnie czego się czepić.
Wiem, bo mam drugi silnik w miśku

.
Co sie może spitolić:
- simering na wale korbowym z przodu,
- kasatory hydrauliczne - nie lubią długiego nieodpalania, bo się osuszają i zaczynają stukać jak powalone.
- odwieczną bolączką jest aparat zapłonowy zaraz za wentylatorem - silikon na wtyczkach, nowe kable, osłony, WD40, CX80 i inne preparaty nie za bardzo pomagają przy długiej jeździe przez kałuże błotne - przebicia i tak są
- uszczelniacz silnik-skrzynia - z racji wieku i przebiegu może się pocić.
- linka od przepustnicy do skrzyni automatycznej - lubi się zamarasić i zaczyna się blokować co powoduje brak zmiany biegów lub zmianę na zaje...ście wysokich obrotach,
- czujnik ciśnienia oleju - jakoś nie mogę dostać takiego co by się nie pierdzielił,
Więcej grzechów nie pamiętam, tajle sa dostępne, i cenowo zjadalne.
Trzeba pilnować coby filtr powietrza był suchy, bo inaczej to silnik zaczyna słabnąć w postępie kwadratowym, a spalanie rośnie w postępie kosmicznym.
Wakacje w Rumunii średnie spalanie 14,5 l/100
Dzisiaj jadę na Great Escape Rally i zobaczymy ile przepali
