

Poważniej mówiąc to od sprawnego technicznie Pajero wolałbym sprawnego technicznie XJ 4.0 automat
Moderator: Kosiarz
nie mam jakiegoś uczulenia, ale znam kilka przypadków kiedy "oczytani" i łasi na marketing kolesie wrzucili w samochody po kilkanaście tysi na lifty, zderzaki, bagażniki i boogi raczy wiedzieć co jeszcze - a później okazało się, że ich offroad nie cieszy. Pytanie brzmi po co to wszystko było? No i nie jestem zwolennikiem druciarstwa, ale rozsądku. Jaskrawe kolory niespecjalnie poprawiają właściwości terenoweMroczny pisze:ale masz uczulenie na markowe graty
ale teraz to już tańsze niż druciarstwo
nie masz racji , auto nie robi w terenie jak nie ma czerwonych mostów i żółtych amorów , jak nie ma wszystkich blokad , guziczków , lampeczek , bagażników , po co wjeżdżać w teren , jak nie ma się czym bawićDamnIt! pisze:.... I nie dać sobie wmówić, że bez kolorowych szpejów z antypodów za worek zyli nie można z asfaltu zjechać. powodzenia.
wiem o co Ci chodzi ale to nie jaEskapada pisze:Mrocznyyyy
jak się człek zaklei to przynajmniej może się tymi pierdółkami pobawić. Zawze czas szybciej leciAdas pisze:nie masz racji , auto nie robi w terenie jak nie ma czerwonych mostów i żółtych amorów , jak nie ma wszystkich blokad , guziczków , lampeczek , bagażników , po co wjeżdżać w teren , jak nie ma się czym bawićDamnIt! pisze:.... I nie dać sobie wmówić, że bez kolorowych szpejów z antypodów za worek zyli nie można z asfaltu zjechać. powodzenia.
Rzekłbym nawet, że Tomcaty się chowająAdas pisze:żaden Patrol nie ma szans
Sobota i niedziela komplet , w sobotę kartę zdaliśmy o 17.29 w niedzielę coś koło 12, przy ognisku byliśmy koło 18Wojt00 pisze:Adas,
Rozumiem, że piszesz o Modrzew Trophy II. Miałem przyjechać swoim ale aktualnie motam u blacharza (też tnę przód pod 35") ale mi nie zrobił na czas. Byłem na ognisku w sobotę ale chyba gdzieś jeszcze byłeś w trasie. A jak odcinek niedzielny?
Pozdrawiam
ernil pisze:Rzekłbym nawet, że Tomcaty się chowająAdas pisze:żaden Patrol nie ma szans
właśnie , właśnie , tak zrobię nie inaczejDamnIt! pisze:@Adas:![]()
nie wybuchło? nie może być! najdalej pojutrze rano rozdupcy Ci się przedni dyfer, łańcuch w reduktorze naciągnie się jak guma od majtek a wałki balansowe rozbiją okno w garażu. Rama zgnije w środę a drążki klapną w porze obiadowej.
Lepiej kup rubikonia/patrola/land cruisera i OME. Koniecznie
DamnIt! pisze:@Adas:![]()
nie wybuchło? nie może być! najdalej pojutrze rano rozdupcy Ci się przedni dyfer, łańcuch w reduktorze naciągnie się jak guma od majtek a wałki balansowe rozbiją okno w garażu. Rama zgnije w środę a drążki klapną w porze obiadowej.
Lepiej kup rubikonia/patrola/land cruisera i OME. Koniecznie
No to się minęliśmy.Adas pisze:Sobota i niedziela komplet , w sobotę kartę zdaliśmy o 17.29 w niedzielę coś koło 12, przy ognisku byliśmy koło 18Wojt00 pisze:Adas,
Rozumiem, że piszesz o Modrzew Trophy II. Miałem przyjechać swoim ale aktualnie motam u blacharza (też tnę przód pod 35") ale mi nie zrobił na czas. Byłem na ognisku w sobotę ale chyba gdzieś jeszcze byłeś w trasie. A jak odcinek niedzielny?
Pozdrawiam
A tak z innej...Adas pisze:Pajero I na oponach 35' Silverstone.
Tak sobie wygląda
...
z powietrzem w kołach cosik 34,5'lysy76 pisze:
A tak z innej...
Ile te silvery mają faktycznie?
myślę ,że w codziennej eksploatacji silverstony zupełnie się nie nadają . Po pierwsze droga hamowaniaMroczny pisze:dokładnie
co innego założyć i uzyć
ale niech sobie Adaś polata tak ze dwa lata, raz w tygodniu.. i do tego na codzień.
A najbardziej znamienite jest to, że najwięcej maja do powiedzenia Ci co w rajdach nie uczestniczą. To tak tytulem parafrazy
Adas pisze: Co do wymądrzania się ludzi , ..........................
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość