Pragnę kupić Pajero 2000r-2003r z silnikiem DID!!!!!!!!!!!

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: Pragnę kupić Pajero 2000r-2003r z silnikiem DID!!!!!!!!!!!

Post autor: Eskapada » pt lut 05, 2010 8:35 am

maciek maciek pisze:Mam takiego z 2004 roku , kupiłem jak miał 8 miesięcy i 16000 przebiegu , teraz ma 155000. Jest całkowicie bezproblemowy jedyne wymiany , to płyny i filtry - zgodnie z instrukcją , dwa razy klocki i komplet tarcz przy ok 120000 , oryginalne opony Yokohama przejechały 100000 . Zobaczymy co będzie dalej .

Maciek ja Cię proszę :wink: kupiłeś nowe auto o które dbasz jak mało kto, jeździsz nim na prawdę nie za dużo. Takie Pajero jak Twoje to moim zdaniem rodzynek. Niestety większość auta z 2004 ma dobrze ponad 200 tys i jest wstanie który wróży spory pakiet startowy.

BTW koła dwu masowego to domena wszystkich nowy mocnych diesli a nie Pajero DiD. Mi się nowej salowej Octavi rozleciało pod 110 tys. km. Koledze nie dawno temu w Passacie przy podobnym przebiegu. Obydwa kosztowały po parę dobrych złotych :-?
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Filippstrag
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 20
Rejestracja: ndz lut 22, 2009 6:40 pm

Re: Pragnę kupić Pajero 2000r-2003r z silnikiem DID!!!!!!!!!!!

Post autor: Filippstrag » pt lut 05, 2010 2:53 pm

Witam Kolegów i znów dziękuję za odpowiedzi. :D :D :D
Muszę przyznać że na rocznik powyżej 2003 to mnie nie stać. :cry:
Jak patrzę na propozycje cenowe 2000-2003 to przyznam że większość sprzedających bardziej "wystawia" auta niż sprzedaje .
Powinienem przecież założyć że po zakupie należy na "dobry początek" zainwestować w Misia - wszystkie filtry , płyny , oleje w mostach i przekładniach , liczę na oko 5000 zł.
Czy się mylę ?

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40590
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Pragnę kupić Pajero 2000r-2003r z silnikiem DID!!!!!!!!!!!

Post autor: Mroczny » pt lut 05, 2010 4:51 pm

nie, nie mylisz się. Ale zanim podejmiesz tę diecezję.. sprawdź dobrze kupowany egzemplarz. Nie żałuj 2 stówek na przegląd w aso.. bo i tak będziesz musiał zdiagnozować co i jak. Sprawdzaj przede wszystki: pompa, sprzęgło (jak manual), łożyska, wycieki, wszelkie próby tuszowania powypadkowej przeszłości (słupki, rama), hamulce itd

Filippstrag
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 20
Rejestracja: ndz lut 22, 2009 6:40 pm

Re: Pragnę kupić Pajero 2000r-2003r z silnikiem DID!!!!!!!!!!!

Post autor: Filippstrag » pt lut 05, 2010 10:16 pm

Tak sądziłem. :D :( Mam oczywiście kilka pytań w związku z tym faktem. Kolega MROCZNY wspomina o pompie łożyskach i sławetnym kole dwumasowym :)21 :)21 :)21
Czy średnio przeszkolony personel techniczny w serwisie jest w stanie sprawdzić stan pompy i w/w koła dwumasowego?
Czy są jakieś symptomy które pozwalają ocenić stan techniczny tego koła. ??
Jak zwykle liczę na doświadczenie Kolegów zarażonych wirusem Pajaca . :D :D

maciek maciek
 
 
Posty: 144
Rejestracja: pt sty 26, 2007 8:14 pm
Lokalizacja: wawa

Re: Pragnę kupić Pajero 2000r-2003r z silnikiem DID!!!!!!!!!!!

Post autor: maciek maciek » sob lut 06, 2010 12:01 am

[quote="Eskapada"]
Maciek ja Cię proszę :wink: kupiłeś nowe auto o które dbasz jak mało kto, jeździsz nim na prawdę nie za dużo. Takie Pajero jak Twoje to moim zdaniem rodzynek.

Bartek , ja Cię proszę , toż to prawie zaloty :wink: siedzę tu z wypiekami na twarzy i czytam dziesiąty raz :D . A tak na serio , zespół napędowy w moim mniemaniu super - wytrzymuje ponad 200 KM i 500 Nm momentu obrotowego . Zawieszenie choć bez luzów , nie jest już tak ciche jak kiedyś . I wreszcie łyżka dziegciu - cienki gówniany granatowy lakier i rdza na tylnej klapie . AAAAAAAAAAAA bym zapomniał skóra , która już przy przebiegach poniżej 100000 wyciera się na fotelu kierowcy , zrobiona jest z plastikowej krowy , lub z węża strażackiego .

Oczywiście wszystko powyżej to tylko takie moje pieprzenie , a ja uwielbiam Ten Samochód :D
V60 E70 E84 BJ45

Filippstrag
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 20
Rejestracja: ndz lut 22, 2009 6:40 pm

Re: Pragnę kupić Pajero 2000r-2003r z silnikiem DID!!!!!!!!!!!

Post autor: Filippstrag » sob lut 06, 2010 11:40 am

maciek maciek pisze:
Eskapada pisze: Maciek ja Cię proszę :wink: kupiłeś nowe auto o które dbasz jak mało kto, jeździsz nim na prawdę nie za dużo. Takie Pajero jak Twoje to moim zdaniem rodzynek.

Bartek , ja Cię proszę , toż to prawie zaloty :wink: siedzę tu z wypiekami na twarzy i czytam dziesiąty raz :D . A tak na serio , zespół napędowy w moim mniemaniu super - wytrzymuje ponad 200 KM i 500 Nm momentu obrotowego . Zawieszenie choć bez luzów , nie jest już tak ciche jak kiedyś . I wreszcie łyżka dziegciu - cienki gówniany granatowy lakier i rdza na tylnej klapie . AAAAAAAAAAAA bym zapomniał skóra , która już przy przebiegach poniżej 100000 wyciera się na fotelu kierowcy , zrobiona jest z plastikowej krowy , lub z węża strażackiego .

Oczywiście wszystko powyżej to tylko takie moje pieprzenie , a ja uwielbiam Ten Samochód :D
Nie wiem chyba Kolega mnie z kimś pomylił :D
Ja naprawdę bardzo poważie pytam o to jak sprawdzić to cudowne dwumasowe koło gdyby i przyszło jednak zakupić ręczną skrzynię- bllleeee!! Czy są jakieś symptomy świadczące o jego rychłej śmierci i mojej ewentualnej finansowej ruinie ??
jakoś do tej porynie doczytałem się rzeczowych odpowiedzi :)21 :)21
Pozdrawiam !!

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40590
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Pragnę kupić Pajero 2000r-2003r z silnikiem DID!!!!!!!!!!!

Post autor: Mroczny » sob lut 06, 2010 12:58 pm

Jeśli zakup dwumasy może przyprawić Cię o finansową ruinę to rozważ zakup tego modelu raz jeszcze :wink:

Filippstrag
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 20
Rejestracja: ndz lut 22, 2009 6:40 pm

Re: Pragnę kupić Pajero 2000r-2003r z silnikiem DID!!!!!!!!!!!

Post autor: Filippstrag » sob lut 06, 2010 7:20 pm

Mroczny pisze:Jeśli zakup dwumasy może przyprawić Cię o finansową ruinę to rozważ zakup tego modelu raz jeszcze :wink:
Kolega MROCZNY mnie nie zrozumiał!!!
Chodzi o to że jestem człowiekiem który nie lubi wyrzucać pieniędzy w błoto, jeśli mam zapłacić 30 lub 40 tyś złotych i dołożyć natychmiast 15 tyś to daje do myślenia. Dlatego pytam, bo im więcej wiadomości przed zakupem tym mniej niespodzianek po zakupie.(Sam Kolega MROCZNY przestrzegał by wszystko dobrze sprawdzić )
Dlatego powtarzam pytanie JAK MOŻNA WYKRYĆ USZKODZENIE KOŁA DWUMASOWEGO?? lub czy ASO może to sprawdzić?
Szczerze wolał bym automat ale jak znajdę coś ciekawego z ręczną skrzynią to też się zainteresuję!
Pozdrawiam i oczekuję odpowiedzi. :)2

Awatar użytkownika
BoobeR
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 64
Rejestracja: wt wrz 15, 2009 10:01 pm
Lokalizacja: Łódź

Re: Pragnę kupić Pajero 2000r-2003r z silnikiem DID!!!!!!!!!!!

Post autor: BoobeR » sob lut 06, 2010 8:18 pm

1. Zdecydowanie automat. Są niezawodne i komfortowe, szansa awarii jest mniejsza niż koła dwumasowego przy ręcznej skrzyni, a do lekkiego terenu i rekreacji automat jest wygodniejszy niż skrzynia ręczna.
2. Pech jaki może Cię spotkać to pompa paliwa w DiD. Nowa ASO 18000, regeneracja na nowych częściach 5000 - 9000. Nawet tankowanie tylko na renomowanych stacjach nie musi ustrzec przed tą awarią (Kolega właśnie regeneruje a nigdy nie tankował poza BP)
3. Ustawienie geometrii tylnego zawieszenia. Prawdopodobnie się nie uda (błąd konstrukcyjny) i konieczne będzie wycięcie starych wahaczy i wspawanie nowych. Całość 1000 - 1500 PLN w zależności od miejsca, warsztaty robiące te auta mają to opanowane i nie ma się co bać.
4. Możesz być pozytywnie zaskoczony cenami wielu części. Wcale nie są wysokie.

P.S. Ja mam ostatnią "dwójkę" ale na pewno kiedyś będzie "trójka". To jest auto fantastycznie łączące komfort osobówki z pozytywnie zaskakującymi możliwościami terenowymi. I jeszcze do tego ładne jest...
Piotrek (BoobeR)
Pajero 1999 3.5V6 gaz, 2" UP, BFG AT 32", winda, snorkel, lampeczki...

Awatar użytkownika
+MaRciN+
 
 
Posty: 1175
Rejestracja: sob kwie 03, 2004 10:01 pm
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Re: Pragnę kupić Pajero 2000r-2003r z silnikiem DID!!!!!!!!!!!

Post autor: +MaRciN+ » śr lut 10, 2010 9:21 pm

Na 2 masowe trzeba uwazac... ja poz zakupie mialem do wymiany... w aso o.k 13000 mi powiedzieli heheh
lubią poleciec lozyska w kolach (o.k 1000zl) i urywac sie wredne kabelki od napędow na krzaczkach itp.... wiec o terenie to mozna zapomniec bez wszelakich modów.. zreszta jest za niski i ma h... rozwiazanie w zawieszeniu... jak przyszlo by zrobic remoncik .. to naliczylem o.k 16 tulejek itp na 1 koło !!! :D ale musze przyznac ze jest wytrzymale :D bo przejechalo juz pare tras bo wszelakich "drogach" :D i narazie oprocz lozyska w kole i sworzni wszystko gitara
Jeep WK 4.7 v8

Awatar użytkownika
Szarbia
 
 
Posty: 3626
Rejestracja: sob gru 27, 2003 4:08 pm
Lokalizacja: Powiat Wolomin
Kontaktowanie:

Re: Pragnę kupić Pajero 2000r-2003r z silnikiem DID!!!!!!!!!!!

Post autor: Szarbia » ndz lut 21, 2010 8:03 pm

BoobeR pisze:3. Ustawienie geometrii tylnego zawieszenia. Prawdopodobnie się nie uda (błąd konstrukcyjny) i konieczne będzie wycięcie starych wahaczy i wspawanie nowych. Całość 1000 - 1500 PLN w zależności od miejsca, warsztaty robiące te auta mają to opanowane i nie ma się co bać.
Co masz na mysli błąd konstrukcyjny?
Zapieczone sroby to zaniedbanie, no chyba, ze chodzi o co innego.
Moim zdaniem tylny zawias to glowny plus tego auta.

Do poczytania:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewforum. ... 649585ba8a
Pozdr. Michal

www.szarbia.com

Awatar użytkownika
BoobeR
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 64
Rejestracja: wt wrz 15, 2009 10:01 pm
Lokalizacja: Łódź

Re: Pragnę kupić Pajero 2000r-2003r z silnikiem DID!!!!!!!!!!!

Post autor: BoobeR » ndz mar 07, 2010 12:03 pm

Bląd konstrukcyjny polegający na nie nasmarowaniu śrub w fabryce - tak to powinno brzmieć. Jeden z polskich dilerów MMC chciał sam to robić na nowych autach, ale żeby MMC zrefundowało koszt, ale się nie zgodzili. To sprawa umarła. A jak ktoś kupuje auto z salonu to nie będzie zaczynał od rozkręcania i smarowania śrub mocujących wahacze :-? Więc kupując używkę albo masz już po cięciu , albo przed. Wiem bo kolega już to 2 razy przerabiał (w dwóch P3) a i inni są w temacie.

Co do samego zawieszenia - tak jak napisałem - będę kiedyś miał to auto :D
Piotrek (BoobeR)
Pajero 1999 3.5V6 gaz, 2" UP, BFG AT 32", winda, snorkel, lampeczki...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości