pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

polaff
 
 
Posty: 1251
Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: polaff » pn gru 21, 2009 2:06 pm

majcher pisze:
polaff pisze: a tak swoją drogą to ciekawe czy dalo by radę taki aku na gwarancji wymienić przecież w instrukcji obsługi nie ma słowa o takim katowaniu aku.
przeczytaj gwarancje do AKU - w zasadzie wszsytko jest z gwarancji wyłaczone :)21

ja w czwartek wsadziłem wieczorem nowiuteńke AKU ze sklepu - w piatek rano dupa
w sobote wsadziłem kolejne nowe AKU po wymianie w sklepie - i w niedziele dupa - dopiero jak to nowe w niedziele na godzinke do ładowania to mogłem odpalic
takie czasy...

To pewnie były aku spełniające normy unijne... :)11 :)11 :)11
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017

Awatar użytkownika
Videlec
 
 
Posty: 4114
Rejestracja: pn maja 15, 2006 1:38 pm
Lokalizacja: Lublin

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Videlec » pn gru 21, 2009 2:22 pm

majcher pisze:(...)ja w czwartek wsadziłem wieczorem nowiuteńke AKU ze sklepu - w piatek rano dupa
w sobote wsadziłem kolejne nowe AKU po wymianie w sklepie - i w niedziele dupa - dopiero jak to nowe w niedziele na godzinke do ładowania to mogłem odpalic
ja jestem pod wrażeniem tego aku co mam u siebie, nie wiem co to jest bo oznaczenia są na boku i bez wyjęcia niewiele widać ale z tym aku kupiłem to pajero, jest prawie cztery lata u mnie, parę razy rozładowany na amen a przy ostatnich mrozach - 18, - 20 kręci jak wściekły :)2 jak już się skończy to postaram się dorwać coś podobnego (przynajmniej tego producenta, chyba delphi)
PIV 3,2DiD

Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Kajen » pn gru 21, 2009 5:27 pm

Wyciagaj i gadaj co tam masz. Niektorzy beda musieli cos kupic wiec info sie przyda. Ja mam centre futura plus i tak sobie jestem zadowolony. Spodziewalem sie lepszego produktu, chyba ze juz na renomie jada...

Awatar użytkownika
poreb
 
 
Posty: 2632
Rejestracja: wt lip 31, 2007 9:56 pm
Lokalizacja: Górny Śląsk
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: poreb » pn gru 21, 2009 6:02 pm

ja mam centre 115 tez jakas tam futura i juz 3 rok leci bez przeszkod
tyle tylko ze auto codziennie jezdzone :)2
biedny inżynier :)21
"[cenzura] no nie, no po prostu [cenzura] no nie!"

Robek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 18
Rejestracja: ndz gru 28, 2008 3:10 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Robek » pn gru 21, 2009 7:31 pm

Kajen pisze:Mamy identyczne objawy. Aku na full naladowane, swiece grzeja, troche sie zapowietrzal ale juz tego nie robi. Przy akumulatorze 95ah 900a to powinien gwinty rwac w rozruszniku. Ale bardzo slabo kreci... Aha jeszcze jedno, dymek idzie z masy przy klemie minusowej akumulatora. Po prostu izolacja sie topi ale czemu ?
Sprawdź czy nie zaśniedziały połączenia (przewód masowy-klema) i (klema-akumulator). Przy niepewnym połączeniu będzie się grzac.
krótkie Pajero I 2,5TD 88r, Samuraj 90r.

DjGraf
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 34
Rejestracja: wt paź 28, 2008 1:26 pm
Lokalizacja: Suwałki
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: DjGraf » wt gru 22, 2009 8:32 am

Witam,

chłopaki, ratujcie, już nie mam "pomysła" co może się dziać, chodzi o nadmierne grzanie się pajero I z 89, 2.5td, a mianowicie, najpierw wyciekał płyn z chłodnicy i się potwornie grzał, wymieniłem chłodnicę bez dziur, po zalaniu do pełna wszystko było ok ( jakieś 3 miesiące ), teraz jak przyszły mrozy, płyn zaczął w magiczny sposób się ulatniać, bynajmniej nie z chłodnicy, po zalaniu do pełna znowu trzyma stan, ale obawiam się że znowu w magiczny sposób wyparuje, to jedna sprawa, drugą sprawą jest wskaźnik temperatury, który oscyluje w połowie całego zakresu... jakieś pomysły co mógłbym sprawdzić, zreperować?

Świąteczne pozdrowienia ;)

Edit:

przy 80km/h zaczęło coś cykać w silniku, jakby świerszcz, wysiadło grzanie w samochodzie :(

Edit2:

przy wyłączaniu samochodu, ten odwzajemnia się dźwiękiem bulgotu ze zbiorniczka wyrównawczego... :/ grzanie: raz jest cieplej, raz zimniej, raz wcale...
Ostatnio zmieniony wt gru 22, 2009 10:14 am przez DjGraf, łącznie zmieniany 2 razy.
Pajero I 1989 2.5TD "Lodówa"
Pajero I 1990 3.0v6 "Kermit"
PIN: 225C5BA9

polaff
 
 
Posty: 1251
Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: polaff » wt gru 22, 2009 8:56 am

DjGraf pisze:Witam,

chłopaki, ratujcie, już nie mam "pomysła" co może się dziać, chodzi o nadmierne grzanie się pajero I z 89, 2.5td, a mianowicie, najpierw wyciekał płyn z chłodnicy i się potwornie grzał, wymieniłem chłodnicę bez dziur, po zalaniu do pełna wszystko było ok ( jakieś 3 miesiące ), teraz jak przyszły mrozy, płyn zaczął w magiczny sposób się ulatniać, bynajmniej nie z chłodnicy, po zalaniu do pełna znowu trzyma stan, ale obawiam się że znowu w magiczny sposób wyparuje, to jedna sprawa, drugą sprawą jest wskaźnik temperatury, który oscyluje w połowie całego zakresu... jakieś pomysły co mógłbym sprawdzić, zreperować?

Świąteczne pozdrowienia ;)

moim zdaniem pęknięta głowica lub wypalona uszczelka pod głowica. Oscylujący wskaźnik temperatury świadczy o bąblach powietrza (bądź innego gazu :)21 ) w płynie. Temat znany wszystkim stary skodziarzom:) gdzie raz w miesiącu głowica pęka.

RÓWNIEŻ ŚWIĄTECZNIE POZDRAWIAM
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Kajen » wt gru 22, 2009 11:32 am

Orientuje sie ktos czy prawa poloska z pajero dwojki podejdzie do jedynki ? Niby lozyska igielkowe sa takie same ale moze maja rozne frezy ? Cwiczyl ktos taki swap ?

Awatar użytkownika
majcher
Posty: 2015
Rejestracja: pt lip 11, 2003 7:38 am
Lokalizacja: Gdańsk

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: majcher » wt gru 22, 2009 4:35 pm

Kajen pisze:Orientuje sie ktos czy prawa poloska z pajero dwojki podejdzie do jedynki ? Niby lozyska igielkowe sa takie same ale moze maja rozne frezy ? Cwiczyl ktos taki swap ?
z tego co pamietam długość elementu pomiedzy przegubami jest różna - ale to powinen wiedzieć Adaś - dał mi kiedys to zamontowania takie cuś w jego smietniku - dziwił sie jescze ze taki nieudolny jestem i nie pasuje mi - potem wyszło ze za długie
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT

Awatar użytkownika
Browning
Posty: 1726
Rejestracja: sob wrz 13, 2008 10:09 am
Lokalizacja: Łódź

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Browning » wt gru 22, 2009 5:24 pm

Seryjny przedni zderzak Pajero II z dołożoną płytą pod wyciągarkę nadaje się do założenia wyciągarki??

Płyta np taka: http://www.sklep4x4.pl/sklep/produkt/155/4734.html
Zielony Autobus 2,7TDi

robin722
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 49
Rejestracja: ndz lis 22, 2009 8:42 am

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: robin722 » śr gru 23, 2009 9:53 pm

witam wszystkich chcę wymienić wszystkie końcówki drążków kierowniczych i sworznie wahaczy w eli 2000r jakiej firmy proponujecie czy może być coś takiego http://www.moto.allegro.pl/listing/sear ... tring=l200 ?? :)21 :)21

Awatar użytkownika
Videlec
 
 
Posty: 4114
Rejestracja: pn maja 15, 2006 1:38 pm
Lokalizacja: Lublin

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Videlec » śr gru 23, 2009 9:58 pm

może być 555.

dobrze by miały kalamitki.
PIV 3,2DiD

Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.

robin722
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 49
Rejestracja: ndz lis 22, 2009 8:42 am

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: robin722 » śr gru 23, 2009 10:02 pm

dzięki za szybką odpowiedz jeszcze jedno pytanie takie same drążki są w pojaże 2

robin722
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 49
Rejestracja: ndz lis 22, 2009 8:42 am

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: robin722 » śr gru 23, 2009 10:06 pm

a jakie by były lepsze trochę droższe żeby trochę porobiły

pawel-e30
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 48
Rejestracja: sob lut 14, 2009 11:14 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: pawel-e30 » sob gru 26, 2009 12:44 pm

panowie czy zwrotnica układu kierowniczego od pajero II podejdzie do jedynki?? są takie same czy się różnią??

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Kajen » ndz gru 27, 2009 3:17 pm

Biorac pod uwage to, ze lozyska igielkowe, lozyska stozkowe sa takie same dla jedynki i dwojki powinny podejsc. Ale dopytaj np @goszena. Ja spotkalem sie z dwoma rodzajami uszczelniaczy przy polosiach. Z kolei mam wahacze gorne od dwojki (sic!) i pasuje sworzen w zwrotnice bez problemu. W kazdym razie nie wiadomo co o tym myslec wiec albo podejdzie albo nie... :)21

Awatar użytkownika
Browning
Posty: 1726
Rejestracja: sob wrz 13, 2008 10:09 am
Lokalizacja: Łódź

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Browning » pn gru 28, 2009 4:12 pm

Przy wyłączonym ogrzewaniu w Pajero II jest obieg płynu przez nagrzewnicę?? Jeżeli dobrze kombinuje to nagrzewnica jest cały czas gorąca, a pokrętłem ciepło/zimno otwieramy jakąś klapkę od nawiewu... Zgadza się??
Zielony Autobus 2,7TDi

polaff
 
 
Posty: 1251
Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: polaff » pn gru 28, 2009 6:50 pm

tak zgadza się tylko w starych konstrukcjach był zawór na nagrzewnicy, ale by zmniejszyć ilość miejsc potencjalnie narażonych na wycieki i zwiększyć szybkość nagrzewania powietrza po włączeniu ogrzewania zastosowano przesłonę.

tak gdzieś kiedyś wyczytałem. :)21 :)17
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017

Awatar użytkownika
Browning
Posty: 1726
Rejestracja: sob wrz 13, 2008 10:09 am
Lokalizacja: Łódź

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Browning » pn gru 28, 2009 7:22 pm

Dzięki polaff :)2

Potwierdzi ktoś jeszcze tą informacje?? :)21
Zielony Autobus 2,7TDi

''pajero''4x4''
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 1
Rejestracja: pt paź 30, 2009 6:40 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: ''pajero''4x4'' » pn gru 28, 2009 7:27 pm

Witam po dolaniu jakiegoś specyfiku do diesla mój 2,5tdi zaczął zostawiać straszną białą zasłonę, po dolaniu świeżej ropki dalej to samo, stan płynu i oleju w silniki ok, sam już nie wiem co to?? ów biały dym tylko na gąrącym silniku, szczególnie n a niskich obrotach, miał ktoś może taki przypadek??

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Adas » pn gru 28, 2009 8:32 pm

''pajero''4x4'' pisze:Witam po dolaniu jakiegoś specyfiku do diesla mój 2,5tdi zaczął zostawiać straszną białą zasłonę, po dolaniu świeżej ropki dalej to samo, stan płynu i oleju w silniki ok, sam już nie wiem co to?? ów biały dym tylko na gąrącym silniku, szczególnie n a niskich obrotach, miał ktoś może taki przypadek??
może tak najpierw "dzień dobry" :wink:

sprawdź filtr powietrza

Awatar użytkownika
Myke
Posty: 351
Rejestracja: sob paź 25, 2008 4:56 pm
Lokalizacja: Warszawa Bielany

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Myke » pn gru 28, 2009 8:42 pm

Browning pisze:Dzięki polaff :)2

Potwierdzi ktoś jeszcze tą informacje?? :)21
Potwierdzam, wydlubywalem nagrzewnice u siebie w misku i tak bylo. Rozgrzebywalem nagrzewnice w audi 80 b4 tez tak bylo ...
Bo bez blota to nie robota :)
Terrano 2.7TD 1990...

Awatar użytkownika
Marcin_Wolski
Posty: 398
Rejestracja: czw lis 25, 2004 7:34 pm
Lokalizacja: Wałbrzych

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Marcin_Wolski » pn gru 28, 2009 8:54 pm

Co do zaworu, to np występuje on w Patrolu k260
Samurai -> Patrol hiszpan -> Asia Rocsta i Pajero II Long 2.5TD od Bin Ladena

polaff
 
 
Posty: 1251
Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: polaff » pn gru 28, 2009 9:21 pm

Marcin_Wolski pisze:Co do zaworu, to np występuje on w Patrolu k260
ale to miniona epoka
ja to przwerabialem jak mialem plana na renowację śkody 120:) ale to dawne czasy... :)21
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017

DjGraf
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 34
Rejestracja: wt paź 28, 2008 1:26 pm
Lokalizacja: Suwałki
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: DjGraf » wt gru 29, 2009 3:09 pm

polaff pisze:
DjGraf pisze:Witam,

chłopaki, ratujcie, już nie mam "pomysła" co może się dziać, chodzi o nadmierne grzanie się pajero I z 89, 2.5td, a mianowicie, najpierw wyciekał płyn z chłodnicy i się potwornie grzał, wymieniłem chłodnicę bez dziur, po zalaniu do pełna wszystko było ok ( jakieś 3 miesiące ), teraz jak przyszły mrozy, płyn zaczął w magiczny sposób się ulatniać, bynajmniej nie z chłodnicy, po zalaniu do pełna znowu trzyma stan, ale obawiam się że znowu w magiczny sposób wyparuje, to jedna sprawa, drugą sprawą jest wskaźnik temperatury, który oscyluje w połowie całego zakresu... jakieś pomysły co mógłbym sprawdzić, zreperować?

Świąteczne pozdrowienia ;)

moim zdaniem pęknięta głowica lub wypalona uszczelka pod głowica. Oscylujący wskaźnik temperatury świadczy o bąblach powietrza (bądź innego gazu :)21 ) w płynie. Temat znany wszystkim stary skodziarzom:) gdzie raz w miesiącu głowica pęka.

RÓWNIEŻ ŚWIĄTECZNIE POZDRAWIAM
Eh...
witka,
okazało się, a jakże..., że miałeś rację - głowica, pęknięta w paru miejscach, niestety :(,
ale głowica już zamówiona, niedługo przyjdzie, zostanie tylko splanować, zamontować.

Co zmartwiło mnie bardziej, to to, że jak ściągnięty został samochód z Niemiec, to został zaprowadzony do autoryzowanego serwisu Mitsubishi, aby wymienili pasek rozrządu, wszystkie rolki napinacze itd itp ( standardowo jak się kupuje samochód to przecież się zmienia), po tym jak został rozpięty rozrząd, okazało się, że nic nie zostało zmienione prócz paska rozrządu, paska od wałków wyrównawczych brak, jeden wałek wyrównawczy został potraktowany flexem i ucięta została rolka prowadząca, po wyciągnięciu okazało się, że jest uszkodzenie w bloku, a salon skasował prawie 5000 zł za nic(Faktura VAT), szkoda, że wcześniej ten samochód nie wpadł w moje ręce...
Także chłopy... uważajcie gdzie robicie samochody ;)
Pajero I 1989 2.5TD "Lodówa"
Pajero I 1990 3.0v6 "Kermit"
PIN: 225C5BA9

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości