pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

denso
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 52
Rejestracja: pn sie 24, 2009 11:28 am
Lokalizacja: Bartoszyce

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: denso » czw sty 07, 2010 2:09 pm

wczoraj szarpałem i za cholere nie chce wyjsc moze jakis patent na to jest???

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Kajen » czw sty 07, 2010 3:12 pm

Mlotek ? Ale ostroznie bo sklepiesz frezy. Musi jakos wyjsc. Aczkolwiek wymiana przegubu wewnetrznego jest mozliwa bez wyciagania polosi. Jest takze wielce upierdliwa.

denso
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 52
Rejestracja: pn sie 24, 2009 11:28 am
Lokalizacja: Bartoszyce

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: denso » czw sty 07, 2010 3:18 pm

dobra dziekuje ci kolego powalcze jeszcze dzis moze cos z tego wyjdzie.

Awatar użytkownika
majcher
Posty: 2015
Rejestracja: pt lip 11, 2003 7:38 am
Lokalizacja: Gdańsk

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: majcher » czw sty 07, 2010 5:27 pm

Kajen pisze:W pajero1 miedzy polosia a lozyskiem igielkowym jest taka podkladka (z tego co pamietam chyba nacinana). Czy ktos zna jej numer ? Manuala zostawilem w domu... Dystansuje ona polos i seger od strony sprzegielka wchodzi na zero. Brakuje mi jej i cos tam tlucze.
MB160671
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Kajen » czw sty 07, 2010 9:05 pm

majcher pisze:
Kajen pisze:W pajero1 miedzy polosia a lozyskiem igielkowym jest taka podkladka (z tego co pamietam chyba nacinana). Czy ktos zna jej numer ? Manuala zostawilem w domu... Dystansuje ona polos i seger od strony sprzegielka wchodzi na zero. Brakuje mi jej i cos tam tlucze.
MB160671
O jak milo. Dzieki :)2

robin722
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 49
Rejestracja: ndz lis 22, 2009 8:42 am

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: robin722 » wt sty 12, 2010 7:52 pm

mam takie pytanie czy ktoś rozbierał l200 przedni most chodzi mi o mijsce gdzie wchodzi włącznik podciśnieniowy który zapina napęd co tam jest co mogło się zepsuć o ile ktoś się orientuje coś nie zapina do końca coś strzela ??

cień
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 34
Rejestracja: ndz sie 31, 2008 6:49 pm
Lokalizacja: Poznań-Swarzędz

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: cień » śr sty 13, 2010 8:53 pm

Mam nadzieję, że nie powiele pytania. O przednich mostach w Pojarce I od 2.5 TD i 2.6B znalazłem informacje, że w longach były takie same, a co z przełożeniami tylnych mostów w tych modelach, Czy również są takie same?
Czy wymieniając tylny w 2.6 od 2.5 również będzie trzeba wymioenić przedni?
Ewentualnie czy można zapodać tylny most od L200?
Pajero I Long 2.6 1988r

Awatar użytkownika
acinski
Posty: 1604
Rejestracja: pn sie 06, 2007 11:51 am
Lokalizacja: Chorzów

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: acinski » śr sty 13, 2010 9:53 pm

Jak tylny od L200 to bierz od razu z blokada :)
Dziadek 2,5TD `98

Awatar użytkownika
Przemy
 
 
Posty: 923
Rejestracja: pt lut 08, 2008 8:58 am
Lokalizacja: Szczecin

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Przemy » śr sty 13, 2010 10:03 pm

cień pisze:Mam nadzieję, że nie powiele pytania. O przednich mostach w Pojarce I od 2.5 TD i 2.6B znalazłem informacje, że w longach były takie same, a co z przełożeniami tylnych mostów w tych modelach, Czy również są takie same?
Czy wymieniając tylny w 2.6 od 2.5 również będzie trzeba wymioenić przedni?
Ewentualnie czy można zapodać tylny most od L200?
Napisz do @Kajena on miał chyba 2.6 w swoim i dużo tam wymieniał, włącznie z silnikiem na 2,5td. Coś powinien wiedziec.
# Racja jest jak dupa, każdy ma swoją

[J. Piłsudski].

gg1196424

Awatar użytkownika
acinski
Posty: 1604
Rejestracja: pn sie 06, 2007 11:51 am
Lokalizacja: Chorzów

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: acinski » śr sty 13, 2010 10:15 pm

miał 2.3td
Dziadek 2,5TD `98

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Kajen » śr sty 13, 2010 10:27 pm

Ma 2.3 ale w kacie w garazu... Obrzydzenie mnie bierze jak patrze na tamten silnik... I za bardzo nie wiem co z nim zrobic...

cień
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 34
Rejestracja: ndz sie 31, 2008 6:49 pm
Lokalizacja: Poznań-Swarzędz

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: cień » śr sty 13, 2010 11:04 pm

Właśnie myślałem o moście z blokadą od L200. Tylko pozostaje kwestia czy pasuje.
Nie chciałbym zmieniać mostów obydwóch na 2.5 bo nie wiem jak pojarka będzie się zachowywała, Czy będzie słabsza ale szybsza, czy odwrotnie. ??
Pajero I Long 2.6 1988r

Awatar użytkownika
d1remus
 
 
Posty: 228
Rejestracja: czw wrz 11, 2008 11:25 am
Lokalizacja: WROCŁAF

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: d1remus » czw sty 14, 2010 12:11 pm

Mam taki problem od czasu gdy zrobilo sie snieznie i zimno jak rano na zimnym odpale to wszystko gitara tylko ze pedal sprzegla zostaje mi w podlodze....czym to moze byc spowodowane powiem odrazu ze plyn jest w zbiorniczku to juz sprawdzilem i nie ubywa komplet sprzeglowy wymieniony z 4 miesiace temu ta pompka sprzegla ze zbiorniczkiem tez zalozona nowa nie caly rok temu... co moze byc??dodam jeszcze ze jak sie nagrzeje lub rozruszam sprzeglo noga wcisne je kilkanascie razy i puszcze pomoge mu odskoczyc i tak do skutku to dziala....
Roboczy Y60 2.8td Wymiana skrzyni....w trakcie...

Awatar użytkownika
Przemy
 
 
Posty: 923
Rejestracja: pt lut 08, 2008 8:58 am
Lokalizacja: Szczecin

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Przemy » czw sty 14, 2010 12:49 pm

Podejrzewam ze gdzieś na tłoczku pompy masz wodę.
Taki sam problem robiłem tydzień temu w volvo.

Wyjmij pompkę rozbierz, przeczyść i złóż spowrotem powinno być ok
# Racja jest jak dupa, każdy ma swoją

[J. Piłsudski].

gg1196424

Awatar użytkownika
majcher
Posty: 2015
Rejestracja: pt lip 11, 2003 7:38 am
Lokalizacja: Gdańsk

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: majcher » czw sty 14, 2010 2:14 pm

cień pisze:Mam nadzieję, że nie powiele pytania. O przednich mostach w Pojarce I od 2.5 TD i 2.6B znalazłem informacje, że w longach były takie same, a co z przełożeniami tylnych mostów w tych modelach, Czy również są takie same?
Czy wymieniając tylny w 2.6 od 2.5 również będzie trzeba wymioenić przedni?
Ewentualnie czy można zapodać tylny most od L200?
mosty przednie z tylnymi chodza parami w przełozeniach zazwyczaj :)21
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Adas » czw sty 14, 2010 6:25 pm

majcher pisze:
cień pisze:Mam nadzieję, że nie powiele pytania. O przednich mostach w Pojarce I od 2.5 TD i 2.6B znalazłem informacje, że w longach były takie same, a co z przełożeniami tylnych mostów w tych modelach, Czy również są takie same?
Czy wymieniając tylny w 2.6 od 2.5 również będzie trzeba wymioenić przedni?
Ewentualnie czy można zapodać tylny most od L200?
mosty przednie z tylnymi chodza parami w przełozeniach zazwyczaj :)21
majcher :)9 a co jak kolega @cień chce zamontować większe koła na tył i mniejsze na przód , musi dobrać odpowiednie przełożenia :)21

cień
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 34
Rejestracja: ndz sie 31, 2008 6:49 pm
Lokalizacja: Poznań-Swarzędz

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: cień » czw sty 14, 2010 8:07 pm

Oj tak. Chciałbym mieć jak w ursusie, z tyłu wielki, a z przodu małe :lol:.
A na marginesie, to rzeczywiście, jeżeli przednie mosty są takie same to tylne także muszą inczej wszystko by szlak trafił :)
Pajero I Long 2.6 1988r

Awatar użytkownika
rudypajero.koszalin
Posty: 1895
Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
Lokalizacja: koszalin
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: rudypajero.koszalin » pt sty 15, 2010 9:01 am

Z tyłu na moście powinna być naklejka z wielkością przełożenia jakie jest zastosowane. Jeśli jej nie ma to musisz je policzyć organoleptycznie. Jak będziesz wymieniał, to na takie samo przełożenie, inaczej każdy most będzie pracował z inną prędkością i ci furę rozerwie :)21 :)21 :)21
L200 najczęściej miało takie samo przełożenie jak Pajero 2,5TD czyli 4,875.
Problem jest tylko w mocowaniach L200 ma resory, a w Pajero most jest prowadzony drążkami Radiusa. Będzie trzeba użyć szlifierki i spawarki :wink: , ale da się.
Jest jeszcze opcja zanabycia mostu z blokadą od L200 bo też były, tylko podaż takich mostów jest kiepska :roll:
Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.

Awatar użytkownika
d1remus
 
 
Posty: 228
Rejestracja: czw wrz 11, 2008 11:25 am
Lokalizacja: WROCŁAF

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: d1remus » pt sty 15, 2010 1:27 pm

Przemy pisze:Podejrzewam ze gdzieś na tłoczku pompy masz wodę.
Taki sam problem robiłem tydzień temu w volvo.

Wyjmij pompkę rozbierz, przeczyść i złóż spowrotem powinno być ok
alleluja dzieki za pomoc zrobilem tak jak mowiles wyciagnelem plyn strzykawka odkrecilem wymylem, wyplukalem zalalem swierym nowym plynem i dziala jak nowe ze sklepu dzieki za rade:D :)2 :)2 :)2
Roboczy Y60 2.8td Wymiana skrzyni....w trakcie...

Awatar użytkownika
majcher
Posty: 2015
Rejestracja: pt lip 11, 2003 7:38 am
Lokalizacja: Gdańsk

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: majcher » pt sty 15, 2010 2:23 pm

rudypajero.koszalin pisze:L200 najczęściej miało takie samo przełożenie jak Pajero 2,5TD czyli 4,875.
Problem jest tylko w mocowaniach L200 ma resory, a w Pajero most jest prowadzony drążkami Radiusa. Będzie trzeba użyć szlifierki i spawarki :wink: , ale da się.
P1 to miłay resory również
4.875 to przełożenia w długim 2.5TD i długiej 2.6B oraz w obu 3.0B
natomiast krótkie 4.625
natomiast za duzą wodą znalazłem dzis ze do automatow to i 4.222 sie zdazały
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT

cień
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 34
Rejestracja: ndz sie 31, 2008 6:49 pm
Lokalizacja: Poznań-Swarzędz

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: cień » pt sty 15, 2010 5:22 pm

Moja wersja jest właśnie na resorach, a więc zaadoptowanie mostu od L200 nie stanowi większego problemu jak mają te same przełożenia :D Przystępuję więc do poszukiwań mostu z blokadą :lol:
W najbliższym czasie będę przekładał ramę, zrobie foto story i umieszcze na forum(:
Pajero I Long 2.6 1988r

Awatar użytkownika
rudypajero.koszalin
Posty: 1895
Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
Lokalizacja: koszalin
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: rudypajero.koszalin » pt sty 15, 2010 10:46 pm

majcher pisze:
rudypajero.koszalin pisze:L200 najczęściej miało takie samo przełożenie jak Pajero 2,5TD czyli 4,875.
Problem jest tylko w mocowaniach L200 ma resory, a w Pajero most jest prowadzony drążkami Radiusa. Będzie trzeba użyć szlifierki i spawarki :wink: , ale da się.
P1 to miłay resory również
Ale blokady nie miały, a tu chodzi o blokadę :)23 . Resory zeszły na drugi plan :)21
Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.

cień
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 34
Rejestracja: ndz sie 31, 2008 6:49 pm
Lokalizacja: Poznań-Swarzędz

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: cień » sob sty 16, 2010 12:08 am

Dlatego będę szukał mostu od l200 z blokadą :D
Pajero I Long 2.6 1988r

zielona89
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 8
Rejestracja: sob sty 16, 2010 1:59 am

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: zielona89 » sob sty 16, 2010 2:12 am

Witam! Czy moze ktoś wie za pomoca jakiej obróbki byly robione elementy karoserii z Pajero I i ogólnie z jakiego materiału jest wytwarzana karoseria? Wiem że dość nietypowe pytanie ale te wiadomośći są mi bardzo potrzebne a nie mogę nic znalezc. Będę wdzięczna za odp :)

Awatar użytkownika
Przemy
 
 
Posty: 923
Rejestracja: pt lut 08, 2008 8:58 am
Lokalizacja: Szczecin

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Przemy » sob sty 16, 2010 9:01 am

elementy były wytwarzane przez proces wysickania, odciskania w formie. A o chodzi Ci o konkretną stal z jakiej jest zrobiona?
# Racja jest jak dupa, każdy ma swoją

[J. Piłsudski].

gg1196424

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości