chyba głodnemu chleb na myśli??
pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Moderator: Kosiarz
-
-
- Posty: 194
- Rejestracja: sob sty 05, 2008 5:49 pm
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Bo musicie patrzeć co jest na drugim planie 

# Racja jest jak dupa, każdy ma swoją
[J. Piłsudski].
gg1196424
[J. Piłsudski].
gg1196424
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
toż to grzech patrzeć tu na felgiPrzemy pisze:Bo musicie patrzeć co jest na drugim planie

Pajero I 3,0 V6
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Witam.Koledzy, chciałem spytać jaka może być przyczyna jak bardzo rośnie mi temperatura silnika
Wymieniłem już termostat i dalej to samo.Nie wiem czy jeszcze chłodnice mam wymienić na nową bo może jest zamulona.
Objawy tego to:
1.Wzrastająca temperatura i wtedy leci zimne powietrze z ogrzewania(jak przygazuje to troszkę spadnie i robi się ciepło z ogrzewania)
2.Wyrzuca płyn ze zbiorniczka wyrównawczego
3.Jak zgasze silnik to płyn bulgocze w chłodnicy i zbiorniczku jak by się gotował
Proszę o pomoc bo nie wiem od czego zacząć żeby nie wymieniać zbędnych rzeczy.Pozdrawiam.
Mitsubishi I 2.5 89r

Objawy tego to:
1.Wzrastająca temperatura i wtedy leci zimne powietrze z ogrzewania(jak przygazuje to troszkę spadnie i robi się ciepło z ogrzewania)
2.Wyrzuca płyn ze zbiorniczka wyrównawczego
3.Jak zgasze silnik to płyn bulgocze w chłodnicy i zbiorniczku jak by się gotował
Proszę o pomoc bo nie wiem od czego zacząć żeby nie wymieniać zbędnych rzeczy.Pozdrawiam.
Mitsubishi I 2.5 89r
NISSAN PATROL GR Y60
http://www.youtube.com/watch?v=moaOrmccok8
http://www.youtube.com/watch?v=moaOrmccok8
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
pęknięta głowica, wypalona uszczelka pod glowicą lub coś w tym temacie.mitsu102 pisze:Witam.Koledzy, chciałem spytać jaka może być przyczyna jak bardzo rośnie mi temperatura silnikaWymieniłem już termostat i dalej to samo.Nie wiem czy jeszcze chłodnice mam wymienić na nową bo może jest zamulona.
Objawy tego to:
1.Wzrastająca temperatura i wtedy leci zimne powietrze z ogrzewania(jak przygazuje to troszkę spadnie i robi się ciepło z ogrzewania)
2.Wyrzuca płyn ze zbiorniczka wyrównawczego
3.Jak zgasze silnik to płyn bulgocze w chłodnicy i zbiorniczku jak by się gotował
Proszę o pomoc bo nie wiem od czego zacząć żeby nie wymieniać zbędnych rzeczy.Pozdrawiam.
Mitsubishi I 2.5 89r
Układ się zapowietrza więc termostat nie działa i przestaje działać ogrzewanie.
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017
RX 450hL 2018
RC 200t 2017
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
to takie objawy jak przy głowicy hmmmmmm.
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Pare miesięcy temu była wymienian uszszelka pod głowicą więc tę opcję bym wykluczył.Może faktycznie pęknięta głowica.Ale jakie jeszcze objawy są przy pękniętej głowicy,bo jakoś nic innego mu nie dolega.Ja myślałem że będzie to problem z chłodnicą.A korek w chłodnicy ma jakiś wpływ na pracę?
NISSAN PATROL GR Y60
http://www.youtube.com/watch?v=moaOrmccok8
http://www.youtube.com/watch?v=moaOrmccok8
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
sprawdz przypadkiem czy nie ma oleju w wodzie albo wody w oleju.
Normalnie układ w Pajero sam się odpowietrza.
Normalnie układ w Pajero sam się odpowietrza.
# Racja jest jak dupa, każdy ma swoją
[J. Piłsudski].
gg1196424
[J. Piłsudski].
gg1196424
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
bulgotanie jest dodatkowym dowodem na to że gazy spa;linowe masz w plyniemitsu102 pisze:Pare miesięcy temu była wymienian uszszelka pod głowicą więc tę opcję bym wykluczył.Może faktycznie pęknięta głowica.Ale jakie jeszcze objawy są przy pękniętej głowicy,bo jakoś nic innego mu nie dolega.Ja myślałem że będzie to problem z chłodnicą.A korek w chłodnicy ma jakiś wpływ na pracę?


moim zdaniem ewidentnie głwioca lub uszczelka, może źle dokręcona była głowica
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017
RX 450hL 2018
RC 200t 2017
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
tak się zastanawiam czy zwrotnica przedniego koła od pajerko II podejdzie do jedynki??
Czy przerabiał ktoś może temat??
Czy przerabiał ktoś może temat??
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Witam zakupiłem oponki BFGoodrich ALL TERRAIN 31/10.5/15 do mojego Galloperka wersja Long ,jakie ciśnienie powinno być w tych oponkach na taką pogodę jaką mamy za oknem i oczywiście na czarne.
Dziękuję
Dziękuję
Grand Viertarka 2.0i śliczna blaszanka już nie seria,Galloper 2.5TCI AT BFG 32'',Lift 2''
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
U siebie w chwili obecnej mam 1,6...robertsw pisze:Witam zakupiłem oponki BFGoodrich ALL TERRAIN 31/10.5/15 do mojego Galloperka wersja Long ,jakie ciśnienie powinno być w tych oponkach na taką pogodę jaką mamy za oknem i oczywiście na czarne.
Dziękuję

Zielony Autobus 2,7TDi
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Dziękuję i tego się będę trzymał,mam 1.6 też w G.Vitarze na ATkach.
Grand Viertarka 2.0i śliczna blaszanka już nie seria,Galloper 2.5TCI AT BFG 32'',Lift 2''
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Może jestem nudny, ale...
Wracając do tematu mojego nieszczęsnego rozrusznika....
Od samego początku jak mam pejero (marzec 2009) mniej więcej co 5ty raz silnik odpalał w miarę dobrze a pozostałe próby uruchomienia trwały po kilkanaście sekund. Ktoś kiedyś (znany szerokiemu gronu z tego forum) powiedział mi, że problemy z rozruchem wynikają najprawdopodobniej z zajechanej pompy. Szanowni ... po usunięciu problemu z rozrusznikiem dowiedziałem się co to znaczy, że silnik pali jak to @kajen mawia z "pół obrotu" i do tego za każdym razem bez względu na temperaturę otoczenia.
Wracając do tematu mojego nieszczęsnego rozrusznika....
Od samego początku jak mam pejero (marzec 2009) mniej więcej co 5ty raz silnik odpalał w miarę dobrze a pozostałe próby uruchomienia trwały po kilkanaście sekund. Ktoś kiedyś (znany szerokiemu gronu z tego forum) powiedział mi, że problemy z rozruchem wynikają najprawdopodobniej z zajechanej pompy. Szanowni ... po usunięciu problemu z rozrusznikiem dowiedziałem się co to znaczy, że silnik pali jak to @kajen mawia z "pół obrotu" i do tego za każdym razem bez względu na temperaturę otoczenia.
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017
RX 450hL 2018
RC 200t 2017
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.



Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Kajen pisze:Mi glosili koniec silnika jak cieply wujowo palil. A przekulal jeszcze parenascie tysiecy i wymienilem na inny. Dla zabawy
Ja wychodze z zalozenia ze najpierw sypie sie osprzet i latwiej to sprawdzic. Wyobrazasz sobie ? Slabo pali bo rozrusznik lata swietnosci ma juz dawno za soba a Ty zdejmujesz glowice albo pompe wtryskowa, skladasz i jest to samo co bylo
tak ale mnie "zaślepiło" podejście że to raczej zdechły rozrusznik głównie w benzynie ma tak ogromny wpływ na rozruch bo przecież zaczyna brakować prądu na zapłony. Nie wziąłem pod uwagę tylko tego, że prędkoś c obrotowa wała ma też ogromne znaczenie.
Dodam jeszcze tylko, że po tych bojach z rozrusznikiem zaczęła mi się palić kontrolka od wody w filtrze paliwa. Rozrusznik zabiłem ponieważ zostawiłem auto na mrozie z zalanym bioestrem - więc pochodzenie wody było logiczne. PRóbowałem spuścić ją korkiem na dole, ale niestety nie przyniosło to żadnego rezultatu więc stwierdziłem, że musiałem uszkodzić instalację elektryczną jak grzebałem przy rozruszniku. Wczoraj zalałem do pełna golda ze statoil i i kupołem dodatek czyszcząco zimowy STP coś tam. Po przejechaniu około 5km kontrolka gasła

Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017
RX 450hL 2018
RC 200t 2017
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Czy ktos ma zamontowana chlodnice na pace ? Standardowa pompa wody miskowa wyrobi zeby ja zasilic czy trzeba dac w obieg jakas pompke elektryczna ? Mam w glowie patent zeby miec ciepla wode w aucie, tylko nie wiem czy pompa wody wyrobi...
- majkii
- Posty: 609
- Rejestracja: śr wrz 12, 2007 10:18 pm
- Lokalizacja: KARNOWO PL/ RUGBY UK/GNIEZNO PL
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Chyba są prostrze sposoby bez większych kombinacji.
Jak się nie mylę to TROY ma coś zmotane w swoim Defie.No i kilka innych osób zapewne tez się znajdzie.
Jak się nie mylę to TROY ma coś zmotane w swoim Defie.No i kilka innych osób zapewne tez się znajdzie.
PAJII 2.8TD 33x12.5x15 MT,T-Max12500EW
Paj 2.8TD dawca części dla tego powyżej z ciągłymi usterkami
Paj 2.8TD dawca części dla tego powyżej z ciągłymi usterkami
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Chcialem wywalic ta tylna nagrzewnice bo i tak slabo dziala a w jej miejsce wstawic maly wymiennik. Plyn z ukladu chlodzacego grzal by ok 5 l wody, jak bym osiagnal 40 stopni to by bylo git
Pompa mysle powinna wyrobic...

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Pamiętam że ktoś tu wymieniał szczęki ręcznego, dużo z tym roboty i jak się do tego zabrać?
Pajero II 94r Krótki. BFG 33/10,5 R 15 , Body lift 2". - Sprzedany
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
KML1 pisze:Pamiętam że ktoś tu wymieniał szczęki ręcznego, dużo z tym roboty i jak się do tego zabrać?
tyle roboty co normalnie

zdjąć koło, zdjąć tarczo-bęben (nawet nie jest przykręcany), zdjąć szczęki i pamiętać jak są sprężynki, wyczyścić, założyć nowe i złożyc w odwrotnej kolejności

# Racja jest jak dupa, każdy ma swoją
[J. Piłsudski].
gg1196424
[J. Piłsudski].
gg1196424
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
To co jest tylko na wcisk?Przemy pisze:
zdjąć tarczo-bęben (nawet nie jest przykręcany)
a zna ktoś może wymiary tłoczka na tyle średnica i wysokość , chciałem zamówić na jutro, a nie mam czasu lecieć do auta i mierzyć.
Pozdro!!!
Pajero II 94r Krótki. BFG 33/10,5 R 15 , Body lift 2". - Sprzedany
-
-
- Posty: 194
- Rejestracja: sob sty 05, 2008 5:49 pm
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Żeby nie drążyć tematu "Dymi na biało"
Spytam tutaj. Włączam zapłon kontrolka od poziomu oleju świeci, zapalam gaśnie, ale jak się rozgrzeje to znowu sie zapala. Może ktoś miał taki przypadek? Dodam że nie mrugania ani nic wtym stylu nawet na wertepach, a jak odpalam na gorącym silniku objam taki żę gaśnie i za około 10s zapala się. Zapala się zawsze w tym samym momencie jak wskazówka od temp. chłodziwa jest tak około 2/3 na skali.

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Silnik ci się przegrzewa, kiepski olej lub padnięty silnik.


Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości