pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

pawel-e30
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 48
Rejestracja: sob lut 14, 2009 11:14 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: pawel-e30 » ndz sty 31, 2010 8:55 pm

Adas pisze:
Przemy pisze:tu jest -25 w PII.

Obrazek
chodzi o drewno , dziewczynę ,o ilość śniegu , czy o co chodzi ? :)21

chyba głodnemu chleb na myśli??

danielchelm
 
 
Posty: 194
Rejestracja: sob sty 05, 2008 5:49 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: danielchelm » ndz sty 31, 2010 9:22 pm

pawel-e30 pisze:
Adas pisze:
Przemy pisze:tu jest -25 w PII.

Obrazek
chodzi o drewno , dziewczynę ,o ilość śniegu , czy o co chodzi ? :)21

chyba głodnemu chleb na myśli??
chyba o temperaturę :lol:

Awatar użytkownika
Przemy
 
 
Posty: 923
Rejestracja: pt lut 08, 2008 8:58 am
Lokalizacja: Szczecin

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Przemy » ndz sty 31, 2010 9:29 pm

Bo musicie patrzeć co jest na drugim planie :)21
# Racja jest jak dupa, każdy ma swoją

[J. Piłsudski].

gg1196424

Awatar użytkownika
neurot
 
 
Posty: 155
Rejestracja: ndz lut 17, 2008 10:40 am
Lokalizacja: Litzmannstadt

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: neurot » ndz sty 31, 2010 9:55 pm

Przemy pisze:Bo musicie patrzeć co jest na drugim planie :)21
toż to grzech patrzeć tu na felgi :)21
Pajero I 3,0 V6

Awatar użytkownika
mitsu102
 
 
Posty: 250
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 10:11 pm
Lokalizacja: Częstochowa

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: mitsu102 » ndz sty 31, 2010 9:59 pm

Witam.Koledzy, chciałem spytać jaka może być przyczyna jak bardzo rośnie mi temperatura silnika ?? Wymieniłem już termostat i dalej to samo.Nie wiem czy jeszcze chłodnice mam wymienić na nową bo może jest zamulona.
Objawy tego to:
1.Wzrastająca temperatura i wtedy leci zimne powietrze z ogrzewania(jak przygazuje to troszkę spadnie i robi się ciepło z ogrzewania)
2.Wyrzuca płyn ze zbiorniczka wyrównawczego
3.Jak zgasze silnik to płyn bulgocze w chłodnicy i zbiorniczku jak by się gotował
Proszę o pomoc bo nie wiem od czego zacząć żeby nie wymieniać zbędnych rzeczy.Pozdrawiam.
Mitsubishi I 2.5 89r

polaff
 
 
Posty: 1251
Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: polaff » ndz sty 31, 2010 10:06 pm

mitsu102 pisze:Witam.Koledzy, chciałem spytać jaka może być przyczyna jak bardzo rośnie mi temperatura silnika ?? Wymieniłem już termostat i dalej to samo.Nie wiem czy jeszcze chłodnice mam wymienić na nową bo może jest zamulona.
Objawy tego to:
1.Wzrastająca temperatura i wtedy leci zimne powietrze z ogrzewania(jak przygazuje to troszkę spadnie i robi się ciepło z ogrzewania)
2.Wyrzuca płyn ze zbiorniczka wyrównawczego
3.Jak zgasze silnik to płyn bulgocze w chłodnicy i zbiorniczku jak by się gotował
Proszę o pomoc bo nie wiem od czego zacząć żeby nie wymieniać zbędnych rzeczy.Pozdrawiam.
Mitsubishi I 2.5 89r
pęknięta głowica, wypalona uszczelka pod glowicą lub coś w tym temacie.

Układ się zapowietrza więc termostat nie działa i przestaje działać ogrzewanie.
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017

tomak74
Posty: 313
Rejestracja: śr mar 26, 2008 7:20 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: tomak74 » ndz sty 31, 2010 10:07 pm

to takie objawy jak przy głowicy hmmmmmm.

Awatar użytkownika
mitsu102
 
 
Posty: 250
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 10:11 pm
Lokalizacja: Częstochowa

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: mitsu102 » ndz sty 31, 2010 10:21 pm

Pare miesięcy temu była wymienian uszszelka pod głowicą więc tę opcję bym wykluczył.Może faktycznie pęknięta głowica.Ale jakie jeszcze objawy są przy pękniętej głowicy,bo jakoś nic innego mu nie dolega.Ja myślałem że będzie to problem z chłodnicą.A korek w chłodnicy ma jakiś wpływ na pracę?

Awatar użytkownika
Przemy
 
 
Posty: 923
Rejestracja: pt lut 08, 2008 8:58 am
Lokalizacja: Szczecin

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Przemy » ndz sty 31, 2010 10:37 pm

sprawdz przypadkiem czy nie ma oleju w wodzie albo wody w oleju.

Normalnie układ w Pajero sam się odpowietrza.
# Racja jest jak dupa, każdy ma swoją

[J. Piłsudski].

gg1196424

polaff
 
 
Posty: 1251
Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: polaff » ndz sty 31, 2010 10:39 pm

mitsu102 pisze:Pare miesięcy temu była wymienian uszszelka pod głowicą więc tę opcję bym wykluczył.Może faktycznie pęknięta głowica.Ale jakie jeszcze objawy są przy pękniętej głowicy,bo jakoś nic innego mu nie dolega.Ja myślałem że będzie to problem z chłodnicą.A korek w chłodnicy ma jakiś wpływ na pracę?
bulgotanie jest dodatkowym dowodem na to że gazy spa;linowe masz w plynie :)16 :x

moim zdaniem ewidentnie głwioca lub uszczelka, może źle dokręcona była głowica
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017

pawel-e30
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 48
Rejestracja: sob lut 14, 2009 11:14 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: pawel-e30 » ndz sty 31, 2010 10:52 pm

tak się zastanawiam czy zwrotnica przedniego koła od pajerko II podejdzie do jedynki??

Czy przerabiał ktoś może temat??

robertsw
 
 
Posty: 220
Rejestracja: wt maja 29, 2007 3:25 pm
Lokalizacja: Głogów-Wschowa

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: robertsw » wt lut 02, 2010 9:57 am

Witam zakupiłem oponki BFGoodrich ALL TERRAIN 31/10.5/15 do mojego Galloperka wersja Long ,jakie ciśnienie powinno być w tych oponkach na taką pogodę jaką mamy za oknem i oczywiście na czarne.
Dziękuję
Grand Viertarka 2.0i śliczna blaszanka już nie seria,Galloper 2.5TCI AT BFG 32'',Lift 2''

Awatar użytkownika
Browning
Posty: 1726
Rejestracja: sob wrz 13, 2008 10:09 am
Lokalizacja: Łódź

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Browning » wt lut 02, 2010 10:20 am

robertsw pisze:Witam zakupiłem oponki BFGoodrich ALL TERRAIN 31/10.5/15 do mojego Galloperka wersja Long ,jakie ciśnienie powinno być w tych oponkach na taką pogodę jaką mamy za oknem i oczywiście na czarne.
Dziękuję
U siebie w chwili obecnej mam 1,6... :roll:
Zielony Autobus 2,7TDi

robertsw
 
 
Posty: 220
Rejestracja: wt maja 29, 2007 3:25 pm
Lokalizacja: Głogów-Wschowa

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: robertsw » wt lut 02, 2010 10:31 am

Dziękuję i tego się będę trzymał,mam 1.6 też w G.Vitarze na ATkach.
Grand Viertarka 2.0i śliczna blaszanka już nie seria,Galloper 2.5TCI AT BFG 32'',Lift 2''

polaff
 
 
Posty: 1251
Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: polaff » śr lut 03, 2010 2:28 pm

Może jestem nudny, ale...

Wracając do tematu mojego nieszczęsnego rozrusznika....

Od samego początku jak mam pejero (marzec 2009) mniej więcej co 5ty raz silnik odpalał w miarę dobrze a pozostałe próby uruchomienia trwały po kilkanaście sekund. Ktoś kiedyś (znany szerokiemu gronu z tego forum) powiedział mi, że problemy z rozruchem wynikają najprawdopodobniej z zajechanej pompy. Szanowni ... po usunięciu problemu z rozrusznikiem dowiedziałem się co to znaczy, że silnik pali jak to @kajen mawia z "pół obrotu" i do tego za każdym razem bez względu na temperaturę otoczenia.
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Kajen » śr lut 03, 2010 2:56 pm

:) Mi glosili koniec silnika jak cieply wujowo palil. A przekulal jeszcze parenascie tysiecy i wymienilem na inny. Dla zabawy :) Ja wychodze z zalozenia ze najpierw sypie sie osprzet i latwiej to sprawdzic. Wyobrazasz sobie ? Slabo pali bo rozrusznik lata swietnosci ma juz dawno za soba a Ty zdejmujesz glowice albo pompe wtryskowa, skladasz i jest to samo co bylo :)21

polaff
 
 
Posty: 1251
Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: polaff » śr lut 03, 2010 3:24 pm

Kajen pisze::) Mi glosili koniec silnika jak cieply wujowo palil. A przekulal jeszcze parenascie tysiecy i wymienilem na inny. Dla zabawy :) Ja wychodze z zalozenia ze najpierw sypie sie osprzet i latwiej to sprawdzic. Wyobrazasz sobie ? Slabo pali bo rozrusznik lata swietnosci ma juz dawno za soba a Ty zdejmujesz glowice albo pompe wtryskowa, skladasz i jest to samo co bylo :)21

tak ale mnie "zaślepiło" podejście że to raczej zdechły rozrusznik głównie w benzynie ma tak ogromny wpływ na rozruch bo przecież zaczyna brakować prądu na zapłony. Nie wziąłem pod uwagę tylko tego, że prędkoś c obrotowa wała ma też ogromne znaczenie.

Dodam jeszcze tylko, że po tych bojach z rozrusznikiem zaczęła mi się palić kontrolka od wody w filtrze paliwa. Rozrusznik zabiłem ponieważ zostawiłem auto na mrozie z zalanym bioestrem - więc pochodzenie wody było logiczne. PRóbowałem spuścić ją korkiem na dole, ale niestety nie przyniosło to żadnego rezultatu więc stwierdziłem, że musiałem uszkodzić instalację elektryczną jak grzebałem przy rozruszniku. Wczoraj zalałem do pełna golda ze statoil i i kupołem dodatek czyszcząco zimowy STP coś tam. Po przejechaniu około 5km kontrolka gasła :)
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Kajen » czw lut 04, 2010 11:35 am

Czy ktos ma zamontowana chlodnice na pace ? Standardowa pompa wody miskowa wyrobi zeby ja zasilic czy trzeba dac w obieg jakas pompke elektryczna ? Mam w glowie patent zeby miec ciepla wode w aucie, tylko nie wiem czy pompa wody wyrobi...

Awatar użytkownika
majkii
Posty: 609
Rejestracja: śr wrz 12, 2007 10:18 pm
Lokalizacja: KARNOWO PL/ RUGBY UK/GNIEZNO PL

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: majkii » czw lut 04, 2010 12:24 pm

Chyba są prostrze sposoby bez większych kombinacji.
Jak się nie mylę to TROY ma coś zmotane w swoim Defie.No i kilka innych osób zapewne tez się znajdzie.
PAJII 2.8TD 33x12.5x15 MT,T-Max12500EW
Paj 2.8TD dawca części dla tego powyżej z ciągłymi usterkami

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Kajen » czw lut 04, 2010 12:34 pm

Chcialem wywalic ta tylna nagrzewnice bo i tak slabo dziala a w jej miejsce wstawic maly wymiennik. Plyn z ukladu chlodzacego grzal by ok 5 l wody, jak bym osiagnal 40 stopni to by bylo git :) Pompa mysle powinna wyrobic...

Awatar użytkownika
KML1
 
 
Posty: 825
Rejestracja: ndz sie 03, 2008 10:16 pm
Lokalizacja: Warszawa/Natolin
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: KML1 » czw lut 04, 2010 11:37 pm

Pamiętam że ktoś tu wymieniał szczęki ręcznego, dużo z tym roboty i jak się do tego zabrać?
Pajero II 94r Krótki. BFG 33/10,5 R 15 , Body lift 2". - Sprzedany

Awatar użytkownika
Przemy
 
 
Posty: 923
Rejestracja: pt lut 08, 2008 8:58 am
Lokalizacja: Szczecin

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Przemy » pt lut 05, 2010 4:17 pm

KML1 pisze:Pamiętam że ktoś tu wymieniał szczęki ręcznego, dużo z tym roboty i jak się do tego zabrać?

tyle roboty co normalnie :)21
zdjąć koło, zdjąć tarczo-bęben (nawet nie jest przykręcany), zdjąć szczęki i pamiętać jak są sprężynki, wyczyścić, założyć nowe i złożyc w odwrotnej kolejności :)21
# Racja jest jak dupa, każdy ma swoją

[J. Piłsudski].

gg1196424

Awatar użytkownika
KML1
 
 
Posty: 825
Rejestracja: ndz sie 03, 2008 10:16 pm
Lokalizacja: Warszawa/Natolin
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: KML1 » pt lut 05, 2010 4:48 pm

Przemy pisze:

zdjąć tarczo-bęben (nawet nie jest przykręcany)
To co jest tylko na wcisk?

a zna ktoś może wymiary tłoczka na tyle średnica i wysokość , chciałem zamówić na jutro, a nie mam czasu lecieć do auta i mierzyć.
Pozdro!!!
Pajero II 94r Krótki. BFG 33/10,5 R 15 , Body lift 2". - Sprzedany

danielchelm
 
 
Posty: 194
Rejestracja: sob sty 05, 2008 5:49 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: danielchelm » pt lut 05, 2010 6:35 pm

Żeby nie drążyć tematu "Dymi na biało" :D Spytam tutaj. Włączam zapłon kontrolka od poziomu oleju świeci, zapalam gaśnie, ale jak się rozgrzeje to znowu sie zapala. Może ktoś miał taki przypadek? Dodam że nie mrugania ani nic wtym stylu nawet na wertepach, a jak odpalam na gorącym silniku objam taki żę gaśnie i za około 10s zapala się. Zapala się zawsze w tym samym momencie jak wskazówka od temp. chłodziwa jest tak około 2/3 na skali.

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: N2O » pt lut 05, 2010 6:39 pm

Silnik ci się przegrzewa, kiepski olej lub padnięty silnik.
:)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości