pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

danielchelm
 
 
Posty: 194
Rejestracja: sob sty 05, 2008 5:49 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: danielchelm » pt lut 05, 2010 6:47 pm

N2O pisze:Silnik ci się przegrzewa, kiepski olej lub padnięty silnik.
:)21
Tylko co to ma do poziomu oleju :roll:

Awatar użytkownika
Browning
Posty: 1726
Rejestracja: sob wrz 13, 2008 10:09 am
Lokalizacja: Łódź

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Browning » pt lut 05, 2010 6:49 pm

danielchelm pisze:
N2O pisze:Silnik ci się przegrzewa, kiepski olej lub padnięty silnik.
:)21
Tylko co to ma do poziomu oleju :roll:
A sprawdzałeś poziom oleju?? :)21
Zielony Autobus 2,7TDi

danielchelm
 
 
Posty: 194
Rejestracja: sob sty 05, 2008 5:49 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: danielchelm » pt lut 05, 2010 6:50 pm

Jest ponad stan

Awatar użytkownika
Browning
Posty: 1726
Rejestracja: sob wrz 13, 2008 10:09 am
Lokalizacja: Łódź

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Browning » pt lut 05, 2010 6:52 pm

danielchelm pisze:Jest ponad stan
No to może w tym problem :)9 :roll:
Zielony Autobus 2,7TDi

danielchelm
 
 
Posty: 194
Rejestracja: sob sty 05, 2008 5:49 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: danielchelm » pt lut 05, 2010 6:58 pm

Browning pisze:
danielchelm pisze:Jest ponad stan
No to może w tym problem :)9 :roll:
Właśnie może sprawdzę :)2 A może ktoś wyciągał ten czujnik i podpowie. Bo nie zabardzo uśmiecha mi się go wyciągać znając życie to z trzy razy potem będę musiał to uszczelniać :evil:

Awatar użytkownika
Browning
Posty: 1726
Rejestracja: sob wrz 13, 2008 10:09 am
Lokalizacja: Łódź

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Browning » pt lut 05, 2010 7:04 pm

danielchelm pisze:
Browning pisze:
danielchelm pisze:Jest ponad stan
No to może w tym problem :)9 :roll:
Właśnie może sprawdzę :)2 A może ktoś wyciągał ten czujnik i podpowie. Bo nie zabardzo uśmiecha mi się go wyciągać znając życie to z trzy razy potem będę musiał to uszczelniać :evil:
Ludzie, skąd Wy się bierzecie?? :)16 Na bagnecie oleju wyraźnie jest napisane: MIN i MAX. Zrób tak żeby poziom oleju mieścił się miedzy tymi dwoma oznaczeniami, a jak będzie dalej kłopot to dopiero ewentualnie kombinuj z czujnikiem... :roll:
Zielony Autobus 2,7TDi

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: N2O » pt lut 05, 2010 7:39 pm

Jak to tylko kontrolka od poziomu oleju to się nie przejmuj. Za szybko czytałem i myślałem o ciśnieniu.
:)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
Myke
Posty: 351
Rejestracja: sob paź 25, 2008 4:56 pm
Lokalizacja: Warszawa Bielany

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Myke » pt lut 05, 2010 8:22 pm

KML1 pisze:
Przemy pisze:

zdjąć tarczo-bęben (nawet nie jest przykręcany)
To co jest tylko na wcisk?
Nie, sruby kola go trzymaja. Jak niechce zejsc to go kilka razy gumowym mlotkiem i zejdzie.
Bo bez blota to nie robota :)
Terrano 2.7TD 1990...

danielchelm
 
 
Posty: 194
Rejestracja: sob sty 05, 2008 5:49 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: danielchelm » pt lut 05, 2010 8:58 pm

Browning
Tylko tak naprawdę nie sądze żeby zbyt wysoki poziom oleju był przyczyną zaświecenia sią kontrolki od poziomu. Ponad stan nie zawsze oznacza że jest pod wałek rozrządu :D
A jeżeli widział bym czujnik można by stwierdzić czy to to.

W schematach znalazłem takie cudo: Przekaźnik kontrolujący poziom oleju :o może ktoś podpowie gdzie tego urządzenia szukać :roll:

Awatar użytkownika
KML1
 
 
Posty: 825
Rejestracja: ndz sie 03, 2008 10:16 pm
Lokalizacja: Warszawa/Natolin
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: KML1 » pt lut 05, 2010 10:19 pm

Myke pisze:
Nie, sruby kola go trzymaja. Jak niechce zejsc to go kilka razy gumowym mlotkiem i zejdzie.
Dzięki, teraz wszystko jasne :)2
Pajero II 94r Krótki. BFG 33/10,5 R 15 , Body lift 2". - Sprzedany

Awatar użytkownika
KML1
 
 
Posty: 825
Rejestracja: ndz sie 03, 2008 10:16 pm
Lokalizacja: Warszawa/Natolin
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: KML1 » sob lut 06, 2010 7:57 pm

Myke pisze:
Nie, sruby kola go trzymaja. Jak niechce zejsc to go kilka razy gumowym mlotkiem i zejdzie.
Próbowałem ale nie zeszło , nie chciałem młotem nawalać w tarcze, może jakiś ściągacz do tego?
Pajero II 94r Krótki. BFG 33/10,5 R 15 , Body lift 2". - Sprzedany

Awatar użytkownika
Myke
Posty: 351
Rejestracja: sob paź 25, 2008 4:56 pm
Lokalizacja: Warszawa Bielany

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Myke » sob lut 06, 2010 8:26 pm

Sprawdz dokladnie czy niema jakiejs sruby trzymajacej tarcze do piasty co prawda u mnie nie ma i w manualu tez twierdza ze niema ale jakis madrala mogl ja tam wsadzic lub poprostu przyrdzdewialy na piascie. Teoretycznie jest sciagacz. Sprawdz czy pomiedzy szpilkami masz otwory, w orginalnych tarczobebnach lub takich z wyzszej polki powinny byc. jesli juz je namiezyles to upewnij sie ze sa nagwintowane i w jakim stanie owy jest w razie potrzeby gwintownik i poprawic. Nastepnie wkrecamy dwie sruby po przeciwnej stronie osi (np 9 i 3 godzina) i powolutku dokrecamy do oporu i troche mocniej, i ciepnac mlotkiem metal iowym w tarcze w okolice srub i powtarzamy az do skutu. Jesli nie masz owych otworow to walisz mlotkiem teraz juz metalowym w rant bebna. Ajesli nadal nie zejdzie to juz tylko palnik :)17
Bo bez blota to nie robota :)
Terrano 2.7TD 1990...

Awatar użytkownika
KML1
 
 
Posty: 825
Rejestracja: ndz sie 03, 2008 10:16 pm
Lokalizacja: Warszawa/Natolin
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: KML1 » sob lut 06, 2010 8:36 pm

mam otwory, tak myślałem że do tego służą , ale będę musiał je nagwintować, bo gwint zniknął.
Dzięki , pozdrawiam!!!
Pajero II 94r Krótki. BFG 33/10,5 R 15 , Body lift 2". - Sprzedany

Awatar użytkownika
rort_
Posty: 1681
Rejestracja: ndz cze 18, 2006 9:34 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: rort_ » sob lut 06, 2010 11:21 pm

Chyba że próbujesz sciągać na zaciągniętym ręcznym? Albo masz już taki próg wyrobiony. Zaglądnij z drugiej strony i przez otwory spróbuj podważyć szczękę żeby ją z deka odsunąć. Rusza Ci się ten bęben w ogóle, czy do piasty przyrdzewiał? Jak się nie rusza, to napier...alaj z młotka. Sam zlezie.
Jak coś, to dzwoń: 609 539 773

polaff
 
 
Posty: 1251
Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: polaff » ndz lut 07, 2010 8:44 am

rort_ pisze:Chyba że próbujesz sciągać na zaciągniętym ręcznym? Albo masz już taki próg wyrobiony. Zaglądnij z drugiej strony i przez otwory spróbuj podważyć szczękę żeby ją z deka odsunąć. Rusza Ci się ten bęben w ogóle, czy do piasty przyrdzewiał? Jak się nie rusza, to napier...alaj z młotka. Sam zlezie.

możesz rowniez polac bęben wd40 lub coca colą i zostawić na jakiś czas żeby wyżarło korozję.
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017

Awatar użytkownika
KML1
 
 
Posty: 825
Rejestracja: ndz sie 03, 2008 10:16 pm
Lokalizacja: Warszawa/Natolin
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: KML1 » ndz lut 07, 2010 4:44 pm

Dzięki koledzy niezastąpieni :)21

Po Waszych radach udało się, bez młota to nie robota :wink:

Pod spodem zastałem dokładnie to czego się spodziewałem, siedlisko zła :)21 :)21 :)21

Obrazek
By kml1, shot with Canon PowerShot A60 at 2010-02-07


Nowe szczęki już zamówione, mam nadzieje że do ich wymiany nie potrzeba wyciągać ośki?
Przy okazji wymienię osłony tarcz ,planuje to zrobić również bez wyciągania ośki :wink:
Pajero II 94r Krótki. BFG 33/10,5 R 15 , Body lift 2". - Sprzedany

Awatar użytkownika
Myke
Posty: 351
Rejestracja: sob paź 25, 2008 4:56 pm
Lokalizacja: Warszawa Bielany

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Myke » ndz lut 07, 2010 7:59 pm

Szczeki przy odrobinie walki da sie wymienic ale z ta oslona... powodzenia...
Bo bez blota to nie robota :)
Terrano 2.7TD 1990...

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: wofka » ndz lut 07, 2010 10:27 pm

koledzy nurtuje mnie taki temat

w pajero 2 mamy juz reduktor ss.Czy mosty przednie z pneumatyką montowali od jakiegoś rocznika czy raz wkładali sprzęgiełka automaty a raz pneumatyke???planuje przeskoczyc z pajero 1 na 2 (choc i w jedynce mam ss) i zastanawiam się jak to z tym przodem jest.Zależy mi na przodzie bez sprzęgiełek ale chce kupić auto nie składane po drodze z kilku.
Wofka

Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi

Awatar użytkownika
rort_
Posty: 1681
Rejestracja: ndz cze 18, 2006 9:34 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: rort_ » ndz lut 07, 2010 10:41 pm

KML1 pisze:Nowe szczęki już zamówione, mam nadzieje że do ich wymiany nie potrzeba wyciągać ośki?
Przy okazji wymienię osłony tarcz ,planuje to zrobić również bez wyciągania ośki :wink:
Szczęki to jedno, a sprężynki, kołeczki i blaszki to drugie (też je wymień, chyba że po wyczyszczeniu będą w dobrym stanie - zabezpieczenia od kołeczków, wątpię). Jak chcesz mieniać blachy (a warto, bo troche są odpowiedzialne za trzymanie szczęk) to weź dorzuć 20PLN i wyjedź z półośką. 20PLN przeznaczysz na nowy simmering zewnętrzny i oring. No i zobacz czy rantu na bębnie nie ma i jak to już poskładasz, to oblukaj jak masz ustawiony naciąg linki od ręcznego na tym regulatorze pod autem, gdzie linka ze środka wychodzi i dzieli się na dwie. Potem podreguluj szczęki regulatorem do którego dostęp masz przez okienko z gumową zaślepką w blachach które chcesz wymienić. Potem zrób korektę na regulatorze pod samochodem i ręczny powinien być żyleta (może nie od razu, aż się szczeki dotrą).
Jak coś, to dzwoń: 609 539 773

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Adas » ndz lut 07, 2010 11:11 pm

wofka pisze:koledzy nurtuje mnie taki temat

w pajero 2 mamy juz reduktor ss.Czy mosty przednie z pneumatyką montowali od jakiegoś rocznika czy raz wkładali sprzęgiełka automaty a raz pneumatyke???planuje przeskoczyc z pajero 1 na 2 (choc i w jedynce mam ss) i zastanawiam się jak to z tym przodem jest.Zależy mi na przodzie bez sprzęgiełek ale chce kupić auto nie składane po drodze z kilku.
system napędu SS nie ma sprzęgiełek . Na cały układ składa się sztywno spięte piasty , rozłączany podciśnieniem przedni półmost , reduktor z centralnym dyfrem . To kompletny układ typu SS

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: wofka » pn lut 08, 2010 8:40 pm

A czy pajero 2 były montowane tylko reduktory ss bez mostu z pneumatyką??Jeśli tak to można kupić auto pajero 2 z reduktorem ss lub napędem ss ??Czy to na co trafie określał jakis rocznik??Czy motali jak chcieli???
Skoro ma spięte sprzęgiełka na stałe półosie pracują cały czas??
Wofka

Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi

pziem
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 56
Rejestracja: pt kwie 14, 2006 11:01 am

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: pziem » wt lut 09, 2010 8:19 am

ratunku - objawy paliwo nie zamarznięte, świece sprawne, pompa nie podane paliwa na wtryski można kręcić rozrusznikiem do upadłego i nic, wziełem go na wsteczny zakreciłem i zapalił z półobrotu, zgasiłem stał na -17 st 20 h i zapalił z półobrotu pojechałem do pracy i zonk zero palenia znów można kręcic do us...śmierci acha przy kręceniu rozrusznikiem wskazówka obrotomierza ani drgnie-majster twierdzi po objawach że padł czujnik obrotów wału i tu pytanie gdzie i za ile to to można kupić i co o tym sądzicie

Awatar użytkownika
majcher
Posty: 2015
Rejestracja: pt lip 11, 2003 7:38 am
Lokalizacja: Gdańsk

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: majcher » wt lut 09, 2010 8:22 am

pziem pisze:ratunku - objawy paliwo nie zamarznięte, świece sprawne, pompa nie podane paliwa na wtryski można kręcić rozrusznikiem do upadłego i nic, wziełem go na wsteczny zakreciłem i zapalił z półobrotu, zgasiłem stał na -17 st 20 h i zapalił z półobrotu pojechałem do pracy i zonk zero palenia znów można kręcic do us...śmierci acha przy kręceniu rozrusznikiem wskazówka obrotomierza ani drgnie-majster twierdzi po objawach że padł czujnik obrotów wału i tu pytanie gdzie i za ile to to można kupić i co o tym sądzicie
jezeli mówisz o dieslu to czujnika położenia raczej tam nie ma
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT

Awatar użytkownika
majcher
Posty: 2015
Rejestracja: pt lip 11, 2003 7:38 am
Lokalizacja: Gdańsk

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: majcher » wt lut 09, 2010 8:24 am

wofka pisze:A czy pajero 2 były montowane tylko reduktory ss bez mostu z pneumatyką??Jeśli tak to można kupić auto pajero 2 z reduktorem ss lub napędem ss ??Czy to na co trafie określał jakis rocznik??Czy motali jak chcieli???
Skoro ma spięte sprzęgiełka na stałe półosie pracują cały czas??
jezli SS to most z pneumatyką
jezli nie SS to most ze sprzegiełkami

tak, z SS półoski kręcą sie cały czas - wieksze opory ale masz zawsze przesmarowane łozyska igiełkowe w zwrotnicach :)21
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT

Awatar użytkownika
majcher
Posty: 2015
Rejestracja: pt lip 11, 2003 7:38 am
Lokalizacja: Gdańsk

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: majcher » wt lut 09, 2010 8:27 am

czy sciągłą ktoś zewnętrzna zębatkę z rozrusznika - nie mogę sciągnąć zabezpieczenia spod pierscienia ograniczajcego
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości