pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Moderator: Kosiarz
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
a pompa wtryskowa może raz podawać paliwo a raz nie ?
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
oczywiśćie,że tak, szczególnie jak ma uwalony elektrozawórpziem pisze:a pompa wtryskowa może raz podawać paliwo a raz nie ?

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Jacek, musisz ta blaszke zsunac do dolu, pod nia jest zabezpieczenie.
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
dzieki - faktycznie tak tez jest w serwisówce - nie miałem tej akurat w domuKajen pisze:Jacek, musisz ta blaszke zsunac do dolu, pod nia jest zabezpieczenie.
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT
SREĆAN PUT
- rudypajero.koszalin
- Posty: 1895
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
- Lokalizacja: koszalin
- Kontaktowanie:
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
pziem pisze:ratunku - objawy paliwo nie zamarznięte, świece sprawne, pompa nie podane paliwa na wtryski można kręcić rozrusznikiem do upadłego i nic, wziełem go na wsteczny zakreciłem i zapalił z półobrotu, zgasiłem stał na -17 st 20 h i zapalił z półobrotu pojechałem do pracy i zonk zero palenia znów można kręcic do us...śmierci acha przy kręceniu rozrusznikiem wskazówka obrotomierza ani drgnie-majster twierdzi po objawach że padł czujnik obrotów wału i tu pytanie gdzie i za ile to to można kupić i co o tym sądzicie
Wyjmij rozrusznik i oddaj do regeneracji. Prawdopodobnie wpierdziela tyle prądu że spadek napięcia na instalacji nie pozwala na otwarcie się zaworka w pompie wtryskowej.
Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
rozrusznik jest po reg.2 tyg temu i nie bierze za dużo prądu bo sam jestem w szoku na ile starcza prądu w akumulatorze, ale dzięki za wszelkie podpowiedzi auto już jest u majstra jak coś wyjdzie to się pochwalę aby potomni mieli lżej
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 28
- Rejestracja: ndz lis 02, 2008 1:15 pm
- Lokalizacja: Galwiecie k/Gołdapi
- Kontaktowanie:
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Pytanko następujące: jechałem sobie dziś spokojnie, gruchnęło, obróciło samochód dwa razy dookoła osi i pozostał mi tylko napęd 4L? Szukać nowego reduktora?
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
a 4h też nie ma?
pytam bo mógł to być tylny wał napędowy...
taka nutka optymizmu.
pytam bo mógł to być tylny wał napędowy...
taka nutka optymizmu.
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017
RX 450hL 2018
RC 200t 2017
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
CZemu fure obrucilo ? Wg. mnie cos musialo sie zablokowac na moment i puscic...
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Kajen pisze:CZemu fure obrucilo ? Wg. mnie cos musialo sie zablokowac na moment i puscic...
jeśli urywa się krzyżak to pojawia się taka opcja...
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017
RX 450hL 2018
RC 200t 2017
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 28
- Rejestracja: ndz lis 02, 2008 1:15 pm
- Lokalizacja: Galwiecie k/Gołdapi
- Kontaktowanie:
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Jest taka opcja. Na 2H i 4H zachowuje się jakby go trzymało na ręcznym. Co nie zmienia faktu, że reduktor też jęczy, konkretnie wydaje taki odgłos jakby łańcuch przeskakiwał.
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
maciekr3 pisze:Jest taka opcja. Na 2H i 4H zachowuje się jakby go trzymało na ręcznym. Co nie zmienia faktu, że reduktor też jęczy, konkretnie wydaje taki odgłos jakby łańcuch przeskakiwał.
no to raczej nie wał



Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017
RX 450hL 2018
RC 200t 2017
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Może mi ktoś powiedzieć czy w PII long przewody paliwowe metalowe biegnące od baku do filtra są "całościowe" tzn czy stanowią jeden odcinek czy są gdzieś po drodze łaczone elastycznymi?
bo wydaje mi się, że z baku wychodzi króciec, na niego jest nałożony przewod elastyczny, potem zaczyna się metalowy (właśnie o ten mi chodzi) następnie jest elastycznym połączone do filtra i elastycznym z filtra do pompy? Tak? Dobrze mi się wydaje? Nie mam jak się podłożyć pod auto by sobie oblookać a może bym się skusił na nowe przewody
bo wydaje mi się, że z baku wychodzi króciec, na niego jest nałożony przewod elastyczny, potem zaczyna się metalowy (właśnie o ten mi chodzi) następnie jest elastycznym połączone do filtra i elastycznym z filtra do pompy? Tak? Dobrze mi się wydaje? Nie mam jak się podłożyć pod auto by sobie oblookać a może bym się skusił na nowe przewody
PIV 3,2DiD
Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.
Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
tak jest jak piszesz, ja wymieniłem na gumowe od zbiornika do filtra w 1 kawałku, od filtra do pompy i z pompe do zbiornika (powrót cieńszy 8 mm)
pajero II 2.5 TD long seryjne, 3.0 V6 prawie seryjne.
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Zasilenie grubsze - 10 mm.
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
dzięki za informacje
a jak wygląda powrót od strony pompy? tez zaczyna się elastycznym, potem metalowy pod autem i elastcznym do króćca w baku?

a jak wygląda powrót od strony pompy? tez zaczyna się elastycznym, potem metalowy pod autem i elastcznym do króćca w baku?
PIV 3,2DiD
Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.
Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Tak. Powrot jest cienszy jak zauwazono wczesniej. Ja mam elastyczny prosto z baku do filtra z pominieciem metalowego.
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
no mi się ta robota odwleka ale chyba czas najwyższy przeskoczyć ten temat.
podobne plany mam co do układu hamulcowego, wymienić wszystkie przewody metalowe i elastyczne na nowe bo z tego co oglądałem na jesieni to są już mocno nadgryzione zębem czasu.
podobne plany mam co do układu hamulcowego, wymienić wszystkie przewody metalowe i elastyczne na nowe bo z tego co oglądałem na jesieni to są już mocno nadgryzione zębem czasu.
PIV 3,2DiD
Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.
Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Wymieniaj kompletami te elastyczne hamulcowe. Jak wymienialem u siebie to wymienilem tylko prawy przedni. Pierwsze probne hamowanie i nie wytrzymal ten stary przy drugim kole
A sklepy juz byly pozamykane 


Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Przewody paliwowe fi wewn to zasilanie 8mm a powrót 6mm,
Zaczynają sie przy (nad) zbiornikiem + gumowe króćce, a kończą pod filtrem paliwa tez gumowymi.
Jak chcesz wymieniać paliwowe i hamulcowe to możesz zrobić to za jednym razem bo o ile dobrze pamietam to biegną obok siebie.
Hamulcowe przewody najlepiej sie opłaca kupic z metra i samemu zarobić.
Do paliwowych jeśli chcesz miec nieśmiertelne to popatrz na przewody do zasilania LPG (także 6mm,8mm) także można kupić z metra.
Zaczynają sie przy (nad) zbiornikiem + gumowe króćce, a kończą pod filtrem paliwa tez gumowymi.
Jak chcesz wymieniać paliwowe i hamulcowe to możesz zrobić to za jednym razem bo o ile dobrze pamietam to biegną obok siebie.
Hamulcowe przewody najlepiej sie opłaca kupic z metra i samemu zarobić.
Do paliwowych jeśli chcesz miec nieśmiertelne to popatrz na przewody do zasilania LPG (także 6mm,8mm) także można kupić z metra.
# Racja jest jak dupa, każdy ma swoją
[J. Piłsudski].
gg1196424
[J. Piłsudski].
gg1196424
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Zniknęło mi podświetlenie w kabinie. Żarówki są ok, po ustawieniu włącznika światła na podsufitce w środkowej pozycji załącza się kontrolka otwartych drzwi. Gdzie szukać przyczyny?? 

Zielony Autobus 2,7TDi
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
jakim kluczem odkrecic wtryski w 4D56? 24?? nie mam za bardzo jak sprawdzic a do jutra musze wiedziec
Pajero 2.5 93r. było i nigdy więcej!!
Suzuki Samurai 88r. 1.3 gaznik , sprezyna
Ride or Die ]:->
Suzuki Samurai 88r. 1.3 gaznik , sprezyna
Ride or Die ]:->
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
@Browning zwarcie masz w lampce gdzies, lub w ktoryms kneflu przy drzwiach. Jak motalem druga lampke w swoim (nie skonczona jeszcze od pol roku) to w pewnej pozycji zamiast swiecic zapala mi kontrolke na desce 
@mcs0 klucz 24 nasadowy ale o cienkiej sciance, cos w rodzaju klucza do swiec. Standardowa nasadka 6-katna nie wlezie. Tez podchodzilem do wykrecenia wtryskow ale w koncu masz ta glowice wiec ja nie mam z tym problemu tylko Ty.

@mcs0 klucz 24 nasadowy ale o cienkiej sciance, cos w rodzaju klucza do swiec. Standardowa nasadka 6-katna nie wlezie. Tez podchodzilem do wykrecenia wtryskow ale w koncu masz ta glowice wiec ja nie mam z tym problemu tylko Ty.
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Kajen pisze: @mcs0 klucz 24 nasadowy ale o cienkiej sciance, cos w rodzaju klucza do swiec. Standardowa nasadka 6-katna nie wlezie.
nie wlezie?? hmm chciałem dorobić w pracy z rurki...no nic spróbuje zrobić moze akurat podpasuje

dzięki za odp
Pajero 2.5 93r. było i nigdy więcej!!
Suzuki Samurai 88r. 1.3 gaznik , sprezyna
Ride or Die ]:->
Suzuki Samurai 88r. 1.3 gaznik , sprezyna
Ride or Die ]:->
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość