pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

pziem
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 56
Rejestracja: pt kwie 14, 2006 11:01 am

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: pziem » wt lut 09, 2010 8:37 am

a pompa wtryskowa może raz podawać paliwo a raz nie ?

Awatar użytkownika
Ajwen
 
 
Posty: 3215
Rejestracja: sob wrz 29, 2007 3:10 pm
Lokalizacja: Stargard Szcz.

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Ajwen » wt lut 09, 2010 8:53 am

pziem pisze:a pompa wtryskowa może raz podawać paliwo a raz nie ?
oczywiśćie,że tak, szczególnie jak ma uwalony elektrozawór :)21

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Kajen » wt lut 09, 2010 9:42 am

Jacek, musisz ta blaszke zsunac do dolu, pod nia jest zabezpieczenie.

Awatar użytkownika
majcher
Posty: 2015
Rejestracja: pt lip 11, 2003 7:38 am
Lokalizacja: Gdańsk

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: majcher » wt lut 09, 2010 11:28 am

Kajen pisze:Jacek, musisz ta blaszke zsunac do dolu, pod nia jest zabezpieczenie.
dzieki - faktycznie tak tez jest w serwisówce - nie miałem tej akurat w domu
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT

Awatar użytkownika
rudypajero.koszalin
Posty: 1895
Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
Lokalizacja: koszalin
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: rudypajero.koszalin » wt lut 09, 2010 1:29 pm

pziem pisze:ratunku - objawy paliwo nie zamarznięte, świece sprawne, pompa nie podane paliwa na wtryski można kręcić rozrusznikiem do upadłego i nic, wziełem go na wsteczny zakreciłem i zapalił z półobrotu, zgasiłem stał na -17 st 20 h i zapalił z półobrotu pojechałem do pracy i zonk zero palenia znów można kręcic do us...śmierci acha przy kręceniu rozrusznikiem wskazówka obrotomierza ani drgnie-majster twierdzi po objawach że padł czujnik obrotów wału i tu pytanie gdzie i za ile to to można kupić i co o tym sądzicie

Wyjmij rozrusznik i oddaj do regeneracji. Prawdopodobnie wpierdziela tyle prądu że spadek napięcia na instalacji nie pozwala na otwarcie się zaworka w pompie wtryskowej.
Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.

pziem
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 56
Rejestracja: pt kwie 14, 2006 11:01 am

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: pziem » wt lut 09, 2010 1:44 pm

rozrusznik jest po reg.2 tyg temu i nie bierze za dużo prądu bo sam jestem w szoku na ile starcza prądu w akumulatorze, ale dzięki za wszelkie podpowiedzi auto już jest u majstra jak coś wyjdzie to się pochwalę aby potomni mieli lżej

maciekr3
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 28
Rejestracja: ndz lis 02, 2008 1:15 pm
Lokalizacja: Galwiecie k/Gołdapi
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: maciekr3 » wt lut 09, 2010 7:30 pm

Pytanko następujące: jechałem sobie dziś spokojnie, gruchnęło, obróciło samochód dwa razy dookoła osi i pozostał mi tylko napęd 4L? Szukać nowego reduktora?
http://www.agroturysta.info
monterey LTD 3.1 TD '97
monterey RS 3.1 TD '92

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Kajen » wt lut 09, 2010 8:13 pm

No...

polaff
 
 
Posty: 1251
Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: polaff » wt lut 09, 2010 8:54 pm

a 4h też nie ma?
pytam bo mógł to być tylny wał napędowy...

taka nutka optymizmu.
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Kajen » wt lut 09, 2010 9:03 pm

CZemu fure obrucilo ? Wg. mnie cos musialo sie zablokowac na moment i puscic...

polaff
 
 
Posty: 1251
Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: polaff » wt lut 09, 2010 9:05 pm

Kajen pisze:CZemu fure obrucilo ? Wg. mnie cos musialo sie zablokowac na moment i puscic...

jeśli urywa się krzyżak to pojawia się taka opcja...
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017

maciekr3
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 28
Rejestracja: ndz lis 02, 2008 1:15 pm
Lokalizacja: Galwiecie k/Gołdapi
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: maciekr3 » wt lut 09, 2010 9:10 pm

Jest taka opcja. Na 2H i 4H zachowuje się jakby go trzymało na ręcznym. Co nie zmienia faktu, że reduktor też jęczy, konkretnie wydaje taki odgłos jakby łańcuch przeskakiwał.
http://www.agroturysta.info
monterey LTD 3.1 TD '97
monterey RS 3.1 TD '92

polaff
 
 
Posty: 1251
Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: polaff » wt lut 09, 2010 10:21 pm

maciekr3 pisze:Jest taka opcja. Na 2H i 4H zachowuje się jakby go trzymało na ręcznym. Co nie zmienia faktu, że reduktor też jęczy, konkretnie wydaje taki odgłos jakby łańcuch przeskakiwał.

no to raczej nie wał :cry: :)16 :)3
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017

Awatar użytkownika
Videlec
 
 
Posty: 4116
Rejestracja: pn maja 15, 2006 1:38 pm
Lokalizacja: Lublin

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Videlec » pt lut 12, 2010 9:14 am

Może mi ktoś powiedzieć czy w PII long przewody paliwowe metalowe biegnące od baku do filtra są "całościowe" tzn czy stanowią jeden odcinek czy są gdzieś po drodze łaczone elastycznymi?

bo wydaje mi się, że z baku wychodzi króciec, na niego jest nałożony przewod elastyczny, potem zaczyna się metalowy (właśnie o ten mi chodzi) następnie jest elastycznym połączone do filtra i elastycznym z filtra do pompy? Tak? Dobrze mi się wydaje? Nie mam jak się podłożyć pod auto by sobie oblookać a może bym się skusił na nowe przewody
PIV 3,2DiD

Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.

Awatar użytkownika
DUDAS
 
 
Posty: 159
Rejestracja: sob lip 05, 2008 9:54 pm
Lokalizacja: małopolska

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: DUDAS » pt lut 12, 2010 9:59 am

tak jest jak piszesz, ja wymieniłem na gumowe od zbiornika do filtra w 1 kawałku, od filtra do pompy i z pompe do zbiornika (powrót cieńszy 8 mm)
pajero II 2.5 TD long seryjne, 3.0 V6 prawie seryjne.

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Kajen » pt lut 12, 2010 10:09 am

Zasilenie grubsze - 10 mm.

Awatar użytkownika
Videlec
 
 
Posty: 4116
Rejestracja: pn maja 15, 2006 1:38 pm
Lokalizacja: Lublin

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Videlec » pt lut 12, 2010 11:48 am

dzięki za informacje :)2

a jak wygląda powrót od strony pompy? tez zaczyna się elastycznym, potem metalowy pod autem i elastcznym do króćca w baku?
PIV 3,2DiD

Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Kajen » pt lut 12, 2010 11:54 am

Tak. Powrot jest cienszy jak zauwazono wczesniej. Ja mam elastyczny prosto z baku do filtra z pominieciem metalowego.

Awatar użytkownika
Videlec
 
 
Posty: 4116
Rejestracja: pn maja 15, 2006 1:38 pm
Lokalizacja: Lublin

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Videlec » pt lut 12, 2010 12:54 pm

no mi się ta robota odwleka ale chyba czas najwyższy przeskoczyć ten temat.

podobne plany mam co do układu hamulcowego, wymienić wszystkie przewody metalowe i elastyczne na nowe bo z tego co oglądałem na jesieni to są już mocno nadgryzione zębem czasu.
PIV 3,2DiD

Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Kajen » pt lut 12, 2010 2:19 pm

Wymieniaj kompletami te elastyczne hamulcowe. Jak wymienialem u siebie to wymienilem tylko prawy przedni. Pierwsze probne hamowanie i nie wytrzymal ten stary przy drugim kole :) A sklepy juz byly pozamykane :)

Awatar użytkownika
Przemy
 
 
Posty: 923
Rejestracja: pt lut 08, 2008 8:58 am
Lokalizacja: Szczecin

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Przemy » pt lut 12, 2010 6:34 pm

Przewody paliwowe fi wewn to zasilanie 8mm a powrót 6mm,
Zaczynają sie przy (nad) zbiornikiem + gumowe króćce, a kończą pod filtrem paliwa tez gumowymi.

Jak chcesz wymieniać paliwowe i hamulcowe to możesz zrobić to za jednym razem bo o ile dobrze pamietam to biegną obok siebie.


Hamulcowe przewody najlepiej sie opłaca kupic z metra i samemu zarobić.
Do paliwowych jeśli chcesz miec nieśmiertelne to popatrz na przewody do zasilania LPG (także 6mm,8mm) także można kupić z metra.
# Racja jest jak dupa, każdy ma swoją

[J. Piłsudski].

gg1196424

Awatar użytkownika
Browning
Posty: 1726
Rejestracja: sob wrz 13, 2008 10:09 am
Lokalizacja: Łódź

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Browning » pt lut 12, 2010 7:37 pm

Zniknęło mi podświetlenie w kabinie. Żarówki są ok, po ustawieniu włącznika światła na podsufitce w środkowej pozycji załącza się kontrolka otwartych drzwi. Gdzie szukać przyczyny?? :)9
Zielony Autobus 2,7TDi

Awatar użytkownika
mcs0
Posty: 540
Rejestracja: sob wrz 20, 2008 7:11 pm
Lokalizacja: Reda

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: mcs0 » pt lut 12, 2010 8:00 pm

jakim kluczem odkrecic wtryski w 4D56? 24?? nie mam za bardzo jak sprawdzic a do jutra musze wiedziec
Pajero 2.5 93r. było i nigdy więcej!!
Suzuki Samurai 88r. 1.3 gaznik , sprezyna
Ride or Die ]:->

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Kajen » pt lut 12, 2010 8:05 pm

@Browning zwarcie masz w lampce gdzies, lub w ktoryms kneflu przy drzwiach. Jak motalem druga lampke w swoim (nie skonczona jeszcze od pol roku) to w pewnej pozycji zamiast swiecic zapala mi kontrolke na desce :)
@mcs0 klucz 24 nasadowy ale o cienkiej sciance, cos w rodzaju klucza do swiec. Standardowa nasadka 6-katna nie wlezie. Tez podchodzilem do wykrecenia wtryskow ale w koncu masz ta glowice wiec ja nie mam z tym problemu tylko Ty.

Awatar użytkownika
mcs0
Posty: 540
Rejestracja: sob wrz 20, 2008 7:11 pm
Lokalizacja: Reda

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: mcs0 » pt lut 12, 2010 8:11 pm

Kajen pisze: @mcs0 klucz 24 nasadowy ale o cienkiej sciance, cos w rodzaju klucza do swiec. Standardowa nasadka 6-katna nie wlezie.

nie wlezie?? hmm chciałem dorobić w pracy z rurki...no nic spróbuje zrobić moze akurat podpasuje :)
dzięki za odp
Pajero 2.5 93r. było i nigdy więcej!!
Suzuki Samurai 88r. 1.3 gaznik , sprezyna
Ride or Die ]:->

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość