pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Marc.
 
 
Posty: 287
Rejestracja: pt cze 08, 2007 11:08 am
Lokalizacja: SMI

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Marc. » ndz mar 07, 2010 11:05 am

poreb pisze:...
jak sie dobrać do wentylatora (dmuchawy)...
dmuchawa jest przed fotelem pasażera,
jedna śruba trzyma osłonę osłonie, 3 śruby trzymają silnik
doszedł do mnie silnik z angola, ponoć trzeba obroty odwrócić
(czytaj zamienić kabelki we wtyczce)
też mnie czeka wymiana 8)
PII SS 2.8TD AT BFG 31/10.5/15
XJ 900 Diversion

mobile 603 265 921

robin722
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 49
Rejestracja: ndz lis 22, 2009 8:42 am

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: robin722 » ndz mar 07, 2010 11:10 am

Kajen pisze:
robin722 pisze:Mam takie pytanie czy blokada tylnego mostu od 2pajeo 2.5t by pasiła do l200 z początku wieku2000r 2.5t.Czy można przełożyć bebechy lub samą blokadę zakładając że przełożenia są takie same. Blokada pajero jest seryjna. Dodam że l200 ma resory i bębny więc cały most przełożyć to by nie pasił chyba? :D
Bardzo dobre pytanie. Z chęcią tez bym sie dowiedział czy bebechy podpasują np z dwojki do jedynki. A moze podpasują na przod ? Była by bajka ale zakładam ze to juz by było za kolorowo...
ponawiam pytanie

polaff
 
 
Posty: 1251
Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: polaff » ndz mar 07, 2010 11:40 am

Marc. pisze:
poreb pisze:...
jak sie dobrać do wentylatora (dmuchawy)...
dmuchawa jest przed fotelem pasażera,
jedna śruba trzyma osłonę osłonie, 3 śruby trzymają silnik
doszedł do mnie silnik z angola, ponoć trzeba obroty odwrócić
(czytaj zamienić kabelki we wtyczce)
też mnie czeka wymiana 8)

musisz jeszcze przełożyć do angola od swojego turbinę bo odwrotnie łopatki w angolu są.
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Kajen » ndz mar 07, 2010 12:00 pm

polaff pisze:
Marc. pisze:
poreb pisze:...
jak sie dobrać do wentylatora (dmuchawy)...
dmuchawa jest przed fotelem pasażera,
jedna śruba trzyma osłonę osłonie, 3 śruby trzymają silnik
doszedł do mnie silnik z angola, ponoć trzeba obroty odwrócić
(czytaj zamienić kabelki we wtyczce)
też mnie czeka wymiana 8)

musisz jeszcze przełożyć do angola od swojego turbinę bo odwrotnie łopatki w angolu są.
Oporniki są jednak takie same, wiec jak komus zginął ktorys bieg to działa plug & play.

Marc.
 
 
Posty: 287
Rejestracja: pt cze 08, 2007 11:08 am
Lokalizacja: SMI

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Marc. » ndz mar 07, 2010 1:29 pm

polaff pisze:
Marc. pisze:
poreb pisze:...
jak sie dobrać do wentylatora (dmuchawy)...
dmuchawa jest przed fotelem pasażera...
musisz jeszcze przełożyć do angola od swojego turbinę bo odwrotnie łopatki w angolu są.
zmieniłem bieguny i do wnętrza dmucha ok., na szybę i nogi średnio,
zmienię turbinę i podepnę znów :)21
PII SS 2.8TD AT BFG 31/10.5/15
XJ 900 Diversion

mobile 603 265 921

Awatar użytkownika
rudypajero.koszalin
Posty: 1895
Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
Lokalizacja: koszalin
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: rudypajero.koszalin » ndz mar 07, 2010 3:58 pm

pio13 pisze:Witam,

Czy ktoś się orientuje czy wykonalnym jest wyjęcie miski olejowej bez wyjmowania silnika w P II 2,8 TD?
Gdzie można dostać uszczelkę miski do wszędzie gdzie szukam są rozmaite ale akurat do tego silnika nie ma?
Wykonalne jest, tylko trzeba lekko most opuścić, bo miska inaczej nie wyjdzie ze smoka oleju. A co do uszczelki to jej nie znajdziesz bo jej nie ma, miska olejowa w 2,8 była składana na pastę (dostępna w lepiej zaopatrzonych sklepach z częściami).
Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.

Awatar użytkownika
DUDAS
 
 
Posty: 159
Rejestracja: sob lip 05, 2008 9:54 pm
Lokalizacja: małopolska

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: DUDAS » pn mar 08, 2010 12:45 pm

poreb pisze:Dziś zabrałem się za wnętrze u siebie celem wymiany żarówek zegarów.
I mam pytanie co do luźnych wtyczek pod deska.
Po lewej stronie zegarów razem z wtyczka do tylnego przeciwmgielnego mam takie cuś

Obrazek
Obrazek


od czego to może być?
Jak podpiąłem knefel od ogrzewania tylnej szyby bo taki akurat mam (i pasuje na wtyczkę) i włączyłem to buczy i wszystkie światła się żarzą.
przy włączonych światłach nic się nie dzieje

Podejrzewam że jest to wiązka pod przednie przeciwmgielne ale z przodu żadne luźne wtyki nie dyndają :roll:
kolejna luźna wtyczka z drugiej strony nad awaryjnymi
Obrazek

Jakby ktoś podpowiedział co to może być i do czego wykorzystać będę wdzięczny



I kolejne pytanie
jak sie dobrać do wentylatora (dmuchawy)
bo od ostatnich mrozów coś buczy i mnie zaczyna denerwować :roll:
wtyczki na 3 zdjęciu są od termometrów i zasilania "środkowych wskaźników" (przechyłomierz, termometr, kompas)
pajero II 2.5 TD long seryjne, 3.0 V6 prawie seryjne.

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Eskapada » pn mar 08, 2010 1:10 pm

robin722 pisze:
Kajen pisze:
robin722 pisze:Mam takie pytanie czy blokada tylnego mostu od 2pajeo 2.5t by pasiła do l200 z początku wieku2000r 2.5t.Czy można przełożyć bebechy lub samą blokadę zakładając że przełożenia są takie same. Blokada pajero jest seryjna. Dodam że l200 ma resory i bębny więc cały most przełożyć to by nie pasił chyba? :D
Bardzo dobre pytanie. Z chęcią tez bym sie dowiedział czy bebechy podpasują np z dwojki do jedynki. A moze podpasują na przod ? Była by bajka ale zakładam ze to juz by było za kolorowo...
ponawiam pytanie
owszem po warunkiem że są takie same przełożenia. Nie mniej jednak sterowanie jest inne w L200 a inne w Pajero. Przednia na tył nie pasuje !!
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Kajen » pn mar 08, 2010 1:57 pm

Czyli ze mozna za grosze wyrwac most z dwojki z blokada, przelozyc do jedynki i cieszyc sie tym ze jak sie juz gdzies utopie to i tak nikt po mnie nie dojedzie ? :)21

Awatar użytkownika
poreb
 
 
Posty: 2632
Rejestracja: wt lip 31, 2007 9:56 pm
Lokalizacja: Górny Śląsk
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: poreb » pn mar 08, 2010 3:53 pm

DUDAS pisze:
poreb pisze:...
wtyczki na 3 zdjęciu są od termometrów i zasilania "środkowych wskaźników" (przechyłomierz, termometr, kompas)
watpie
bo mam przechylomierz i termometr i wtyczka jest zupelnie inna
pozatym kabel jest za krotki
biedny inżynier :)21
"[cenzura] no nie, no po prostu [cenzura] no nie!"

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Eskapada » pn mar 08, 2010 3:55 pm

Kajen pisze:Czyli ze mozna za grosze wyrwac most z dwojki z blokada, przelozyc do jedynki i cieszyc sie tym ze jak sie juz gdzies utopie to i tak nikt po mnie nie dojedzie ? :)21
mniej więcej tak

:)21
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

robin722
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 49
Rejestracja: ndz lis 22, 2009 8:42 am

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: robin722 » pn mar 08, 2010 4:28 pm

witam czym sie różnią czy przełożyć środek czy samą blokadę u kumpla w l200 włącza się przy licznikach u mnie jest tam zaślepka trzeba kompresorek włącznik i samą blokadę czy coś jeszcze? dodam że chodzi o tylny most

Marc.
 
 
Posty: 287
Rejestracja: pt cze 08, 2007 11:08 am
Lokalizacja: SMI

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Marc. » pn mar 08, 2010 4:35 pm

Eskapada pisze:
Kajen pisze:Czyli ze mozna za grosze wyrwac most z dwojki z blokada, przelozyc do jedynki i cieszyc sie tym ze jak sie juz gdzies utopie to i tak nikt po mnie nie dojedzie ? :)21
mniej więcej tak

:)21
nikt na slickach :)21
PII SS 2.8TD AT BFG 31/10.5/15
XJ 900 Diversion

mobile 603 265 921

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Kajen » pn mar 08, 2010 4:50 pm

Ty sie Marcin ze mnie nie smiej, dzisiaj odebrałem tirfora :) Wyrazenie "miejska dzungla" nabrało nowego znaczenia :)21

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Eskapada » pn mar 08, 2010 10:16 pm

Kajen pisze:Ty sie Marcin ze mnie nie smiej, dzisiaj odebrałem tirfora :) Wyrazenie "miejska dzungla" nabrało nowego znaczenia :)21
Rurką od tirfora można menela zdzielić

:)21
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
DUDAS
 
 
Posty: 159
Rejestracja: sob lip 05, 2008 9:54 pm
Lokalizacja: małopolska

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: DUDAS » pn mar 08, 2010 11:23 pm

poreb pisze:
DUDAS pisze:
poreb pisze:...
wtyczki na 3 zdjęciu są od termometrów i zasilania "środkowych wskaźników" (przechyłomierz, termometr, kompas)
watpie
bo mam przechylomierz i termometr i wtyczka jest zupelnie inna
pozatym kabel jest za krotki
Te wtyczki są po prawej stronie kierownicy i można się do nich dostać odkręcając dplną osłonę pod deską, podobne też są do tempomatu, jak masz termometr i działa to przynajmniej jedna by musiała by być zajęta, żegar też z nich jest zasilany (z tym że do nich się wpina następną wiązkę która jest już dostosowana do posiadanego wyposarzenia). Jak zrobi się cieplej to mogę sprawdzić tylko mi przypomnij na pw.
pajero II 2.5 TD long seryjne, 3.0 V6 prawie seryjne.

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Kajen » wt mar 09, 2010 2:30 pm

majcher pisze:czy próbował ktoś w rozruszniku (PI z przekładnią) zmieniać łozysko toczne osi zazębnika w któym osadzone jest dodatkow łożysko slizgowe w postaci tuleji? - jak wyciągnąć tę tuleje z łożyska bez uszkodzenia
orginalnie ani te łozysko ani ta tuleja oraz druga tuleja ślizgowa łozyskująca oś zazębnika od strony przekładni nie występują jak cześć zamienna
Faktycznie jakos ciezko znalesc to łozysko. A tuleje da sie wyciągnąc bo jest zaprasowana mocno z jednej strony, z drugiej leciutko. Reka zegarmistrza powinna dac rade ;) Łozysko ma oznaczenie 6904DW.

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Kajen » czw mar 11, 2010 8:05 pm

Jest mi ktos w stanie zmierzyc ile wystają ograniczniki skrętu w jedynce ? Chodzi mi o wymiar od płaszczyzny zwrotnicy do konca ogranicznika. Mam tam goly metal i kwiczy na skreconych kolach jak zarzynane prosie, wymysliłem na to patent, jak sie sprawdzi to ok, potrzebuje znac ten wymiar. Byłby ktos uprzejmy zerknąc i zmierzyc ?

Awatar użytkownika
KML1
 
 
Posty: 825
Rejestracja: ndz sie 03, 2008 10:16 pm
Lokalizacja: Warszawa/Natolin
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: KML1 » ndz mar 14, 2010 9:44 pm

Czy to możliwe żeby w miśku były szpilki od kół 12x1,5 , z tego co czytałem i patrzyłem na alledrogo, to podają że są 12x1,25.

Dzisiaj przymierzyłem nakrętkę 12x1,25 i nie da się jej nakręcić, po ok 2 obrotach staje dęba :)9
Ostatnio zmieniony pn mar 15, 2010 7:47 pm przez KML1, łącznie zmieniany 1 raz.
Pajero II 94r Krótki. BFG 33/10,5 R 15 , Body lift 2". - Sprzedany

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Kajen » pn mar 15, 2010 7:25 am

Tak, u mnie są 12x1.5. Dodam tez ze jak chcesz wymienic to te od transita mimo takiego samgo gwintu nie pasują.

Awatar użytkownika
acinski
Posty: 1604
Rejestracja: pn sie 06, 2007 11:51 am
Lokalizacja: Chorzów

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: acinski » pn mar 15, 2010 3:07 pm

No i nie mam pojary. Ech szkoda. Serce bolało. Tyle czasu pracy i musieliśmy się rozstać.
Nic to. Może jeszcze kiedyś będzie.
Dziadek 2,5TD `98

polaff
 
 
Posty: 1251
Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: polaff » pn mar 15, 2010 3:16 pm

acinski pisze:No i nie mam pojary. Ech szkoda. Serce bolało. Tyle czasu pracy i musieliśmy się rozstać.
Nic to. Może jeszcze kiedyś będzie.

łączę się z Tobą w bólu:(
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Kajen » pn mar 15, 2010 6:29 pm

Forestera masz, nie narzekaj :)

Awatar użytkownika
KML1
 
 
Posty: 825
Rejestracja: ndz sie 03, 2008 10:16 pm
Lokalizacja: Warszawa/Natolin
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: KML1 » pn mar 15, 2010 7:53 pm

Kajen pisze:Tak, u mnie są 12x1.5. Dodam tez ze jak chcesz wymienic to te od transita mimo takiego samgo gwintu nie pasują.
Kupiłem alu fele :

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Połaszczyłem się na nie bo w zestawie były od razu nakrętki, okazało się że nakrętki mają inny gwint, na dodatek mają prowadzenie felgi, czyli w feldze jest większy otwór niż szpilka a nakrętka ma taki kształt że to niweluje.
Nigdzie takich nakrętek nie mogę znaleźć, więc chyba tylko zostaje mi pręt 6-kątny i tokarz/rzeźbiarz.
Pajero II 94r Krótki. BFG 33/10,5 R 15 , Body lift 2". - Sprzedany

Awatar użytkownika
Browning
Posty: 1726
Rejestracja: sob wrz 13, 2008 10:09 am
Lokalizacja: Łódź

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Browning » pn mar 15, 2010 8:01 pm

A pierścień centrujący do felg+ zwykłe, pasujące nakrętki nie wystarczą?? :roll:
Zielony Autobus 2,7TDi

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości