pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
KML1
 
 
Posty: 825
Rejestracja: ndz sie 03, 2008 10:16 pm
Lokalizacja: Warszawa/Natolin
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: KML1 » czw mar 25, 2010 9:10 pm

DUDAS pisze:jak w teren to ja robiłem z pasa transmisyjnego, jest niedrogi, mocny i ogólnie dostępny w "składnicach maszyn rolniczych".
Ktoś wie gdzie w Wa-wie jest taki skład :)21
Dzisiaj byłem w sklepie co ma wszystko z gumy , koszt 1m2 5mm gumki wzmacnianej płótnem to ok 120-140 zł , :)9
Pajero II 94r Krótki. BFG 33/10,5 R 15 , Body lift 2". - Sprzedany

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Kajen » czw mar 25, 2010 9:21 pm

Jutro moge Ci sie zorientowac ile cos takiego kosztuje w Rawie. Jak Ci sie nie spieszy to braciak ze swiat jak by jechał do stolycy to by mogł zabrac. Aczkolwiek zapraszam :) Jaka szerokosc optymalna ?

Awatar użytkownika
Przemy
 
 
Posty: 923
Rejestracja: pt lut 08, 2008 8:58 am
Lokalizacja: Szczecin

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Przemy » czw mar 25, 2010 9:42 pm

KML1 pisze: Ktoś wie gdzie w Wa-wie jest taki skład :)21
Dzisiaj byłem w sklepie co ma wszystko z gumy , koszt 1m2 5mm gumki wzmacnianej płótnem to ok 120-140 zł , :)9

Myśle że taka opcja jak to była by tańsza zapewne... http://allegro.pl/item959294284_pas_transmisyjny.html
# Racja jest jak dupa, każdy ma swoją

[J. Piłsudski].

gg1196424

Awatar użytkownika
KML1
 
 
Posty: 825
Rejestracja: ndz sie 03, 2008 10:16 pm
Lokalizacja: Warszawa/Natolin
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: KML1 » czw mar 25, 2010 10:20 pm

Dopiero wstawiłem koła więc jakoś strasznie mi się nie spieszy, ale opony wystają trochę więc trzeba by coś założyć.
Pajero II 94r Krótki. BFG 33/10,5 R 15 , Body lift 2". - Sprzedany

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: N2O » czw mar 25, 2010 10:41 pm

W Broniszach jadąc w stronę Ożarowa po lewej stronie jest Tech-rol(sklep rolniczy), a w Piastowie chyba w okolicach wiaduktu znajdziesz sklep z różnymi gumami.
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
KML1
 
 
Posty: 825
Rejestracja: ndz sie 03, 2008 10:16 pm
Lokalizacja: Warszawa/Natolin
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: KML1 » czw mar 25, 2010 11:12 pm

N2O pisze:W Broniszach jadąc w stronę Ożarowa po lewej stronie jest Tech-rol(sklep rolniczy), a w Piastowie chyba w okolicach wiaduktu znajdziesz sklep z różnymi gumami.
Dzięki :)2
Moja kobitka jest z Ożarowa, będę tam jutro i w sobotę to poszukam
Pajero II 94r Krótki. BFG 33/10,5 R 15 , Body lift 2". - Sprzedany

Awatar użytkownika
Murzyn
Posty: 367
Rejestracja: śr sty 06, 2010 12:00 pm
Lokalizacja: Śląsk/Malopolska
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Murzyn » pt mar 26, 2010 10:22 am

Panowie ile Was kosztowala wymiana polibuszy? Sam material juz zakupilem, ale rozgladam sie za cenami robocizny i nie sa male

Awatar użytkownika
Browning
Posty: 1726
Rejestracja: sob wrz 13, 2008 10:09 am
Lokalizacja: Łódź

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Browning » pt mar 26, 2010 10:41 am

Mechanik regulował mi ostatnio zawory w Pajero... Po przejechaniu 50-70km od czasu do czasu pojawia się hałas taki jakby zawory głośno klepały, trzęsie silnikiem... Co ciekawsze raz jest ten hałas, a raz go nie ma... Pojawia się i znika podczas jazdy... :)11 Po podniesieniu maski i obserwowaniu co może być nie tak zaobserwowałem że koło pasowe pracuje nie do końca w swojej osi (tzn podczas pracy wygląda jakby miało bicie... :roll: ). Czy możliwe że mechanik podczas kręcenia wałem poluzował tą śrubę i teraz pojawia się taki objaw? Czy to w ogóle koło pasowe? Doradźcie coś bo ja już mam coraz bardziej tego samochodu dość... :)16 :)16 :)16 :)16 :)16 :)16 :)11

Ps. Zawory regulował na moich oczach więc tutaj raczej wszystko ok...
Zielony Autobus 2,7TDi

Awatar użytkownika
DUDAS
 
 
Posty: 159
Rejestracja: sob lip 05, 2008 9:54 pm
Lokalizacja: małopolska

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: DUDAS » pt mar 26, 2010 12:08 pm

Jak rzeczywiście popuszczone koło pasowe to trzeba było by go zdjąć i obejrzeć klina i to czym prędzej bo jak go zetnie pod rozrządem to tłoki z zaworami się spotkają, mi raz się popuściło koło w audi 80 i na wolnych obrotach to było najbardziej odczuwalne poprzez nierówną prace silnika. Jak rozebrałem to klin był przeciągnięty do połowy i koło do wymiany.
pajero II 2.5 TD long seryjne, 3.0 V6 prawie seryjne.

Awatar użytkownika
DUDAS
 
 
Posty: 159
Rejestracja: sob lip 05, 2008 9:54 pm
Lokalizacja: małopolska

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: DUDAS » pt mar 26, 2010 12:16 pm

KML1 pisze:Dopiero wstawiłem koła więc jakoś strasznie mi się nie spieszy, ale opony wystają trochę więc trzeba by coś założyć.
Jak byś chciał mieć tak ładniej to można kupić takie gumowe poszerzenia z "rantem" który ładnie przylega
http://moto.allegro.pl/item970200476_po ... ratis.html
te z pasa są dobre w teren bo mocne, wcześniej urwie błotnik jak poszerzenie wykonane z pasa, ale na pewno mniej estetycznie wygląda (z boku zawsze trochę widać zbrojenie z płótna)
pajero II 2.5 TD long seryjne, 3.0 V6 prawie seryjne.

polaff
 
 
Posty: 1251
Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: polaff » pt mar 26, 2010 12:25 pm

DUDAS pisze:
KML1 pisze:Dopiero wstawiłem koła więc jakoś strasznie mi się nie spieszy, ale opony wystają trochę więc trzeba by coś założyć.
Jak byś chciał mieć tak ładniej to można kupić takie gumowe poszerzenia z "rantem" który ładnie przylega
http://moto.allegro.pl/item970200476_po ... ratis.html
te z pasa są dobre w teren bo mocne, wcześniej urwie błotnik jak poszerzenie wykonane z pasa, ale na pewno mniej estetycznie wygląda (z boku zawsze trochę widać zbrojenie z płótna)

a podpowiedz mi jeszcze jak - z czego dorobić "rant" by było do czego poszerzenie przykręcić?

plisssss
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017

Awatar użytkownika
DUDAS
 
 
Posty: 159
Rejestracja: sob lip 05, 2008 9:54 pm
Lokalizacja: małopolska

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: DUDAS » pt mar 26, 2010 12:38 pm

polaff pisze: a podpowiedz mi jeszcze jak - z czego dorobić "rant" by było do czego poszerzenie przykręcić?

plisssss
jak do poszerzeń z allegro to tam jest 2 rysunek przedstawiający montaż, a jak z pasa transmisyjnego to można tak samo przykręcić tylko nie będzie tego wypustka który tak ładnie dolega do błotnika, dla usztywnienia można wyciąć pasek blach taki ze 4 cm i podłożyć od spodu i przez niego przykręcić.
pajero II 2.5 TD long seryjne, 3.0 V6 prawie seryjne.

Awatar użytkownika
Browning
Posty: 1726
Rejestracja: sob wrz 13, 2008 10:09 am
Lokalizacja: Łódź

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Browning » sob mar 27, 2010 12:56 am

Browning pisze:Mechanik regulował mi ostatnio zawory w Pajero... Po przejechaniu 50-70km od czasu do czasu pojawia się hałas taki jakby zawory głośno klepały, trzęsie silnikiem... Co ciekawsze raz jest ten hałas, a raz go nie ma... Pojawia się i znika podczas jazdy... :)11 Po podniesieniu maski i obserwowaniu co może być nie tak zaobserwowałem że koło pasowe pracuje nie do końca w swojej osi (tzn podczas pracy wygląda jakby miało bicie... :roll: ). Czy możliwe że mechanik podczas kręcenia wałem poluzował tą śrubę i teraz pojawia się taki objaw? Czy to w ogóle koło pasowe? Doradźcie coś bo ja już mam coraz bardziej tego samochodu dość... :)16 :)16 :)16 :)16 :)16 :)16 :)11

Ps. Zawory regulował na moich oczach więc tutaj raczej wszystko ok...
Przyczyna znaleziona... Odkręciła się śruba trzymająca koło pasowe :)9 Mechanik zrobił się biały ze strachu jak to zobaczył... :roll: Całe szczęście w tym że dwa paski trzymały to koło i że śruba leżała na najazdówce... :wink:
Zielony Autobus 2,7TDi

polaff
 
 
Posty: 1251
Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: polaff » sob mar 27, 2010 8:40 am

Browning pisze:
Browning pisze:Mechanik regulował mi ostatnio zawory w Pajero... Po przejechaniu 50-70km od czasu do czasu pojawia się hałas taki jakby zawory głośno klepały, trzęsie silnikiem... Co ciekawsze raz jest ten hałas, a raz go nie ma... Pojawia się i znika podczas jazdy... :)11 Po podniesieniu maski i obserwowaniu co może być nie tak zaobserwowałem że koło pasowe pracuje nie do końca w swojej osi (tzn podczas pracy wygląda jakby miało bicie... :roll: ). Czy możliwe że mechanik podczas kręcenia wałem poluzował tą śrubę i teraz pojawia się taki objaw? Czy to w ogóle koło pasowe? Doradźcie coś bo ja już mam coraz bardziej tego samochodu dość... :)16 :)16 :)16 :)16 :)16 :)16 :)11

Ps. Zawory regulował na moich oczach więc tutaj raczej wszystko ok...
Przyczyna znaleziona... Odkręciła się śruba trzymająca koło pasowe :)9 Mechanik zrobił się biały ze strachu jak to zobaczył... :roll: Całe szczęście w tym że dwa paski trzymały to koło i że śruba leżała na najazdówce... :wink:

to calkiem się wykręciła...?

Trochę fuks
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017

aldus75
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 26
Rejestracja: czw wrz 10, 2009 1:39 pm
Lokalizacja: Kraków-Skawina

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: aldus75 » sob mar 27, 2010 9:29 am

panowie pytanko,duży problem jest wymienić nagrzewnice w pajero2 3.0 benzin,no i jak by ktoś taką miał to chętnie kupie
Pajero 3.0 v6 benzin bez LPG

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Eskapada » sob mar 27, 2010 9:44 am

Poszerzenia z Kalgum - nie są najgorsze ale w porównaniu do PACER czy BUSHRANGER są sztywniejsze, gorzej się układają i ciężej je estetycznie zamontować na aucie. Im szersze poszerzenie tym twardszym się wydaje. Ja mam Pacer +100mm i mogę sobie poszerzenie wokół nadgarstka zawinąć z poszerzeniami z Kalgum +100mm nie jest juz tak prosto.

http://www.bushranger.com.au/flexy_flares.php

Tutaj Kalgum +50mm różnice widać gołym okiem

Obrazek
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

denso
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 52
Rejestracja: pn sie 24, 2009 11:28 am
Lokalizacja: Bartoszyce

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: denso » pn mar 29, 2010 9:15 am

WITAM.
pilnie kupie tylna lewa półoske do pajero v6 91 rok wersja z blokada tylnego mostu.

502662216

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Kajen » wt mar 30, 2010 7:04 am

Wymieniałem wczoraj olej i filtry (pierwszy raz w nowym silniku) po przebiegu 8000 km. No i troche za duzo wlałem, na bagnecie pokazuje mi ze 2-3 mm ponad max. Szybkie pytanko, zostawic czy upuscic ?

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Eskapada » wt mar 30, 2010 7:10 am

Kajen pisze:Wymieniałem wczoraj olej i filtry (pierwszy raz w nowym silniku) po przebiegu 8000 km. No i troche za duzo wlałem, na bagnecie pokazuje mi ze 2-3 mm ponad max. Szybkie pytanko, zostawic czy upuscic ?
zostawić
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
DUDAS
 
 
Posty: 159
Rejestracja: sob lip 05, 2008 9:54 pm
Lokalizacja: małopolska

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: DUDAS » wt mar 30, 2010 9:19 am

Kajen pisze:Wymieniałem wczoraj olej i filtry (pierwszy raz w nowym silniku) po przebiegu 8000 km. No i troche za duzo wlałem, na bagnecie pokazuje mi ze 2-3 mm ponad max. Szybkie pytanko, zostawic czy upuscic ?
ja bym upuścił
pajero II 2.5 TD long seryjne, 3.0 V6 prawie seryjne.

Awatar użytkownika
Przemy
 
 
Posty: 923
Rejestracja: pt lut 08, 2008 8:58 am
Lokalizacja: Szczecin

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Przemy » wt mar 30, 2010 10:14 am

Kajen pisze:Wymieniałem wczoraj olej i filtry (pierwszy raz w nowym silniku) po przebiegu 8000 km. No i troche za duzo wlałem, na bagnecie pokazuje mi ze 2-3 mm ponad max. Szybkie pytanko, zostawic czy upuscic ?

zostaw. za 2 tyg bedzie juz OK :D
# Racja jest jak dupa, każdy ma swoją

[J. Piłsudski].

gg1196424

polaff
 
 
Posty: 1251
Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: polaff » wt mar 30, 2010 10:35 am

Przemy pisze:
Kajen pisze:Wymieniałem wczoraj olej i filtry (pierwszy raz w nowym silniku) po przebiegu 8000 km. No i troche za duzo wlałem, na bagnecie pokazuje mi ze 2-3 mm ponad max. Szybkie pytanko, zostawic czy upuscic ?

zostaw. za 2 tyg bedzie juz OK :D
:)2 :)2 :)2 @Kajen robił generalkę :wink:
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Kajen » wt mar 30, 2010 11:39 am

Juz jest spoko. Czyli rowno z maximum. To ze bierze olej to juz wiem :) Kazdy bierze :)

polaff
 
 
Posty: 1251
Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: polaff » wt mar 30, 2010 3:10 pm

Kajen pisze:Juz jest spoko. Czyli rowno z maximum. To ze bierze olej to juz wiem :) Kazdy bierze :)

chciałem Ci tylko humor poprawić
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Kajen » wt mar 30, 2010 3:31 pm

Ni wuj, teraz musze o silnik dbac, strasznie fajnie chodzi i mi go szkoda takze pilnuje oleju :) Nie to co z poprzednim, kiedys braklo mi wahy i dolalem "olka" z lewiatana 8) . Jakos dojechal na stacje. Ale teraz to Panie... Ostatnio zalalem na fulla Ultimate Diesel na BP...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości