Pajero, Montero, Shogun, L200
Moderator: Kosiarz
-
Robur zmota

- Posty: 545
- Rejestracja: pn paź 18, 2004 3:54 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Robur zmota » pn kwie 26, 2010 9:02 pm
Pojarka I 3,0 V6 śmiga jak wściekłe na skrzyżowaniach startóje jak Perszing

,placki ńy mają szans

.
Coś z tym jest nie chalo

PATROL4.2
TOTALNY ANTYKLERYKAŁ
ZMOTA KATOWICE
-
Robur zmota

- Posty: 545
- Rejestracja: pn paź 18, 2004 3:54 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Robur zmota » pn kwie 26, 2010 9:18 pm
Jako warsztatowiec z ZMOTY 4X4 KATOWICE zawsze polecam TURBO TECH JAWORZNO tam regeneruję turbiny i zTerenówek i z moich ciężarowych ful service + gwarancja (po 9-ciu latach narazie niepotrzebna)
Firmy z Łodzi nieznam więc się niewypowiadam

PATROL4.2
TOTALNY ANTYKLERYKAŁ
ZMOTA KATOWICE
-
Kajen
-

- Posty: 3050
- Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
- Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kajen » wt kwie 27, 2010 9:47 am
O ile tym amortyzatorem mozna sie zainteresowac...
To reszte sie wymienia na
NOWE
Cena nie zabija nawet...
-
polaff
-

- Posty: 1251
- Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm
Post
autor: polaff » wt kwie 27, 2010 10:04 am
Kajen pisze:
O ile tym amortyzatorem mozna sie zainteresowac...
To reszte sie wymienia na
NOWE
Cena nie zabija nawet...
to napisz jak możesz jakie kupić bo końcówkę jedna mam rozje... a chce zakończyć temat luzów i stuków w zawieszeniu. Z tego co czytam na tym forum to większość części do zawieszenia u układu kierowniczego o cenie niższej niż 500pln/100gram jest do dupy więc już nie wiem co kupić by było za rozsądne$ i dość trwałe...
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017
-
Murzyn

- Posty: 367
- Rejestracja: śr sty 06, 2010 12:00 pm
- Lokalizacja: Śląsk/Malopolska
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Murzyn » wt kwie 27, 2010 10:26 am
Robur zmota pisze:
Jako warsztatowiec z ZMOTY 4X4 KATOWICE zawsze polecam TURBO TECH JAWORZNO tam regeneruję turbiny i zTerenówek i z moich ciężarowych ful service + gwarancja (po 9-ciu latach narazie niepotrzebna)
Firmy z Łodzi nieznam więc się niewypowiadam

tylko sa cholernie drodzy. Za moja hybryde powiedzieli 2-3k a zrobilem równiez z 2letnia gwarancja za 800

(borowa koło wrocławia)
-
Kajen
-

- Posty: 3050
- Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
- Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kajen » wt kwie 27, 2010 4:12 pm
polaff pisze:Kajen pisze:
O ile tym amortyzatorem mozna sie zainteresowac...
To reszte sie wymienia na
NOWE
Cena nie zabija nawet...
to napisz jak możesz jakie kupić bo końcówkę jedna mam rozje... a chce zakończyć temat luzów i stuków w zawieszeniu. Z tego co czytam na tym forum to większość części do zawieszenia u układu kierowniczego o cenie niższej niż 500pln/100gram jest do dupy więc już nie wiem co kupić by było za rozsądne$ i dość trwałe...
Zewnetrzna czy wewnetrzna ?
-
polaff
-

- Posty: 1251
- Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm
Post
autor: polaff » wt kwie 27, 2010 4:29 pm
Kajen pisze:Zewnetrzna czy wewnetrzna ?
zewnętrzna lewa - od strony kierowcy
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017
-
majcher

- Posty: 2015
- Rejestracja: pt lip 11, 2003 7:38 am
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: majcher » wt kwie 27, 2010 4:31 pm
końcówki do po 30-40zł dostaniesz w wystarczajacej jakośći
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT
-
polaff
-

- Posty: 1251
- Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm
Post
autor: polaff » wt kwie 27, 2010 4:40 pm
majcher pisze:końcówki do po 30-40zł dostaniesz w wystarczajacej jakośći
czyli brać te co na alledrogo lub po prostu zamówić w sklepie.
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017
-
robertsw
-

- Posty: 220
- Rejestracja: wt maja 29, 2007 3:25 pm
- Lokalizacja: Głogów-Wschowa
Post
autor: robertsw » śr kwie 28, 2010 7:55 am
Koledzy mam następujący objaw w autku Galloper 2.5 skrzynia ASB.
Gdy załączam bieg z P na D lub P na R słychać jest wyrażne puknięcie ,występuje to przy każdym załączeniu dowolnego biegu na ASB.Gdzie szukać przyczyny wygląda tak jak by był gdzieś luz w okolicach tylnego mostu.
Dziękuję za wszelkie podpowiedzi.
Grand Viertarka 2.0i śliczna blaszanka już nie seria,Galloper 2.5TCI AT BFG 32'',Lift 2''
-
polaff
-

- Posty: 1251
- Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm
Post
autor: polaff » śr kwie 28, 2010 8:23 am
robertsw pisze:Koledzy mam następujący objaw w autku Galloper 2.5 skrzynia ASB.
Gdy załączam bieg z P na D lub P na R słychać jest wyrażne puknięcie ,występuje to przy każdym załączeniu dowolnego biegu na ASB.Gdzie szukać przyczyny wygląda tak jak by był gdzieś luz w okolicach tylnego mostu.
Dziękuję za wszelkie podpowiedzi.
ja miałem identyczne objawy gdy poluzowały mi się cybanty mocujące most do resorów
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017
-
Kajen
-

- Posty: 3050
- Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
- Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kajen » śr kwie 28, 2010 9:15 am
Jeszcze krzyzaki mogą byc.
Koncowki kupowalem takie:
Nawet cena jest

-
robertsw
-

- Posty: 220
- Rejestracja: wt maja 29, 2007 3:25 pm
- Lokalizacja: Głogów-Wschowa
Post
autor: robertsw » śr kwie 28, 2010 1:40 pm
Dzięki za sugestie ale nie mam resorów bo to Long.

Grand Viertarka 2.0i śliczna blaszanka już nie seria,Galloper 2.5TCI AT BFG 32'',Lift 2''
-
polaff
-

- Posty: 1251
- Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm
Post
autor: polaff » śr kwie 28, 2010 2:14 pm
robertsw pisze:Dzięki za sugestie ale nie mam resorów bo to Long.

a co ma długość do resorów?
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017
-
robertsw
-

- Posty: 220
- Rejestracja: wt maja 29, 2007 3:25 pm
- Lokalizacja: Głogów-Wschowa
Post
autor: robertsw » śr kwie 28, 2010 2:21 pm
Długość raczej nie ma nic ale tam są sprężyny i ot cała różnica.
Grand Viertarka 2.0i śliczna blaszanka już nie seria,Galloper 2.5TCI AT BFG 32'',Lift 2''
-
Kajen
-

- Posty: 3050
- Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
- Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kajen » śr kwie 28, 2010 2:32 pm
To moze gumki na wahaczach ?
-
polaff
-

- Posty: 1251
- Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm
Post
autor: polaff » czw kwie 29, 2010 10:23 pm
Kajen pisze:Jeszcze krzyzaki mogą byc.
Koncowki kupowalem takie
kupiłem 555 za 49zł zobaczymy jak długo porobi
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017
-
świeżak
-

- Posty: 159
- Rejestracja: pn lut 26, 2007 9:18 pm
- Lokalizacja: szczecin
Post
autor: świeżak » czw kwie 29, 2010 10:33 pm
będzie ktoś tak uprzejmy żeby przypomnieć wymiary krzyżaka wału przedniego? PI 2,5td? lo44?
wiem że było wiele razy ale coś szukajka mnie nie słucha i nie mogę się dokopać
-
Kajen
-

- Posty: 3050
- Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
- Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kajen » pt kwie 30, 2010 8:34 am
Wymiarow nie pamietam ale mam foto
Wymiar odkopalem z dzialu zamienniki: 63,8x25
-
świeżak
-

- Posty: 159
- Rejestracja: pn lut 26, 2007 9:18 pm
- Lokalizacja: szczecin
Post
autor: świeżak » sob maja 01, 2010 6:37 am
dzięki

mnie się tak rozpupczył ze nie idzie go zwymiarowac ale chyba coś w ten deseń
-
Kajen
-

- Posty: 3050
- Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
- Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kajen » wt maja 04, 2010 9:36 am
Potrzebuje foto albo schemat wezykow tych co ida od turbiny gdzies tam... Silnik 4d56. Z turbiny wychodza dwa cienkie wezyki - jeden chyba idzie na pompe wtryskowa, drugi chyba do zaworu upustowego, chce to potwierdzic.
-
polaff
-

- Posty: 1251
- Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm
Post
autor: polaff » wt maja 04, 2010 9:48 am
Kajen pisze:Potrzebuje foto albo schemat wezykow tych co ida od turbiny gdzies tam... Silnik 4d56. Z turbiny wychodza dwa cienkie wezyki - jeden chyba idzie na pompe wtryskowa, drugi chyba do zaworu upustowego, chce to potwierdzic.
jeden do pompy, a drug i do siłownika zaworu zamykającego odpływ spalin z turbiny
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017
-
acinski

- Posty: 1604
- Rejestracja: pn sie 06, 2007 11:51 am
- Lokalizacja: Chorzów
Post
autor: acinski » wt maja 04, 2010 11:07 am
polaff pisze:
jeden do pompy, a drug i do siłownika zaworu zamykającego odpływ spalin z turbiny
I tenże drugi Łukasz tniesz na pół i wstawiasz trójnik i do wskaźnika

Dziadek 2,5TD `98
-
polaff
-

- Posty: 1251
- Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm
Post
autor: polaff » wt maja 04, 2010 3:42 pm
acinski pisze:polaff pisze:
jeden do pompy, a drug i do siłownika zaworu zamykającego odpływ spalin z turbiny
I tenże drugi Łukasz tniesz na pół i wstawiasz trójnik i do wskaźnika

a jakie ciśnienie powinno być w pokraku gen I bez IC>?
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość