pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
majcher
Posty: 2015
Rejestracja: pt lip 11, 2003 7:38 am
Lokalizacja: Gdańsk

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: majcher » wt maja 04, 2010 4:03 pm

polaff pisze:a jakie ciśnienie powinno być w pokraku gen I bez IC>?
niedrażniące własciciela :)21

czasem lepiej nie wiedzieć
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT

polaff
 
 
Posty: 1251
Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: polaff » wt maja 04, 2010 4:54 pm

majcher pisze:
polaff pisze:a jakie ciśnienie powinno być w pokraku gen I bez IC>?
niedrażniące własciciela :)21

czasem lepiej nie wiedzieć

pytam bo jak skończy sie ten pieprzony kiepski okres rozruchu finansowego po nowym roku i popłacę te długi to chce pojarę zabrać na regulację pompy i turbiny
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017

Awatar użytkownika
acinski
Posty: 1604
Rejestracja: pn sie 06, 2007 11:51 am
Lokalizacja: Chorzów

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: acinski » wt maja 04, 2010 5:21 pm

A nie chcesz IC? Bo mam ale do rzeczy.
Gdzieś wyczytałem, że bez IC takie samo jak z IC. Różnica polega jedynie na ilości tlenu podawanego w jednostce bo powietrze jest chłodniejsze dzięki IC. Dlatego trzeba pompę podregulować pod IC.
Dziadek 2,5TD `98

polaff
 
 
Posty: 1251
Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: polaff » wt maja 04, 2010 8:48 pm

acinski pisze:A nie chcesz IC?
pewnie bym chciał, ale w tej chwili nie mam $ :(

moze po urlopie się odezwę w tej sprawie
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017

polaff
 
 
Posty: 1251
Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: polaff » czw maja 06, 2010 4:27 pm

Czy orientujecie się czy są dostępne gumowe uszczelniacze znajdujące się między zbiornikiem a pompą płynu hamulcowego?
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017

Awatar użytkownika
rort_
Posty: 1681
Rejestracja: ndz cze 18, 2006 9:34 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: rort_ » czw maja 06, 2010 7:53 pm

Kleił/spawał ktoś zbirnik paliwa w dieslu? Miejsce idealnie dostępne, płaska powierzchnia, wyczyszczone na błysk. Dziurka wielkości główki od szpilki i druga obok jak cztery główki. Zastosowałem do tej większej wkręta i całość zasmarowałem dwuskładnikowym 'płynnym metalem'.
Jak coś, to dzwoń: 609 539 773

Awatar użytkownika
KML1
 
 
Posty: 825
Rejestracja: ndz sie 03, 2008 10:16 pm
Lokalizacja: Warszawa/Natolin
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: KML1 » czw maja 06, 2010 7:54 pm

polaff pisze:Czy orientujecie się czy są dostępne gumowe uszczelniacze znajdujące się między zbiornikiem a pompą płynu hamulcowego?
Są w ASO , ja wymieniałem jakiś czas temu , niepotrzebnie bo okazało się że zbiornik pęknięty i dlatego ciekło.
Koszt z tego co pamiętam ok 60 zł.
Pajero II 94r Krótki. BFG 33/10,5 R 15 , Body lift 2". - Sprzedany

Awatar użytkownika
majcher
Posty: 2015
Rejestracja: pt lip 11, 2003 7:38 am
Lokalizacja: Gdańsk

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: majcher » pt maja 07, 2010 7:21 am

rort_ pisze:Kleił/spawał ktoś zbirnik paliwa w dieslu? Miejsce idealnie dostępne, płaska powierzchnia, wyczyszczone na błysk. Dziurka wielkości główki od szpilki i druga obok jak cztery główki. Zastosowałem do tej większej wkręta i całość zasmarowałem dwuskładnikowym 'płynnym metalem'.
ja dawałem do łatania - wytrzymał potem jeszcze 3 lata - ale i tak musiałem wymienić

generalnie chyba sie nie opłaca - łatanie kosztowąło mnie nie duzo mniej niż uzywaney zbiornik w dobrym stanie
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT

Awatar użytkownika
kastor80
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 64
Rejestracja: ndz gru 20, 2009 10:11 am
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą / Słońsk

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: kastor80 » pt maja 07, 2010 10:17 am

Czy przednie półosie z przegubami od II 2,5tdi będą pasowały do I tdi?
Pajero I 2.5 tdi - krótka buda

sochoW
Posty: 471
Rejestracja: śr lut 11, 2009 12:23 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: sochoW » pt maja 07, 2010 2:08 pm

Witam!

Potrzebuje zakupic lozysko igielkowe, ktore mieszka na przegubie, tak jakby podpora przegubu. Rozsypalo sie i nawet nie wiem jakie sa jego wymiary. Czy ktos moglby pomoc w namierzeniu takowego?

Dzieki
transgranica4x4.pl

Awatar użytkownika
DamnIt!
 
 
Posty: 3268
Rejestracja: śr paź 29, 2008 11:09 pm
Lokalizacja: ok. Krakał

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: DamnIt! » pt maja 07, 2010 2:31 pm

sochoW pisze:Witam!

Potrzebuje zakupic lozysko igielkowe, ktore mieszka na przegubie, tak jakby podpora przegubu. Rozsypalo sie i nawet nie wiem jakie sa jego wymiary. Czy ktos moglby pomoc w namierzeniu takowego?

Dzieki
jest temat przyklejony "zamienniki" - tam masz wymiary i ceny
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Kajen » pt maja 07, 2010 3:35 pm

To ja przypomne bo numerek znam na pamiec. Torrington b-012. 90 zlotych parka - tyle zaplacilem rok temu.

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Kajen » sob maja 08, 2010 8:54 pm

Oczywiscie chodziło o torrington b-2012. Sorry za pomyłke. Jak widac pamieci do numerkow nie mam.

Awatar użytkownika
majcher
Posty: 2015
Rejestracja: pt lip 11, 2003 7:38 am
Lokalizacja: Gdańsk

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: majcher » ndz maja 09, 2010 7:23 pm

kastor80 pisze:Czy przednie półosie z przegubami od II 2,5tdi będą pasowały do I tdi?
nie, w komplcie od II sa dłuższe elementy pomiedzy przegubami - możesz użyć przegubów ale musisz to poskładać ze starą półośką
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT

robertsw
 
 
Posty: 220
Rejestracja: wt maja 29, 2007 3:25 pm
Lokalizacja: Głogów-Wschowa

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: robertsw » śr maja 12, 2010 7:25 pm

Witam
Panowie czym uszczelnić połączenie między zaworem EGR a taką krótką harmonijkową rurką?
Wywaliłem zawór dorobiłem blaszki i uszczelkę ale są przedmuchy ,czy uszczelnienie silikonem czerwonym na wys.temp. zadziała ??
Uszczelki dorobiłem z kręgielitu a blaszki z InPostu czy jakoś tak:)
Grand Viertarka 2.0i śliczna blaszanka już nie seria,Galloper 2.5TCI AT BFG 32'',Lift 2''

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Kajen » śr maja 12, 2010 7:27 pm

Ma ktos foto otyginalnych mocowan progow do ramy ? Pajero 1. Chciałem podpatrzec jak były ominoete przewody hamulcowe i paliwowe z lewej strony. A tak niedawno to przerabiałem @acinskiemu :/

Awatar użytkownika
bazylisek
 
 
Posty: 912
Rejestracja: wt cze 16, 2009 9:42 pm
Lokalizacja: Rabka-Zdrój /// Kraków

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: bazylisek » śr maja 12, 2010 8:30 pm

Jak wytrzymasz do piątku to wrzucę, leżą w garażu [wymontowałem jaki oryginalne rury wdupcyła ruda] :)21


Tomek
Tomek

Pajero I 2.5 na AT R.I.P.
Jamnik 1.3 na MT R.I.P
Jamnik 1.6 na MT
Pajero II 2.8 na MT

Awatar użytkownika
majcher
Posty: 2015
Rejestracja: pt lip 11, 2003 7:38 am
Lokalizacja: Gdańsk

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: majcher » czw maja 13, 2010 7:25 am

Kajen pisze:Ma ktos foto otyginalnych mocowan progow do ramy ? Pajero 1. Chciałem podpatrzec jak były ominoete przewody hamulcowe i paliwowe z lewej strony. A tak niedawno to przerabiałem @acinskiemu :/
tydzień temu wyrzuciłem na złom...
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT

Awatar użytkownika
DUDAS
 
 
Posty: 159
Rejestracja: sob lip 05, 2008 9:54 pm
Lokalizacja: małopolska

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: DUDAS » pt maja 14, 2010 9:21 am

Kajen pisze:Ma ktos foto otyginalnych mocowan progow do ramy ? Pajero 1. Chciałem podpatrzec jak były ominoete przewody hamulcowe i paliwowe z lewej strony. A tak niedawno to przerabiałem @acinskiemu :/
zwykłe cybanty dopasowane kształtem do ramy ([ - coś takiego), po lewej stronie tam gdzie przewody w rogach mają wspawane kwadraciki z płaskownika (1.5 cm x 1.5 cm) i nimi opierają się o ramę (na przewody pozostaje szczelina 1.5 cm)

http://picasaweb.google.com/DARDUT/Drop ... 1112738194
pajero II 2.5 TD long seryjne, 3.0 V6 prawie seryjne.

Awatar użytkownika
rort_
Posty: 1681
Rejestracja: ndz cze 18, 2006 9:34 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: rort_ » ndz maja 16, 2010 3:12 pm

majcher pisze:
rort_ pisze:Kleił/spawał ktoś zbirnik paliwa w dieslu? Miejsce idealnie dostępne, płaska powierzchnia, wyczyszczone na błysk. Dziurka wielkości główki od szpilki i druga obok jak cztery główki. Zastosowałem do tej większej wkręta i całość zasmarowałem dwuskładnikowym 'płynnym metalem'.
ja dawałem do łatania - wytrzymał potem jeszcze 3 lata - ale i tak musiałem wymienić

generalnie chyba sie nie opłaca - łatanie kosztowąło mnie nie duzo mniej niż uzywaney zbiornik w dobrym stanie
No własnie nie znalazłem zbiornika w cywilizowanych pieniądzach. Pokleiłem i na razie robi. Te wszystkie rurki odpowietrzajace wywaliłem w pizdu. Jaki macie patent na zaślepianie tych cycków co po tych rurkach zostaja? Jak je pozaslepiam, to nie bedzie sie robic podciśnienie wraz z ubytkiem paliwa? Bo korek wlewu wygląda na szczelny.
Jak coś, to dzwoń: 609 539 773

Awatar użytkownika
miastek
 
 
Posty: 1309
Rejestracja: czw gru 18, 2003 11:37 am
Lokalizacja: Miastko/Szczecin
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: miastek » pn maja 17, 2010 12:22 pm

Wie ktoś może czy w 2.5 i w 2.8 intercooler jest taki sam a jeśli nie to czym się różni?
http://www.4x4.szczecin.pl/
Vitara->Samurai->GR->GRII

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Kajen » pn maja 17, 2010 5:21 pm

Inny jest troche. Krązą słuchy ze od 2.8 jest bardziej wydajny. Jednakze sam posiadam od 2.8 w pajero 1 2.5 i zadnych problemow nie było. Jedynie przy zakładaniu przerobce dosc mocnej uległy mocowania bo są inne.
EDIT:
Wczesniej miałem 2.3 z intercoolerem (kolektor od 2.5 pasował idealnie) i tez nie było problemu.

Awatar użytkownika
lukas.mj
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 3
Rejestracja: wt maja 18, 2010 6:41 pm
Lokalizacja: Zabrze

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: lukas.mj » wt maja 18, 2010 7:07 pm

Witam
skoro to temat dla poczatkujących to sobie pozwole na kilka pytań laika bo w internecie rożne rzeczy wyczytalem a nie mam jeszcze instrukcji do swojego egzemplarza

więc mam pajero 1998 2,8td intercooler long
1 ile mi to bedzie palilo ? [podobno 11-14]
2 dlacze po zalaczeniu 2wd z 4wd mrugaja mi chwile przednie koła na wyswietlaczu?
3 czy tam sie maja grzać swiecie jak w moim poprzednium cudeńku mercedes w201?? jeżeli tak to nigdzie nie widze kontrolki??? :o
4 nastepnie czy takie progi jak mam nie obnizaja przestwitu??
5 czy jak kupie sobie na zime i w teren nowe opony [bo te cos nie wygladaja na terenowe] to mogą one być wyższe o cal lub dwa i węższe bez zmian felgi? bo podejrzewam ze koszt takich jest duży?? i jakie ew opony polecacie??
6 i co najważniejsze troche czuje zgrzyt przy wrzucaniu 2 biegu [bez wzgledu na tryb 2wd 4wd itd] czy to źle wrózy na przyszłość, tzn czy tak można jezdzić czy raczej będzie coś do wymiany [inne biegi chodzą ładnie]

będe bardzo wdzięczny jeżeli mi ktoś pomoże
pozdrawiam i załączam fotke
Obrazek
Pajero II long 2.8TD

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Kajen » wt maja 18, 2010 7:57 pm

lukas.mj pisze:Witam
skoro to temat dla poczatkujących to sobie pozwole na kilka pytań laika bo w internecie rożne rzeczy wyczytalem a nie mam jeszcze instrukcji do swojego egzemplarza

więc mam pajero 1998 2,8td intercooler long
1 ile mi to bedzie palilo ? [podobno 11-14]
2 dlacze po zalaczeniu 2wd z 4wd mrugaja mi chwile przednie koła na wyswietlaczu?
3 czy tam sie maja grzać swiecie jak w moim poprzednium cudeńku mercedes w201?? jeżeli tak to nigdzie nie widze kontrolki??? :o
4 nastepnie czy takie progi jak mam nie obnizaja przestwitu??
5 czy jak kupie sobie na zime i w teren nowe opony [bo te cos nie wygladaja na terenowe] to mogą one być wyższe o cal lub dwa i węższe bez zmian felgi? bo podejrzewam ze koszt takich jest duży?? i jakie ew opony polecacie??
6 i co najważniejsze troche czuje zgrzyt przy wrzucaniu 2 biegu [bez wzgledu na tryb 2wd 4wd itd] czy to źle wrózy na przyszłość, tzn czy tak można jezdzić czy raczej będzie coś do wymiany [inne biegi chodzą ładnie]

będe bardzo wdzięczny jeżeli mi ktoś pomoże
pozdrawiam i załączam fotke
Obrazek
1: A nawet i wiecej.
2: Bylo - patrz podcisnieniowe dołaczanie przedniego mostu
3: Bylo - patrz system grzania swiec QGS
4: Schyl sie pod auto i bedziesz wiedzial (tak, wiem, pogoda nie sprzyja) Ewentualnie jedz w teren, jak pourywasz progi to znaczy ze zmniejszaly przeswit ;)
5: Bylo - patrz dzial, felgi, opony, dla pajero bez przerobek 31x10.5 na feldze 15x7 to idealny rozmiar
6: Nie bylo - jak sie rozpieprzy to kupisz nową skrzynie :)21

Witamy na forum. Przyzwyczajaj sie :)

Awatar użytkownika
freebike
 
 
Posty: 218
Rejestracja: czw sie 14, 2008 5:22 pm
Lokalizacja: ok Wałbrzycha

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: freebike » wt maja 18, 2010 8:07 pm

Mi tak od ponad 2 lat zgrzyta 2 bieg. Znaczy odkąd kupiłem auto nauczyłem się wrzucać ten bieg bez zgrzytu. Olałbym to raczej. Co do progów to spełniają zadanie estetyczno-ulepszające wsiadanie i wysiadanie. W teren się nie nadają. Takim Pajerem bym się nie pchał w trudniejszy teren i tak. Co najwyżej na wycieczkę z elementami ofu :)
Sprzedałem Pajero. Może będzie kolejne.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość