pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

polaff
 
 
Posty: 1251
Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: polaff » śr paź 20, 2010 7:44 pm

Videlec pisze:ja wiem tylko, że od gallopera do PII nie pasują dolne (nie napisałeś, o które Ci chodzi) tuleje wahacza przedniego, kiedyś je kupiłem bo miały podchodzić i się teraz walają w garażu :)11
przepraszam najmocniej chodzi o gorne
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017

Awatar użytkownika
majcher
Posty: 2015
Rejestracja: pt lip 11, 2003 7:38 am
Lokalizacja: Gdańsk

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: majcher » śr paź 20, 2010 8:31 pm

polaff pisze:
Videlec pisze:ja wiem tylko, że od gallopera do PII nie pasują dolne (nie napisałeś, o które Ci chodzi) tuleje wahacza przedniego, kiedyś je kupiłem bo miały podchodzić i się teraz walają w garażu :)11
przepraszam najmocniej chodzi o gorne
a jaki masza wahacz? - jak orginalny od P1 to zupełnie nie :)21 (juz to było wałkowane na forum) - jak masz wahacz od PII z to od PII będa pasowały :)21 :)21 :)21 :)21 :)21 :)21

dla ulatwenia
wahacz PI - tuleje metalowe z kalamitkami, sworzeń wciskany z zegerem
wahacz PII - tuleje gumowo-metalowe, sworzeń przykręcany
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT

polaff
 
 
Posty: 1251
Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: polaff » śr paź 20, 2010 8:46 pm

majcher pisze:
polaff pisze:
Videlec pisze:ja wiem tylko, że od gallopera do PII nie pasują dolne (nie napisałeś, o które Ci chodzi) tuleje wahacza przedniego, kiedyś je kupiłem bo miały podchodzić i się teraz walają w garażu :)11
przepraszam najmocniej chodzi o gorne
a jaki masza wahacz? - jak orginalny od P1 to zupełnie nie :)21 (juz to było wałkowane na forum) - jak masz wahacz od PII z to od PII będa pasowały :)21 :)21 :)21 :)21 :)21 :)21

dla ulatwenia
wahacz PI - tuleje metalowe z kalamitkami, sworzeń wciskany z zegerem
wahacz PII - tuleje gumowo-metalowe, sworzeń przykręcany
a wachacze będą pasowały?

jeśli tak to odwaliłem lipę bo mam juz zamowione sworznie od P1 i do tego duuużo droższe niż np. u @eski :(

ale jak ktoś w glowie nie ma to ...
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Kajen » śr paź 20, 2010 9:24 pm

Ech polaff... Wahacze gorne sa zamienne p1/p2 choc niektorzy tu twierdza inaczej ale ja sam mam jedynce dwojkowe wahacze. Mimo wszystko jednak wolał bym miec jedynkowe bo jakos nie wiem jak w tych dwojkowych skasowac luz na osce. W jedynce to klucz i kasujesz jak tam Ci pasuje a tu ? Jakies gumki, srumki, wydumki, wkładki teflonowe rodem ze wspornika układu kierowniczego... In plus przemawia chyba tylko mozliwosc przełozenia sworznia pod wahacz lub jak kto woli wahacza nad sworzen. W kazdym razie jakbys chciał sie zamienic na wahacze to ja na te jedynkowe jestem chetny ale ostrzegam ze moje mają luzy juz.

polaff
 
 
Posty: 1251
Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: polaff » śr paź 20, 2010 10:19 pm

Kajen pisze:Ech polaff... Wahacze gorne sa zamienne p1/p2 choc niektorzy tu twierdza inaczej ale ja sam mam jedynce dwojkowe wahacze. Mimo wszystko jednak wolał bym miec jedynkowe bo jakos nie wiem jak w tych dwojkowych skasowac luz na osce. W jedynce to klucz i kasujesz jak tam Ci pasuje a tu ? Jakies gumki, srumki, wydumki, wkładki teflonowe rodem ze wspornika układu kierowniczego... In plus przemawia chyba tylko mozliwosc przełozenia sworznia pod wahacz lub jak kto woli wahacza nad sworzen. W kazdym razie jakbys chciał sie zamienic na wahacze to ja na te jedynkowe jestem chetny ale ostrzegam ze moje mają luzy juz.
nie no już wiem, że zostają jedynkowe tylko dostawcę gratów zmieniłem i od razu ceny znormalniały ;)
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017

Awatar użytkownika
majcher
Posty: 2015
Rejestracja: pt lip 11, 2003 7:38 am
Lokalizacja: Gdańsk

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: majcher » czw paź 21, 2010 7:50 am

polaff pisze:
Kajen pisze:Ech polaff... Wahacze gorne sa zamienne p1/p2 choc niektorzy tu twierdza inaczej ale ja sam mam jedynce dwojkowe wahacze. Mimo wszystko jednak wolał bym miec jedynkowe bo jakos nie wiem jak w tych dwojkowych skasowac luz na osce. W jedynce to klucz i kasujesz jak tam Ci pasuje a tu ? Jakies gumki, srumki, wydumki, wkładki teflonowe rodem ze wspornika układu kierowniczego... In plus przemawia chyba tylko mozliwosc przełozenia sworznia pod wahacz lub jak kto woli wahacza nad sworzen. W kazdym razie jakbys chciał sie zamienic na wahacze to ja na te jedynkowe jestem chetny ale ostrzegam ze moje mają luzy juz.
nie no już wiem, że zostają jedynkowe tylko dostawcę gratów zmieniłem i od razu ceny znormalniały ;)
jak za długo się nie jezdzi na wybitych tulejka w PI to wystarczy wymiana tych ze samych tulejk do zanabycia w hundayu - mitsubishi nie wie zę takie istnieją wogóle lub w pewnym warsztacie na Pomorzu pod bytowem :wink: :)21
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT

polaff
 
 
Posty: 1251
Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: polaff » czw paź 21, 2010 7:59 am

majcher pisze:
polaff pisze:
Kajen pisze:Ech polaff... Wahacze gorne sa zamienne p1/p2 choc niektorzy tu twierdza inaczej ale ja sam mam jedynce dwojkowe wahacze. Mimo wszystko jednak wolał bym miec jedynkowe bo jakos nie wiem jak w tych dwojkowych skasowac luz na osce. W jedynce to klucz i kasujesz jak tam Ci pasuje a tu ? Jakies gumki, srumki, wydumki, wkładki teflonowe rodem ze wspornika układu kierowniczego... In plus przemawia chyba tylko mozliwosc przełozenia sworznia pod wahacz lub jak kto woli wahacza nad sworzen. W kazdym razie jakbys chciał sie zamienic na wahacze to ja na te jedynkowe jestem chetny ale ostrzegam ze moje mają luzy juz.
nie no już wiem, że zostają jedynkowe tylko dostawcę gratów zmieniłem i od razu ceny znormalniały ;)
jak za długo się nie jezdzi na wybitych tulejka w PI to wystarczy wymiana tych ze samych tulejk do zanabycia w hundayu - mitsubishi nie wie zę takie istnieją wogóle lub w pewnym warsztacie na Pomorzu pod bytowem :wink: :)21
właśnie ten warsztat z pod bytowa - zamówiłem :)
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017

Qbala
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 89
Rejestracja: pt maja 21, 2010 11:17 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Qbala » czw paź 21, 2010 7:36 pm

Panowie ja z innej beczki. Po ostatnim wypadzie wózek zaczoł mi "pływać" na drodze i strasznie szarpać kierą. To że kiera to ok może krzywa felga, może zgubiłem cięzarek od wyważenia, a może coś w zawieszeniu ale nie mam pojęcia co może wy wiecie. Druga sprawa to ten pływający tył, strasznie mnie to jeży sprawa szczególnie się nasila w koleinach. Jest jeszcze takie coś że cały musz go pilnować tzn takie prowadzanie wieczne kontrowanie kierownicy, może luz jakiś czy co??? Podpowiedzcie coś, nie ukrywam że wypad był dość hardkorowy, mocno nas wytrzęsło. :D
Qbala
Misiek 94, 3.0 v6 zagazowany krótki

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Kajen » czw paź 21, 2010 10:11 pm

Złamana rama to najczarniejszy scenariusz. Moze warto wejsc pod auto ?

pziem1
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 50
Rejestracja: pt wrz 03, 2010 7:10 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: pziem1 » pt paź 22, 2010 5:54 pm

pompa od pajero II 2.8 jesli padła i będę musiał kupić używaną to muszę z tym samym nr czy będzie pasować każda aby pochodziła z 2.8 td ?
pytanie nie jest zadane z powodów teoretycznych tylko z powodu bolesnej konieczności

Qbala
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 89
Rejestracja: pt maja 21, 2010 11:17 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Qbala » pt paź 22, 2010 8:46 pm

rame sprawdzałem jest cała.
Qbala
Misiek 94, 3.0 v6 zagazowany krótki

Awatar użytkownika
rort_
Posty: 1681
Rejestracja: ndz cze 18, 2006 9:34 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: rort_ » ndz paź 24, 2010 5:48 pm

Qbala pisze:rame sprawdzałem jest cała.
Wypierdziało gumy w miejscu mocowania wahaczy do ramy, bądź do mostu. Może być też wina panharda. Wszystkie opcje do sprawdzenia za pomocą breszki bądź pochodnego narzędzia. Może rozwaliło amortyzator/-y?
Jak coś, to dzwoń: 609 539 773

danielchelm
 
 
Posty: 194
Rejestracja: sob sty 05, 2008 5:49 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: danielchelm » ndz paź 24, 2010 5:57 pm

rort_ pisze:
Qbala pisze:rame sprawdzałem jest cała.
Wypierdziało gumy w miejscu mocowania wahaczy do ramy, /-y?
Mam właśnie ten problem, i pytanko co kupić :poliuretan, czy jednak gumy??

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Kajen » pn paź 25, 2010 9:09 am

Poliuretan

Awatar użytkownika
cacek1
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 70
Rejestracja: ndz paź 25, 2009 11:33 am
Lokalizacja: Krk

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: cacek1 » pn paź 25, 2010 8:25 pm

panowie czy to normalne że po 4 miesiącach eksplatacji padły mi nowe amortyzatory rancho rs 5000 dokładnie wybiły się dolne mocowania ale mam obawy co do sprawności reszty czy rancho to taki syf czy mam pecha :)11 ile jak długo wam żyją amorki ??
Pachero 3,0 cabrio gekon off road team

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Eskapada » wt paź 26, 2010 10:29 am

cacek1 pisze:panowie czy to normalne że po 4 miesiącach eksplatacji padły mi nowe amortyzatory rancho rs 5000 dokładnie wybiły się dolne mocowania ale mam obawy co do sprawności reszty czy rancho to taki syf czy mam pecha :)11 ile jak długo wam żyją amorki ??

Nie masz pecha mam takie same doświadczenia z tulejami poliuretanowymi Rancho - zawsze to powtarzam dołożyć parę złotych kupić OME/ Dobinsons i zapomnieć. Tanio zawsze wychodzi drogo 8)
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

kakarok
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 2
Rejestracja: pt paź 15, 2010 9:07 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: kakarok » wt paź 26, 2010 8:26 pm

Nie chciałem zaśmiecać powitalni ani zakładać nowego tematu dla takiej błahostki. Pieskowi posmakował tylny pas bezpieczeństwa w krótkim pajero II i go zeżarł :D . Wożę dzieci w fotelikach i pas jest niezbędny a na alledrogo nie mogę znaleźć. Jeśli któryś z forumowiczów ma na zbyciu takowy chętnie odkupię. Pozdrawiam i proszę o wyrozumiałość, że z taką głupotą wyskakuję :oops:
Jeśli ktoś chce pomóc proszę na priva lub gg20259242

Awatar użytkownika
cacek1
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 70
Rejestracja: ndz paź 25, 2009 11:33 am
Lokalizacja: Krk

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: cacek1 » wt paź 26, 2010 9:39 pm

jaka jest średnia żywotność takiego badziewia mam na myśli amorki, ma ktoś jakieś doświadczenie w tym temacie ??
Pachero 3,0 cabrio gekon off road team

Awatar użytkownika
DamnIt!
 
 
Posty: 3268
Rejestracja: śr paź 29, 2008 11:09 pm
Lokalizacja: ok. Krakał

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: DamnIt! » śr paź 27, 2010 5:11 am

cacek1 pisze:jaka jest średnia żywotność takiego badziewia mam na myśli amorki, ma ktoś jakieś doświadczenie w tym temacie ??
zależy co kupisz i jak jeździsz :)21 . RS5000 to taka seria budżetowa - więc nie dziw się że coś jest nie tak. Kup nowe poliuretany do nich i jeździj dalej dopóki będą spełniały swoją rolę(znaczy tłumiły). A późnij kup jakieś porządne zamiast pakować pieniądze w jakąś kolorową "chińszczyznę udającą profi ofrołd" :wink: . Niezmiennie polecam Bilstein/Koni.
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell

Awatar użytkownika
bilans
Posty: 1972
Rejestracja: śr maja 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bydgoszcz/Zielonka
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: bilans » śr paź 27, 2010 12:04 pm

małe pytanko co mi da jeśli do pajero zapodam wzmacniane amortyzatory
tego typu :
(zdjęcie przykładowe) czy te sprężyny na amorku coś dają ..?
http://www.usaczesci.rzeszow.pl/?225,pl ... -(gabriel)
i więcej
http://www.americanparts.pl/czesci/kate ... r-tyl.html
wrangler yj 4.0 .......toyota LC J12,Ranger, Pajero 2,5
http://www.firmabilans.pl/

Awatar użytkownika
cacek1
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 70
Rejestracja: ndz paź 25, 2009 11:33 am
Lokalizacja: Krk

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: cacek1 » śr paź 27, 2010 8:11 pm

z tego co się orientuje to bilstein robi B4 czyli seria B6 są twarde podobno a czy robią do liftu +2 ?? bo tego nie wiem , jeśli pisze głupoty to mnie poprawcie . :D
Pachero 3,0 cabrio gekon off road team

Awatar użytkownika
kowal1912
 
 
Posty: 841
Rejestracja: sob lut 24, 2007 12:14 am
Lokalizacja: Kędzierzyn Koźle

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: kowal1912 » czw paź 28, 2010 3:21 pm

`czy jest jakas roznica pomiedzy silnikami `4d56 2,5 td z intercoolerem i tym bez intercoolera.Czy tloki sa takie same czy inne.Zmierzam do tego czy da sie do silnika bez intercoolera dorzucic intercooler?????\
JeepoMontero 2.5TDI BFG M/T33"
Tel. 601 88 67 10 Orange

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Kajen » pt paź 29, 2010 3:50 pm

Ja mialem inercooler od 2.8 dołozony do 2.3. Kolektor tylko potrzebujesz z dziura i nawet chyba taki gdzies mi sie pałeta po garazu...

Awatar użytkownika
PiRoman
 
 
Posty: 16735
Rejestracja: pn paź 22, 2007 6:50 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: PiRoman » pt paź 29, 2010 6:39 pm

Nadszedł czas zakupu mostu tylnego, wył wył i się wywył... Auto to krótkie Pajero 2,5 turbo z przechładzaniem z 92 roku z SS i blokadą (to chyba zawsze szło w parze). Z tego co czytam, to powinienem mieć przełożenie 5,286 vel 5,29. Czy znajdzie się odważny, który to potwierdzi? :)17
Nie trzymam Kobiet w domu...

erpe_roman
Za tęczowym mostem: Ranger, Fiorino, Hąda, Pajero, Frontera, Sintra

Awatar użytkownika
bazylisek
 
 
Posty: 912
Rejestracja: wt cze 16, 2009 9:42 pm
Lokalizacja: Rabka-Zdrój /// Kraków

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: bazylisek » pt paź 29, 2010 10:14 pm

Jak manual to cosik za wolne.... ?? Na tabliczce znamionowej pod maską masz - najczęściej 4.625 v 4.875

Tomek
Tomek

Pajero I 2.5 na AT R.I.P.
Jamnik 1.3 na MT R.I.P
Jamnik 1.6 na MT
Pajero II 2.8 na MT

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość