pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Moderator: Kosiarz
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Umyj dobrze most bo płyn hamulcowy niezle wpieprza. To raz. A dwa, ze dorobisz nowy przewod miedziany po 12 pln/mb i po 2pln koncowki. Z zarobieniem. Czyli koszt operacji powinien sie zamknąc w 50 pln z płynem hamulcowym.
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Oddam do kolegi nie mam porządnego klucza do przewodów hamulcowych, a z dośiwadczenia wiem że może się skończyć dużo gorzej niż wymiana tylko przewodu.
Qbala
Misiek 94, 3.0 v6 zagazowany krótki
Misiek 94, 3.0 v6 zagazowany krótki
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Qbala pisze:Oddam do kolegi nie mam porządnego klucza do przewodów hamulcowych, a z dośiwadczenia wiem że może się skończyć dużo gorzej niż wymiana tylko przewodu.
pamiętaj, że to japońskie auto. Mi w moim nie udało się jeszcze nic ukręcić, jak na przewodach się ujowy polski klucz omykał to rurchakiem odkręciłem bez problemu...
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017
RX 450hL 2018
RC 200t 2017
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
kabel od czujnika ABS to jest zespolony z czujnikiem? tzn, samego kabla nie wymieni? bo mnie się karwa chyba przełamał.
PIV 3,2DiD
Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.
Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
przewód wymieniony płyn też. Fura działa dalej, ale przy okazji weryfikacji tylnych hamulców, okazało się że poci się zmiering na koncu osi. Pytanie ktoś to wymieniał?? jak oceniacie stopien trudności operacji i co z olejem??? Nigdy tego nie robiłem a latem mam zamiar sie za to wziąć.
Qbala
Misiek 94, 3.0 v6 zagazowany krótki
Misiek 94, 3.0 v6 zagazowany krótki
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Oring tam jest i jeden uszczelniacz ale ponoc trzeba długo czekac bo z dostepnoscią roznie...
- PAJERO Driver
- Posty: 421
- Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:57 pm
- Lokalizacja: Stargard
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
hmmm chyba masz na myśli o dostępności w serwisie Mitsu... z siedzibą w PRL-u 

Pajero Classic 2.5 IntercoolerTurbo do przeróbki.....
GG: 4883455
GG: 4883455
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
sorry za laikowe pytanie, rozumiem że operacja wymaga spuszczenia oleju ale jak z dostępem do zimeringa, co trzeba zdemontować oprócz koła??? Macie jakieś rozmiary czy oznaczenia tych części.
Qbala
Misiek 94, 3.0 v6 zagazowany krótki
Misiek 94, 3.0 v6 zagazowany krótki
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Mowie o zamiennikach...
Co zdemontowac ? No koło, beben lub tarcze z zaciskiem, i wyciągnąc połos odkrecając uprzednio cztery nakretki (klucz 14).
Co zdemontowac ? No koło, beben lub tarcze z zaciskiem, i wyciągnąc połos odkrecając uprzednio cztery nakretki (klucz 14).
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
panowie podpowie mi ktos co jest nie tak i gdzie szukac przyczyny odebralem samochod od lakiernika wszytko bylo oko pojchalem na myjnie karcherem umylem silnik i komore i teraz nie gasna mi swiatla, tylko po odpieciu klemy a jak dotykam klema do akumulatora to jest takie "cykniecie" w tych bezpiecznikach przy akumulatorze???
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
i o taką odpowiedź mi chodziło. Dzięki, aha olej oczywiście do spuszczenia??Kajen pisze:Mowie o zamiennikach...
Co zdemontowac ? No koło, beben lub tarcze z zaciskiem, i wyciągnąc połos odkrecając uprzednio cztery nakretki (klucz 14).
Qbala
Misiek 94, 3.0 v6 zagazowany krótki
Misiek 94, 3.0 v6 zagazowany krótki
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Sam wyleciQbala pisze:i o taką odpowiedź mi chodziło. Dzięki, aha olej oczywiście do spuszczenia??Kajen pisze:Mowie o zamiennikach...
Co zdemontowac ? No koło, beben lub tarcze z zaciskiem, i wyciągnąc połos odkrecając uprzednio cztery nakretki (klucz 14).

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
dzięki jeszcze raz
Qbala
Misiek 94, 3.0 v6 zagazowany krótki
Misiek 94, 3.0 v6 zagazowany krótki
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
pany nikt nic nie wie nie spotkal sie nikt z czym takimPierog pisze:panowie podpowie mi ktos co jest nie tak i gdzie szukac przyczyny odebralem samochod od lakiernika wszytko bylo oko pojchalem na myjnie karcherem umylem silnik i komore i teraz nie gasna mi swiatla, tylko po odpieciu klemy a jak dotykam klema do akumulatora to jest takie "cykniecie" w tych bezpiecznikach przy akumulatorze???
- bilans
- Posty: 1972
- Rejestracja: śr maja 29, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Zielonka
- Kontaktowanie:
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Pierog pisze:pany nikt nic nie wie nie spotkal sie nikt z czym takimPierog pisze:panowie podpowie mi ktos co jest nie tak i gdzie szukac przyczyny odebralem samochod od lakiernika wszytko bylo oko pojchalem na myjnie karcherem umylem silnik i komore i teraz nie gasna mi swiatla, tylko po odpieciu klemy a jak dotykam klema do akumulatora to jest takie "cykniecie" w tych bezpiecznikach przy akumulatorze???
źle zadałeś pytanie .. :}
ale spok..
a więc pierwsze sprawdź kable na klemie ( + ) zwłaszcza te dodatkowe w kostkach
dalej = pomiędzy zbiornikiem spryskiwacza reflektorów a reflektorem ( jak staniesz przed maską to po prawej)
jest przekaźnik = to on ci cyka , sprawdź włoncznikiem świateł - będzie cykał pewnie jest niezbyt szczelny i coś zwiera lub kabelki pod nim ...
wrangler yj 4.0 .......toyota LC J12,Ranger, Pajero 2,5
http://www.firmabilans.pl/
http://www.firmabilans.pl/
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
tak cyka mi ten przekaznik jak go wyjme swiatła gasna ale jak włożyłem drugi ktory siedział obok jest to samo
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Witam.Mam problem z pompa wtryskową,cieknie paliwo,najprawdopodobniej z tej dużej śruby znajdującej się w środku,pomiędzy sekcjami.Cztery króćce,wychodzące z pompy sprawdziłem,są dokręcone i na nich raczej nie widać wycieku(od dołu sprawdzałem lusterkiem).Po dosłownie paru sekundach od wytarcia szmatą pojawia się kropla ,właśnie z okolicy tej śruby(ta co jest na samym środku ,między"wyjściami").
Czy mogę te śrubę wykręcić, zmienić tam jakiś oring czy podkładkę,cz lepiej tego nie ruszać
W samym środku tej "dużej śruby" jest wkręcona mniejsza ,na klucz 12.
Wszystkie przewody gumowe wymieniłem na nowe.Proszę o pomoc,jakieś porady bo do warsztatów mam wstręt,jakoś bym to wolał zrobić sam.Aha,Pojar zapala dobrze,nie kopci i równo pracuje.
Czy mogę te śrubę wykręcić, zmienić tam jakiś oring czy podkładkę,cz lepiej tego nie ruszać

W samym środku tej "dużej śruby" jest wkręcona mniejsza ,na klucz 12.
Wszystkie przewody gumowe wymieniłem na nowe.Proszę o pomoc,jakieś porady bo do warsztatów mam wstręt,jakoś bym to wolał zrobić sam.Aha,Pojar zapala dobrze,nie kopci i równo pracuje.
Ostatnio zmieniony pt mar 04, 2011 8:26 pm przez Blues_M07, łącznie zmieniany 2 razy.
Mitasubiszi Pajoro I 3D,2.5TDI, LSD,90r
Junak M07,Husqvarna WR250 YNO JAZDA
Junak M07,Husqvarna WR250 YNO JAZDA

- bilans
- Posty: 1972
- Rejestracja: śr maja 29, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Zielonka
- Kontaktowanie:
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Pierog pisze:tak cyka mi ten przekaznik jak go wyjme swiatła gasna ale jak włożyłem drugi ktory siedział obok jest to samo
no to coś zwiera
sygnał po drodze coś pomiędzy włącznikiem a przekaźnikiem
wrangler yj 4.0 .......toyota LC J12,Ranger, Pajero 2,5
http://www.firmabilans.pl/
http://www.firmabilans.pl/
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
ok dzieki za pomoc bede szukal
- ludekczarnorzek
- jestem tu nowy...
- Posty: 66
- Rejestracja: śr sie 18, 2010 8:56 pm
- Lokalizacja: Czarnorzeki
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Panowie mam pytanko , czy ktoś skupuje części do pajero ? bo mam tego dużo , potrzebuje opróżnić garaż i trzeba mi trochę kasy do autka , chciałbym za wszystkie części z jakieś 700 zł , części to wszystko co znajduje się w kabinie w pajero + pompki sprzęgł i hamulca+serwo , drążki skrętne lampy chłodnica oleju itd . czy ktoś na forum handluje takimi rzeczami ? naprawdę muszę się tego pozbyć , a nie wiem gdzie pytać więc pytam tu . Pozdrawiam
Pajero '88 2.5 4d56 General MT grabber 31x10,5 15"
" Nikt nie jest Doskonały "
" Nikt nie jest Doskonały "
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Szukałem szukałem ale nie znalazłem ;P Wiem wiem słabo szukałem...dobra ale do rzeczy.
Zostawiłem ojcu miśka na miesiąc (long V40 3.0 12 automat + lpdzi) wszystko było si nic nie szarpało terere....auto nie śmigało przez ten czas w terenie lub pod duzym obciążeniem....
Teraz objawy na pełzającym (na benie i LPG) ewidentnie czuć czarpanie częste i gęste wraz z dodaniem gazu znika przypadłość......gdzie szukać przyczyny?
Zostawiłem ojcu miśka na miesiąc (long V40 3.0 12 automat + lpdzi) wszystko było si nic nie szarpało terere....auto nie śmigało przez ten czas w terenie lub pod duzym obciążeniem....
Teraz objawy na pełzającym (na benie i LPG) ewidentnie czuć czarpanie częste i gęste wraz z dodaniem gazu znika przypadłość......gdzie szukać przyczyny?
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
[quote="Blues_M07"]Witam.Mam problem z pompa wtryskową,cieknie paliwo,najprawdopodobniej z tej dużej śruby znajdującej się w środku,pomiędzy sekcjami.Cztery króćce,wychodzące z pompy sprawdziłem,są dokręcone i na nich raczej nie widać wycieku(od dołu sprawdzałem lusterkiem).Po dosłownie paru sekundach od wytarcia szmatą pojawia się kropla ,właśnie z okolicy tej śruby(ta co jest na samym środku ,między"wyjściami").
Czy mogę te śrubę wykręcić, zmienić tam jakiś oring czy podkładkę,cz lepiej tego nie ruszać
W samym środku tej "dużej śruby" jest wkręcona mniejsza ,na klucz 12.
Wszystkie przewody gumowe wymieniłem na nowe.Proszę o pomoc,jakieś porady bo do warsztatów mam wstręt,jakoś bym to wolał zrobić sam.Aha,Pojar zapala dobrze,nie kopci i równo pracuje.
No i jak ,ktoś,coś podpowie?
Czy mogę te śrubę wykręcić, zmienić tam jakiś oring czy podkładkę,cz lepiej tego nie ruszać

W samym środku tej "dużej śruby" jest wkręcona mniejsza ,na klucz 12.
Wszystkie przewody gumowe wymieniłem na nowe.Proszę o pomoc,jakieś porady bo do warsztatów mam wstręt,jakoś bym to wolał zrobić sam.Aha,Pojar zapala dobrze,nie kopci i równo pracuje.
No i jak ,ktoś,coś podpowie?
Mitasubiszi Pajoro I 3D,2.5TDI, LSD,90r
Junak M07,Husqvarna WR250 YNO JAZDA
Junak M07,Husqvarna WR250 YNO JAZDA

- koniu14
- jestem tu nowy...
- Posty: 35
- Rejestracja: sob sty 22, 2011 7:39 pm
- Lokalizacja: Gliczarów Górny
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Czy wahacze w P1 są takie same jak w P2
czy czymś się różnią ?

Nigdy nie gadaj z idiotą najpierw sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem
- PAJERO Driver
- Posty: 421
- Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:57 pm
- Lokalizacja: Stargard
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
koniu14 pisze:Czy wahacze w P1 są takie same jak w P2czy czymś się różnią ?
Hmm jak się nie mylę to któreś są chyba dłuższe... i kwestia wyregulowania ich tymi dystansami... pamiętam ze w byłym P-I Shorcie co miałem to od P-II nie pasowały...
Pajero Classic 2.5 IntercoolerTurbo do przeróbki.....
GG: 4883455
GG: 4883455
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Blues_M07 pisze:Blues_M07 pisze:Witam.Mam problem z pompa wtryskową,cieknie paliwo,najprawdopodobniej z tej dużej śruby znajdującej się w środku,pomiędzy sekcjami.Cztery króćce,wychodzące z pompy sprawdziłem,są dokręcone i na nich raczej nie widać wycieku(od dołu sprawdzałem lusterkiem).Po dosłownie paru sekundach od wytarcia szmatą pojawia się kropla ,właśnie z okolicy tej śruby(ta co jest na samym środku ,między"wyjściami").
Czy mogę te śrubę wykręcić, zmienić tam jakiś oring czy podkładkę,cz lepiej tego nie ruszać![]()
W samym środku tej "dużej śruby" jest wkręcona mniejsza ,na klucz 12.
Wszystkie przewody gumowe wymieniłem na nowe.Proszę o pomoc,jakieś porady bo do warsztatów mam wstręt,jakoś bym to wolał zrobić sam.Aha,Pojar zapala dobrze,nie kopci i równo pracuje.
No i jak ,ktoś,coś podpowie?
Może jednak coś komuś świta? bo jutro mam odstawić Misia do warsztatu,a stresuję się baaardzo

Mitasubiszi Pajoro I 3D,2.5TDI, LSD,90r
Junak M07,Husqvarna WR250 YNO JAZDA
Junak M07,Husqvarna WR250 YNO JAZDA

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości