
pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Moderator: Kosiarz
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Od hyundaia ? Nie strach zakładac ? 

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
a myslisz ze kto produkuje dla mitsubishi? ten sam mobis co do hyundaia. a frajerzy placa w aso 5x tyle 

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
a może by założyć jakiś przyklejony temat pt. co z hujdaja pasuje do miśka >> loł budżetppxt pisze:a myslisz ze kto produkuje dla mitsubishi? ten sam mobis co do hyundaia. a frajerzy placa w aso 5x tyle

Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017
RX 450hL 2018
RC 200t 2017
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
po co ? pasuje wszystko.polaff pisze:a może by założyć jakiś przyklejony temat pt. co z hujdaja pasuje do miśka >> loł budżetppxt pisze:a myslisz ze kto produkuje dla mitsubishi? ten sam mobis co do hyundaia. a frajerzy placa w aso 5x tyle
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
zawieszenia, napędy osprzęt...?ppxt pisze:po co ? pasuje wszystko.polaff pisze:a może by założyć jakiś przyklejony temat pt. co z hujdaja pasuje do miśka >> loł budżetppxt pisze:a myslisz ze kto produkuje dla mitsubishi? ten sam mobis co do hyundaia. a frajerzy placa w aso 5x tyle
wszystko...?
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017
RX 450hL 2018
RC 200t 2017
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
No wszystko ponoc...
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
rotfl !
jaja se robisz? naprawde nie wiedziales?
pasuja tez z kia. tam byly te same silniki. hyundai i kia to jedna firma.
oczywiscie mowa o 2,5td i 3.0 v6. do 2.8 z hyundaia nic nie dostaniesz.
sa delikatne roznice w niektorych gratach. np w hyundaiu jest inny zacisk/klocek czy cylinderki. ale zamiennnosc i tak jest zachowana jesli wymieniamy komplet.
jaja se robisz? naprawde nie wiedziales?
pasuja tez z kia. tam byly te same silniki. hyundai i kia to jedna firma.
oczywiscie mowa o 2,5td i 3.0 v6. do 2.8 z hyundaia nic nie dostaniesz.
sa delikatne roznice w niektorych gratach. np w hyundaiu jest inny zacisk/klocek czy cylinderki. ale zamiennnosc i tak jest zachowana jesli wymieniamy komplet.
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
o silniku wiedziałem, a nad resztą się nie zastanawiałem. I tak nie kupuję gratów w ASO.ppxt pisze:rotfl !
jaja se robisz? naprawde nie wiedziales?
pasuja tez z kia. tam byly te same silniki. hyundai i kia to jedna firma.
oczywiscie mowa o 2,5td i 3.0 v6. do 2.8 z hyundaia nic nie dostaniesz.
sa delikatne roznice w niektorych gratach. np w hyundaiu jest inny zacisk/klocek czy cylinderki. ale zamiennnosc i tak jest zachowana jesli wymieniamy komplet.
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017
RX 450hL 2018
RC 200t 2017
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
nie tylko aso sie oplaca.
poszukaj sobie na all alternator do h100 i zobacz jakie ceny
poszukaj sobie na all alternator do h100 i zobacz jakie ceny

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Czy ktoś wie czy przekładnia kierownicza w Galloperze II jest taka sama jak w Pajero II??
PIV 3,2DiD
Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.
Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Czy ktos mi potwierdzi ze koyo 57307 to łozysko koła tylnego do p1 ? Czy ktos zna wymiar uszczelniacza ?
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
jezeli z p1 pasuje do p2 to z g2 tez pasuje do p2Videlec pisze:Czy ktoś wie czy przekładnia kierownicza w Galloperze II jest taka sama jak w Pajero II??

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
teoretycznie...ppxt pisze:jezeli z p1 pasuje do p2 to z g2 tez pasuje do p2Videlec pisze:Czy ktoś wie czy przekładnia kierownicza w Galloperze II jest taka sama jak w Pajero II??
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017
RX 450hL 2018
RC 200t 2017
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
nie, praktycznie tez.polaff pisze:teoretycznie...ppxt pisze:jezeli z p1 pasuje do p2 to z g2 tez pasuje do p2Videlec pisze:Czy ktoś wie czy przekładnia kierownicza w Galloperze II jest taka sama jak w Pajero II??
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Witam panowie orientujecie się gdzie mogę kupić (i czy wogóle są ponieważ nigdzie nie moge znaleźć) dłuższe półośki przednie do Pajero I 

PREZES
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
O dłuzszych nic mi nie wiadomo, natomiast wiem o grubszych i o mniejszych przegubach. Z prawej strony moze by ratował jakis dystans ale z lewej nic nie wymyslisz. To o moscie przednim, chyba ze mowa o tylnym.
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
mowa o przednim.... chce założyć dłuższe wahacze. ktoś przerabiał ten temat??
PREZES
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
panowie korbowód pajero II 2.5 td ma ktos na sprzedanie
?

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Zezłomowałem z poł roku temu. A co mu sie stało ?
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
przy 70 km/h koleszka w wode 30cm wjechal i zgas silnik zassal wody przewiduje ze sie raczej korbowod zgiął bo przy wczesniejszym przydaku jak wjechal do wody mavarikiem 2.7 td to sie wlasnie korba zgiela wiec tutaj pewnie to samo
? mial ktos takie przypadki co siada w pajero
?


Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
przy wjeździe w wodę 30cm to to najprędzej się mogły opony zamoczyć z nie korba zgiąć...Pierog pisze:przy 70 km/h koleszka w wode 30cm wjechal i zgas silnik zassal wody przewiduje ze sie raczej korbowod zgiął bo przy wczesniejszym przydaku jak wjechal do wody mavarikiem 2.7 td to sie wlasnie korba zgiela wiec tutaj pewnie to samo? mial ktos takie przypadki co siada w pajero
?
Mi po zalaniu silnika poleciały panewki i turbina
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017
RX 450hL 2018
RC 200t 2017
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
moze i poł metra było ch...uj w duza wieksza wode wjezdzalismy i nic sie nie działo ale tutaj na pelnej pizdzie wjechalismy i jak stanoł to wody siegala do progu, silnik za kreci i zwalnia staje taki objaw wlasnie jak by korba byla krzywa
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
właśnie walczę z tą miską ale odkręciłem całkiem belkę i miska nie chce wyjść (blokuje ją obudowa koła zamachowego. czy dźwignięcie silnika coś pomoże?rudypajero.koszalin pisze:Wykonalne jest, tylko trzeba lekko most opuścić, bo miska inaczej nie wyjdzie ze smoka oleju. A co do uszczelki to jej nie znajdziesz bo jej nie ma, miska olejowa w 2,8 była składana na pastę (dostępna w lepiej zaopatrzonych sklepach z częściami).pio13 pisze:Witam,
Czy ktoś się orientuje czy wykonalnym jest wyjęcie miski olejowej bez wyjmowania silnika w P II 2,8 TD?
Gdzie można dostać uszczelkę miski do wszędzie gdzie szukam są rozmaite ale akurat do tego silnika nie ma?
- majkii
- Posty: 609
- Rejestracja: śr wrz 12, 2007 10:18 pm
- Lokalizacja: KARNOWO PL/ RUGBY UK/GNIEZNO PL
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
[/quote]Witam.
Nurtuje mnie pewna rzecz. Tyczy się to PII 2.8td
Otóż auto ciężko zapalało choć kręciło zdrowo.Założyłem zawór jednokierunkowy na przewodzie zasilania filtr-pompa.Jest już dużo lepiej.Przy okazji wymieniłem przewód na przejrzysty i zauważyłem ,że paliwo idzie z dużymi bomlami powietrza i leci jakoś tak niemrawo.Silnik momentami dostaje lekkiej czkawki.No i tu jest problem-gdzie szukać przyczyny tych bąbli? Filtr paliwowy jest nowy.Smok, przewody przy zbiorniku, czy może w tym ustrojstwie gdzie jest wkręcony filter?
No i czemu te paliwo tak mizernie leci? Jest jakaś pompka w baku? Jak tak to jakie powinna mieć ciśnienie i jak to sprawdzić?Jeśli
takowej nie ma to jak rozwiązać ten szczegół by zasilanie w paliwo było lepsze?
Jutro zmienie wężyk zasilania doprowadzający paliwo do filtra na klarowny i zobaczę czy te bąble występują przed filtrem.[quote]
Wspomniany wężyk wymieniony i bąble powietrzne występują również przed filtrem,tak więc przyczyna jest gdzie indziej
Nurtuje mnie pewna rzecz. Tyczy się to PII 2.8td
Otóż auto ciężko zapalało choć kręciło zdrowo.Założyłem zawór jednokierunkowy na przewodzie zasilania filtr-pompa.Jest już dużo lepiej.Przy okazji wymieniłem przewód na przejrzysty i zauważyłem ,że paliwo idzie z dużymi bomlami powietrza i leci jakoś tak niemrawo.Silnik momentami dostaje lekkiej czkawki.No i tu jest problem-gdzie szukać przyczyny tych bąbli? Filtr paliwowy jest nowy.Smok, przewody przy zbiorniku, czy może w tym ustrojstwie gdzie jest wkręcony filter?
No i czemu te paliwo tak mizernie leci? Jest jakaś pompka w baku? Jak tak to jakie powinna mieć ciśnienie i jak to sprawdzić?Jeśli
takowej nie ma to jak rozwiązać ten szczegół by zasilanie w paliwo było lepsze?
Jutro zmienie wężyk zasilania doprowadzający paliwo do filtra na klarowny i zobaczę czy te bąble występują przed filtrem.[quote]
Wspomniany wężyk wymieniony i bąble powietrzne występują również przed filtrem,tak więc przyczyna jest gdzie indziej
Ostatnio zmieniony pt kwie 08, 2011 12:13 am przez majkii, łącznie zmieniany 1 raz.
PAJII 2.8TD 33x12.5x15 MT,T-Max12500EW
Paj 2.8TD dawca części dla tego powyżej z ciągłymi usterkami
Paj 2.8TD dawca części dla tego powyżej z ciągłymi usterkami
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Ej no chłopaki, pomozecie ? Juz w soniaczu brakuje mi skali volumeKajen pisze:Czy ktos mi potwierdzi ze koyo 57307 to łozysko koła tylnego do p1 ? Czy ktos zna wymiar uszczelniacza ?

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości