Nie tylko OnVidelec pisze:a ja myśle, ze tu się @grzes mocno roześmiałMasmo pisze:(...)Co do skuteczności w terenie to myślę że Twoje Terrano nie dałoby rady Terracanowi na 265/75R16.(...)

Moderator: Kosiarz
Nie tylko OnVidelec pisze:a ja myśle, ze tu się @grzes mocno roześmiałMasmo pisze:(...)Co do skuteczności w terenie to myślę że Twoje Terrano nie dałoby rady Terracanowi na 265/75R16.(...)
Patrząc pod względem napędu to nie do pobicia będzie jednak PIII. Albo ma się sztywny napęd, albo dzielony dynamicznie, albo na tył itp. Uwzględniając potrzeby autora wątku, to skłaniałbym się do tej marki/modelu. Jeżeli głównym argumentem przeciw są koszty utrzymania, to jest na to rada - trafić na zadbany egzemplarz i później o niego dbać.Masmo pisze: A i ja wolę mieć jakieś 4x4 permanentne szczególnie w zimie.
Jest wersja robiona w Hiszpanii przez Nissan Iberica.sgrzegorz pisze:Zaskoczyłeś mniegrzes pisze: A Pathfindera to ktory ten ostatni czy wersje z USA ?
Nie wiem jaki wyczytałem gdzieś tu na forum ze jest to amerykańska odmiana terrano - tylko tyle wyczytałem.
Jeszcze raz pragnę Was przeprosić za moje laickie pytania i podziękowac za odpowiedzi ale ja naprawdę nie mam zielonego pojecia o samochodach![]()
Jezdzi sie normalnie, trzeba zawsze myslec czym sie jedzie i po czym. I ze ponad 2t nie zatrzymuja sie na 5m, a 4x4 nie pokona zakretu z predkoscia jakiegos GTI. Jesli chodzi o prowadzenie po czarnym to na pewno Pajero jest lepsze - nowasza konstrukcja samonosna z niezaleznym zawiasem i SS (to znaczna przewaga na wiekszoscia 4x4)sgrzegorz pisze: Wystraszyła mnie jedna z powyższych odpowiedzi że z terrano bedą problemy podczas hamowania i jazdy - bedzie go znosić i może blokowac koła. Czy naprawdę są duże problemy z prowadzeniem terrano ?
Stawiam na terrano II lub pajero III lub sport.
Klekot jak to kolega nazwal czyli 2,7 jest wg mnie i nie tylko swietna jednostka , jest niezawodny, rozrzad ma na kolach zebatych i ten silnik naparwde duzo znosi. Co do eksploatacji to przeglady powinny sie robic przynajmniej wg ksiazki co 10tys km, oleju na raz wchodzi do silnika ok7l. klocki hamulcowe u mnie wytrzymuja 20tyskm, ale sa tanie , filtry itp sa dostepne w zamiennikach za male pieniadze.sgrzegorz pisze: Nie jestem dzieckiem więc biorę poważnie pod uwagę koszty utrzymania samochodu ( koszt części, olejów, serwisu, itd. ) - nie mam zamiaru obudzić się pewnego dnia z ręka w nocniku że samochód się zepsuł a naprawa koszuje 10 tys.
Komfort jazdy po czarnym jest ważny, 4x4 muszę mieć
Opony kupię BF Goodrich All Terrain - zpolecenia
Jaki maksymalny rozmiar do terrano czy pajero bez przerabiania to wyczytam na tym forum lub ktoś napisze poniżej.
Jeszcze raz Wam dziękuję za odpowiedzi i pomoc - jakby ktoś potrzebował pomocy w ogrzewaniu, klimatyzacji lub ichtiologi to służę swoją wiedzą i się odwdzięcze
Jasne, znaczek nissana na masce daje takie super możliwości, jakoś tylko ich nie wyczaiłem w ciagu 2 tygodni 3 razy wkleiłem gadaVidelec pisze:a ja myśle, ze tu się @grzes mocno roześmiałMasmo pisze:(...)Co do skuteczności w terenie to myślę że Twoje Terrano nie dałoby rady Terracanowi na 265/75R16.(...)
Szczególnie z "japończykami" składanymi w Hiszpanii z włoskich części...grzes pisze:..... Niestety "koreanczyki" zachwycaja cena i wyposazeniem, jakosc obecnie jest juz ok, ale kilka lat wstecz niestety nie mozna bylo porownywac z "japonczykami"....
Silnik strasznie rozczrowuje kulturą pracy, brakiem elastyczności, wibracjami i zużyciem paliwa. Może zbyt się rozpuściłem nowoczesnymi dieslami, ale takiej młockarni nie chciałbym mieć w swoim aucie.grzes pisze: Klekot jak to kolega nazwal czyli 2,7 jest wg mnie i nie tylko swietna jednostka , jest niezawodny, rozrzad ma na kolach zebatych i ten silnik naparwde duzo znosi.
33'' się nie wkłada ... bo na nikim wrażenia nie zrobiszMasmo pisze: A do Karakana da się założyć nawet 33" czego Terrano by nie przeżyło.
Co ma do rzeczy Galloperwojtek_kom pisze: ....o wyższości Gallopera nad Patrolem i Pajero I/II generacji
Nie denerwuj się kolego.grzes pisze:Masmo z calym szacunkiem Twoj Terracan objedzie moje terrano obojetnie gdzie i obojetnie kiedy.
Dla mnie nie ma to wiekszego znaczenia.
A co do silnika 2,7 Tdi skoro go krytykujesz to znaczy ze Ci taki niepotrzebny.
PS. nie cisnieniuj sie tak bo sobie psyche wykrzywisz, i bedziesz nieszczesliwy z posiadanego 4x4 (takie moje spostrzezenie na podstawie Twoich dotychczasowych wypowiedzi).
Masmo pisze:
Nie denerwuj się kolego.To nie ja zacząłem licytację kto kogo objedzie. Terrano II, Pajero Sport i Terracan to bardzo podobne konstrukcje i w terenie mają podobne możliwości. Silnik krytykuje bo mam porównanie, ale cieszę się z auta jakie mam (bo zawsze można mieć gorsze).
![]()
![]()
Moim zdaniem Terracan 2,9 CRDi jest lepszy dzięki silnikowi, szerokościi komfortowi do codziennej eksploatacji jako dupowóz, a w terenie też daje radę. Mogę to stwierdzić bo jeżdze tym i tym.
nie zadawaj takich pytań bo one nie mają sensu, dwie fotki i cena to za mało by cokolwiek i z sensem odpowiedzieć.sgrzegorz pisze:Błagam bez kłótni - ja musze podjąć ważną decyzję:)
Mroczny, nie ma sensu go kupować ?
mniej więcejVidelec pisze:nie zadawaj takich pytań bo one nie mają sensu, dwie fotki i cena to za mało by cokolwiek i z sensem odpowiedzieć.sgrzegorz pisze:Błagam bez kłótni - ja musze podjąć ważną decyzję:)
Mroczny, nie ma sensu go kupować ?
cenowo to moze i ok, ale uzywka disco II to niestety problemy z elektronika.N2O pisze:W tej enie i roczniku jest jeszcze jeden samochód - Disco II.
Nie wyrywaj z kontekstu. Chodziło o licytację które auto może wiecej w terenie. Auta te są bardzo porównywalne w terenie. I napewno na ryby i grzyby i do ciągania łódki aż za dobre.grzes pisze:Masmo pisze:
Nie denerwuj się kolego.To nie ja zacząłem licytację kto kogo objedzie . Terrano II, Pajero Sport i Terracan to bardzo podobne konstrukcje i w terenie mają podobne możliwości. Silnik krytykuje bo mam porównanie, ale cieszę się z auta jakie mam (bo zawsze można mieć gorsze).
![]()
![]()
Moim zdaniem Terracan 2,9 CRDi jest lepszy dzięki silnikowi, szerokościi komfortowi do codziennej eksploatacji jako dupowóz, a w terenie też daje radę. Mogę to stwierdzić bo jeżdze tym i tym.
![]()
Tylko mistrzowie ecodrivingu tyle dają radę spalać. Normalny niewykastrowany osobnik za kierą będzie potrzebował 12-15 l/100sgrzegorz pisze:...
Jeżeli spalanie powyższych samochodów jest na bardzo podobnum poziomie około 10 litrów na 100km,
BoobeR pisze:...Ortodoksyjnie można powiedzieć, że konstrukcja PIII to już bardziej SUV niż terenówka, ale... sprawdza się i ma właśnie te plusy SUV-ów które sprawiają, że na codzień jeździ się nimi... przyjemniej niż "twardzielami" na ramie i sztywnych mostach.....
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość