Post
autor: Adas » ndz gru 02, 2012 2:59 pm
sam tego nie zrobisz, potrzebujesz kanału lub podnośnika:
mniej więcej to trzeba zrobić:
1. trzeba rozebrać tunel środkowy
2. odkręcić wajchy (zaznacz, która śruba gdzie było, bo ważne są poszczególne umiejscowienie śrub, w zależności od długości)
3. zdemontować klemę z akumulatora
4. odkręcić osłonę reduktora
5. zlać olej z reduktora
6. zdemontować wały przód i tył
7. rozpiąć wtyczki czujników
8. zdemontować belką i poduchę pod skrzynią, podpierając ją teleskopowym siłownikiem
9. zdemontować boczną poduchę
10. zdemontować wysprzęglik
11. rozkręcić śruby wokół kosza sprzęgłowego, opuszczając trochę skrzynię, aby ułatwić dostęp do śrub przy tunelu
12. zdjąć rozrusznik
13. odkręcić osłonę kosza sprzęgłowego od dołu
14. no i teraz można wysunąć skrzynie do tyłu, podpierając ją, żeby nie spadła
15. teraz mamy na wierzchu sprzęgło, które należy zdemontować
Warto wymienić łożysko w kole zamachowym i uszczelniacz wału.
Przy zakładaniu tarczy i docisku należy włożyć rurkę imitującą wałek sprzęgłowy, aby wycentrować tarczę względem łożyska w kole zamachowym, a z tego co pamiętam to pasuje przedłużana nasadka M12 z długą przedłużka.
Należny skompletować części i robota jest do ogarnięcia w jedną sobotę z jedną osobą do pomocy.
Ostatnio zmieniony ndz gru 02, 2012 3:10 pm przez
Adas, łącznie zmieniany 1 raz.