pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Moderator: Kosiarz
- maciek ttl
-
- Posty: 153
- Rejestracja: pt kwie 22, 2011 8:45 pm
- Lokalizacja: katowice
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
nike warto wg mnie
za tyle masz nową (jak sie postarasz) z 2 letnia gwarancją
za tyle masz nową (jak sie postarasz) z 2 letnia gwarancją
Pozdrawiam
Maciek
Maciek
- magic_4x4
- jestem tu nowy...
- Posty: 43
- Rejestracja: czw paź 20, 2011 5:28 pm
- Lokalizacja: Świętokrzyskie
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Może nową ale jednak nie zdecyduję się na chinola. Poszukam czegoś używanego lecz z szansą na to że przeżyje kilka lat taplania w błocie, wodzie. POzD Maciej
Pajero 3.0 V6
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
W PII long 2,5 TD 96/97 po włożeniu kluczyka do stacyjki i przekręceniu w pierwszą pozycję (opisaną chyba ACC, gdy jeszce nie jest włączony zapłon) nie mogę sterować elektrycznymi szybami, natomiast mogę włączać, wyłączać wycieraczki. Troszkę to dla mnie nielogiczne i zastanawiam się czy tak jest tylko u mnie i mam coś pokombinowane czy jest w tym jakiś ukryty sens?
Wszystko działa tylko po włączeniu zapłonu, sęk w tym, że jeśli na postoju chcę otworzyć okna to muszę grzać świece żarowe
.
Wszystko działa tylko po włączeniu zapłonu, sęk w tym, że jeśli na postoju chcę otworzyć okna to muszę grzać świece żarowe

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
to normalne tak mają
2,5 TDI od dziadka najlepsze na świecie
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Dzięki
W takim razie i tak postaram się przepiąć elektryczne szyby na inny bezpiecznik bo mnie to troszkę wnerwia
W takim razie i tak postaram się przepiąć elektryczne szyby na inny bezpiecznik bo mnie to troszkę wnerwia

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
no niestety za każdym razem trzeba przekręcać kluczyk do końca i grzeją świece
2,5 TDI od dziadka najlepsze na świecie
- bilans
- Posty: 1972
- Rejestracja: śr maja 29, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Zielonka
- Kontaktowanie:
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
no to tak ... nie działa licznik linka ok ...
ślimak linki licznika pajero 1
(mniej więcej takie coś ) http://allegro.pl/pajero-sport-l200-97- ... 15830.html
w pajero mam obecnie skrzynie SS
wymieniłem już dwa ślimaki i zonk ponownie zjechana ta plastikowa zębatka
co jest
? coś zrypane
?? ślimak wciskamy i przękręcamy ... do oporu
? czy tylko aby załapały ząbki z zębatki ?
coś w środku skrzyni
a linka
? niby jest ok jest cała kręci się w pancerzu ale jeśli ma opory ...
?
nie wiem sam ...
łukasz mialeś to samo zrobiłeś to
a może to sprawa wymiana skrzyni na SS ? bo linka od licznika została stara pasowała (lekko podciągnięta)
nowa tz od p2 ma inne mocowanie do licznika ...
przed licznikiem mam wstawiony impulsator do metromierza ale ten raczej jest ok ... kręci się raczej lekko..
help.....

ślimak linki licznika pajero 1
(mniej więcej takie coś ) http://allegro.pl/pajero-sport-l200-97- ... 15830.html
w pajero mam obecnie skrzynie SS
wymieniłem już dwa ślimaki i zonk ponownie zjechana ta plastikowa zębatka
co jest



coś w środku skrzyni



nie wiem sam ...
łukasz mialeś to samo zrobiłeś to

a może to sprawa wymiana skrzyni na SS ? bo linka od licznika została stara pasowała (lekko podciągnięta)
nowa tz od p2 ma inne mocowanie do licznika ...
przed licznikiem mam wstawiony impulsator do metromierza ale ten raczej jest ok ... kręci się raczej lekko..
help.....

wrangler yj 4.0 .......toyota LC J12,Ranger, Pajero 2,5
http://www.firmabilans.pl/
http://www.firmabilans.pl/
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Witajcie
Potrzebuję na szybko porady a wyszukiwarka mi płata figle
Gdzie znajdę w Pajero II 1995 numer VIN ? Czy jest powtórzony numer na dolnym rogu szyby ? czy szukać gdzie indziej ?
Potrzebuję na szybko porady a wyszukiwarka mi płata figle

Gdzie znajdę w Pajero II 1995 numer VIN ? Czy jest powtórzony numer na dolnym rogu szyby ? czy szukać gdzie indziej ?
- rudypajero.koszalin
- Posty: 1895
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
- Lokalizacja: koszalin
- Kontaktowanie:
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Nie, zaglądałem tam w święta, napęd linki ok, się kręci. Linka sama w sobie również się kręci czyli zerwana nie jest. Aczkolwiek mam problemy z transmisją obrotów do predkościomierza.bilans pisze:no to tak ... nie działa licznik linka ok ...
ślimak linki licznika pajero 1
(mniej więcej takie coś ) http://allegro.pl/pajero-sport-l200-97- ... 15830.html
w pajero mam obecnie skrzynie SS
wymieniłem już dwa ślimaki i zonk ponownie zjechana ta plastikowa zębatka
co jest? coś zrypane
?? ślimak wciskamy i przękręcamy ... do oporu
? czy tylko aby załapały ząbki z zębatki ?
coś w środku skrzynia linka
? niby jest ok jest cała kręci się w pancerzu ale jeśli ma opory ...
?
nie wiem sam ...
łukasz mialeś to samo zrobiłeś to
a może to sprawa wymiana skrzyni na SS ? bo linka od licznika została stara pasowała (lekko podciągnięta)
nowa tz od p2 ma inne mocowanie do licznika ...
przed licznikiem mam wstawiony impulsator do metromierza ale ten raczej jest ok ... kręci się raczej lekko..
help.....
- bilans
- Posty: 1972
- Rejestracja: śr maja 29, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Zielonka
- Kontaktowanie:
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
wyjmowałeś ślimak z skrzyni ?
wrangler yj 4.0 .......toyota LC J12,Ranger, Pajero 2,5
http://www.firmabilans.pl/
http://www.firmabilans.pl/
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Nie, bo kręcąc wałem obraca mi się wszystko i nie chciałem tego popsuć...
- bilans
- Posty: 1972
- Rejestracja: śr maja 29, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Zielonka
- Kontaktowanie:
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
oznacz pozycję wciśnięcia ślimaka
odkręć tą śrubę 10 zdejmij blaszkę (widelec)
lekko obruszaj ślimak przekręć go lekko i wysuń (polecam jakieś spore cęgi,szczypce,)
po wyjęciu sprawdź stan zębatki ...
u mnie też niby kręciła ....


odkręć tą śrubę 10 zdejmij blaszkę (widelec)
lekko obruszaj ślimak przekręć go lekko i wysuń (polecam jakieś spore cęgi,szczypce,)
po wyjęciu sprawdź stan zębatki ...
u mnie też niby kręciła ....
wrangler yj 4.0 .......toyota LC J12,Ranger, Pajero 2,5
http://www.firmabilans.pl/
http://www.firmabilans.pl/
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Wole tego nie dotykać 

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Jako że "nowy" jestem, przywitać wszystkich chciałem!
Miałbym kilka tematów do ogarnięcia jeżeli można, więc może zacznę od: centralnego zamka. Nie działa siłownik zamka w lewych przednich drzwiach(pilotem nie otwiera, muszę kluczykiem). Znalazłem całe "stado" takich z tym że od Angola, i nie bardzo wiem czy będzie działał z moim? Miał ktoś podobny problem, lub wie coś więcej o tych cudeńkach?
Miałbym kilka tematów do ogarnięcia jeżeli można, więc może zacznę od: centralnego zamka. Nie działa siłownik zamka w lewych przednich drzwiach(pilotem nie otwiera, muszę kluczykiem). Znalazłem całe "stado" takich z tym że od Angola, i nie bardzo wiem czy będzie działał z moim? Miał ktoś podobny problem, lub wie coś więcej o tych cudeńkach?
- bilans
- Posty: 1972
- Rejestracja: śr maja 29, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Zielonka
- Kontaktowanie:
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
bilans pisze:no to tak ... nie działa licznik linka ok ...
ślimak linki licznika pajero 1
(mniej więcej takie coś ) http://allegro.pl/pajero-sport-l200-97- ... 15830.html
w pajero mam obecnie skrzynie SS
wymieniłem już dwa ślimaki i zonk ponownie zjechana ta plastikowa zębatka
co jest? coś zrypane
?? ślimak wciskamy i przękręcamy ... do oporu
? czy tylko aby załapały ząbki z zębatki ?
coś w środku skrzynia linka
? niby jest ok jest cała kręci się w pancerzu ale jeśli ma opory ...
?
nie wiem sam ...
łukasz mialeś to samo zrobiłeś to
a może to sprawa wymiana skrzyni na SS ? bo linka od licznika została stara pasowała (lekko podciągnięta)
nowa tz od p2 ma inne mocowanie do licznika ...
przed licznikiem mam wstawiony impulsator do metromierza ale ten raczej jest ok ... kręci się raczej lekko..
help.....
nikt nic nie wie???
wrangler yj 4.0 .......toyota LC J12,Ranger, Pajero 2,5
http://www.firmabilans.pl/
http://www.firmabilans.pl/
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Witam,
Czy alternatory w PII 2.8td 4m40 różnią się w wersji z kółkiem po lewej od anglików?
Pół roku temu zajechałem silnik w moim PII Long 96r. Wymieniłem na używany z anglika, ale kupiłem goły by zamontować stary osprzęt, wymienili mi w warsztacie i wszystko było cacy do teraz. Jak się zaczęło robić zimno to przy odpalaniu paski zaczęły piszczeć aż pewnego ranka zerwały się. Według specyfikacji zamówiłem 3 paski z czym dwa miały być na alternator ale tylko jeden udało się założyć bo alternator ze starego silnika siedzi troszkę cofnięty i nie da się go uregulować tak by można wsunąć dwa paski.
Czy to jest inna konstrukcja alternatora, czy może uchwyt?
Pozdrawiam,
Czy alternatory w PII 2.8td 4m40 różnią się w wersji z kółkiem po lewej od anglików?
Pół roku temu zajechałem silnik w moim PII Long 96r. Wymieniłem na używany z anglika, ale kupiłem goły by zamontować stary osprzęt, wymienili mi w warsztacie i wszystko było cacy do teraz. Jak się zaczęło robić zimno to przy odpalaniu paski zaczęły piszczeć aż pewnego ranka zerwały się. Według specyfikacji zamówiłem 3 paski z czym dwa miały być na alternator ale tylko jeden udało się założyć bo alternator ze starego silnika siedzi troszkę cofnięty i nie da się go uregulować tak by można wsunąć dwa paski.
Czy to jest inna konstrukcja alternatora, czy może uchwyt?
Pozdrawiam,
- maciek ttl
-
- Posty: 153
- Rejestracja: pt kwie 22, 2011 8:45 pm
- Lokalizacja: katowice
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Aalecki pisze:Witam,
Czy alternatory w PII 2.8td 4m40 różnią się w wersji z kółkiem po lewej od anglików?
Pół roku temu zajechałem silnik w moim PII Long 96r. Wymieniłem na używany z anglika, ale kupiłem goły by zamontować stary osprzęt, wymienili mi w warsztacie i wszystko było cacy do teraz. Jak się zaczęło robić zimno to przy odpalaniu paski zaczęły piszczeć aż pewnego ranka zerwały się. Według specyfikacji zamówiłem 3 paski z czym dwa miały być na alternator ale tylko jeden udało się założyć bo alternator ze starego silnika siedzi troszkę cofnięty i nie da się go uregulować tak by można wsunąć dwa paski.
Czy to jest inna konstrukcja alternatora, czy może uchwyt?
Pozdrawiam,
co ty gadasz?
powinno wszystko banglać chyba że inne koło pasowe masz na nowym altku.
koło można zmienić i będzie ok ale nie wiem czy potrzeba.
Pomierz sobie dłudości jakims kablem jak go przeciągniesz po układzie kółek i zakupisz właściwej długości.
Pozdrawiam
Maciek
Maciek
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
z symbolu mojego silnika wynika, że pochodzi z nowszego modelu L200, wygląda na to że został pozbawiony intercoolera z powodu braku dziury w masce.
Jak to się mogło na nim odbić? Czy jest sens rżnąć machę i założyć intercooler?
Jak to się mogło na nim odbić? Czy jest sens rżnąć machę i założyć intercooler?
- nickczemnik
- jestem tu nowy...
- Posty: 56
- Rejestracja: ndz lis 06, 2011 1:08 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
To już lepiej moim zdaniem ogarnąć drugą maskę z kurołapem, bo po cięciu nie będzie raczej jak z fabryki, a żeby to miało sens to musi być dobrze spasowane. Pocięte zawsze chętniej gnije.DeMaDeS pisze:z symbolu mojego silnika wynika, że pochodzi z nowszego modelu L200, wygląda na to że został pozbawiony intercoolera z powodu braku dziury w masce.
Jak to się mogło na nim odbić? Czy jest sens rżnąć machę i założyć intercooler?
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
maska do mojego modelu z otworem jest nieosiągalna
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Czy ktoś zna wymiary szczotek do silnika nawiewu w p1 ?
- bilans
- Posty: 1972
- Rejestracja: śr maja 29, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Zielonka
- Kontaktowanie:
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
rok temu wstawiłem od jakiejś starej szlifierki ...
coś tam podszlifowałem i działa ..... popelina jak ..

coś tam podszlifowałem i działa ..... popelina jak ..

wrangler yj 4.0 .......toyota LC J12,Ranger, Pajero 2,5
http://www.firmabilans.pl/
http://www.firmabilans.pl/
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Brak postojówek. Miś 2.5TD 91r. Znikły wzięły wszystkie 4 postojowe... te od świateł :/ oraz podświetlenie deski :/ Bezpieczniki wszystkie całe a i przekaźniki też lalki. Wujek Google pomógł. Naszukałem i znalazłem
W lewym nadkolu jest coś ala kostka z białego plastikowego czegoś:( Wychodzi z grubej wiązki kabli ponad nadkolem i kończy się niczym (da się otworzyć od dołu, co nic nie daje ). Parę czerwonych kabli różnej średnicy i jeden żółty. W środku niej "bangladesz" masa ---> masy koloru ala turkus. 3 kable się od tego "odizolowały". Na dzisiaj zrobiłem szpilki ze stalowego druciarstwa...i nabiłem w kabel i w stare miejsce gdzie siedziały, co by mieć jak do roboty polecieć. Poradźcie... Co to jest z czym się je i jak to wywalić lub obejść? No chyba że z jakiegoś angola odcinać i zarabiać kable:/ Da się to jakoś obejść?

PII 2.5D 91 SS lift 7cm 33x12.5x15 + 35x11.5x15
Trzeba być naprawdę dobrym, żeby móc być złym...
Trzeba być naprawdę dobrym, żeby móc być złym...
- dwidt
- jestem tu nowy...
- Posty: 75
- Rejestracja: ndz paź 23, 2011 3:39 pm
- Lokalizacja: Dąbrowa Gornicza
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
panowie potrzebuje szybkiej odpowiedzi czy pajero II 2,5tdi rok 99 ma katalizator ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość