pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: Kajen » wt cze 25, 2013 4:07 pm

Jakis czas temu na znanym serwisie aukcyjnym pojawiały sie ramy do pajero 1 w cenie ok 1200 pln, w stanie rewelacyjnym... Ktoś posiada namiary ? Szukam ramy do pajero 1 long z zawiasem na spreżynie...

Awatar użytkownika
lisisko
 
 
Posty: 226
Rejestracja: sob sty 07, 2006 11:09 am
Lokalizacja: Stalowa Wola / Kraków, a obecnie Rzeszów
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: lisisko » czw cze 27, 2013 4:52 pm

Koledzy, jakim momentem dokręcamy kolektor dolotowy i wylotowy w 4D56?
Pajero II 2,5 TD '94r

Awatar użytkownika
alibia1112
Posty: 1855
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 9:48 am
Lokalizacja: PAJERO ŁÓDZKIE TEAM

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: alibia1112 » czw cze 27, 2013 9:35 pm

Witam, mam mały problem.
Dzisiaj po odbiorze miśka od mechanika, który wymieniał pompę wody po przejechaniu po asfalcie ok 1km auto całkiem inaczej pracuje, trzecie całą budą, silnikiem i dużo głośniej chodzi !! :)9
Co się mogło stać?
Coś mechanior nie dokręcił, może intercooler?
Jakieś pomysły
CARPE DIEM
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było

Awatar użytkownika
Browning
Posty: 1726
Rejestracja: sob wrz 13, 2008 10:09 am
Lokalizacja: Łódź

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: Browning » czw cze 27, 2013 9:51 pm

Dobrze pamiętam że w Pajero przy wymianie pompy wody rozbiera się rozrząd?
Stawiam na przestawiony....
Zielony Autobus 2,7TDi

Awatar użytkownika
alibia1112
Posty: 1855
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 9:48 am
Lokalizacja: PAJERO ŁÓDZKIE TEAM

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: alibia1112 » czw cze 27, 2013 10:07 pm

Browning pisze:Dobrze pamiętam że w Pajero przy wymianie pompy wody rozbiera się rozrząd?
Stawiam na przestawiony....
Dzięki :o
Mechanior nic o rozrządzie nie mówił

A zapomniałem dodać, że auto zaczeło bardziej kopcić na czarno, ale mocy nie straciło
CARPE DIEM
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było

Awatar użytkownika
lukas 78
Posty: 1716
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 12:36 pm
Lokalizacja: Szepietowo/Hamburg

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: lukas 78 » czw cze 27, 2013 10:28 pm

masz przestawiony rozrząd nie szalej za bardzo bo nie wiadomo co tam jeszcze znachor Ci zafundował :wink:
proponuję poszukać kogoś kto umie kręcić głową a nie tylko śrubkami
2,5 TDI od dziadka najlepsze na świecie

Awatar użytkownika
acinski
Posty: 1604
Rejestracja: pn sie 06, 2007 11:51 am
Lokalizacja: Chorzów

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: acinski » pt cze 28, 2013 3:21 pm

A do gościa z reklamacją. Nie odpuszczaj skurczybykowi niech się uczą kretyni.
Kasę rozlicz, Dlaczego masz płacić za fuszerę drugi raz.
Dziadek 2,5TD `98

Awatar użytkownika
sz4kal
 
 
Posty: 116
Rejestracja: wt gru 20, 2011 12:09 pm
Lokalizacja: Śląsk - Jastrzębie Zdrój

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: sz4kal » pt cze 28, 2013 8:02 pm

Witam

Czy manualna skrzynia biegów podejdzie od pajero i do pajero ii czy to dwie różne bajki ?

Luk83
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 57
Rejestracja: wt sie 07, 2012 6:32 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: Luk83 » pt cze 28, 2013 9:06 pm

czy półos tył od pajero I 2,5 td pasuje do mostu od 3,0 v6 czy są różnice główie interesuje mnie frez czy jest taki sam dodam ze mają takie same przełozenia

Awatar użytkownika
acinski
Posty: 1604
Rejestracja: pn sie 06, 2007 11:51 am
Lokalizacja: Chorzów

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: acinski » sob cze 29, 2013 12:09 am

sz4kal pisze:Witam

Czy manualna skrzynia biegów podejdzie od pajero i do pajero ii czy to dwie różne bajki ?
Automatyczna pasuje, trzeba jedynie koło zamachowe przełożyć bo w dwójce jest inne. Może z manualem jest podobnie.
Dziadek 2,5TD `98

qmulus
Posty: 623
Rejestracja: śr lut 04, 2009 1:20 pm
Lokalizacja: Miasto Królów Polskich/ Skien Norwegia

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: qmulus » ndz cze 30, 2013 3:18 pm

mam pytanie o obrotomierz, nie dziala i podobno padl jakis modol ktory jest za to odpowiedzialny i za grzanie swiec. ktos moze mi pomoc w tym temacie?
Pajero 92 2,5 TD :)

Awatar użytkownika
maciek ttl
 
 
Posty: 153
Rejestracja: pt kwie 22, 2011 8:45 pm
Lokalizacja: katowice

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: maciek ttl » ndz cze 30, 2013 11:05 pm

Luk83 pisze:czy półos tył od pajero I 2,5 td pasuje do mostu od 3,0 v6 czy są różnice główie interesuje mnie frez czy jest taki sam dodam ze mają takie same przełozenia

na to pyanie raczej nikt c nie odpowie bo nawet do 2,5 dizla są różne przełożenia w mostach i różne półosie wiec zanimnie zdemontujesz (nie policzysz pomierzysz) sie nie dowiesz
Pozdrawiam

Maciek

Awatar użytkownika
lukas 78
Posty: 1716
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 12:36 pm
Lokalizacja: Szepietowo/Hamburg

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: lukas 78 » pn lip 01, 2013 10:25 am

qmulus pisze:mam pytanie o obrotomierz, nie dziala i podobno padl jakis modol ktory jest za to odpowiedzialny i za grzanie swiec. ktos moze mi pomoc w tym temacie?
obrotomierz sczytuje sygnał z impulsatora na pompie wtryskowej zacznij od szukania luźnych kabli w tamtych okolicach raczej grzanie świec ma z tym mało wspólnego
2,5 TDI od dziadka najlepsze na świecie

qmulus
Posty: 623
Rejestracja: śr lut 04, 2009 1:20 pm
Lokalizacja: Miasto Królów Polskich/ Skien Norwegia

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: qmulus » pn lip 01, 2013 10:47 am

najbardziej zależy mi na obrotomierzu bo do świec mam przycisk :-D czyli najpierw kostki sprawdzic przy pompie potem obrotomierz wyciągać?
Ostatnio zmieniony pn lip 01, 2013 10:57 am przez qmulus, łącznie zmieniany 1 raz.
Pajero 92 2,5 TD :)

Awatar użytkownika
lukas 78
Posty: 1716
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 12:36 pm
Lokalizacja: Szepietowo/Hamburg

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: lukas 78 » pn lip 01, 2013 10:53 am

to raczej źle mówił :)21
czujnik z dwoma kablami od strony bloku na pompie
2,5 TDI od dziadka najlepsze na świecie

qmulus
Posty: 623
Rejestracja: śr lut 04, 2009 1:20 pm
Lokalizacja: Miasto Królów Polskich/ Skien Norwegia

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: qmulus » pn lip 01, 2013 10:58 am

ok. A świece? Gdzie szukać? Ten czujnik od obrotów jakoś się nazywa specjalnie?
Pajero 92 2,5 TD :)

Awatar użytkownika
lisisko
 
 
Posty: 226
Rejestracja: sob sty 07, 2006 11:09 am
Lokalizacja: Stalowa Wola / Kraków, a obecnie Rzeszów
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: lisisko » pt lip 05, 2013 8:17 am

Od kilku tygodni nie mogłem ogarnąć wycieku oleju z silnika. Okazało się, że przyczyna była bardzo prozaiczna: stwardniały od starości oring na rurce od bagnetu... jeśli ktoś walczy z wyciekiem, niech sprawdzi taką rurkę tuż obok rozrusznika (trzeba wleźć pod auto).
Pajero II 2,5 TD '94r

Luk83
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 57
Rejestracja: wt sie 07, 2012 6:32 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: Luk83 » pn lip 08, 2013 9:35 pm

jakiego producenta nalewek polecacie i jaki bieznik do pajero I na rajdy w nie najcieższy teren?
myslałem o fedima ale sam nie wiem

Awatar użytkownika
Mariobros
Posty: 605
Rejestracja: sob cze 24, 2006 9:36 pm
Lokalizacja: Dzierżoniów
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: Mariobros » pn lip 08, 2013 10:17 pm

Moim subiektywnym zdaniem nie ma sensu ładować się w nalewki robione na kilkunastoletnim karaksie (niestety z autopsji). Różnica w cenie między nalewką a nową oponą to ok 100 zł. Warto dozbierać te 4 stówki i kupić nowe gumy.
Moje pajerko jest obute w Matadorki MP75 vissenta 31x10,5x15 i chwalę sobie te opony. Bieżnik bliźniaczo podobny do do BFG I, z tym, że ma większe odległości między klockami. Bardzo słabo się ścierają na czarnym :)2 Nie kopią tak jak simexy, więc na szutrach i piachu sprawują się lepiej. W "nie najcięższym" terenie spokojnie sobie radzą.
A poza tym - dział "opony" jest długi i szeroki :wink:
Pajero 2,5TD 86r. GG 649597

Awatar użytkownika
PAJERO Driver
Posty: 421
Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:57 pm
Lokalizacja: Stargard

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: PAJERO Driver » wt lip 09, 2013 4:49 pm

Witam, :wink:

Tak szukam po forum co kto pisze o lusterkach el.składanych/otwieranych..

Temat znalazłem ale tam już nikt nie zagląda od wieków ze zarósł pajęczyną i mchem.. :wink:

Mam u siebie podgrzewane elektryki w Pajero Classic.. Ale chcę teraz przełożyć el.składane/otwierane od P-II i pytanie do osób które mają el.składane i otwierane lusterka czy mogą mi zdradzić gdzie szukać :)10 tego przeznika.bo jak by nie było niema problemu z lusterkami el.składanymi i otwieranymi i przełącznikiem kwestia ogarnięcia tematu przez sprzedającego aby dorzucił przekaznik z reszta sobie poradzę... 8) Może jakiś numer takiego przekaznika MB...... lub ktoś kto ma u siebie oryginalne tego typu lusterka to bym mógł poszukać po VIN-nie "priv" poprzez ruskie strony jak i gdzie szukać przekaznika el składanych lusterek....

Dziękuje za odpowiedz..
Pozdrawiam
Damian N.
Pajero Classic 2.5 IntercoolerTurbo do przeróbki.....
GG: 4883455

Awatar użytkownika
JakubGrimm
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 6
Rejestracja: wt lip 19, 2011 11:39 pm
Lokalizacja: Brwinów/ pod W-wą

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: JakubGrimm » pt lip 12, 2013 10:41 am

Jak jest w końcu z tymi amortyzatorami ?? Chcę wymienić sprężyny na +2" i mam do tego jeszcze podkładki liftujące +4cm. Muszę od razu wymieniać amorki na +2" ?? Seryjne są na razie ok, pewnie z czasem będą na jakieś lepsze wymienione, ale mogę jeździć na razie na starych ??

Mam dociążony tył i myślę nad sprężynami HD. Są w wersji +250kg i +400kg. Te 400 nie będą przegięciem ?? Doradźcie proszę, muszę robić zamówienie na dniach, a nie chciałbym sobie strzelić w kolano.

aztek13
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 25
Rejestracja: sob maja 09, 2009 8:12 am
Lokalizacja: IŁOWA

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: aztek13 » pt lip 12, 2013 11:03 am

Dobry wszystkim. Dopadła mnie dziwna przypadłość :( Mianowicie problem z układem kierowniczym:/ Jest tak, że w 90 kilku % kiedy odpalę auto, na postoju (czyli że w miejscu ) podłoże nie gra roli, czarne, beton, piach, kierownicą kręcę za pomocą jednej ręki. Nic dziwnego. Ale gdy jadę, im szybciej tym gorzej, zaczyna się robić qpa. Koło kiery jakby było przyspawane w miejscu. Koszmarnie ciężko jest je ruszyć, czy to w lewo czy w prawo. Po chwili siłowania się z kierownicą jest nagłe "odpuszczenie" kierownica idzie znowu lekuchno i znowu łapie tak że trzeba się z nią siłować:( skoki takie są po powiedzmy 10, 15 cm kręcenia kółkiem. Efekt taki że dosyć koszmarnie i niebezpiecznie pokonuje się zakręty. Nie ma mowy o płynnym ich pokonaniu. Bardzo rzadko efekt ustępuje na kilka chwil ( 2, 3 zakręty ) i problem powraca jak bumerang. Jestem po wymianie prawie całego przodu: końcówki, sworznie, łapę przekładni i wspornik drążka na 555. Zostało mi do wymiany 2a sworznie górne oraz gumy na wahaczach góra i dół. Muszę wymienić bo dziwnie mi się koła troszkę ustawiły ( w taki sposób // \\ i wystąpiły na nich luzy Właśnie górny sworzeń i gumy wahaczy. Dodatkowo uciekła trochę zbieżność ( jedno koło normalnie, drugie // ) Nawet jak się auto podniesie na lewarku to pozycja kół nie zmienia się? :( Odnośnie układu kierowniczego, pompa chodzi lekko i płynnie. Nie ma luzów. Płyn wymieniony. Tym bardziej mnie to złości że na postoju kręci normalnie :)11 Może ktoś miał podobny przypadek? Nie uśmiecha mi się wymieniać wszystkiego po kolei aż do momentu ustalenia gdzie jest qpa. Czy może to występuje na wskutek "rozbieżności" kół. Tak dla poglądowości to autko jest odrobinkę pokręcone. Lift budy 7cm, tył patrol + Tujota, przełożone górne sworznie pod wahacz, skrętne HD, i kółka 33x12.5 Altek przeniesiony na górę, przez co "kable" od wspomagania wyglądają jak (S) do tej pory robiło bez problemu, dolny wywalony ( w trakcie zastępowania vacum na samodzielny membranowy pierburg z kołem na pasek ) Ale do tej pory wszystko latało jak się należy. Misiek II 91r 2.5 TDi króciak. Jedyną moją myślą która pozostaje jest rozbieżność kół właśnie. Ale czy efekt byłby aż tak dotkliwie dokuczliwy? Nie chciał bym żeby padła przekładnia :( Jeśli ktokolwiek miał podobny problem to chętnie wysłucham gdzie wetknąć paluchy, coby do normy wróciło. Pozdro. :D
PII 2.5D 91 SS lift 7cm 33x12.5x15 + 35x11.5x15
Trzeba być naprawdę dobrym, żeby móc być złym...

aztek13
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 25
Rejestracja: sob maja 09, 2009 8:12 am
Lokalizacja: IŁOWA

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: aztek13 » pt lip 12, 2013 11:14 am

Amorki powinieneś wymienić od razu. U mnie przy standardowych amorach zrobiły się sporo za krótkie, trzeba było usiąść z tyłu na zderzak żeby można było przykręcić całkowicie rozciągnięty amor. Wprawdzie mam springi patrolowe, ale wystarczy pomyśleć... 2'' = 5,8 (około) + 4 cm podkładka = prawie 10 cm, Z tego wszystkiego minimalnie to jeszcze klapnie, ale amory i tak będą już max w górnym zakresie rozciągnięcia. Efekt przy jeździe po dziurkach? Wyrwany amor. :oops:
PII 2.5D 91 SS lift 7cm 33x12.5x15 + 35x11.5x15
Trzeba być naprawdę dobrym, żeby móc być złym...

Awatar użytkownika
mongolrally
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 25
Rejestracja: czw lis 17, 2011 11:23 pm
Lokalizacja: na płaskim - Wlkp.

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: mongolrally » śr lip 17, 2013 11:38 pm

Witam.
Z 3 miechy temu na tym forum zadałem pytanie o niedrogie naprawialnie v60 DiD ale nie AS. Wątek mój został wymyty a ja nadal swoje. Popytałem i znalazłem, i polecam bo temat DiD jest im znany; Elastyczne chlopaki, nie naciągają, nie wciskają, nie wmawiają, potrafią znaleźć alternatywę. Polecam w luboniu pod poznaniem firmę Blaszka.
Przegląd mam zaliczony, bez większego dramatu w kosztach i mam nadzieję że do Albanii zajadę. Ale ostateczną ocenę wystawię po powrocie w sierpniu.
Pozdr
pocjechać zobaczyć i wrocić

Awatar użytkownika
acinski
Posty: 1604
Rejestracja: pn sie 06, 2007 11:51 am
Lokalizacja: Chorzów

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: acinski » ndz lip 21, 2013 12:27 pm

Ma ktoś nr katalogowy pałąka pod lusterko do Pajero 1?
Dziadek 2,5TD `98

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości