pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Moderator: Kosiarz
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
To znowu ja.
Pajerak jest po wymianie tulei tylnych wahaczy, kółka sprawne i powietrze nie ucieka, a auto nadal ściąga w lewo!
Następne co mi wychodzi to przespawanie mocowania wahacza przedniego lewego koła. Koło jest przesunięte do tyłu o 10mm.
Co WY na to???
Czy gdzieś jeszcze mogę szukać?
Jakieś pomysły?
Znacie kogoś z okolic stolicy kto jest sprawny w takich operacjach?
dzięki i pozdrawiam
Czy Pajerak ma filtr kabinowy?
Pajerak jest po wymianie tulei tylnych wahaczy, kółka sprawne i powietrze nie ucieka, a auto nadal ściąga w lewo!
Następne co mi wychodzi to przespawanie mocowania wahacza przedniego lewego koła. Koło jest przesunięte do tyłu o 10mm.
Co WY na to???
Czy gdzieś jeszcze mogę szukać?
Jakieś pomysły?
Znacie kogoś z okolic stolicy kto jest sprawny w takich operacjach?
dzięki i pozdrawiam
Czy Pajerak ma filtr kabinowy?
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 29
- Rejestracja: wt gru 09, 2008 6:41 pm
- Lokalizacja: gajówka ( 20km od jeleniej góry )
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Witam. Panowie i Panie rozsypał mi się reduktor w 3 dupy , w Pajero I long 3.0 B manual , i moje pytanie jest takie : czy spasuje reduktor od Pajero II
a jak nie to czy np. od jedynki ale w automacie??? i czy koniecznie musi być od takiej samej pojemności silnika , bo to dziadostwo do tego silnika ciężko znaleźć w rozsądnych pieniądzach. Pozdrawiam i czekam na w miare możliwości szybką odpowiedź bo pojara stoi zamiast jeździć.

- Damian
-
- Posty: 21581
- Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: mokotów/legionowo
- Kontaktowanie:
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
jradek pisze:To znowu ja.
Pajerak jest po wymianie tulei tylnych wahaczy, kółka sprawne i powietrze nie ucieka, a auto nadal ściąga w lewo!
Następne co mi wychodzi to przespawanie mocowania wahacza przedniego lewego koła. Koło jest przesunięte do tyłu o 10mm.
Co WY na to???
Czy gdzieś jeszcze mogę szukać?
Jakieś pomysły?
Znacie kogoś z okolic stolicy kto jest sprawny w takich operacjach?
dzięki i pozdrawiam
Czy Pajerak ma filtr kabinowy?

będziesz ustawiał geometrię na przekoszonym wozie, przespawywując mocowania wahaczy?

przepraszam za brutalne napisanie wprost - ale skoro masz tak przekrzywioną ramę po jakimś starym dzwonie, to zasadniczo zastanawiałbym się, czy w ogóle warto w ten wóz inwestować
może kupić jakiegoś ładnego anglika, a to co masz wykorzystać na fanty do przekładki, a pozostałe organy sprzedać?
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.
LR
LR
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
dobre, dobre
oddaj kolego wóz tym co się znają i tyle. Nie podpowiadaj nawet takich rozwiązań i jeśli ktoś Ci coś takiego zaproponuje lub podpowie to zerwij znajomość.
Jak Cię będzie łupać nera to pójdziesz do specjalisty. Z autem zrób tak samo
oddaj kolego wóz tym co się znają i tyle. Nie podpowiadaj nawet takich rozwiązań i jeśli ktoś Ci coś takiego zaproponuje lub podpowie to zerwij znajomość.
Jak Cię będzie łupać nera to pójdziesz do specjalisty. Z autem zrób tak samo
-
-
- Posty: 221
- Rejestracja: ndz lip 12, 2009 3:55 pm
- Lokalizacja: miedzyrzecz lubuski/ wawa słoik
- Kontaktowanie:
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
miki_mi2 pisze:Co Wam z tego nie pasuje![]()
Taka wycena:
1. w/z tylnego wału napędowego 0,5rbh - 50zł
2. w/z przedniego wału napędowego 0,5rbh - 50zł
3. wymiana krzyżaków przedniego wału napędowego 2szt 1rbh - 100zł
4. wymiana krzyżaków tylnego wału napędowego 2szt 1rbh - 100zł
5. w/z obudowy tylnej reduktora 1,5rbh - 150zł
6. w/z stabilizatora tylnego, w/z łączników stabilizatora tył 0,5rbh - 50zł
7. w/z półosi przedniej prawej zewnętrznej i wewnętrznej 3rbh - 300zł
8. w/z łożyska półosi wewnętrznej i uszczelniacza 0,5rbh - 50zł
9. w/z przegubu napędowego zewnętrznego prawego 1rbh - 100zł
10. w/z łożyska w zwrotnicy, w/z uszczelniacza 1,5rbh - 150zł
11. przeróbka mocowania tylnych resorów 8rbh - 800zł ( tutaj do przespawania przednie mocowanie o ok 3 cm bo most za bardzo z tyłu był po "naprawie" ramy)
Punkty 7 i 9 nie powinny być połączone?Moim zdaniem tak
Oceńcie tą wycenę
To w końcu dużo czy mało bo nie czaje?Adas pisze:Dobre ceny 1900zł z dzień roboty bez materiału![]()
za przespawanie 800zł to pewnie ramę też ocynkuje

Mi się wydaje, że dużo ale ja to nie z Warszawy
k260
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
doradźcie co wybrać Silverstone MT117 SPORT czy Yokohama G001 Geolandar M/T
prosze o wasze opinie
prosze o wasze opinie
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
podpowiecie gdzie regenerują przekładnie kierownicze? Chodzi o Pajero 1kę.
- bilans
- Posty: 1972
- Rejestracja: śr maja 29, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Zielonka
- Kontaktowanie:
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Zwykle robi się to samemu ..
wrangler yj 4.0 .......toyota LC J12,Ranger, Pajero 2,5
http://www.firmabilans.pl/
http://www.firmabilans.pl/
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Przekładnia nie jest listwowa, ale ślimakowa, trzeba (z tego co tylko teoretycznie wiem) dokręcić śrubę.DeMaDeS pisze:podpowiecie gdzie regenerują przekładnie kierownicze? Chodzi o Pajero 1kę.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
- nickczemnik
- jestem tu nowy...
- Posty: 56
- Rejestracja: ndz lis 06, 2011 1:08 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Teoretycznie można zmniejszyć luz dokręcając śrubę, a praktycznie moja przekładnia na przykład była na tyle zmęczona, że wkręcenie dosłownie o pół obrotu spowodowało zablokowanie przekładni w ten sposób, że można było skręcać w lewo lub maks wyprostować, w prawo ani milimetra.jradek pisze:Przekładnia nie jest listwowa, ale ślimakowa, trzeba (z tego co tylko teoretycznie wiem) dokręcić śrubę.
Ja ją oddałem do ludzi zajmujących się ponoć fachowo regeneracją i owszem, kręciła się potem w obie strony, ale ciekła. Po zgłoszeniu reklamacji zrobili wreszcie jak trzeba i teraz działa, ale że dwa razy ją musiałem wyciągać, potem zalewać odpowietrzać itd to moje i ostatecznie średnio jestem zadowolony z tego interesu. Jeśli teraz się jeszcze coś stanie z tym bublem, to chyba będę próbował założyć coś innego - z tego co przymierzałem, to w Terrano ok 2004 roku jest przekładnia podobnych gabarytów, a że młodsza 15 lat to może lepiej posłuży, chociaż przy takim zabiegu trzeba by to wcześniej dokładnie zbadać...
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 29
- Rejestracja: wt gru 09, 2008 6:41 pm
- Lokalizacja: gajówka ( 20km od jeleniej góry )
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Witam. Panowie i Panie rozsypał mi się reduktor w 3 dupy , w Pajero I long 3.0 B manual , i moje pytanie jest takie : czy spasuje reduktor od Pajero II
a jak nie to czy np. od jedynki ale w automacie??? i czy koniecznie musi być od takiej samej pojemności silnika , bo to dziadostwo do tego silnika ciężko znaleźć w rozsądnych pieniądzach. Pozdrawiam i czekam na w miare możliwości szybką odpowiedź bo pojara stoi zamiast jeździć.

- boczek140
- jestem tu nowy...
- Posty: 53
- Rejestracja: pt maja 25, 2012 12:23 pm
- Lokalizacja: Chotomów / Legionowo
- Kontaktowanie:
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Witam
Panowie czy ktoś może ma do sprzedania bądź wie gdzie kupić ewentualnie od czego dopasować osprzęt do mocowania resorów w Pajero I krótki
Chodzi mi dokładnie o przednią śrubę do mocowania resora, wieszaki oraz co cybanty (śruba U) do połączenia mostu z resorem. Wiem że są na alledrogo ale tam taki zestaw na jeden resor kosztuje ok 200 zł co jest chyba lekką przesadą. W końcu wziąłem się za reanimację swojej pojary, na razie jestem po piaskowaniu ramy i kompletowaniu zawieszenia. Po robocie wstawię fotki z przebiegu prac. czyli pewnie za parę miesięcy jak dobrze pójdzie 
Panowie czy ktoś może ma do sprzedania bądź wie gdzie kupić ewentualnie od czego dopasować osprzęt do mocowania resorów w Pajero I krótki


Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
opinie o Silverstone MT117 SPORT i o Yokohama G001 Geolandar M/T
- boczek140
- jestem tu nowy...
- Posty: 53
- Rejestracja: pt maja 25, 2012 12:23 pm
- Lokalizacja: Chotomów / Legionowo
- Kontaktowanie:
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Geolandery A/T mam w chryslerze pacifica już 3 sezon i nie narzekam, więc pewnie M/T też są przyzwoiteLuk83 pisze:opinie o Silverstone MT117 SPORT i o Yokohama G001 Geolandar M/T
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Od P II pasuje ale musi być easy select, jeżeli super select to wałami bo inne są wielowpusty. Nie pasują żadne od automatów do manuali bo są różnice w wieloklinie. Rodzaj silnika nie ma znaczenia chyba że 3,5 benzyna z P II bo tam mogą być różnice w przełożeniu. No i jeszcze kwestia europejski czy anglik, bo inaczej są rozmieszczone dźwignie. Niestety na allegro większość to angliki.gacek-69 pisze:Witam. Panowie i Panie rozsypał mi się reduktor w 3 dupy , w Pajero I long 3.0 B manual , i moje pytanie jest takie : czy spasuje reduktor od Pajero IIa jak nie to czy np. od jedynki ale w automacie??? i czy koniecznie musi być od takiej samej pojemności silnika , bo to dziadostwo do tego silnika ciężko znaleźć w rozsądnych pieniądzach. Pozdrawiam i czekam na w miare możliwości szybką odpowiedź bo pojara stoi zamiast jeździć.
3.0 V6 +Ironman
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 29
- Rejestracja: wt gru 09, 2008 6:41 pm
- Lokalizacja: gajówka ( 20km od jeleniej góry )
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Od P II pasuje ale musi być easy select, jeżeli super select to wałami bo inne są wielowpusty. Nie pasują żadne od automatów do manuali bo są różnice w wieloklinie. Rodzaj silnika nie ma znaczenia chyba że 3,5 benzyna z P II bo tam mogą być różnice w przełożeniu. No i jeszcze kwestia europejski czy anglik, bo inaczej są rozmieszczone dźwignie. Niestety na allegro większość to angliki.
czyli jesli dobrze rozumiem , od PI np. 2,5 TD w manualu bedzie pasował lub od jakiejs innej pojemności byle by w manualu , a od P II też może spasować ale przy super select razem z wałami trzeba by kupić , a od automata żaden ani od P I ami od P II.
czyli jesli dobrze rozumiem , od PI np. 2,5 TD w manualu bedzie pasował lub od jakiejs innej pojemności byle by w manualu , a od P II też może spasować ale przy super select razem z wałami trzeba by kupić , a od automata żaden ani od P I ami od P II.
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Witam,
Od blisko 2 tygodni szukam poszerzeń błotników do Pajero I 3d i nigdzie nie można znaleźć jakiś możliwych. Czy może orientujecie się gdzie można dostać używane/nowe, ew. czy pasują jakieś od innego auta? Na aukcjach nie uświadczyłem przez ten czas żadnej aukcji zarówno nowych jak i używanych.
pozdrawiam
Od blisko 2 tygodni szukam poszerzeń błotników do Pajero I 3d i nigdzie nie można znaleźć jakiś możliwych. Czy może orientujecie się gdzie można dostać używane/nowe, ew. czy pasują jakieś od innego auta? Na aukcjach nie uświadczyłem przez ten czas żadnej aukcji zarówno nowych jak i używanych.
pozdrawiam
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
A to ma byc oryginalne, czy zaspokoi Cie wyciete z pasa transmisyjnego poszerzenie?
Mitsu Pajero dwałosiem tedeji. Było.Vitara była. Sportage 8V był. V70 2.5tdi jest. XC90 2.4 D5 jest.
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
zależało mi by samochód wyglądał oryginalnie, nie zamierzam go bardzo motać ponieważ dużo po czarnym będę jeździł, tylko opony 31, tuleje poliuretanowe 2' i most z hamulcami tarczowymi i blokadą. Znajomy ma plastikowe poszerzenie coś około 10 cm i wygląda to naprawdę fajnie.
to są zdjęcia:
http://zapodaj.net/b16499d44dce6.jpg.html
http://zapodaj.net/71fc38e40a738.jpg.html
Najchętniej takie bym kupił i skakał z radości, ale nie wiem czy jest szansa trafić na to w najbliższym czasie.
to są zdjęcia:
http://zapodaj.net/b16499d44dce6.jpg.html
http://zapodaj.net/71fc38e40a738.jpg.html
Najchętniej takie bym kupił i skakał z radości, ale nie wiem czy jest szansa trafić na to w najbliższym czasie.
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 29
- Rejestracja: wt gru 09, 2008 6:41 pm
- Lokalizacja: gajówka ( 20km od jeleniej góry )
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Marson4x4 pisze:zależało mi by samochód wyglądał oryginalnie, nie zamierzam go bardzo motać ponieważ dużo po czarnym będę jeździł, tylko opony 31, tuleje poliuretanowe 2' i most z hamulcami tarczowymi i blokadą. Znajomy ma plastikowe poszerzenie coś około 10 cm i wygląda to naprawdę fajnie.
to są zdjęcia:
http://zapodaj.net/b16499d44dce6.jpg.html
http://zapodaj.net/71fc38e40a738.jpg.html
Najchętniej takie bym kupił i skakał z radości, ale nie wiem czy jest szansa trafić na to w najbliższym czasie.
Ja mam cos takiego tylko do P I long , w gorszym stanie ale leżą więc mogę oddać za darmo bo do niczego mi nie potrzebne
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Z przodu by pasowało idealnie bo ten sam błotnik, ale z tyłu to nie wiem. Jeśli by pasowało na ten tył przygarnął bym z radością, natomiast jeśli nie pasuje to szkoda brać bo i tak nie zamontuje tylko na przodzie. Zły stan mi nie przeszkadza bo trochę szpachli i polakieruje, byle by nie były popękane za bardzo 

-
- jestem tu nowy...
- Posty: 29
- Rejestracja: wt gru 09, 2008 6:41 pm
- Lokalizacja: gajówka ( 20km od jeleniej góry )
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Marson4x4 pisze:Z przodu by pasowało idealnie bo ten sam błotnik, ale z tyłu to nie wiem. Jeśli by pasowało na ten tył przygarnął bym z radością, natomiast jeśli nie pasuje to szkoda brać bo i tak nie zamontuje tylko na przodzie. Zły stan mi nie przeszkadza bo trochę szpachli i polakieruje, byle by nie były popękane za bardzo
jak chcesz to moge Ci podesłać zdjęcia na maila , jak wyglądaja ale czy pasują to nie mam pojęcia , musiałbys sie gdzies dowiedzieć
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Witam ponownie z kolejnym problemem.
Silnik rzęził i wszystko wskazywało na sprzęgło, oddałem auto do mechanika na wymianę i...
Okazało się, że to nie sprzęgło, ale:
panewka oporowa wału, lub
łożyska skrzyni biegów.
Co obstawiacie?
Silnik rzęził i wszystko wskazywało na sprzęgło, oddałem auto do mechanika na wymianę i...
Okazało się, że to nie sprzęgło, ale:
panewka oporowa wału, lub
łożyska skrzyni biegów.
Co obstawiacie?
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
- nickczemnik
- jestem tu nowy...
- Posty: 56
- Rejestracja: ndz lis 06, 2011 1:08 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Nie pasują zupełnie. Wiem, bo do longa szukam ponad rok i raz się tylko trafiły, właśnie do krótkiego, ale to z pół roku temu. Ja bym chętnie zobaczył na maila te do longa, a gdybym widział coś do krótkiego, to dam znać.gacek-69 pisze:jak chcesz to moge Ci podesłać zdjęcia na maila , jak wyglądaja ale czy pasują to nie mam pojęcia , musiałbys sie gdzies dowiedziećMarson4x4 pisze:Z przodu by pasowało idealnie bo ten sam błotnik, ale z tyłu to nie wiem. Jeśli by pasowało na ten tył przygarnął bym z radością, natomiast jeśli nie pasuje to szkoda brać bo i tak nie zamontuje tylko na przodzie. Zły stan mi nie przeszkadza bo trochę szpachli i polakieruje, byle by nie były popękane za bardzo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości