pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
szataniszcze
Posty: 400
Rejestracja: wt lis 27, 2012 4:48 pm
Lokalizacja: Pruszków

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: szataniszcze » pn lut 16, 2015 3:25 pm

Czołgiem panowie!
Sprzedałem nive, myśle o krótkim pajero w dizlu. 2 krótkie pytania ;) bo chce zawęzić zakres poszukiwań ;)

lepsiejszy motor 2,5 czy ten 2,8 - to znaczy który bardziej mniej awaryjny ;) (ewentualnie podrzućcie link do tematu ;) )
lepsiejsza ta stara skrzynia ( mniej kłopotliwa) bez różniczki centralnej, czy nowsza?
sam, sam , sam idziesz! sam, sam!

Awatar użytkownika
Kabal
 
 
Posty: 16840
Rejestracja: pt cze 09, 2006 9:47 am
Lokalizacja: Wrocław

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: Kabal » pn lut 16, 2015 5:50 pm

Skrzynia tylko SS. Silnik jak tam już stryjenka. Z tych dwóch wybrałbym 3.0 v6 :wink:
Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172

Awatar użytkownika
jradek
 
 
Posty: 15385
Rejestracja: wt lip 26, 2011 8:41 pm
Lokalizacja: Grodzisk Maz/DE

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: jradek » pn lut 16, 2015 6:44 pm

Nie zgodze sie z Kabalem. SS przy motorze 99 KM to pomylka, sam sie nabralem i taki sprawilem, przerost formy nad trescia. Wydaje mi sie ze do 2.5 dobre bedzie ES a do 2.8 bedzie SS.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.

qmulus
Posty: 623
Rejestracja: śr lut 04, 2009 1:20 pm
Lokalizacja: Miasto Królów Polskich/ Skien Norwegia

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: qmulus » pn lut 16, 2015 6:55 pm

wszystko zalezy do czego potrzebujesz auto. 2,5 wytrzymalszy, mniej pali ale slaby jest. 2,8 ma pare kucy wiecej ale bardziej delikatny i wiecej spali, aczkolwiek 2,8 duzo idzie z angli.
Pajero 92 2,5 TD :)

stefan1989
 
 
Posty: 156
Rejestracja: ndz maja 04, 2014 4:07 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: stefan1989 » pn lut 16, 2015 7:14 pm

jradek pisze:Nie zgodze sie z Kabalem. SS przy motorze 99 KM to pomylka, sam sie nabralem i taki sprawilem, przerost formy nad trescia. Wydaje mi sie ze do 2.5 dobre bedzie ES a do 2.8 bedzie SS.
To ja mam inne zdanie. Jak dla mnie rewelka z tym SS. Zwlaszcza zima lub podczas delikatnego blotka. Przepinam sobie podczas jazdy. I tez mam 2.5td

Awatar użytkownika
pedroz
 
 
Posty: 152
Rejestracja: pt mar 13, 2009 11:10 pm
Lokalizacja: Warszawa-Ursynów-Włochy

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: pedroz » pn lut 16, 2015 7:29 pm

jradek pisze:SS przy motorze 99 KM to pomylka, sam sie nabralem
A jakiś argument? Nie bardzo widzę jakiejkolwiek zależności, że "któryś reduktor lepszy do jakiegoś silnika".. :o
PII V23 6G72

Awatar użytkownika
jradek
 
 
Posty: 15385
Rejestracja: wt lip 26, 2011 8:41 pm
Lokalizacja: Grodzisk Maz/DE

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: jradek » pn lut 16, 2015 7:31 pm

Zaletą SS jest blokada tyłdyfra, wadą upierdliwe sterowanie. Wiem bo z tym walczę. Tu podciśnienie, tam czujnik, gdzie indziej elektrozawór, jest się co pierniczyć.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.

stefan1989
 
 
Posty: 156
Rejestracja: ndz maja 04, 2014 4:07 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: stefan1989 » pn lut 16, 2015 8:09 pm

Ale to chyba mechanik Ci cos spier... z tego co pamietam jak pisales.

Marcingalloper
 
 
Posty: 4958
Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: Marcingalloper » pn lut 16, 2015 8:27 pm

jradek pisze:Zaletą SS jest blokada tyłdyfra, wadą upierdliwe sterowanie. Wiem bo z tym walczę. Tu podciśnienie, tam czujnik, gdzie indziej elektrozawór, jest się co pierniczyć.
Większość z tego co wymieniłeś to chyba od blokady mostu więc czy ES czy SS to te problemy mogą wystąpić i tu i tu.

U mnie w ES też walnął czujnik pokazujący zapięcie napędów :)21 .

Awatar użytkownika
rudypajero.koszalin
Posty: 1895
Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
Lokalizacja: koszalin
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: rudypajero.koszalin » pn lut 16, 2015 8:49 pm

Większość z tego co wymienił, to sterowanie przedniego napędu. Przesuwka zapinająca prawą półoś, jest zapinana siłownikiem na podciśnienie. Sterowanie jest z czujników na reduktorze. Blokada natomiast korzysta z sygnału z dwóch czujników na reduktorze (4HLc i 4LLc), zapinana jest ciśnieniem z małej pompki elektrycznej schowanej w tylnym lewym nadkolu.
Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.

Marcingalloper
 
 
Posty: 4958
Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: Marcingalloper » pn lut 16, 2015 8:53 pm

No to faktycznie tam sporo więcej gadżetów do psucia.
Całkowicie zapomniałem o tym dopinaniu półosi, kiedyś o tym czytałem bo też ktoś walczył.

Awatar użytkownika
szataniszcze
Posty: 400
Rejestracja: wt lis 27, 2012 4:48 pm
Lokalizacja: Pruszków

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: szataniszcze » pn lut 16, 2015 10:49 pm

autko do łikendowych wypadów z żonką do lasu, wakacyjnego objazdu po Polsce, jazda w zime na nawigacji na opcji ,,najkrótrsza droga" :)21 , czasem pogrzebanie sie na jakimś zlocie militarnym ;) (taka nowocześniejsza niva 8) )
Miał być Defender, ale zniechęca mnie cena i eksploatacja...
Przyzwyczajony do prędkości przelotowej 90 (po nivie) nie potrzebuje większej jak 100-110 ( chyba Mitsu tak potrafi?)
Ja raczej oszczędny, więc stawiał bym na 2,5.

Jak to w końcu jest? w ES i SS jest centralna różniczka? czy tylko w SS jest? bo tak czytam, patrze, oglądam i już sie pogubiłem..

w ES
2h- napęd tył
4h- napęd 4 (stały podział przód-tył 50/50% - nie rozumiem dlaczego ludzie piszą ze na asfalcie nie można z tym jeździć? [i tu podobno nie ma różniczki] )
luz
4 Lh- napęd na 4 + reduktor

a w SS:
2h- napęd tył
4h- napęd 4 ( z różniczką)
4 xx- napęd na 4 (bez różniczki)
luz
4xxx- napęd na 4 bez różniczki + reduktor

Dobrze trybie? czy jakiś bajek sie naczytałem? :)9
sam, sam , sam idziesz! sam, sam!

Awatar użytkownika
pedroz
 
 
Posty: 152
Rejestracja: pt mar 13, 2009 11:10 pm
Lokalizacja: Warszawa-Ursynów-Włochy

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: pedroz » pn lut 16, 2015 11:49 pm

szataniszcze pisze: nie rozumiem dlaczego ludzie piszą ze na asfalcie nie można z tym jeździć?
Bo przy skrętach o małym promieniu występują inne prędkości obrotowe przedniego i tylnego wału. I w efekcie niepożądane naprężenia (przy zablokowanym centralnym dyfrze) i coś musi się poddać. Na niezbyt przyczepnej nawierzchni, typu szutr, piasek, śnieg, błoto, itp. nie ma to takiego znaczenia - "poddaje się" opona. A na asfalcie może mieć znaczenie.
szataniszcze pisze:Dobrze trybie?
Dobrze. W SS masz 2H, 4H, 4HLc, N, 4LLc.
PII V23 6G72

Awatar użytkownika
szataniszcze
Posty: 400
Rejestracja: wt lis 27, 2012 4:48 pm
Lokalizacja: Pruszków

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: szataniszcze » wt lut 17, 2015 8:34 am

- czyli z ES nie pośmigam po asfalcie z napędem na 4- to jedyne ograniczenie
(ale z drugiej strony po co naped na 4H jak jest przyczepność i można spokojne na 2 H jechać?)
tak z autopsji powiedzcie, przydaje się to ? (w jakich przypadkach)

i jeszcze pytanie mam o te ,,sprzęgiełka" na osiach/przedniej , wyjasni mi ktoś w skrócie telegraficznym co to ?
bo jedni pisza o automatycznych, inni mówią że jakiś tuning zrobił i są mechaniczne...
sam, sam , sam idziesz! sam, sam!

Awatar użytkownika
Kabal
 
 
Posty: 16840
Rejestracja: pt cze 09, 2006 9:47 am
Lokalizacja: Wrocław

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: Kabal » wt lut 17, 2015 9:04 am

jradek pisze:Nie zgodze sie z Kabalem. SS przy motorze 99 KM to pomylka, sam sie nabralem i taki sprawilem, przerost formy nad trescia. Wydaje mi sie ze do 2.5 dobre bedzie ES a do 2.8 bedzie SS.
To teraz sobie sprawdź ile kosztuje i czy ma sens wymiana(w sensie samego, bez kół) łańcucha w reduktorze ES, bo jest cieńszy. W SS wytrzymuje dłużej. To, że babruchy włożyły łapy i zepsuły Ci auto nie znaczy, że auto jest do dupy. Nie wiem co ma silnik do tematu jazdy 4x4 po czarnym np.
Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172

Awatar użytkownika
jradek
 
 
Posty: 15385
Rejestracja: wt lip 26, 2011 8:41 pm
Lokalizacja: Grodzisk Maz/DE

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: jradek » wt lut 17, 2015 9:26 am

Wiesz Kabal, każdy może mieć swoje zdanie.
Przy mocnym (bardzo mocnym) silniku można by zapierniczać po czarnym w 4H jak rajdówką, tak teoretycznie oczywiście. Moim zdaniem to auto jest za wysokie, za ciężkie i ma fatalny układ kierowniczy do takiej zabawy. Przy 99 KM to auto ledwie odpycha i przy dobrej przyczepności nie jest w stanie zerwać trakcji w 2H. Jak przyczepność jest słaba to możemy zapiąć 4H w ES lub 4HLc w SS i mamy to samo. Moim zdaniem SS z silnikiem 2,5 to przerost formy nad treścią. Co nie znaczy, że kupujący ma unikać SS, po prostu jak będzie miała do wyboru ładne auto z ES i padakę z SS to powinien wybrać pierwsze.
O trwałości SS i ES się nie wypowiadam bo nie miałem do czynienia i mam nadzieję nie mieć.
Mój mechanik ma Pajero I (jeździł w rajdach) i zasugerował się tym, że wszystko jest włączane mechanicznie, a czujniki na reduktorze tylko świecą kontrolkami. Nie jest tak prosto, czujniki (4 szt.) sterują elektrozaworami, które sterują vacum, które pompuje gruchę, która rusza półosią. Padnie czujnik- nie jedziesz, padnie izolacja- nie jedziesz, padnie elektrozawór, rurki vacum, grucha. W aucie które ma 20 lat takie rzeczy sypią się ze starości.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.

Awatar użytkownika
pedroz
 
 
Posty: 152
Rejestracja: pt mar 13, 2009 11:10 pm
Lokalizacja: Warszawa-Ursynów-Włochy

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: pedroz » wt lut 17, 2015 9:35 am

jradek, co mogę Ci zasugerować.. zmień mechanika! Niezłe bajki Ci wciska, serio.
Kabal pisze:To, że babruchy włożyły łapy i zepsuły Ci auto nie znaczy, że auto jest do dupy.
Też tak sądzę.
jradek pisze:Co nie znaczy, że kupujący ma unikać SS, po prostu jak będzie miała do wyboru ładne auto z ES i padakę z SS to powinien wybrać pierwsze.
W temacie takiego wyboru - pełna zgoda.
PII V23 6G72

Awatar użytkownika
Kabal
 
 
Posty: 16840
Rejestracja: pt cze 09, 2006 9:47 am
Lokalizacja: Wrocław

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: Kabal » wt lut 17, 2015 9:50 am

jradek pisze:Wiesz Kabal, każdy może mieć swoje zdanie.
Przy mocnym (bardzo mocnym) silniku można by zapierniczać po czarnym w 4H jak rajdówką, tak teoretycznie oczywiście. Moim zdaniem to auto jest za wysokie, za ciężkie i ma fatalny układ kierowniczy do takiej zabawy. Przy 99 KM to auto ledwie odpycha i przy dobrej przyczepności nie jest w stanie zerwać trakcji w 2H. Jak przyczepność jest słaba to możemy zapiąć 4H w ES lub 4HLc w SS i mamy to samo. Moim zdaniem SS z silnikiem 2,5 to przerost formy nad treścią. Co nie znaczy, że kupujący ma unikać SS, po prostu jak będzie miała do wyboru ładne auto z ES i padakę z SS to powinien wybrać pierwsze.
O trwałości SS i ES się nie wypowiadam bo nie miałem do czynienia i mam nadzieję nie mieć.
Mój mechanik ma Pajero I (jeździł w rajdach) i zasugerował się tym, że wszystko jest włączane mechanicznie, a czujniki na reduktorze tylko świecą kontrolkami. Nie jest tak prosto, czujniki (4 szt.) sterują elektrozaworami, które sterują vacum, które pompuje gruchę, która rusza półosią. Padnie czujnik- nie jedziesz, padnie izolacja- nie jedziesz, padnie elektrozawór, rurki vacum, grucha. W aucie które ma 20 lat takie rzeczy sypią się ze starości.
Pajero mam od 2007 roku. Obecnie drugie. Wiele rzeczy popsułem w tym aucie na własną rękę. Niektóre padły ze starości. Ale przenigdy nie miałem problemów z SS, a szczególnie z jego sterowaniem. To jest stosunkowo prosty układ, a instalacja elektryczna w pajero jest rzekłbym atomowa. Moja, 22 letnia instalacja, zagnojona w błocie dała się porozpinać i wyjąć z auta bez urwania ani jednej kostki.
Co do wyboru między padaką z SS a rodzynkiem z ES to zgoda, ale to dotyczy każdego auta. Więc nie rozumiem takiego stawiania sprawy. Za to wiem, że łańcuchy w ES wyciągają się nawet przy standardowych kołach i wielu posiadaczy pajero przerabiało je na SS z tego powodu.
Ty argumentujesz słabość SS tym, że Twój mechanik nie ogarnia 4 kabli i 2 elektrozaworów... Słaby argument, zmień mechanika.
Co do związku z silnikiem to nie będę się z Tobą kopał. Ja wolę jednak jechać cały czas na HLc niż wajchować pomiędzy 4H a 2H na zmiennej nawierzchni. Szczególnie, że jeżdżę cały rok na MTekach, a szczególnie krótkie pajero na 2h jest niesterowalne na lodzie.
Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172

Awatar użytkownika
jradek
 
 
Posty: 15385
Rejestracja: wt lip 26, 2011 8:41 pm
Lokalizacja: Grodzisk Maz/DE

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: jradek » wt lut 17, 2015 11:59 am

Na kompletnym lodzie wolę zapiąć 4Hloc. Jak dla mnie to największą zaletą SS jest blokada tyłdyfra. W praktyce jeżdżę na 2H lub 4Lloc, na 4H i Hloc spędzam pewnie mniej niż 5% czasu.
Co kto lubi.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.

Awatar użytkownika
Kabal
 
 
Posty: 16840
Rejestracja: pt cze 09, 2006 9:47 am
Lokalizacja: Wrocław

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: Kabal » wt lut 17, 2015 12:07 pm

Kiedyś zdarzył mi się taki bardzo szybki przelot przez góry w totalnie zróżnicowanych warunkach - od suchego asfaltu po kopny śnieg i oblodzenie. Tempo powiedzmy nieprzyzwoite. W takich warunkach otwarty dyfer był koniecznością.
Ja nie chcę gloryfikować centralnego mechanizmu różnicowego i nie z tego powodu wybrałem pajero. Natomiast ES jest do dupy z uwagi na lichość i kropka. Stąd jedynym sensownym rozwiązaniem w Pajero jest SS.
Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: Adas » wt lut 17, 2015 2:44 pm

Kabal pisze:Kiedyś zdarzył mi się taki bardzo szybki przelot przez góry w totalnie zróżnicowanych warunkach - od suchego asfaltu po kopny śnieg i oblodzenie. Tempo powiedzmy nieprzyzwoite. W takich warunkach otwarty dyfer był koniecznością.
Ja nie chcę gloryfikować centralnego mechanizmu różnicowego i nie z tego powodu wybrałem pajero. Natomiast ES jest do dupy z uwagi na lichość i kropka. Stąd jedynym sensownym rozwiązaniem w Pajero jest SS.
:)2 od i kwintesencja
Po co mi napęd 4x4 jak nie mogę go używać kiedy chcę. Jak chcę szybko i pewnie jechać suchą serpentyną to po to jest centralny dyfer potrzebny. ES jest do dupy

Awatar użytkownika
Polsky
Posty: 399
Rejestracja: śr kwie 25, 2012 10:05 pm
Lokalizacja: Wroclaw

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: Polsky » wt lut 17, 2015 8:25 pm

Adas pisze:
Kabal pisze:Kiedyś zdarzył mi się taki bardzo szybki przelot przez góry w totalnie zróżnicowanych warunkach - od suchego asfaltu po kopny śnieg i oblodzenie. Tempo powiedzmy nieprzyzwoite. W takich warunkach otwarty dyfer był koniecznością.
Ja nie chcę gloryfikować centralnego mechanizmu różnicowego i nie z tego powodu wybrałem pajero. Natomiast ES jest do dupy z uwagi na lichość i kropka. Stąd jedynym sensownym rozwiązaniem w Pajero jest SS.
:)2 od i kwintesencja
Po co mi napęd 4x4 jak nie mogę go używać kiedy chcę. Jak chcę szybko i pewnie jechać suchą serpentyną to po to jest centralny dyfer potrzebny. ES jest do dupy
Weźcie mnie już nie wkorvia j cie :)21
Wysokość liftu należy dopasować do wzrostu teściowej
L200 4d56

Awatar użytkownika
szataniszcze
Posty: 400
Rejestracja: wt lis 27, 2012 4:48 pm
Lokalizacja: Pruszków

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: szataniszcze » wt lut 17, 2015 8:35 pm

o sprzęgiełkach gdzieś doczytam zatem ;) :D
widzicie jakies minusy tego auta? chodzi o minusy użytkowania łikendowo/wycieczkowego ;) (czyli auta na moje potrzeby)
http://allegro.pl/show_item.php?item=5082876849
cena spoko, koła nawet za bardzo wytrzepane.. (jak dla mnie), SS, 2,5 :)
poza ogłoszeniem napisąłem do gościa o szczegóły I:
Rozrząd wymieniany był ok. niecałych 3,5tyś km w serwisie aut terenowych http://3p-4x4.prv.pl/
Zrobiony był przegląd napędów i blokady tylnego mostu (wymienione wężyki).
Zrobili alternator oraz sprzęgło na nowe dla pewności żeby nic nie sprawiło niespodzianki.
Zamontowali również metromierz (oraz wyciągarkę która jest w aucie ale się rozsypała i nie ma czasu na razie na naprawę)
Między czasie zrobione gumki i końcówki w zawieszeniu, klocki i tłoczki hamulcowe.
Spalania nigdy nie liczyłem bo ciężko po kilometrach dojść ale zbiornik to cały dzień dobrej zabawy.


oczywiście o snurklu z hydraulicznego nie mówimy :)21 :)21 :)21
sam, sam , sam idziesz! sam, sam!

Marcingalloper
 
 
Posty: 4958
Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: Marcingalloper » wt lut 17, 2015 8:59 pm

Sprzęgiełka manualne przy ES powodują rozpięcie półosi (pozycja 2H) tak że ani one, ani przedni wał nie kręcą się podczas jazdy. Ma to swoje plusy i minusy. Ja raz się zakopałem bo wjechałem w piach, oczywiście uprzednio w kabinie przewalając wajchę na 4H - niestety sprzęgiełka były w pozycjach 2H więc przód nie robił.
Inny plus to raz wysłałem swoją babę na miasto przy rozpiętych sprzęgiełkach ale na włączonym reduktorze :)21 , wyjeżdżając z parkingu wrzucała już 3 bieg :lol: .

PS: teraz cały czas latam na sprzęgiełkach na 4H, znudziło mi się ciągłe przekręcanie i jeśli znów miałbym je zakładać to zrobiłbym najzwyczajniej stałe zabieraki tak by już zawsze było zapięte na 4H.

Awatar użytkownika
alibia1112
Posty: 1855
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 9:48 am
Lokalizacja: PAJERO ŁÓDZKIE TEAM

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: alibia1112 » wt lut 17, 2015 9:22 pm

szataniszcze pisze:o sprzęgiełkach gdzieś doczytam zatem ;) :D
widzicie jakies minusy tego auta? chodzi o minusy użytkowania łikendowo/wycieczkowego ;) (czyli auta na moje potrzeby)
http://allegro.pl/show_item.php?item=5082876849
cena spoko, koła nawet za bardzo wytrzepane.. (jak dla mnie), SS, 2,5 :)
poza ogłoszeniem napisąłem do gościa o szczegóły I:
Rozrząd wymieniany był ok. niecałych 3,5tyś km w serwisie aut terenowych http://3p-4x4.prv.pl/
Zrobiony był przegląd napędów i blokady tylnego mostu (wymienione wężyki).
Zrobili alternator oraz sprzęgło na nowe dla pewności żeby nic nie sprawiło niespodzianki.
Zamontowali również metromierz (oraz wyciągarkę która jest w aucie ale się rozsypała i nie ma czasu na razie na naprawę)
Między czasie zrobione gumki i końcówki w zawieszeniu, klocki i tłoczki hamulcowe.
Spalania nigdy nie liczyłem bo ciężko po kilometrach dojść ale zbiornik to cały dzień dobrej zabawy.


oczywiście o snurklu z hydraulicznego nie mówimy :)21 :)21 :)21
Ze zdjęć widać, że mocno był ciorany.
Ja nie polecam kupować już tak przerobionego auta. Ciekawe w jaki sposób podniósł tego miska o 3 cale (ledwo co te opony się mieszczą na parkingu, a co dopiero w terenie).
Kup sobie serie z ramą i superselekt. Do twoich potrzeb na pewno wystarczy, a z czasem jeśli będziesz potrzebował przeróbek, to je zrobisz już pod siebie.

ps. szukaj auta z ramą :)21
CARPE DIEM
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość