Terrano II a Pajero III - jakie są róznice

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
apede
 
 
Posty: 3873
Rejestracja: ndz maja 15, 2005 10:23 pm
Lokalizacja: miasto 9 zajezdni
Kontaktowanie:

Re: Terrano II a Pajero III - jakie są róznice

Post autor: apede » pt gru 11, 2009 8:05 am

:)2 :)2 I to jest genialne podsumowanie - zwlaszcza w kontekscie sytuacji offroadu w krajach UE. :)21
loppujen lopuksi suzuki neliveto
https://www.flickr.com/photos/apede22
Bareja wieszczem narodowym...

sgrzegorz
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 45
Rejestracja: wt lip 14, 2009 1:24 pm
Lokalizacja: Kraków

Re: Terrano II a Pajero III - jakie są róznice

Post autor: sgrzegorz » pt gru 11, 2009 9:58 am

OK !!
Pajero III

Co z oponkami jakie największe moge wsadzić bez przerabiania ??

Awatar użytkownika
Masmo
Posty: 2353
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 11:31 am
Lokalizacja: Gdynia

Re: Terrano II a Pajero III - jakie są róznice

Post autor: Masmo » pt gru 11, 2009 10:12 am

sgrzegorz pisze:OK !!
Pajero III

Co z oponkami jakie największe moge wsadzić bez przerabiania ??
:o To chcesz jeździć na ryby i grzyby czy na rajdy4x4???
Jakieś AT-ki o seryjnym rozmiarze do auta okazjonalnie jeżdzonego w tereni będą idalne.

BTW Z uporem maniaka :wink: bym Ci jednak polecał rozpartywanie też Terracana/Sorento. Są to takie uSUVowione terenówki. Mają jeszcze ramę i most z tyłu, ale silniki są mocniejsze i nowocześniejsze a zawieszenie bardziej komfortowe. Jak dla mnie idealne połączenie za pienądze na jakie sobie mogłem pozwolić. (Gdybym wygrał w totka to wolałbym Pajero IV :)21 ).
Koreńce będą napewno tańsze i młodsze. Jest też szansa kupić nie zajeżdzone. Mi się udało kupić autko z realnym przebiegiem 120 kkm z 2003 r. za 31 tyś. Oprócz wymiany olejów nic nie musiałem dołożyć. Cześci i eksploatacja też napewno tańsza niż PIII.
Była Vitara, Jimnik, Terrano II, Terracan, KIA Sportage Grand a teraz SS Kyron.

sgrzegorz
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 45
Rejestracja: wt lip 14, 2009 1:24 pm
Lokalizacja: Kraków

Re: Terrano II a Pajero III - jakie są róznice

Post autor: sgrzegorz » pt gru 11, 2009 10:30 am

Chcę wsadzić BF Goodrich All Terrain - tylko nie wiem jaki reozmiar mogę wsadzić ( a tak szczerze nie mam zielonego pojecia co znaczy 245/coś/ coś – tylko się nie wkurzajcie pisałem parę razy powyżej iż jestem laikiem )
Zmieniam samochód na 4x4 gdyż chce wjeżdżać w miejsca gdzie na dzień dzisiejszy nie mam możliwości wjechania. Więc BARDZO istatną sprawą jest wielkość prześwitu !!
Samochód w 90% miasto a 10% "teren" - ale tam gdzie chcę dojechać to zawsze jest błotko i małe koleiny.
Do terrano „podobno” najlepszy rozmiar to 245/75/16 a jaki do PIII ?

Awatar użytkownika
Masmo
Posty: 2353
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 11:31 am
Lokalizacja: Gdynia

Re: Terrano II a Pajero III - jakie są róznice

Post autor: Masmo » pt gru 11, 2009 10:42 am

sgrzegorz pisze:Chcę wsadzić BF Goodrich All Terrain - tylko nie wiem jaki reozmiar mogę wsadzić ( a tak szczerze nie mam zielonego pojecia co znaczy 245/coś/ coś – tylko się nie wkurzajcie pisałem parę razy powyżej iż jestem laikiem )
Zmieniam samochód na 4x4 gdyż chce wjeżdżać w miejsca gdzie na dzień dzisiejszy nie mam możliwości wjechania. Więc BARDZO istatną sprawą jest wielkość prześwitu !!
Samochód w 90% miasto a 10% "teren" - ale tam gdzie chcę dojechać to zawsze jest błotko i małe koleiny.
Do terrano „podobno” najlepszy rozmiar to 245/75/16 a jaki do PIII ?
Musisz sobie zdawać sprawę, że większy rozmiar kół w terenie daje dużo, ale na asfalcie dużo odbiera. Samochód robi się odczuwalnie mniej dynamiczny, spada Vmax, zwiększa się zużycie paliwa spada skuteczność hamowania. Terrano 2,7TD słabo jeździ na seryjnych gumach a na asfalcie na 245/75/16 będzie zawalidrogą. Wyprzedanie będzie koszmarem !!
Jeśli nigdy nie jeździłeś 4x4 to jakiekolwiek auto 4x4 (nawet Panda4x4) będzie na początku zadziwiać Cię możliwościami. Z drugiej strony nawet najbardziej zmotany wóz można wkleić... dużo dalej i dużo trudniej go wyciągnąć :)21 .
Była Vitara, Jimnik, Terrano II, Terracan, KIA Sportage Grand a teraz SS Kyron.

Awatar użytkownika
Mikrusek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 88
Rejestracja: śr mar 21, 2007 11:22 am
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Terrano II a Pajero III - jakie są róznice

Post autor: Mikrusek » pt gru 11, 2009 11:03 am

W PIII seryjnie masz wkładane opony 265/70/16. W tym rozmiarze masz na przykład BFG AT- kup, załóż i będzie OK na Twoje potrzeby.
www.pajero.org.pl
Galeon 3.2 DiD + OME + trochę żelastwa na brzuchu i z przodu oraz faja z boku :)

Awatar użytkownika
Masmo
Posty: 2353
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 11:31 am
Lokalizacja: Gdynia

Re: Terrano II a Pajero III - jakie są róznice

Post autor: Masmo » pt gru 11, 2009 11:06 am

Mikrusek pisze:W PIII seryjnie masz wkładane opony 265/70/16. W tym rozmiarze masz na przykład BFG AT- kup, załóż i będzie OK na Twoje potrzeby.
:)2 To 31" więc całkiem starczy a auto będzie jeździć po asfalcie jak powinno a nie jak traktor.
BTW PIII będzie miał z racji niezależnego zawiasu większy prześwit niż rozpartywana tu konkurencja.
Ostatnio zmieniony pt gru 11, 2009 11:14 am przez Masmo, łącznie zmieniany 1 raz.
Była Vitara, Jimnik, Terrano II, Terracan, KIA Sportage Grand a teraz SS Kyron.

Awatar użytkownika
Videlec
 
 
Posty: 4114
Rejestracja: pn maja 15, 2006 1:38 pm
Lokalizacja: Lublin

Re: Terrano II a Pajero III - jakie są róznice

Post autor: Videlec » pt gru 11, 2009 11:14 am

sgrzegorz pisze:(...)Więc BARDZO istatną sprawą jest wielkość prześwitu !!(...)
toś utrafił :)21 Pajero III faktycznie w tej materii "rzondzi" :wink: To jak już je zakupisz to tak jak radził Mroczny przyklej pare osłon pod spodem :)2


a tak poważnie... opone to moim zdaniem niezle wybrałeś, BGF AT to fajna opona na asfalt, sam taką ścieram, myśle, że co do agresywności bieżnika to max co możesz założyć do PIII by mieć jakąś pewność prowadzenia na czarnym, PIII jednak ma sporo większe zdolności przelotowe niż moj gruźlik. Co do rozmiaru to ja bym został przy seryjnym... 90% asfaltu zaprzecza sensowności jakichkolwiek modyfikacji, sam jeżdże serią przy troche wiekszym udziale dróg nieasfaltowych.
PIV 3,2DiD

Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.

sgrzegorz
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 45
Rejestracja: wt lip 14, 2009 1:24 pm
Lokalizacja: Kraków

Re: Terrano II a Pajero III - jakie są róznice

Post autor: sgrzegorz » pt gru 11, 2009 3:27 pm

Videlec pisze:
sgrzegorz pisze:(...)Więc BARDZO istatną sprawą jest wielkość prześwitu !!(...)
toś utrafił :)21 Pajero III faktycznie w tej materii "rzondzi" :wink: To jak już je zakupisz to tak jak radził Mroczny przyklej pare osłon pod spodem :)2


a tak poważnie... opone to moim zdaniem niezle wybrałeś, BGF AT to fajna opona na asfalt, sam taką ścieram, myśle, że co do agresywności bieżnika to max co możesz założyć do PIII by mieć jakąś pewność prowadzenia na czarnym, PIII jednak ma sporo większe zdolności przelotowe niż moj gruźlik. Co do rozmiaru to ja bym został przy seryjnym... 90% asfaltu zaprzecza sensowności jakichkolwiek modyfikacji, sam jeżdże serią przy troche wiekszym udziale dróg nieasfaltowych.

Jakie osłony ??


No to pozostaje szukać PIII :)
Czy ktos z Was ma PIII na powyższych oponach o jakich pisaliśmy powyżej ? Jeśli tak to byłbym wdzięczny za wklejenie zdjęć.
Jeszcze jakieś rady ??
PIII i 3,2 DID ??

Awatar użytkownika
BoobeR
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 64
Rejestracja: wt wrz 15, 2009 10:01 pm
Lokalizacja: Łódź

Re: Terrano II a Pajero III - jakie są róznice

Post autor: BoobeR » pt gru 11, 2009 4:06 pm

Pajero III, 3,2 DiD + BFG AT w standardowym wymiarze i będziesz szczęśliwy, zarówno na drodze jak i tam, gdzie chcesz wjechać. Uwierz mi, też jestem zaskoczony co potrafi PIII (jeździmy z kumplem, ja II on III). Ja proponuję zdecydowanie automat (zresztą będzie ich chyba więcej w ofercie). W lekkim i średnim terenie jest (subiektywne, ale nie tylko moje) sprawniejszy niż manual i nie ma koła dwumasowego... :lol: A brodzić pewnie nie będziesz po maskę więc nie ma problemu wody w automacie (wyjątkowo się nie lubią...)
Piotrek (BoobeR)
Pajero 1999 3.5V6 gaz, 2" UP, BFG AT 32", winda, snorkel, lampeczki...

Awatar użytkownika
Mikrusek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 88
Rejestracja: śr mar 21, 2007 11:22 am
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Terrano II a Pajero III - jakie są róznice

Post autor: Mikrusek » pt gru 11, 2009 7:07 pm

sgrzegorz pisze: Czy ktos z Was ma PIII na powyższych oponach o jakich pisaliśmy powyżej ? Jeśli tak to byłbym wdzięczny za wklejenie zdjęć.
Pooglądaj galerię http://picasaweb.google.com/P.O.C.Poland.

Konkretne fotki są na przykład tutaj lub tutaj.

Na tych zdjęciach założony jest rozmiar 245/75/16 - ale na średnicę to praktycznie to samo co 265/70/16.

PS
No i u mnie masz troszkę podniesioną budę- w oryginalnym nadkola będą trochę bliżej opony.
www.pajero.org.pl
Galeon 3.2 DiD + OME + trochę żelastwa na brzuchu i z przodu oraz faja z boku :)

Awatar użytkownika
benkai
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 45
Rejestracja: czw gru 06, 2007 8:17 pm
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Re: Terrano II a Pajero III - jakie są róznice

Post autor: benkai » pt gru 11, 2009 7:26 pm

Mikrusek pisze:W PIII seryjnie masz wkładane opony 265/70/16. W tym rozmiarze masz na przykład BFG AT- kup, załóż i będzie OK na Twoje potrzeby.
Mój wkład w temat - już nigdy nie kupie BFG AT. Na mokrym asfalcie to są łyżwy a nie opony. Lepiej poszukać innych AT - teraz mam wranglery duratrack i trzymaja się na mokrym dużo lepiej.

pozdr
Nissan Terrano II '04 31'DuraTrack AFN Safari
MudDoctors

sgrzegorz
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 45
Rejestracja: wt lip 14, 2009 1:24 pm
Lokalizacja: Kraków

Re: Terrano II a Pajero III - jakie są róznice

Post autor: sgrzegorz » pt gru 11, 2009 8:47 pm

benkai pisze:
Mikrusek pisze:W PIII seryjnie masz wkładane opony 265/70/16. W tym rozmiarze masz na przykład BFG AT- kup, załóż i będzie OK na Twoje potrzeby.
Mój wkład w temat - już nigdy nie kupie BFG AT. Na mokrym asfalcie to są łyżwy a nie opony. Lepiej poszukać innych AT - teraz mam wranglery duratrack i trzymaja się na mokrym dużo lepiej.

pozdr
Sorki, jestem nowicjuszem w tym temacie ale zdążyłem przeglądnąć kilkadzisiąt stron na tym forum i ludzie zachwalają te gumy !
Czasem trzeba ludziom uwierzyć na słowo - ja im wierzę :):) W nich jest nadzieja ze nie wydam kilkudziesęciu tysiaków na zakup gówna a będę się cieszył z tego co kupie ( dla mnie ta kasa to 3 lata zapie....nia tylko na samochód ).
Panowie co możecie mi jescze doradzić ??
Czy znajdzie się jakiś właściciel Pejaro III z okolic Krakowa ??
Również chetnie ogladnę P sport i terrano II !

Pozdrówka i dzięki ......... wiecie za co :):)

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: Terrano II a Pajero III - jakie są róznice

Post autor: N2O » pt gru 11, 2009 10:13 pm

Z automatem w tym modelu trzeba uważać na zakatowane egzemplarze co zapier****** po hajłeju - remont takiej skrzyni to jedyne 15tyś PLN.
:)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
ATON
 
 
Posty: 185
Rejestracja: ndz lip 13, 2003 11:40 am
Lokalizacja: Łapanów

Re: Terrano II a Pajero III - jakie są róznice

Post autor: ATON » pt gru 11, 2009 10:56 pm

W mim Mavericu 2,7 tdi (tj 127 KM i 275 Nm) jeździłem na zimowych w fabrycznym rozmiarze 235/75 R15, na MT-kach 31/10,5 R15 i na AT-kach 245/75 R16 - jezeli chodzi o osiągi i hamowanie w tym zakresie nie odczuwałem znaczących różnic.
Przyspieszenia jak na terenówke były przyzwoite, nie wiem czemu wszyscy zarzucaja mulastość temu silnikowi, ja uważam że naprwdę mój był chyży, może dlatego że ja miałem krótką wersje tego auta, zawsze trochę lżejsza.
Natomiast hamulce faktycznie nie są mocna stroną tego auta i to bez względu na rozmiar opon, ale nigdy mie nie ściągało i nie zużywały sie nadmiernie, mimo że mam cieżką nogę.
Nivką też można

Awatar użytkownika
ATON
 
 
Posty: 185
Rejestracja: ndz lip 13, 2003 11:40 am
Lokalizacja: Łapanów

Re: Terrano II a Pajero III - jakie są róznice

Post autor: ATON » pt gru 11, 2009 11:05 pm

Do mojego nowego nabytku kupiłem AT-ki TOYO 275/70 R16, na mokrym OK, na suchym głośne, ostatnio próbowałem je w błotku w beskidzie niskim - do przodu ciągna Ok, ale na boki słabo trzymają. ( mimo to klęknąłem i nie obyło sie bez robótek ręcznych bo narazie wyciagarki brak :( :roll: )
Zobaczymy jak bedzie zimą - mają stosunkowo duzo lamelek i mieszankę na oko miękką - zweryfikujemy (byle bez strat własnych :roll: )
Nivką też można

Awatar użytkownika
Videlec
 
 
Posty: 4114
Rejestracja: pn maja 15, 2006 1:38 pm
Lokalizacja: Lublin

Re: Terrano II a Pajero III - jakie są róznice

Post autor: Videlec » sob gru 12, 2009 9:37 am

benkai pisze:
Mikrusek pisze:W PIII seryjnie masz wkładane opony 265/70/16. W tym rozmiarze masz na przykład BFG AT- kup, załóż i będzie OK na Twoje potrzeby.
Mój wkład w temat - już nigdy nie kupie BFG AT. Na mokrym asfalcie to są łyżwy a nie opony. Lepiej poszukać innych AT - teraz mam wranglery duratrack i trzymaja się na mokrym dużo lepiej.

pozdr
dziwne, ja mam całkowicie odmienne spostrzeżenia, porównuje te ateki do typowych szosówek fuldy, które posiadałem wcześnej, też nowe. BGF AT są w porównaniu do nich pod każdym względem lepsze, nawet są cichsze :o na mokrym trzymają wzorowo, szosówka nie była lepsza, więc albo te fuldy to totalne dno albo bgf at to niezły atek.

w każdym razie u mnie się sprawdzają.
PIV 3,2DiD

Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40589
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Terrano II a Pajero III - jakie są róznice

Post autor: Mroczny » sob gru 12, 2009 9:49 am

at bfg to dobra opona - mam i sobie chwalę, używam całosezonowo w ciężkim aucie i nie mieszkam na równinach

ale w kategorii szosowej pewnie sa lepsze opony, choćby wspomniany duracośtam - tyle, że zakładając opony at oczekujemy od nich czegos więcej niż szosowej poprawności - więc porównywanie jest zupełnie bez sensu. Jesli natomiast auto zachowuje się na AT źle -to przyczyn trzeba szukac gdzie indziej - od cisnienia, przez geometrię po umiejętności - to nie osobówka fwd

Awatar użytkownika
grzes
 
 
Posty: 5017
Rejestracja: pt lip 16, 2004 8:36 am
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Re: Terrano II a Pajero III - jakie są róznice

Post autor: grzes » sob gru 12, 2009 11:24 am

na razie po chwili jezdzenia na Duratrac'u stwierdzam ze na mokrym jest lepsza od BFG AT, wynika to z bardziej miekkiej miszanki. zobaczymy jak z przebiegiem bedzie, na autostradzie chyba slychac tak samo, aczkolwiek nie wiem czy BFG nie jest cichsze, subiektywne to odczucie.
BFG natomiast bije cena i dostepnoscia, wiec jesli GY nie polepszy ceny i dostepnosci to nie zwojuje rynku, choc produkt ma pierwsza klasa.
Na mokrym asfalcie BFG niestety wiele zostawialo do zyczenia, twarda guma, to musialo sie slizgac. Ale to jedyny mankament tych opon.

Awatar użytkownika
Videlec
 
 
Posty: 4114
Rejestracja: pn maja 15, 2006 1:38 pm
Lokalizacja: Lublin

Re: Terrano II a Pajero III - jakie są róznice

Post autor: Videlec » sob gru 12, 2009 11:56 am

grzes pisze:Na mokrym asfalcie BFG niestety wiele zostawialo do zyczenia, twarda guma, to musialo sie slizgac. Ale to jedyny mankament tych opon.
hmmm, może bgf cos zmieniło w kwestii twardości mieszanki bo wydaje mi się ta opona miękką (lepiej tłumi nierówności drogi od szosówki), ja zanabyłem je wiosną tego roku, może w trakcie uzytkowania starcą na miekkości a może mam zbyt małe pole porównawcze.
PIV 3,2DiD

Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.

Awatar użytkownika
cordoba_2004
 
 
Posty: 3166
Rejestracja: ndz cze 03, 2007 12:30 pm
Lokalizacja: Radłów Tarnów

Re: Terrano II a Pajero III - jakie są róznice

Post autor: cordoba_2004 » sob gru 12, 2009 12:21 pm

Masmo pisze:
BoobeR pisze:...Ortodoksyjnie można powiedzieć, że konstrukcja PIII to już bardziej SUV niż terenówka, ale... sprawdza się i ma właśnie te plusy SUV-ów które sprawiają, że na codzień jeździ się nimi... przyjemniej niż "twardzielami" na ramie i sztywnych mostach.....
:)2
Też nie rozumiem czemu coraz więcej ludzi chce koniecznie kupić twarde terenowe auto i zarzeka się że nie będzie jeździć w terenie. To jak w tym kawale:
Młody wielbłąd pyta ojca: Tato a po co nam te garby?
Stary wielbłąd odpowiada: Jak idziemy wiele dni po pustyni to magazynujemy w nich wodę.
Na to młody: Tato a po cholerę nam to jak my jesteśmy w ZOO….
Wydaje mi się ze Kolega w tym ostatni zdaniu zawarł esencję offroadu
Wielu ludzi ma zrobioną wodę z mózgu i przygotowuje swoje auta jak by przeprawiali się do źródeł Amazonki a potem okazuje się że w teren jadą sporadycznie a do jazdy po czarnym to tak już nie bardzo się nadaje. I tak się okazuje że zamiast cieszyć się z napędu 4x4 na co dzień stoi taki trup na m-tkach odpalany co dwa tygodnie do małej przejażdżki gdzieś tam, a właściciel buja się mondeo kombi, a cała rodzina się wqrza że taki papaj stoi do niczego..
Podczas gdy terracan grand vitara terrano zwykle wystarcza na drobne fajne zabawy, poza tym jest to użyteczne czy jadąc z przyczepką gdzieś z rowerami itd
Jest GV i jimny - Głodówka zbawia duszę i leczy ciało

sgrzegorz
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 45
Rejestracja: wt lip 14, 2009 1:24 pm
Lokalizacja: Kraków

Re: Terrano II a Pajero III - jakie są róznice

Post autor: sgrzegorz » sob gru 12, 2009 4:06 pm

ATON, dzięki za spotkanko i wyjaśnienie kilku spraw !!

Będę wdzięczny za podanie wymiarów zewnętrznych, wewnętrznych oraz bagażnika w Pajero III w modelach 3 i 5 drzwiowych oraz Terrano również 3 i 5 drzwiowych - szukałem w googlach ale nie znalazłem tego typu spacyfikacji.

Awatar użytkownika
Mikrusek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 88
Rejestracja: śr mar 21, 2007 11:22 am
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Terrano II a Pajero III - jakie są róznice

Post autor: Mikrusek » sob gru 12, 2009 4:25 pm

Pajero III

5 drzwi:
Rozstaw osi: 2780 mm
Długość: 4795 mm
Szerokość: 1875 mm
Wysokość: 1855 mm

Bagażnik: 215 l - 1700 l (pierwsza wartość przy rozłożonym trzecim rzędzie siedzeń). Przy złożonych dodatkowych siedzeniach jest bardziej niż w porządku (5 osobowa rodzina na wczasy nie musi ograniczać się w wyborze niezbędnych rzeczy do zabrania :) ).

3 drzwi
Rozstaw osi: 2545 mm
Długość: 4280 mm
Szerokość: 1875 mm
Wysokość: 1845 m

Bagażnik: do 1290 l

Terrano II

Rozstaw osi: 2650 mm
Długość: 4720 mm
Szerokość:1755 mm
Wysokość:1810 mm

Bagażnik: 115-1900 l
Ostatnio zmieniony sob gru 12, 2009 4:41 pm przez Mikrusek, łącznie zmieniany 1 raz.
www.pajero.org.pl
Galeon 3.2 DiD + OME + trochę żelastwa na brzuchu i z przodu oraz faja z boku :)

sgrzegorz
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 45
Rejestracja: wt lip 14, 2009 1:24 pm
Lokalizacja: Kraków

Re: Terrano II a Pajero III - jakie są róznice

Post autor: sgrzegorz » sob gru 12, 2009 4:36 pm

Mikrusek, wielkie dzięki !!

Ma ktoś ponizsze dane:
- wielkość bagażnika w P III w wersji 3 drzwiowej ?
- wymiary Terrano 3 drzwiowego oraz pojemność jego bagażnika ?
Z góry dzięki !!

Awatar użytkownika
Mikrusek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 88
Rejestracja: śr mar 21, 2007 11:22 am
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Terrano II a Pajero III - jakie są róznice

Post autor: Mikrusek » sob gru 12, 2009 4:47 pm

Use Google :wink:

Terrano II

3 drzwi
Długość: 4185 mm
Szerokość: 1755 mm
Wysokość: 1830 mm

Bagażnik: 355 l
www.pajero.org.pl
Galeon 3.2 DiD + OME + trochę żelastwa na brzuchu i z przodu oraz faja z boku :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości