Pajero Sport diesel czy benzyna? prośba o pomoc
Moderator: Kosiarz
Pajero Sport diesel czy benzyna? prośba o pomoc
Trochę z żalem a trochę z ulgą ( z powodu cholernie drogich i trudno dostępnych części) rozstałem się ze starym Hilem. Długo zastanawiałem się co kupić i po powrocie z Gruzji wybór padł na Pajero Sport, który tam jest mega popularny i doceniany a że ja tam będę często jeździł więc wydaje się to dobrą opcją. Dylemat mam co do wyboru wersji silnikowej i tu liczę trochę na wasze uwagi/rady. Co do zastosowania będzie to moje drugie auto w domu ale będzie mi służyło codziennie do jazdy do pracy, weekendami na jakąś lekką terenowo turystykę i 1 - 2 razy w roku do Gruzji. Pytanie czy mając to na uwadze lepiej kupić diesla 2.5 czy benzynę 3.0? Osobiście skłaniałem się do benzyny z LPG ale problemem jest dostępność tych samochodów w Polsce, najmłodsze egzemplarze pochodzą z 2003 a ja szukałem czegoś z końca produkcji 2006/07 i tu dostępne są tylko diesle często nawet krajowe. Budżet na samochód mam wystarczający bo 36 tys i 5 tys na pakiet startowy a więc na diesla z końca produkcji starczy na luzie. Co byście wybrali mając na uwadze zastosowanie? Czy diesle w Wawie zjara więcej jak 12l/100km? Czy Sport ma wiele wspólnych części z L200 i czy są problemy z dostępem gratów? Pozdr.
Re: Pajero Sport diesel czy benzyna? prośba o pomoc
Również serdecznie witamy.
Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172
tel. 504126172
Re: Pajero Sport diesel czy benzyna? prośba o pomoc
nie sil się nie zatrybiKabal pisze:Również serdecznie witamy.
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
Re: Pajero Sport diesel czy benzyna? prośba o pomoc
Witałem się na forum ale długo dłuugo tu nie zaglądałem. Ale w takim razie witam wszystkich raz jeszcze 

Re: Pajero Sport diesel czy benzyna? prośba o pomoc
Witam,
odgrzeje troche kotleta bo nie chce zakladac nowego watku. Tak wogole to mam na imie Pawel i chyba z racji wieku (38) troche mnie zaczelo "nosic" i szukam jakiejs rozrywki z fajnymi ludzmi. Interesuja mnie glownie wyprawy 4x4 po europie do takich krajow jak Chorwacja, Albania, Czarnogora , Ukraina itd. Maja byc to wyprawy rodzinne z Zona i 2 corkami (8 i 14) . Na poczatku beda to napewno organizowane wyprawy z racji opieki i znajomosci tematu.
Zainteresowal mnie wlasnie rowniez Pajero Sport bo jest dosc duzy i mysle, ze w 4 osoby z potrzebnymi manelami bedzie ok. Auto ma byc w sumie jako 3 po osobowce i trasporterze, z przeznaczeniem wlasnie na 2 wyprawy w roku + weekendowe wypady z rodzinka.
Tak jak czytalem, to 2.5 116 kucykow jest strasznie mulowaty, a wersji 2.8 nie widzialem wogole, a 2.5 Dakar tez jest nie do znalezienia. Dodatkowo problem jest taki, ze mieszkam w Berlinie, gdzie za starszego diesla, trzeba placic spory podatek i nie wjade nim do miasta ze wzgledu na Euro 1, chociaz to akurat mniejszy proble. Na codzien jezdze moim Jumperem 3.0 180 kucy i nie chce przezyc szoku, wsiadajac do terenowki.
Mysle wiec o 3.0 + LPG ale nie jestem pewien, czy na wyprawy 4x4, jest to dobre rozwiazanie ? O ile LPG gdzies na trasie to nie problem, to na bezdrozach moze byc juz problem. Czy taki 3.0 jest jakos specjalnie awaryjny ? Auto z tego rocznika bedzie mialo juz pewnie sporo ponad 200 tys. przebiegu.
No, a moze zwykle Pajero ? 3.2Di troche sie boje bo sypiacy sie common rail, to koszty straszne.
Pozdrawiam
Pawel
odgrzeje troche kotleta bo nie chce zakladac nowego watku. Tak wogole to mam na imie Pawel i chyba z racji wieku (38) troche mnie zaczelo "nosic" i szukam jakiejs rozrywki z fajnymi ludzmi. Interesuja mnie glownie wyprawy 4x4 po europie do takich krajow jak Chorwacja, Albania, Czarnogora , Ukraina itd. Maja byc to wyprawy rodzinne z Zona i 2 corkami (8 i 14) . Na poczatku beda to napewno organizowane wyprawy z racji opieki i znajomosci tematu.
Zainteresowal mnie wlasnie rowniez Pajero Sport bo jest dosc duzy i mysle, ze w 4 osoby z potrzebnymi manelami bedzie ok. Auto ma byc w sumie jako 3 po osobowce i trasporterze, z przeznaczeniem wlasnie na 2 wyprawy w roku + weekendowe wypady z rodzinka.
Tak jak czytalem, to 2.5 116 kucykow jest strasznie mulowaty, a wersji 2.8 nie widzialem wogole, a 2.5 Dakar tez jest nie do znalezienia. Dodatkowo problem jest taki, ze mieszkam w Berlinie, gdzie za starszego diesla, trzeba placic spory podatek i nie wjade nim do miasta ze wzgledu na Euro 1, chociaz to akurat mniejszy proble. Na codzien jezdze moim Jumperem 3.0 180 kucy i nie chce przezyc szoku, wsiadajac do terenowki.
Mysle wiec o 3.0 + LPG ale nie jestem pewien, czy na wyprawy 4x4, jest to dobre rozwiazanie ? O ile LPG gdzies na trasie to nie problem, to na bezdrozach moze byc juz problem. Czy taki 3.0 jest jakos specjalnie awaryjny ? Auto z tego rocznika bedzie mialo juz pewnie sporo ponad 200 tys. przebiegu.
No, a moze zwykle Pajero ? 3.2Di troche sie boje bo sypiacy sie common rail, to koszty straszne.
Pozdrawiam
Pawel
Traiblazer 4.2 LTZ 2005
Renault Master 2.3 2016
Renault Trafic 1.6 2018
Renault Master 2.3 2016
Renault Trafic 1.6 2018
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 27
- Rejestracja: czw kwie 24, 2014 11:46 am
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Re: Pajero Sport diesel czy benzyna? prośba o pomoc
Witam.Kolego pajero sport 3.o pb to dobry wybór.O silnik bym sie nie martwił naprawde potrafi zniesć duzo.Szukaj wersji z automantem naprawde fajne sie tym jezdzi w poloczeniu z silnikem 3.0. Dobrze zeby mial blokade mostu czasem sie przydaje.A ogolnie to solidne auto.Przy ewentualnym zakupie zwróć uwage na korozje ,szczególnie w tylniej czesci auta.Z czesciami nie ma problemu i nie sa specjalnie drogie.Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość