wymiana sprężyn pajero Long 92 2,5 td
Moderator: Kosiarz
-
- Posty: 623
- Rejestracja: śr lut 04, 2009 1:20 pm
- Lokalizacja: Miasto Królów Polskich/ Skien Norwegia
wymiana sprężyn pajero Long 92 2,5 td
Ma ktoś patent na wynajęcie sprężyn w pajero?jak się do tego zabrać żeby nie rozbierać za dużo auta.
Pajero 92 2,5 TD 

-
- Posty: 623
- Rejestracja: śr lut 04, 2009 1:20 pm
- Lokalizacja: Miasto Królów Polskich/ Skien Norwegia
Re: wymiana sprężyn pajero Long 92 2,5 td
Wyciagales kiedyś sprężyny z pajero? Bo posiadanie sciagaczy to akurat najmniejszy problem ...
Pajero 92 2,5 TD 

Re: wymiana sprężyn pajero Long 92 2,5 td
Ja wymienialem odkrec stabilizator i amory dzwignij auto za rame lub to co z niej zostalo i takie sciski wystarcza. Sory za brak pl znakow pisze z tel 

LJ 70
-
- Posty: 623
- Rejestracja: śr lut 04, 2009 1:20 pm
- Lokalizacja: Miasto Królów Polskich/ Skien Norwegia
Re: wymiana sprężyn pajero Long 92 2,5 td
dziekiRADZILLA pisze:Ja wymienialem odkrec stabilizator i amory dzwignij auto za rame lub to co z niej zostalo i takie sciski wystarcza. Sory za brak pl znakow pisze z tel
Pajero 92 2,5 TD 

Re: wymiana sprężyn pajero Long 92 2,5 td
Hej.
Z góry przepraszam , wiem że to nie giełda.
Przy okazji tego wątku, gdyby ktoś był zainteresowany, mam sprężyny do Pajero I. Kupione pod koniec września z alledrogo do mojego Gallopera.
Po tygodniu zdjęte bo są za niskie i za miękkie. Sprężyny na tył Monroe , numer SP0687. Będzie Pan zadowolony.
Kontak na priva.
Pozdrawiam
http://allegro.pl/sprezyny-tyl-pajero-8 ... 81787.html
Z góry przepraszam , wiem że to nie giełda.
Przy okazji tego wątku, gdyby ktoś był zainteresowany, mam sprężyny do Pajero I. Kupione pod koniec września z alledrogo do mojego Gallopera.
Po tygodniu zdjęte bo są za niskie i za miękkie. Sprężyny na tył Monroe , numer SP0687. Będzie Pan zadowolony.
Kontak na priva.
Pozdrawiam
http://allegro.pl/sprezyny-tyl-pajero-8 ... 81787.html
Galloper
-
-
- Posty: 4958
- Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm
Re: wymiana sprężyn pajero Long 92 2,5 td
Kup jakie kolorowe to i usztywnisz i dźwigniesz w górę
.
Monroły i Kajaby zostaw w spokoju bo nerwów stracisz więcej niż warto.

Monroły i Kajaby zostaw w spokoju bo nerwów stracisz więcej niż warto.
Re: wymiana sprężyn pajero Long 92 2,5 td
A jaka jest przyczyna wyjmowania?qmulus pisze:Ma ktoś patent na wynajęcie sprężyn w pajero?jak się do tego zabrać żeby nie rozbierać za dużo auta.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
Re: wymiana sprężyn pajero Long 92 2,5 td
Wynajmuje się zwykle dla zarobkujradek pisze:A jaka jest przyczyna wyjmowania?qmulus pisze:Ma ktoś patent na wynajęcie sprężyn w pajero?jak się do tego zabrać żeby nie rozbierać za dużo auta.

Nie ważne czym lecz gdzie i z kim!
-
-
- Posty: 4958
- Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm
Re: wymiana sprężyn pajero Long 92 2,5 td
Wymiana na całą bo stara pęcła.jradek pisze:A jaka jest przyczyna wyjmowania?qmulus pisze:Ma ktoś patent na wynajęcie sprężyn w pajero?jak się do tego zabrać żeby nie rozbierać za dużo auta.
Wymiana na mnietksze.
Wymiana na twardziejsze.
Wymiana na wyższejsze.
Wymiana na niższejsze.
Przyczyn może być sporo a wyjęcie sprężyny z pozoru łatwe może przysporzyć problemów. Od strony kierowcy niby jest więcej miejsca, nie ma tłumika i nie ma mocowania panharda. Ale jak podniesiemy samochód i zaczniemy ściskać ściągaczami o długości stosownej do długości sprężyn to okaże się że ścisk zahacza o dolne oparcie sprężyny, a później gdy skręcamy na chama nagle zeskakuje uderzając prosto w stalowy wężyk hamulcowy

Ja podjechałem i kupiłem krótsze ściągacze, w bagażnik wsadziłem kilka betonowych bloczków i wlazłem pod samochód ze ściągaczami. Założyłem je na sprężyny i skręciłem śruby ręką, później tylko bloczki z bagażnika na łąkę i lewarkiem za ramę w górę by koła stały na ziemi i sprężyna ze ściągaczem sama wypadła


Niestety to był dopiero początek problemów, bo teraz trzeba było włożyć tjuningowe, wyższe i z grubszego drutu sprężyny - ściągacze aż piszczały, leciał z nich sos jak skręcałem i nadal wejść nie chciały. Aby włożyć sprężynę trzeba ją ścisnąć do około 34cm - np. Lovells do Gallopera ma 42cm i naprawdę ciężko to idzie. Jak już ją tam upchałem, poluzowałem ściągacze to dopatrzyłem się że or sprężyna a sprężyna Lovellsa ma w innym miejscu swój początek i koniec


Później jeszcze wpadłem na genialny pomysł aby samochód opuścić i jak sprężyna się ugnie zdjąć ściągacze - przy odpowiednim ustawieniu ściągaczy idzie tak je zdjąć, w przeciwnym razie zaprą się i dupa trzeba luzować tradycyjnie.
Ale to wszystko uj. Jak już wsio zrobiłem, poskręcałem sprężyny nówki przepolerowałem szmatką i w chwili uniesienia że się udało zrobiłem zdjęcie i posłałem kumplowi który tylko odpisał: "to Lovells, je trzeba zakładać zgodnie z oznaczeniem bo jedna sprężyna idzie od strony kierowcy (wyższa), a druga od pasażera (niższa)" no i wtedy uj mnie z miejsca strzelił bo wiedziałem, byłem przekonany, bo jakże mogłoby być inaczej - musiałem je włożyć odwrotnie

Całe szczęście sprężyny mają jedną wysokość

Teraz pojechałbym do warsztatu, u kumpla ta impreza to koszt flaszki

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości