Remont blacharski Pajero II - Na co zwrócić uwagę ?

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

sebo_runner
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 36
Rejestracja: śr cze 01, 2016 5:47 pm

Remont blacharski Pajero II - Na co zwrócić uwagę ?

Post autor: sebo_runner » ndz mar 26, 2017 4:39 pm

Witam!
Jestem w trakcie napraw blacharskich Swojego Pajero tj. rama i buda . Będę ściągał kabinę , aby mieć dostęp do wszystkich miejsc odpowiednich . Na co zwrócić uwagę jak już wszystko będę miał na wierzchu ? Buda będzie szła od razu 2'' w górę . Wymiana olejów , likwiadacja luzów itp to wiem .

A tak z pytań to co to jest pod tylnym błotnikiem lewym jest taki mniejszy i większy pojemniczek zamontowany ? I z prawej też jest jakaś pompka do której wchodzą 3 przewody paliwowe . Zbiornik mam zdjęty . Pajero z blokadą z tyłu i skrzynią SS 2.5 TD 91 rok krótki .

Pozdro
Sebo

Awatar użytkownika
PiRoman
 
 
Posty: 16735
Rejestracja: pn paź 22, 2007 6:50 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Remont blacharski Pajero II - Na co zwrócić uwagę ?

Post autor: PiRoman » ndz mar 26, 2017 4:55 pm

Tylne odcinki podłużnic i węzły w ich okolicach. Ponad to, kielichy sprężyn i poprzecznice, szczególnie ta przy nich. Wszystkie zakamarki pod nakładkami plastikowymi nadkoli, dolne węzły słupków B. Miejsca mocowania nadwozia do ramy, przednie, na słupkach B i tylne, przy przednich słupkach przeważnie sie uchowują. Jak chcesz liftować budę, to najlepiej nie wsadzać wałków z plastiku, tylko wyspawać podpory i zastosować standardowe poduszki, a jeszcze lepiej tego nie robić w ogóle. Pooglądaj sobie jeszcze wnętrze komory silnika bo jeśli miałeś zgnite mocowania nadwozia do ramy to sie tam złamał. Mam dwie takie na glebie, mogę coś pofocić jeśli będzie proste dojście i nie będę musiał się schylać...
Nie trzymam Kobiet w domu...

erpe_roman
Za tęczowym mostem: Ranger, Fiorino, Hąda, Pajero, Frontera, Sintra

Awatar użytkownika
s3R
    
    
Posty: 4180
Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
Lokalizacja: Porąbka

Re: Remont blacharski Pajero II - Na co zwrócić uwagę ?

Post autor: s3R » ndz mar 26, 2017 10:12 pm

Liftować budę chcesz w celu ... ?
Zdrapek i poharatka

Sebok92
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 2
Rejestracja: śr mar 15, 2017 7:51 pm

Re: Remont blacharski Pajero II - Na co zwrócić uwagę ?

Post autor: Sebok92 » ndz mar 26, 2017 10:56 pm

W celu możliwości głębszego brodzenia bez moczenia wnętrza ?

Awatar użytkownika
jradek
 
 
Posty: 15385
Rejestracja: wt lip 26, 2011 8:41 pm
Lokalizacja: Grodzisk Maz/DE

Re: Remont blacharski Pajero II - Na co zwrócić uwagę ?

Post autor: jradek » pn mar 27, 2017 8:18 am

O 2 cale skróci się dźwignia zmiany biegów, a to tylko początek listy.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.

Awatar użytkownika
Wowos
 
 
Posty: 6938
Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 11:57 am
Lokalizacja: Gdańsk / Nowy Sącz
Kontaktowanie:

Re: Remont blacharski Pajero II - Na co zwrócić uwagę ?

Post autor: Wowos » pn mar 27, 2017 8:36 am

Sebok92 pisze:W celu możliwości głębszego brodzenia bez moczenia wnętrza ?
I te pięć centymetrów zrobi taką kolosalną różnicę ?
Ja bym bardziej zadbał o uszczelki w drzwiach i dziury w podłodze...
y60 autobus, czerwony.

Awatar użytkownika
s3R
    
    
Posty: 4180
Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
Lokalizacja: Porąbka

Re: Remont blacharski Pajero II - Na co zwrócić uwagę ?

Post autor: s3R » pn mar 27, 2017 11:38 am

jradek pisze:O 2 cale skróci się dźwignia zmiany biegów, a to tylko początek listy.
Podniesie środek ciężkości.
Chłodnica jest mocowana do budy a silnik do ramy... inne ułożenie węży.
Drążek kierownicy działa pod innym kątem.
Lewarki sa 5 cm niżej. Może np wybijać reduktor na dziurach jak się buda zatrzęsie.
ITD ITD...
Ale jak tam uważasz :)21 to twoje auto. ( chyba ).
Zdrapek i poharatka

Awatar użytkownika
PiRoman
 
 
Posty: 16735
Rejestracja: pn paź 22, 2007 6:50 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Remont blacharski Pajero II - Na co zwrócić uwagę ?

Post autor: PiRoman » pn mar 27, 2017 11:58 am

Przy 5 cm nic złego sie nie dzieje. Prawie nic, bo zauważonym przeze mnie skutkiem ubocznym jest wyrywanie gniazd śrub mocowania nadwodzia do ramy, w tym nadwoziu włąśnie. Reszta jest do ogarnięcia po taniości i właściwie różnicy w użytkowaniu nie ma. Ale ja mam dość luźne kryteria :)12
Nie trzymam Kobiet w domu...

erpe_roman
Za tęczowym mostem: Ranger, Fiorino, Hąda, Pajero, Frontera, Sintra

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość