
Dyfer ?
Moderator: Kosiarz
Re: Dyfer ?
Pewniw że posiada, dwa a nawet trzy jeżeli to superselect. Co do sprężyn lub resorów to najłatwiej schylić się i zajrzeć, oczywiście z tyłu syfa.pajerolask pisze:Jak zawsze z mojej strony pytankoCzy pojarka długa 2,5 td 91r posiada mechanizm różnicowy? I jeszcze jedno tył jest na sprężynach czy na resorach
![]()

3.0 V6 +Ironman
Re: Dyfer ?
Pewniw że posiada, dwa a nawet trzy jeżeli to superselect. Co do sprężyn lub resorów to najłatwiej schylić się i zajrzeć, oczywiście z tyłu syfa.
[/quote]
Pajerko to stoi w stodole u chłopa niedaleka Amsterdamu mam więc problem z zajrzeniem pod autka

Pajerko to stoi w stodole u chłopa niedaleka Amsterdamu mam więc problem z zajrzeniem pod autka

- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
Narazie to widać że gość nie ma jeszcze syfa na podwórku, wyobraź sobie pytania gdy go w końcu nabędzie. Nie rozumiem ludzi którzy kupują samochody terenowe nie mając pojęcia o ich podstawowej budowie i przeznaczeniu.krisi pisze:no i tak dobrze że sie koles nie zapytał czy pajero ma 4 koła czy może nie ma kół.....
rozumiem że można nie rozumieć zasady działania dyfra ...ale żeby pytać czy ma....

3.0 V6 +Ironman
Nie trzeba być mechanikiem żeby wiedzieć co to dyfer bądź mechanizm różnicowy - bo to dokładnie to samo, dlaczego zadajesz pytania na które nie zrozumiesz odpowiedzipajerolask pisze:Panowie skąd w was tyle jadu.Mam jedną pojarkę 2,6benzyna i chcę nabyć drugą długą w dislu. Nie jestem mechanikiem i nie znam fachowego nazewnictwa, w branży 4x4 jestem nowy. Mam kilka pytań i grzecznie proszę o odpowiedź.

A wracając do twojego pytania - to pejero '91 z 2,5 TD powinno być modelem V, a więc może miać skrzynię superselect, może mieć LSD bądź pełną blokadę lub nie mieć jej wcale. Jeżeli to jest V-ka to ma z tyłu sprężyny, jeżeli to nie jest na pewno '91 to może być L-ka i wtedy z tyłu są resory, i nie ma żadnych blokad.
3.0 V6 +Ironman
91- jest rokiem wejścia nowego modelu „ V „ w miejsce LO ale spotkać można jakoś rejestrowane LO z 91 , na blokadę „ pełną „ tylnego mostu nie ma co liczyć , LSD ? trafiały się od 86 , a mech różnicowy między osiowy ( znajdujący się w reduktorze ) jest w skrzyni superselekt w LO nie spotykaną fabrycznie , ( nie mylić z zawieszeniem superselekt ) poznać można po dwóch przełożeniach na lewarku 4H , oraz brakiem sprzęgieł piast , czyli model V ,
pozdrawiam Marek
offpoje team
offpoje team
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości