reduktor

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
pancziki
Posty: 726
Rejestracja: pn wrz 01, 2003 3:25 pm
Lokalizacja: Wrocław

reduktor

Post autor: pancziki » wt kwie 12, 2005 3:04 pm

czy można zamienić reduktor oryginalny np w l200 albo w pajacu na inny. Które najmniej przeróbek wymagają ??
długi może więcej

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » wt kwie 12, 2005 3:09 pm

kolo ćwiczył na L200 następujący manewr:
z powodu ciągle wybuchającej skrzyni biegów i pizdowatego reduktora zastąpił je odpowiednikami z pajero w podobnym roczniku...bo ponoć są znacznie mocniejsze konstrukcyjnie niż w pikapie
operacja zakończyła się pomyślnie
wybuchy ustały
#noichuj

Awatar użytkownika
pancziki
Posty: 726
Rejestracja: pn wrz 01, 2003 3:25 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: pancziki » wt kwie 12, 2005 3:16 pm

mnie puki co tylko łańcuch w reduktorze się posypał ale korci żeby coś zamieszać.
długi może więcej

Rekwizytornia
 
 
Posty: 258
Rejestracja: wt kwie 19, 2005 8:11 pm
Lokalizacja: Beskid Niski

Post autor: Rekwizytornia » sob kwie 23, 2005 6:31 pm

A co to znaczy, jak po załączeniu przodu coć metalicznie i nierytmicznie puka - właściwie to trochę wali - przy większych obciążeniach, np. ruszaniu. Odgłos dochodzi mniej więcej z okolic reduktora.

Awatar użytkownika
CzarnySJ
 
 
Posty: 294
Rejestracja: wt kwie 27, 2004 6:42 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: CzarnySJ » sob kwie 23, 2005 8:04 pm

:)21
rzeczony lancuch

Rekwizytornia
 
 
Posty: 258
Rejestracja: wt kwie 19, 2005 8:11 pm
Lokalizacja: Beskid Niski

Post autor: Rekwizytornia » pn kwie 25, 2005 1:27 pm

A ten łańcuch wystęsuje jako część zam, czy trzeba wyśmieciować cały reduktor? A tryby, po których on chodzi?
Jeszcze pytanko do bardziej doświadczonych: wodziki w reduktorze - co tam się najczęściej zużywa? - Czy to jest jeden element (zanitowany, zaspawany itp), czy dużo rozbieralnych kawałeczków?

Pytań mam jeszcze dużo, ale nie chcę tak wszystkich naraz
:wink:

Michał

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 453
Rejestracja: pn wrz 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Peter » pn kwie 25, 2005 7:45 pm

łańcuch i owszem, występuje jako część zamienna.. w ASo za jedyne 3800+VAT :)21
Można jeszcze poszukac zamienników (nowych) za jakieś 1000 ojro..

lepiej poszukać całego reduktora ze sprawnym łańcuchem... :)21
MISIE SIĘ NIE PSUJĄ !!
G 300D Turbo 460.3

Rekwizytornia
 
 
Posty: 258
Rejestracja: wt kwie 19, 2005 8:11 pm
Lokalizacja: Beskid Niski

Post autor: Rekwizytornia » pn kwie 25, 2005 10:04 pm

A od którego Pajero będzie pasował reduktor- albo cała skrzynia - do mojego L300.(2.5td z1995r)? Czy te skrzynie są jakoś oznakowane, czy trzeba kupić i przymierzyć :( ?

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 453
Rejestracja: pn wrz 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Peter » wt kwie 26, 2005 7:30 am

od V20
MISIE SIĘ NIE PSUJĄ !!
G 300D Turbo 460.3

Rekwizytornia
 
 
Posty: 258
Rejestracja: wt kwie 19, 2005 8:11 pm
Lokalizacja: Beskid Niski

Post autor: Rekwizytornia » śr kwie 27, 2005 10:11 am

Znalazłem skrzynię z Pajero '92 do'96. Też 2.5 td. Ale nie wiem, czy to jest to V-20. Facet od tej skrzyni też nie wie :( . Nie gniewam się na niego, bo ja też słyszałem tylko o V-1 i V-2 :)
Odpowiedzcie, bo już strasznie chcę nim pojeżdzić.

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 453
Rejestracja: pn wrz 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Peter » śr kwie 27, 2005 11:01 pm

generalnie powinna pasić. Superselect ma być.
MISIE SIĘ NIE PSUJĄ !!
G 300D Turbo 460.3

Rekwizytornia
 
 
Posty: 258
Rejestracja: wt kwie 19, 2005 8:11 pm
Lokalizacja: Beskid Niski

Post autor: Rekwizytornia » czw kwie 28, 2005 9:31 am

Dzięki!!! Jak go złożę, to dam Ci się przejechać :lol:

Czy polibusze są trwalsze od gumowych? Czy tylko łatwiej dostępne - bo w JC nie przewidzieli, że resory mielą silentbloki?
Czytałem to, co znalazłem na forum o polibuszach, ale jestem tak samo głupi jak przedtem.
Używam samochodu w średnim terenie( - ale b. dużo) i na KOSZMARNEJ drodze. Dlatego szukam rozwięzania raczej przez pryzmat trwałości niż ceny.

Wszystko zupełnie innaczej wygląda, kiedy się czyta gazetkę dla ofrołdowców, a innaczej, gdy trzeba wpakować wlasną kasę we własny samochód.

Od kiedy na samochód mówi się SYF?
:wink:

Michał

Awatar użytkownika
*MadMax*
 
 
Posty: 106
Rejestracja: ndz sty 09, 2005 5:16 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: *MadMax* » czw kwie 28, 2005 11:25 am

farfurnia pisze: Od kiedy na samochód mówi się SYF?
:wink:

Michał
Od kiedy mówi się też śmietnik, kredens, itp. :)21

A skrzynka z tego rocznika powinna być :)2
I Herkules dupa gdzie żelaza kupa!!!

Rekwizytornia
 
 
Posty: 258
Rejestracja: wt kwie 19, 2005 8:11 pm
Lokalizacja: Beskid Niski

Post autor: Rekwizytornia » śr maja 04, 2005 11:13 am

Czy ktoś widział w skrzyni biegów do V20 2.5 td cięgła wychodzą z góry, czy z lewej strony? Macie jakieś sprawdzone miejsce, gdzie można kupić używaną skrzynię z reduktorem?

Rekwizytornia
 
 
Posty: 258
Rejestracja: wt kwie 19, 2005 8:11 pm
Lokalizacja: Beskid Niski

Post autor: Rekwizytornia » pn maja 16, 2005 6:55 pm

Znalazłem gości pod Poznaniem, którzy handlują skrzynie do terenówek. Umawiałem się z nimi ponad dwa tygodnie! - jak z jaikimiś popierdółkami!
Wysyłałem zdjęcia mailem, żeby na pewno była to taka skrzynia, jak moja.
Opisywałem, co ma z której strony, w końcu umówiliśmy się, że wyślą, bo wg nich to taka skrzynia, jakiej potrzebuję. Wysyłali parę dni!!!, w końcu doszła:
Cięgła ma z drugiej strony, wodziki od reduktora całkiem inne, nawet zupełnie inny sposób mocowania do ramy!!!
Wyobrażacie sobie takie coś? :)11 :)11 :)11 :)24
Muszę włożyć starą skrzynię - bez piątki i przodu. :)18

mam poczucie wdepnięcia w g.

A może tyle emocji za prawie 4k to niedrogo?

Awatar użytkownika
Toroo
 
 
Posty: 2636
Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:43 am
Lokalizacja: Łask
Kontaktowanie:

Post autor: Toroo » wt maja 17, 2005 6:44 am

Drogo :)3

Awatar użytkownika
dromad
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 14
Rejestracja: czw wrz 16, 2004 12:59 pm
Lokalizacja: wołomin

Post autor: dromad » wt maja 17, 2005 7:26 am

poważna cena,
ja w swoim L044 2 lata temu skróciłem łańcuch reduktora
nie jest to fabryczne rozwiązanie :) , ale do dziś działa

Awatar użytkownika
ralff
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 19
Rejestracja: pt maja 28, 2004 2:57 pm
Lokalizacja: cracovia

Post autor: ralff » wt maja 17, 2005 8:02 am

złodzieje, oszuści znaczy się!!!!!!!!!!!!! :)3

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości