2.5td pada
Moderator: Kosiarz
2.5td pada
mam L200 '94 rok K34T z silnikiem 2.5td 4D56T ktory wlasnie jest na wykonczeniu i zastanawiam sie nad zmiana silnika na nowszy tj. 2.5TDI badz 2.5TD tyle ze w lepszym stanie.
Czy moja skrzynia biegow z reduktorem bedzie pasowala do 2.5TDI lub 2.5TD tyle ze wzietego z Pajero ?
Jakie sa ceny takich silnikow?
pozdrawiam
Czy moja skrzynia biegow z reduktorem bedzie pasowala do 2.5TDI lub 2.5TD tyle ze wzietego z Pajero ?
Jakie sa ceny takich silnikow?
pozdrawiam
jak masz caly silnik na chodzie to zrob kapitalke, wtedy bedziesz pewny co masz pod maską, pod warunkiem że ktoś ten remont zrobi dobrze
...Kupujac stary nowy silnik i tak nie wiesz kto go użytkował, jak o niego dbał. Używany motor to swego radzju loteria,teortycznie jest możliwość odpalenia nie wlożonego silnika i sprawdzenia ciśnienia ale sprzedajacy sie na to nie chca zgodzić bo to jest z tym zabawy.....Ceeny Ci podam aktualne w poniedziałek...

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
- Jakub PAJERO 2.5TD
- Posty: 313
- Rejestracja: pt lip 15, 2005 11:23 am
- Lokalizacja: Legionowo
W używanym silniku sprawdzenie ciśnienia sprężanie nic nie daje. Po sprawdzeniu okazuje się,że silnik ma po 28 atm. W trakcie eksploatacji okazuje się jednak, że silnik bierze dużo oleju. Olej, który bierze silnik pierscieniami powoduje uszczelnienie i wzrost ciśnienia w cylindrach, więc radzę wystrzegać się starej używki. Słyszałem natomiast, że do miśka pasuje silnik od hyundaja H100 2,5td, gdyż to jest silnik na licencji miśka. Taki byłby o wiele młodszy, i na pewno w lepszym stanie. Części do Twojego miśka najlepiej kupić w HIPOL-u na ul. odrowąża w warszawie, bo tam mają także używane graty( tłoki, wały, wałki rozrządu, pompy oleju, itd).
ymm sprawdzanie użwanego silnika zawsze cos daje i jest napewno jakimś odnośnikiem jego stanu ...jak silnik brałby olej to można bylo by to stwierdzić po wygladzie min turbiny spalinach ect....Zgodze sie natomiast ze lepiej zrobic remont niz kupowac używany za 6 do 11 tys.Jakub PAJERO 2.5TD pisze:W używanym silniku sprawdzenie ciśnienia sprężanie nic nie daje. Po sprawdzeniu okazuje się,że silnik ma po 28 atm. W trakcie eksploatacji okazuje się jednak, że silnik bierze dużo oleju. Olej, który bierze silnik pierscieniami powoduje uszczelnienie i wzrost ciśnienia w cylindrach, więc radzę wystrzegać się starej używki. Słyszałem natomiast, że do miśka pasuje silnik od hyundaja H100 2,5td, gdyż to jest silnik na licencji miśka. Taki byłby o wiele młodszy, i na pewno w lepszym stanie. Części do Twojego miśka najlepiej kupić w HIPOL-u na ul. odrowąża w warszawie, bo tam mają także używane graty( tłoki, wały, wałki rozrządu, pompy oleju, itd).
Mitsubishi II generacji mialo ten sam a raczej Hyundai H100 oraz Galoper mial ten sam motor co pajero BTW w cieżarowym canterze do tej pory jest montowany 2,5 D ( ale juz troche inny ). Ceny tych motorów sa rownie wysokie.
Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
A ja od facia pracującego w serwisie IVECO słyszałem, że silników Miśka nie ma co regenerować. Mówił, że jeździli w Iraq (czasy socjalistycznych kontraktów) takimi. Silnik wy3mywał 500-700 tys km i szedł na złom. Jak jeden podobno z ciekawości wyremontowali to wtrzymał 10 tysięcy i był w stanie wymagającym ponownego remontu.
Tak mówił, ale czy należy mu wierzyć???
Tak mówił, ale czy należy mu wierzyć???
krótkie kanciaste Pajero 2,5TD -było, ale się skończyło
- Jakub PAJERO 2.5TD
- Posty: 313
- Rejestracja: pt lip 15, 2005 11:23 am
- Lokalizacja: Legionowo
Jedyna możliwość sprawdzenia starego silnika jest taka, że trzeba go wrzucić w ramę, tydzień pojeżdzić i wtedy coś powiesz. Stary silnik umyjesz karcherem i gucio pozna nawet najwiękrzy cwaniak. Jak uruchamiasz silnik stojący na podłodze to jak sprawdzisz cisnienie oleju? Wody nie podłączysz bo nie ma jak. Zobaczysz tylko kupę dymu i pożadny hałas i to wszystko co stwierdzisz. Z remontem też jest problem. Bardzo ciężko wytulejować wałki wyrównaważające (balansowe) w bloku, żeby odsyskać ciśnienie oleju.
@ jakub jesli używamy pojecia sprawdzić silnik to zawsze sie go da na kołkach odpalic i podlaczyc chlodnice ...mowie to z autopsi da sie bez kupy hałasu dymu i zadymy
teraz musze sam siebie i Ciebie lekki sprostowac w hjudaju H 100 byl teoretycznie ten sam motor co w pajero oraz galoperze ale ale H 100 byl tylko wolnossący bez turbo bez chłodnicy powietrza wiec ten motor mozna o kant kuli rozbic

teraz musze sam siebie i Ciebie lekki sprostowac w hjudaju H 100 byl teoretycznie ten sam motor co w pajero oraz galoperze ale ale H 100 byl tylko wolnossący bez turbo bez chłodnicy powietrza wiec ten motor mozna o kant kuli rozbic

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
- Jakub PAJERO 2.5TD
- Posty: 313
- Rejestracja: pt lip 15, 2005 11:23 am
- Lokalizacja: Legionowo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość