2.5td pada

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
misiu
Posty: 599
Rejestracja: śr lut 26, 2003 6:29 pm
Lokalizacja: Gąbin / Płock

2.5td pada

Post autor: misiu » pt lip 29, 2005 1:55 pm

mam L200 '94 rok K34T z silnikiem 2.5td 4D56T ktory wlasnie jest na wykonczeniu i zastanawiam sie nad zmiana silnika na nowszy tj. 2.5TDI badz 2.5TD tyle ze w lepszym stanie.
Czy moja skrzynia biegow z reduktorem bedzie pasowala do 2.5TDI lub 2.5TD tyle ze wzietego z Pajero ?
Jakie sa ceny takich silnikow?

pozdrawiam
suczę...robi się
gg: 1658948
plock4x4.pl

Awatar użytkownika
Toroo
 
 
Posty: 2636
Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:43 am
Lokalizacja: Łask
Kontaktowanie:

Post autor: Toroo » pt lip 29, 2005 2:14 pm

Dzień padniętych dizelków w miśkach :)15

Awatar użytkownika
Glina
 
 
Posty: 292
Rejestracja: pt maja 07, 2004 7:27 am
Lokalizacja: Szczebra

Post autor: Glina » pt lip 29, 2005 2:25 pm

a kto to ostatnio napisał że miśki sie nie psujom :roll:
Darz Bór!

Awatar użytkownika
Toroo
 
 
Posty: 2636
Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:43 am
Lokalizacja: Łask
Kontaktowanie:

Post autor: Toroo » pt lip 29, 2005 2:31 pm

Prawo Murphiego ??
To spadam stąd :wink:

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » pt lip 29, 2005 3:05 pm

Glina pisze:a kto to ostatnio napisał że miśki sie nie psujom :roll:
bo sie nie psuja tylko zużywaja :)21 po 11 latach maja prawo :wink:
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
nowicjusz
 
 
Posty: 221
Rejestracja: ndz mar 21, 2004 8:28 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: nowicjusz » pt lip 29, 2005 3:19 pm

a ja w takim razie swoje auto wpycham do garażu i przeczekam to... :wink:
szukam samuraia!!!

Awatar użytkownika
bojach
Posty: 730
Rejestracja: sob paź 19, 2002 5:12 pm
Lokalizacja: rumia
Kontaktowanie:

Post autor: bojach » pt lip 29, 2005 9:30 pm

wszytkie silniki 4d55, 4d55t, 4d56t , są kompatybilne :)2
polecałbym z intercoolerem .
pozdrawiam Marek
offpoje team

Awatar użytkownika
misiu
Posty: 599
Rejestracja: śr lut 26, 2003 6:29 pm
Lokalizacja: Gąbin / Płock

Post autor: misiu » sob lip 30, 2005 10:17 am

bojach pisze:wszytkie silniki 4d55, 4d55t, 4d56t , są kompatybilne :)2
polecałbym z intercoolerem .


do ktorego roku wychodzil ten silnik z intercoolerem co by pasowal do mojego?
i ile musze wydac na kompletny silnik (tak pi x drzwi)?
suczę...robi się
gg: 1658948
plock4x4.pl

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » sob lip 30, 2005 10:37 am

2,5 turbo intercooler to wydatek od 6 do 11 tys zł. Dane na podstawie wszytskich ogloszen z giełdy samochodowej z przed miesiąca ( oraz kilku innych gazet ogloszeniowych )
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
misiu
Posty: 599
Rejestracja: śr lut 26, 2003 6:29 pm
Lokalizacja: Gąbin / Płock

Post autor: misiu » sob lip 30, 2005 10:42 am

łłoooojezuuu
a remontowal ktos taki silnik i moze podac przykladowe koszty = czesci + szlifu + nowe tloki itd

ps. jestem zielony jezeli chodzi o mechanike, ale te ceny mnie lekko zbily z nog
suczę...robi się
gg: 1658948
plock4x4.pl

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » sob lip 30, 2005 11:14 am

jak masz caly silnik na chodzie to zrob kapitalke, wtedy bedziesz pewny co masz pod maską, pod warunkiem że ktoś ten remont zrobi dobrze :wink: ...Kupujac stary nowy silnik i tak nie wiesz kto go użytkował, jak o niego dbał. Używany motor to swego radzju loteria,teortycznie jest możliwość odpalenia nie wlożonego silnika i sprawdzenia ciśnienia ale sprzedajacy sie na to nie chca zgodzić bo to jest z tym zabawy.....Ceeny Ci podam aktualne w poniedziałek...
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
misiu
Posty: 599
Rejestracja: śr lut 26, 2003 6:29 pm
Lokalizacja: Gąbin / Płock

Post autor: misiu » sob lip 30, 2005 5:12 pm

okey, dzieki
juz na 100% bedzie remont
teraz tylko poszukuje tanich i dobrych czesci bo samochodu nie zamierzam sie pozbywac
napiszcie jakich firm nalezy sie wystrzegac przy kupnie np. uszczelek

Awatar użytkownika
Jakub PAJERO 2.5TD
Posty: 313
Rejestracja: pt lip 15, 2005 11:23 am
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Jakub PAJERO 2.5TD » ndz lip 31, 2005 5:59 pm

W używanym silniku sprawdzenie ciśnienia sprężanie nic nie daje. Po sprawdzeniu okazuje się,że silnik ma po 28 atm. W trakcie eksploatacji okazuje się jednak, że silnik bierze dużo oleju. Olej, który bierze silnik pierscieniami powoduje uszczelnienie i wzrost ciśnienia w cylindrach, więc radzę wystrzegać się starej używki. Słyszałem natomiast, że do miśka pasuje silnik od hyundaja H100 2,5td, gdyż to jest silnik na licencji miśka. Taki byłby o wiele młodszy, i na pewno w lepszym stanie. Części do Twojego miśka najlepiej kupić w HIPOL-u na ul. odrowąża w warszawie, bo tam mają także używane graty( tłoki, wały, wałki rozrządu, pompy oleju, itd).

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » pn sie 01, 2005 6:48 am

Jakub PAJERO 2.5TD pisze:W używanym silniku sprawdzenie ciśnienia sprężanie nic nie daje. Po sprawdzeniu okazuje się,że silnik ma po 28 atm. W trakcie eksploatacji okazuje się jednak, że silnik bierze dużo oleju. Olej, który bierze silnik pierscieniami powoduje uszczelnienie i wzrost ciśnienia w cylindrach, więc radzę wystrzegać się starej używki. Słyszałem natomiast, że do miśka pasuje silnik od hyundaja H100 2,5td, gdyż to jest silnik na licencji miśka. Taki byłby o wiele młodszy, i na pewno w lepszym stanie. Części do Twojego miśka najlepiej kupić w HIPOL-u na ul. odrowąża w warszawie, bo tam mają także używane graty( tłoki, wały, wałki rozrządu, pompy oleju, itd).
ymm sprawdzanie użwanego silnika zawsze cos daje i jest napewno jakimś odnośnikiem jego stanu ...jak silnik brałby olej to można bylo by to stwierdzić po wygladzie min turbiny spalinach ect....Zgodze sie natomiast ze lepiej zrobic remont niz kupowac używany za 6 do 11 tys.
Mitsubishi II generacji mialo ten sam a raczej Hyundai H100 oraz Galoper mial ten sam motor co pajero BTW w cieżarowym canterze do tej pory jest montowany 2,5 D ( ale juz troche inny ). Ceny tych motorów sa rownie wysokie.
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
byczy
 
 
Posty: 129
Rejestracja: wt cze 29, 2004 3:14 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: byczy » pn sie 01, 2005 12:14 pm

A ja od facia pracującego w serwisie IVECO słyszałem, że silników Miśka nie ma co regenerować. Mówił, że jeździli w Iraq (czasy socjalistycznych kontraktów) takimi. Silnik wy3mywał 500-700 tys km i szedł na złom. Jak jeden podobno z ciekawości wyremontowali to wtrzymał 10 tysięcy i był w stanie wymagającym ponownego remontu.
Tak mówił, ale czy należy mu wierzyć???
krótkie kanciaste Pajero 2,5TD -było, ale się skończyło

Awatar użytkownika
misiu
Posty: 599
Rejestracja: śr lut 26, 2003 6:29 pm
Lokalizacja: Gąbin / Płock

Post autor: misiu » pn sie 01, 2005 12:58 pm

nie wiem czy wierzyc czy nie ale moj ma dopiero 190tys km i jak jest zimno nie chce palic, ma male cisnienie na dwoch cylindrach - moze to tylko pierscienie i nie bedzie potrzebny zaden szlif - mozliwe :roll: ?

Awatar użytkownika
Jakub PAJERO 2.5TD
Posty: 313
Rejestracja: pt lip 15, 2005 11:23 am
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Jakub PAJERO 2.5TD » pn sie 01, 2005 3:32 pm

Jedyna możliwość sprawdzenia starego silnika jest taka, że trzeba go wrzucić w ramę, tydzień pojeżdzić i wtedy coś powiesz. Stary silnik umyjesz karcherem i gucio pozna nawet najwiękrzy cwaniak. Jak uruchamiasz silnik stojący na podłodze to jak sprawdzisz cisnienie oleju? Wody nie podłączysz bo nie ma jak. Zobaczysz tylko kupę dymu i pożadny hałas i to wszystko co stwierdzisz. Z remontem też jest problem. Bardzo ciężko wytulejować wałki wyrównaważające (balansowe) w bloku, żeby odsyskać ciśnienie oleju.

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » pn sie 01, 2005 4:37 pm

pewnie to moderatorzy wytna :roll: wiem gdzie zanabyc nowy silnik do pajero NOWY z osprzetem 6800 zl
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » pn sie 01, 2005 4:43 pm

@ jakub jesli używamy pojecia sprawdzić silnik to zawsze sie go da na kołkach odpalic i podlaczyc chlodnice ...mowie to z autopsi da sie bez kupy hałasu dymu i zadymy :)21

teraz musze sam siebie i Ciebie lekki sprostowac w hjudaju H 100 byl teoretycznie ten sam motor co w pajero oraz galoperze ale ale H 100 byl tylko wolnossący bez turbo bez chłodnicy powietrza wiec ten motor mozna o kant kuli rozbic :)21
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
Jakub PAJERO 2.5TD
Posty: 313
Rejestracja: pt lip 15, 2005 11:23 am
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Jakub PAJERO 2.5TD » pn sie 01, 2005 9:21 pm

Silnik bez turbo z H100 to musi być straszna kiszka i chyba nie ma co sobie nim pupy zawracać.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość