Most pod resorami
Moderator: Kosiarz
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 12
- Rejestracja: śr paź 05, 2005 6:52 am
Most pod resorami
Czy istnieje możliwość przełożenia mostu pod resory w pajero 87? Jeżeli tak, to jakie będą skutki uboczne. Pozwoliłobyto pokonywać więkrze przeszkody.
- Misiek Bielsko
-
- Posty: 5195
- Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Bielsko-Biala
- Kontaktowanie:
-
-
- Posty: 258
- Rejestracja: wt kwie 19, 2005 8:11 pm
- Lokalizacja: Beskid Niski
Re: Most pod resorami
Do tego musiałbyś mieć dwa sztywne mosty... Ale pomyśl o przełożeniu górnych wachaczy w miejsce dolnych, a dolne se gdzieś dospawasz.JAKUB PAJERO 2,5TD pisze:Czy istnieje możliwość przełożenia mostu pod resory w pajero 87? Jeżeli tak, to jakie będą skutki uboczne. Pozwoliłobyto pokonywać więkrze przeszkody.
Wtedy poziomy ci się wyrównają



MISIE SIĘ NIE PSUJĄ 
G 300D Turbo 460.3

G 300D Turbo 460.3
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 12
- Rejestracja: śr paź 05, 2005 6:52 am
- Jomy
- jestem tu nowy...
- Posty: 93
- Rejestracja: wt kwie 19, 2005 2:10 pm
- Lokalizacja: Wałbrzych\obecnie Francja
Kolego napisz jak to jest z tymi resorami od lublina bo ja własnie wczoraj złamałem oryginalny resor i szukam zamiennika? interesuje mnie czy wchodzi bez problemu czy trza robic jakies cuda zeby zamontować no i ile kosztuje taki resor. Ja własnie wykrecam stary resor i jutro objazd po sklepach lub szrotachMam strasznie zmęczone resory, i jutro kupię na giełdzie nowe od Lublina, założę i się wszystko wyjaśni


Ekipa 4x4 Karkonosze
Misiu 2.6 L na simexas
Misiu 2.6 L na simexas
Czytac leszcze forum trza trza a nie tylko pytac NO 
http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic.php?t=16783

http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic.php?t=16783
Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 12
- Rejestracja: śr paź 05, 2005 6:52 am
Ja mmimo wszystko szukałbym używanego oryginału. Próbowałem kiedyś zaimplementować do Hila resory od żuka - totalna porażka
. W zasadzie robota bez sensu - nie dość, że jakość materiału pozostawia wiele do życzenia, to jeszcze będziesz musiał dorobić odpowiednie tuleje resorowe (bo mocowania mają inną średnicę) to nie masz gwarancji czy resor będzie pracował poprawnie (różna twardość lewej i prawej strony). Aha i jeszcze jedno - nie wiem jak jest w Miśkach ale sprawdź sobie czy szpickop (śruba łącząca pióra) jest w środku symetrii resora. W hilu jest niesymetrycznie a to już jest problem - wiercenie nie wchodzi w rachubę (wiem bo to już też przerabiałem) ...
Pozdrawiam
Fox


Pozdrawiam
Fox
Wszyscy jesteśmy psychiczni - tylko nie wszyscy zdiagnozowani ...
- dark_zdzich
- Posty: 384
- Rejestracja: śr maja 18, 2005 6:55 pm
- Lokalizacja: Krapkowice
- Jomy
- jestem tu nowy...
- Posty: 93
- Rejestracja: wt kwie 19, 2005 2:10 pm
- Lokalizacja: Wałbrzych\obecnie Francja
problem w tym że właśnie główny strzelił i ten zaraz obok głównego teżJomy jak nie główny to idź do zdolnego kowala i ci dorobi
średnia cena w Polsce to 150 zł

Ekipa 4x4 Karkonosze
Misiu 2.6 L na simexas
Misiu 2.6 L na simexas
-
- Posty: 1832
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
- Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa
- Jomy
- jestem tu nowy...
- Posty: 93
- Rejestracja: wt kwie 19, 2005 2:10 pm
- Lokalizacja: Wałbrzych\obecnie Francja
Panowie pisze co zrobiłem z resorami w miśku:
Przypominam że złamało mi się główne pióro i te zaraz przy głównym.Po długich poszukiwaniach zamiennika( Lublin, Zuk, Truck) doszedłem do wniosku że żaden nie pasuje bez większych przeróbek , dlatego jestem ciekaw jak chłopaki powsadzali żukowskie resory bo w nich jest w innym miejscu ta śruba co skreca resor( szpickop) i inne szerokości tulej. Nastepnie szukałem używki, najtaniej 200 zł na drugim końcu kraju no i nie wiesz co kupujesz, (przerobiłem trzy używane resory w polonezie aż kupiłem nowy i spokój.) Nowe oryginały do Pajero nie znalazłem a tuningowane to każdy wie ile kosztują. No i wreszcie: Polecił mi znajomy specjalistyczny warsztat który robi tylko resory. Dzwonie, gość mówi że niema problemu że główny złamany, dorobimy całe nowe pióro i cześć. Gość dorabia z odpowiedniego materiału, takie same pióra, wsadza tuleje gumowe i wszystko jeszcze ładnie czyści i smaruje smarem. Słowem wszystko git, roboty 3 godziny i koszty za głowny 150-200 zł w zależności od długości, pozostałe pióra taniej. Tekst ten nie jest reklamą w/w warsztatu tylko informacją której wcześniej nie znalazłem mianowicie że można bez problemów dorobić główne pióro bo wszyscy wcześnie twierdzili że jak główne poszło to juz po ptokach. Zobaczymy oczywiście ile taka "podróba" pojezdzi i czy sie nie złamie na pierwszych dziurach o czym w razie czego nie omieszkam poinformować.
Dzieki oczywiście za rady co z czego pasuje
Pozdrawiam
Przypominam że złamało mi się główne pióro i te zaraz przy głównym.Po długich poszukiwaniach zamiennika( Lublin, Zuk, Truck) doszedłem do wniosku że żaden nie pasuje bez większych przeróbek , dlatego jestem ciekaw jak chłopaki powsadzali żukowskie resory bo w nich jest w innym miejscu ta śruba co skreca resor( szpickop) i inne szerokości tulej. Nastepnie szukałem używki, najtaniej 200 zł na drugim końcu kraju no i nie wiesz co kupujesz, (przerobiłem trzy używane resory w polonezie aż kupiłem nowy i spokój.) Nowe oryginały do Pajero nie znalazłem a tuningowane to każdy wie ile kosztują. No i wreszcie: Polecił mi znajomy specjalistyczny warsztat który robi tylko resory. Dzwonie, gość mówi że niema problemu że główny złamany, dorobimy całe nowe pióro i cześć. Gość dorabia z odpowiedniego materiału, takie same pióra, wsadza tuleje gumowe i wszystko jeszcze ładnie czyści i smaruje smarem. Słowem wszystko git, roboty 3 godziny i koszty za głowny 150-200 zł w zależności od długości, pozostałe pióra taniej. Tekst ten nie jest reklamą w/w warsztatu tylko informacją której wcześniej nie znalazłem mianowicie że można bez problemów dorobić główne pióro bo wszyscy wcześnie twierdzili że jak główne poszło to juz po ptokach. Zobaczymy oczywiście ile taka "podróba" pojezdzi i czy sie nie złamie na pierwszych dziurach o czym w razie czego nie omieszkam poinformować.
Dzieki oczywiście za rady co z czego pasuje

Pozdrawiam
Ekipa 4x4 Karkonosze
Misiu 2.6 L na simexas
Misiu 2.6 L na simexas
- Jomy
- jestem tu nowy...
- Posty: 93
- Rejestracja: wt kwie 19, 2005 2:10 pm
- Lokalizacja: Wałbrzych\obecnie Francja
Cianbo napisał:
no cóż człowiek uczy się całe życie 
No właśnie nie wiedziałem do końca a do tego wypowiedzi na tym temacie utrwaliły mnie w przekonaniu .że sie nie dorabia przynajmniej głównegoTo nie wiedziałeś że resory naprawia/dorabia się u kowala?
no i własnie zdziwiłem się że bez problemu można dorobić@Jomy jak nie główny to idź do zdolnego kowala i ci dorobi
średnia cena w Polsce to 150 zł


Ekipa 4x4 Karkonosze
Misiu 2.6 L na simexas
Misiu 2.6 L na simexas
ja jezdze na praktycznie calkowicie robionych przez kowala
pierwsza wersja byla totalna porazka, obecna stoi po calym sezonie wysoko i niezle robi w terenie...
wazne by myslec przy robocie kowal potrafil i wiedzial co i po co ma zrobic
ja przy kowalu w trakcie roboty (przy poprawce na wersje druga) stalem nontoper i mowilem co sobie zycze
tera jest ok.
pierwsza wersja byla totalna porazka, obecna stoi po calym sezonie wysoko i niezle robi w terenie...
wazne by myslec przy robocie kowal potrafil i wiedzial co i po co ma zrobic
ja przy kowalu w trakcie roboty (przy poprawce na wersje druga) stalem nontoper i mowilem co sobie zycze
tera jest ok.
Ja Wam mówię jest dobrze, jest dobrze, jest dobrze
ale nie najgorzej jest
13-13
OffPoje TEAM
ale nie najgorzej jest
13-13
OffPoje TEAM
- dark_zdzich
- Posty: 384
- Rejestracja: śr maja 18, 2005 6:55 pm
- Lokalizacja: Krapkowice
widzisz ale oni się tam piórami zajmują głównieJomy pisze:Cianbo napisał:No właśnie nie wiedziałem do końca a do tego wypowiedzi na tym temacie utrwaliły mnie w przekonaniu .że sie nie dorabia przynajmniej głównegoTo nie wiedziałeś że resory naprawia/dorabia się u kowala?no i własnie zdziwiłem się że bez problemu można dorobić@Jomy jak nie główny to idź do zdolnego kowala i ci dorobi
średnia cena w Polsce to 150 złno cóż człowiek uczy się całe życie
mój sie też zajmował piórami niby ale na główny kręcił nosem jak sie go wrazie czego zapytałem . Powiedział ze tez by sie dało ale mu sie nie chce i ojojoj coś tam poza tym to on głównie do ciężarówek robi a dziesiąciu metrów stali dla mojego jednego głównego to mu sie nie chce zamawiać , ale nie główny dorobił mi ładnie z czegoś tam i przesmarował i cena się zgadzała nawet z moją

Pain is temporary, pride is forever
w Gdyni kowal wymienil mi resory , pasowaly od starego lublina, koszt za dwie strony 500 zl.Jomy pisze:Kolego napisz jak to jest z tymi resorami od lublina bo ja własnie wczoraj złamałem oryginalny resor i szukam zamiennika? interesuje mnie czy wchodzi bez problemu czy trza robic jakies cuda zeby zamontować no i ile kosztuje taki resor. Ja własnie wykrecam stary resor i jutro objazd po sklepach lub szrotachMam strasznie zmęczone resory, i jutro kupię na giełdzie nowe od Lublina, założę i się wszystko wyjaśniwdzieczny bede za info.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość