Strona 1 z 3
w lekki teren co kupić?
: śr sty 11, 2006 5:42 pm
autor: baju
Witam kolegów
Potrzebuje porady. Potzrebuje samochódu do lekkiego terenu: las i pola mało błota duzo sniegu. Posiadam dwie terenówki : UAZA i Pajero. Pajereo mi szkoda bo wiecie jak sie ryzuje czarny lakier. UŁAZa na tomiast sprzedaje nie z uwagi na to,że sie źle jeździ ale czasami kobieta siada za kierownica o troche jazda dla niej jest męcząca. Potrzebuje samochód dla 2 góra 3 osób. Zastanawiałem sie nad RAV 4 ale nie mam pojęcia czy to wogóle nie mija się z powołaniem... amoże stary PATRol 92-95, Wrangler. Bede wdzieczny za rady
Pozdrawiam
: śr sty 11, 2006 6:01 pm
autor: Bartas
a drugie Pajerko i rodzinka w garażu.

: śr sty 11, 2006 6:03 pm
autor: baju
hmmm .. ale kusi inna marka, ale może masz rację...
: śr sty 11, 2006 6:07 pm
autor: Bartas
polecił bym ci jeszcz suzuki vitarkę lub małego dzielnego samurajka. Kobietki je lubią

: śr sty 11, 2006 6:44 pm
autor: JONY B
pick up, ja mowie king cab,lub l200

Re: w lekki teren co kupić?
: śr sty 11, 2006 7:19 pm
autor: Eskapada
baju pisze:. Pajereo mi szkoda bo wiecie jak sie ryzuje czarny lakier.
auto jest dla Ciebie czy Ty dla auta
ktory rok masz tego Pajero

: śr sty 11, 2006 7:38 pm
autor: baju
Pajero jest z 2001 roku, tylko ten cholerny czarny lakier wszystko widać na nim. Auto oczywiście dla mnie. Pickaup nie bardzo bo musze ejszcze z tyłu wsadzic psa... UAZ idelany tylko naprawdę trzeba sie strasznie pilnować w terenie by sie gdzie nie ześliznąc - może to wina opon (oryginał uAZ-owski)...ale w sumie trzeba sie troche namocowac,żeby nim jeździć...
Re: w lekki teren co kupić?
: śr sty 11, 2006 7:45 pm
autor: JONY B
Eskapada pisze:baju pisze:. Pajereo mi szkoda bo wiecie jak sie ryzuje czarny lakier.
auto jest dla Ciebie czy Ty dla auta
ktory rok masz tego Pajero

escapada-masz racje, ja tez zawsze szukam auta dla siebie w niemczech,potem widze podrapany oczywiscie,aaaaaaa to przynajmniej nie bedzie szkoda porysowac,potem mysle,,ale jezdzic takim podrapanym to wstyd ,bo jak sie da nowy lakier to nawet auto sie ladnie prezentuje, no i aaaaa jak jest juz takie ladne -sprzedane, bo mysle kupie jedno ladne i drugie tylko w teren i kolo sie nie zamyka, a ja jezdze ''wylizanym'' autem na letnich szosowych oponach...
naprawde zal popsuc....
milo wspominam uaza ,malowalem go 10 min przed garazem wszystkimi zlewkami farb--wyszlo fajnie, a auto w terenie wszedzie jechalo ,potem peklo sprzeglo i wydalem w rodzinie

''i to za darmo!""
: śr sty 11, 2006 7:52 pm
autor: dark_zdzich
a jaka cena wchodzi w gre

: śr sty 11, 2006 7:56 pm
autor: baju
Nie jeżdziłem nigdy Patrolem w terenie , jaka jest róznica pomiędzy UAZEm a PAtrolem jak sie wpadnie np w koleiną głęboką, wpakowałem sie ostatnio w taką koleine,że niech krew zaleje bo 5 minutach jakoś sie wygrzebałem ale ile było nerwów
a co sadzicie o samochodach z Extrem4x4 z Bielska maja tam ładne PAtrole tylko dosyć drogie (te po przeróbce)
PRZEPRASZAM ZA LITERÓWKI
: śr sty 11, 2006 8:09 pm
autor: JONY B
baju pisze:Pajero jest z 2001 roku, tylko ten cholerny czarny lakier wszystko widać na nim. Auto oczywiście dla mnie. Pickaup nie bardzo bo musze ejszcze z tyłu wsadzic psa... UAZ idelany tylko naprawdę trzeba sie strasznie pilnować w terenie by sie gdzie nie ześliznąc - może to wina opon (oryginał uAZ-owski)...ale w sumie trzeba sie troche namocowac,żeby nim jeździć...
aha ,mysle sobie ze do psa to chyba pick up, bo ja kupilem kiedys xj i poprzedni wlasciciel wozil psa, (nad wode z nim jezdzil

0-tak smierdzialo nawet po chemicznym praniu, ze sie zy...wymiotowac chcialo)
a na pick-upie rewelacja niech robi co chce, foteli nie zje itp.
a pajero mam chyba takie samo i cie rozumie.....
ladnie wyglada,ale kazdy pylek widac
: śr sty 11, 2006 8:25 pm
autor: cianbo
baju pisze:Nie jeżdziłem nigdy Patrolem w terenie , jaka jest róznica pomiędzy UAZEm a PAtrolem jak sie wpadnie np w koleiną głęboką,
Chyba taka, że jadąc tym pierwszym to wpadasz w koleine Uazem, a jak jedziesz tym drugim to wpadasz w nią Patrolem.
: śr sty 11, 2006 8:34 pm
autor: klucz13
Melex - szerokie koła ,2 osoby i paka dla psa ,ekonomiczny,ekologiczny , łatwy w naprawach,lekki,dobrze się prowadzi,bardzo bezpieczny ze względu na rozwijaną predkość,każda kobieta sobie z nim poradzi (dwa biegi przód tył) ciekawy dizain i rodzimej produkcji

: śr sty 11, 2006 8:56 pm
autor: suziXL
sie uparliscie na te patrole
patrol to samochod dla osoby, ktora jest do niego w 100% wewnetrznie przekonana
do takiego sobie pycenia to najlepiej pajero, jakas toyota tudziez inny LR
: śr sty 11, 2006 9:11 pm
autor: dark_zdzich
ja myślę że do każdego auta trza być przekonanym kupiłeś patrola i chcesz być wyjątkowy i teraz odmawiasz go innym
melex z nadbudówką mi sie już nie podoba bo ma dizajn małego papamobile
baju nie powiedziałeś za ile chcesz kupić samochód

: śr sty 11, 2006 9:13 pm
autor: suziXL
dark_zdzich pisze:ja myślę że do każdego auta trza być przekonanym kupiłeś patrola i chcesz być wyjątkowy i teraz odmawiasz go innym
a jak
inne se niech wiara kupuje

: śr sty 11, 2006 9:16 pm
autor: darkman
spoko, po dakarze popyt na nissany spadnie.. jak jeszcze będzie miał z czego

: śr sty 11, 2006 9:22 pm
autor: suziXL
darkman pisze:spoko, po dakarze popyt na nissany spadnie.. jak jeszcze będzie miał z czego

nie boj nic, Nissany w Dakarze nontopa nie dojezdzaja do mety, a jakos na brak popytu producent nie narzeka

: śr sty 11, 2006 9:24 pm
autor: GR4x4
baju napisał
a co sadzicie o samochodach z Extrem4x4 z Bielska maja tam ładne PAtrole tylko dosyć drogie (te po przeróbce)
ale te patrole to raczej nie w lekki teren a za tą cene to se możesz kupic
suzuki jimny
http://static.shop.kolesa.ru/images/files/10075-4.jpg w terenie tez tym pojeździsz
: śr sty 11, 2006 9:24 pm
autor: Eskapada
tak sobie dumam pokasztanic i w lekki teren górski rower proponować czy byc lojalny marce i Pajero sugerować ...ogulnie mecza mnie te ciągle dywagacje co jest lepsze a co nie ... kupwac trzeba oczami to co sie podoba i puzniej na bazie własnych doświadczeń zmienić na cos ( znów ) subiektywnie lepszego ..... i tyle w temacie a reszta to pierniczenie kotka za pomoca młotka ...co innego gdyby pytanie było co jest najlepsza baza do auta w extrem a tym przypadku to kazdy syf jest GIT

: śr sty 11, 2006 9:32 pm
autor: Bartas
suziXL pisze:sie uparliscie na te patrole
patrol to samochod dla osoby, ktora jest do niego w 100% wewnetrznie przekonana
do takiego sobie pycenia to najlepiej pajero, jakas toyota tudziez inny LR

bez dwóch zdań

: śr sty 11, 2006 9:38 pm
autor: JONY B
zawsze dzielilem 4x2 na merce i reszte, ale przy 4x4....to inna sprawa, ale to juz lekka przesasa
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C566605
rozumie wszystko, ale g klasa w cenie willi to przesada!
ogladalem takiego w berlinie g 55 AMG i szalu nie ma!, ale kosztowal 100keuro,- nie polecam

: śr sty 11, 2006 9:44 pm
autor: suziXL
JONY B pisze:zawsze dzielilem 4x2 na merce i reszte, ale przy 4x4....to inna sprawa, ale to juz lekka przesasa
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C566605
rozumie wszystko, ale g klasa w cenie willi to przesada!
ogladalem takiego w berlinie g 55 AMG i szalu nie ma!, ale kosztowal 100keuro,- nie polecam

a jaki to ma zwiazek z Mitsubishi

: śr sty 11, 2006 9:47 pm
autor: baju
co do kasiorki to wiadomo jak najmniej, jak sprzedam UAZA dopiero wtedy kupię, mysl,e w granicach 15 tyś to jest relanie,zeby wydać. A jak sprzedam do tego Pajero to chyba nawe 25 jestem w stanie poświęcić. Tak naprawdę to kręca mnie te poprzerabiane Patrole ale rzeczywiście dać 40 tyś ,zeby pojeżdzic po polach i lesie to chyba bez sensu. Chyba bede jeził osobówką bo służbowa i paliwo for free..a w UAZIE w głebokim śniegu bez reduktora ani rusz brakowało mocy, albo jest dupa nie kierowca
: śr sty 11, 2006 9:51 pm
autor: suziXL
baju pisze:co do kasiorki to wiadomo jak najmniej, jak sprzedam UAZA dopiero wtedy kupię, mysl,e w granicach 15 tyś to jest relanie,zeby wydać. A jak sprzedam do tego Pajero to chyba nawe 25 jestem w stanie poświęcić. Tak naprawdę to kręca mnie te poprzerabiane Patrole ale rzeczywiście dać 40 tyś ,zeby pojeżdzic po polach i lesie to chyba bez sensu. Chyba bede jeził osobówką bo służbowa i paliwo for free..a w UAZIE w głebokim śniegu bez reduktora ani rusz brakowało mocy, albo jest dupa nie kierowca
no prosze i sam znalazles sposob na najlepszy samochod terenowy
