Nowy L200... poziomy wyposażenia

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
jdef90
Posty: 355
Rejestracja: czw sie 19, 2004 12:45 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Nowy L200... poziomy wyposażenia

Post autor: jdef90 » wt lut 28, 2006 2:43 pm

Witam wszystkich Miśkolubów,

czy ktoś orientuje się co kryje się pod poszczególnymi poziomami wyposażenia z cennika? (chodzi o nowy model)

moze jakieś specyfikacje ktoś namierzył...
"Nie jestem bardzo analityczny. Mało myślę o sobie i dlaczego robię różne rzeczy."
G.W.Bush :)21

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » wt lut 28, 2006 7:32 pm

Polska strona jest jeszcze b. oszczędna w informacje

http://www.mitsubishi.com.pl/index.php? ... mitstart=1

natomiast brytole mają juz cennik i sporo informacji

http://www.mitsubishi-cars.co.uk/newl200/
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
jdef90
Posty: 355
Rejestracja: czw sie 19, 2004 12:45 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Post autor: jdef90 » wt lut 28, 2006 7:41 pm

tak tak... :)
już monitoruję od dawna...

ale obawiam się że specyfikacja na rynek UK będzie inna a na polski inna...

a może ktoś od dealera tu jest i ma info bo ponoć już są "zapisy" :)
"Nie jestem bardzo analityczny. Mało myślę o sobie i dlaczego robię różne rzeczy."
G.W.Bush :)21

Awatar użytkownika
Galik
 
 
Posty: 840
Rejestracja: śr lut 01, 2006 8:51 pm
Lokalizacja: Warszawa/Gliwice

Post autor: Galik » śr mar 01, 2006 3:12 pm

Janek nie wiem dokladnie, ale dealer misia niedaleko i tam mnie chlopaki znaja, podjade tam jak bede mial czas i postaram sie czegos dowiedziec.
ps. mialem napisac pw jak sie navarra jezdzilo- jak znajde wiecej czasu to napisze, ale powiem ze nieciekawie, zawiodlem sie totalnie na tym aucie.

Awatar użytkownika
jdef90
Posty: 355
Rejestracja: czw sie 19, 2004 12:45 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Post autor: jdef90 » śr mar 01, 2006 5:25 pm

czekam więc na info, ale najpierw się uporaj z obowiązkiem szkolnym :)
"Nie jestem bardzo analityczny. Mało myślę o sobie i dlaczego robię różne rzeczy."
G.W.Bush :)21

Awatar użytkownika
dark_zdzich
Posty: 384
Rejestracja: śr maja 18, 2005 6:55 pm
Lokalizacja: Krapkowice

Post autor: dark_zdzich » czw mar 02, 2006 9:18 am

Galik pisze:ps. mialem napisac pw jak sie navarra jezdzilo- jak znajde wiecej czasu to napisze, ale powiem ze nieciekawie, zawiodlem sie totalnie na tym aucie.
powiedz coś więcej
Pain is temporary, pride is forever

Yoorek
Posty: 396
Rejestracja: wt wrz 16, 2003 9:45 am
Lokalizacja: Kraków / Wieliczka

Post autor: Yoorek » czw mar 02, 2006 11:23 am

Mam w domu te opisy wposarzenia - jutro mogę zeskanować wyposarzenie.
Dla mnie podstawa roznica w wersjach tanszych (inna zawa literowa na I)
to brak centralnego dyfra i ESP (czy jakkolwiek by sie to nazwało) w drozszej (druga nazwa na I...) jest centralny + elelktronika rodzielajaca moc + ESP.
W tanszej jest reczna blokada centralnego dyfra w drozszej elektronika rodziela moc.
REszta to kosmetyka raczej czyli klima automat w drozszej , alufele, progi, chromy . skorzora na kierowniy + lewarku i takie tam

Yoorek
Posty: 396
Rejestracja: wt wrz 16, 2003 9:45 am
Lokalizacja: Kraków / Wieliczka

Post autor: Yoorek » czw mar 02, 2006 11:23 am

ciach - bo poszło dwa razy
Ostatnio zmieniony czw mar 02, 2006 11:31 pm przez Yoorek, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Galik
 
 
Posty: 840
Rejestracja: śr lut 01, 2006 8:51 pm
Lokalizacja: Warszawa/Gliwice

Post autor: Galik » czw mar 02, 2006 10:08 pm

dark_zdzich pisze:
Galik pisze:ps. mialem napisac pw jak sie navarra jezdzilo- jak znajde wiecej czasu to napisze, ale powiem ze nieciekawie, zawiodlem sie totalnie na tym aucie.
powiedz coś więcej
mowie robaczki, juz...
chociaz wiecie ze ja sie nie znam :)21
ano powiem Wam ze generalnie spodziewalem sie czegos wiecej. Jezdzilem nim jakies 30 min. ale bede jezdzil dluzej (wlasciel mnie lubi i pojedziemy razem do wrocka to bede wiedzial wiecej) ale:
1. jezdzilismy nim po 30 cm sniegu i sie zakopal :o fakt ze opony mial uniwersalne ale ani na 4l z blokada tylu ani na 4h nie szedl, dopiero nabranie wysokiej predkosci pozwolilo pokonac ten snieg, nastepnie jezdzilem po tym sniegu z bratem swoim subaru i sie zatrzymywal i ruszal bez problemu.
2. silnik- mocny ale bez rewelacji, pracuje w maire cicho tylko jak sie depnie to troche ryczy ale pod tym wzgledem jest ok.
3. miejsce i komfort- z przodu ok. ale tylna lawka wg. mnie duzo mniej wygodna niz w nowym hiluksie. ott taka sobie ale uwazam ze jak na pickupa ktory chce byc wygodny i rodzinny powinno byc lepiej.
4. delikatna zawiecha, zderzaki itp. wim ze po tej klasie aut nie mozna sie cudow spodziewac, ale jak dla mnie porazka.
5. ogolnie to ten samochod jest to wszystkiego czyli do niczego, ani na szose ani w teren, do wozenia towarow tez sie nie nadaje bo co prawda paka fajna i ladownosc ok. ale jak chcialbym tym na kaszubach drzewo wozic to pol auta zostawilbym w lesie.
i tak w ogole to dla mnie z pickupow japonskich to l200 ten nie najnowszy model jest najlepsiejszy. widac po nim ze ma dusze (ja tam go kocham jak lr bo sie na l200 wychowalem, po sprzedazy plakalismy z bratem) i w ogole jest wszechstronnym autem a ten nissan to dla mnie porazka. toyota tez nie taka zla ale silnik slaby- comon rail cuda nie widy i wnetrze totalnie jak z corroli.
no to tyle.
za jakis czas powninienem nim zrobic dluzsza trase wiec jakby ktos chcial to moge opisac swe przezycia
Pozdrawiam.
:)21

Awatar użytkownika
jdef90
Posty: 355
Rejestracja: czw sie 19, 2004 12:45 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Post autor: jdef90 » czw mar 02, 2006 11:28 pm

do wszystkiego... no w sumie tego szukam.... :)
ale jak "komfort"? jest w miarę cichy, czy zawieszenie głośno pracuje, czy lata tył na wybojach itd?

jak mówiłem. defender zostaje, a to ma być coś a la plaskach, tylko z mniejszymi ograniczeniami w sensie że nie patrzę na dziury w drodze, kałuże, śnieg itd...

a co do L200...
no właśnie w gre wchodzi tylko ten z napędem od Pajero... czyli stały 4x4...
czy ten napęd jest w ogóle taki stały? :roll:

no i są dwa te lepciejsze poziomy wyposażenia... nie tak bardzo różniące się ceną... a jak ma iść w 5 letni leasing to chyba nie będzie znaczącej różnicy w racie... tylko czy warto i w ogóle mnie ciekawi :)21
"Nie jestem bardzo analityczny. Mało myślę o sobie i dlaczego robię różne rzeczy."
G.W.Bush :)21

Awatar użytkownika
dark_zdzich
Posty: 384
Rejestracja: śr maja 18, 2005 6:55 pm
Lokalizacja: Krapkowice

Post autor: dark_zdzich » pt mar 03, 2006 7:44 am

Galik pisze:
dark_zdzich pisze:[i tak w ogole to dla mnie z pickupow japonskich to l200 ten nie najnowszy model jest najlepsiejszy. :)21
dobrze gada dać mu wódki :D
Pain is temporary, pride is forever

Awatar użytkownika
jdef90
Posty: 355
Rejestracja: czw sie 19, 2004 12:45 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Post autor: jdef90 » pt mar 03, 2006 11:07 am

już mam te poziomy wyposażenia. byłem dziś u dealera.
ciekawostka pierwsza: przyjmują zamówienia z dostawą w lipcu.
ciekawostka druga: ceny ok, nie opłaca się brać najwyższego standardu bo od średniego różni się elektrycznym fotelem, skórzaną tapicerką i przyciemnianymi szybami, a jest droższy o 8000 PLN. poza tym samochody kompletnie wyposażone. nawet k..wa obok ESP "progowe stopnie" i radio z 6 głośnikami dają... chyba tam w Tajlandii to naprawdę niskie koszty pracy są... :)
trzecia ciekawostka: oczywiście decydowałbym się na wersję z chipem tuningującym do 160 KM i 350 Nm, bo samochód ma iść na asfalcie... czyli dorzucamy 4000 PLN do ceny.
czwarta ciekawostka... w tym poziomie wyposażenia biały kolor niedostępny... i nie wiadomo czy w ogóle jakiś niemetalizowany będzie dostępny... czyli do ceny doliczamy 3200 PLN

suma: L200 INTENSE 132 190 PLN...
przeglądy co 20 000 km; gwarancja 3 lata lub 100 000 km

w sumie całkiem atrakcyjnie... ale jeszcze do przemyślenia...
a nuż z Litwy będzie taniej...
"Nie jestem bardzo analityczny. Mało myślę o sobie i dlaczego robię różne rzeczy."
G.W.Bush :)21

Awatar użytkownika
zu-tec
Posty: 767
Rejestracja: wt mar 02, 2004 7:17 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: zu-tec » pt mar 03, 2006 12:35 pm

A ile kosztuje wersja bez Superselecta ?
JimnyJeans + 2" - jeździmy bez śladów :)

Awatar użytkownika
jdef90
Posty: 355
Rejestracja: czw sie 19, 2004 12:45 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Post autor: jdef90 » pt mar 03, 2006 2:04 pm

najtańsza 104990 brutto.
czip 160 Km 4000
metalic 3200

nie ma single caba.

najtańszy wygląda więc tak: Obrazek
"Nie jestem bardzo analityczny. Mało myślę o sobie i dlaczego robię różne rzeczy."
G.W.Bush :)21

Awatar użytkownika
Galik
 
 
Posty: 840
Rejestracja: śr lut 01, 2006 8:51 pm
Lokalizacja: Warszawa/Gliwice

Post autor: Galik » pt mar 03, 2006 2:56 pm

[quote="jdef90"]do wszystkiego... no w sumie tego szukam.... :)
ale jak "komfort"? jest w miarę cichy, czy zawieszenie głośno pracuje, czy lata tył na wybojach itd?

no wlasnie przy skrecaniu cos skrzypialo... auto ma dwa tygodnie wiec boje sie myslec co bedzie za dwa lata.
wisz co janek jak musisz miec pick-upa i to ze stalym 4x4 to nie weim co polecic, chyba tylko defektor.
jak amerykanski niet (uwazam ze dla Ciebie dakota bylaby super) to chyba tylko defender w jakiejs lepsiejszej specyfikacji chociaz tym za szybko nie pojezdzisz. a tak w ogole jak na dziurawe czarne to se nabyj subaru, forester albo outback i bedziesz bardzo zadowolony.

Awatar użytkownika
Galik
 
 
Posty: 840
Rejestracja: śr lut 01, 2006 8:51 pm
Lokalizacja: Warszawa/Gliwice

Post autor: Galik » pt mar 03, 2006 2:59 pm

dark_zdzich pisze:
Galik pisze:
dark_zdzich pisze:[i tak w ogole to dla mnie z pickupow japonskich to l200 ten nie najnowszy model jest najlepsiejszy. :)21
dobrze gada dać mu wódki :D
:)2 :)2 choc ja nieletni jeszcze

Awatar użytkownika
Galik
 
 
Posty: 840
Rejestracja: śr lut 01, 2006 8:51 pm
Lokalizacja: Warszawa/Gliwice

Post autor: Galik » pt mar 03, 2006 10:48 pm

Cisza w temacie to dodam co jeszcze: :)
w ostatnim nr. wysokich obrotow pisza troche o nowym l200 i pisze tak:
"naped 4wd z blokada mechanizmu roznicowego i wlaczonym reduktorem dzialajacy do predkosci 12 km/h"
co to oznacza ze jak sie przekroczy 12 km/h to sie reduktor sam wylacza ?? :o :o dziwne to troche bo 12 km/h to na reduktorze 2 bieg i juz przekroczone.
a jeszcze ma kontrole trakcji (czy tam napedu- to co kola hamuje jak sie slizgaja) i esp. a naped janek z tego co wim to jak w pajero: tylko tyl, 4x4 z centralnym i blokada wiskotyczna, 4x4 szosowe z blokada centralna i 4x4 z redukcja.
a co do komforta w navarze to nie bylo tak zle, wygodne to pudlo nawet ale ja bym tym nie jezdzil za zadne skarby, wolalbym porzadnym plaskaczem bo przynajmniej nikogo nie udaje.
noo :)21

Awatar użytkownika
BooBoo
Posty: 1802
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 1:43 pm
Lokalizacja: Rudawy Janowickie

Post autor: BooBoo » sob mar 04, 2006 11:03 am

W dzisiejszym automaniaku widziałem nowe L200
Ziemia jest płaska, każdy to widzi. Za wyjątkiem mojej wiochy gdzie jest ewidentnie wypukła.

Rekwizytornia
 
 
Posty: 258
Rejestracja: wt kwie 19, 2005 8:11 pm
Lokalizacja: Beskid Niski

Post autor: Rekwizytornia » sob mar 04, 2006 12:08 pm

Yoorek pisze: Dla mnie podstawa roznica w wersjach tanszych (inna zawa literowa na I)
to brak centralnego dyfra i ESP (czy jakkolwiek by sie to nazwało) w drozszej (druga nazwa na I...) jest centralny + elelktronika rodzielajaca moc + ESP.
W tanszej jest reczna blokada centralnego dyfra w drozszej elektronika rodziela moc.
REszta to kosmetyka raczej czyli klima automat w drozszej , alufele, progi, chromy . skorzora na kierowniy + lewarku i takie tam
Przecież nie można blokować czegoś, czego niema :)

A to nowe L200 wygląda jak nadmuchana żaba.
Wcale mi się nie podoba :cry:
Na szczęście nie stać mnie na niego :evil:

Galik - Nie sztuka objechać coś w śniegu Subarakiem. One po to są
:wink:
Dodge Durango 5,9
Mitsubischi L-200

http://wielodzietni.net

Awatar użytkownika
jdef90
Posty: 355
Rejestracja: czw sie 19, 2004 12:45 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Post autor: jdef90 » sob mar 04, 2006 1:25 pm

mi L200 też się nie podoba. Navarra ładniejsza... ale od ładnego wyglądania to jest DEFENDER :)21
"Nie jestem bardzo analityczny. Mało myślę o sobie i dlaczego robię różne rzeczy."
G.W.Bush :)21

Awatar użytkownika
Galik
 
 
Posty: 840
Rejestracja: śr lut 01, 2006 8:51 pm
Lokalizacja: Warszawa/Gliwice

Post autor: Galik » sob mar 04, 2006 1:50 pm

Janek jak pickupa juz musiz miec to se nabyj to poprzednie l200, tylko tam brak stalego 4x4 no i szybkosc przelotowa 130 chyba i z tym trza sie pogodzic.
a wytlumaczy mi ktos jak to jest w tym nowym l200 z reduktorem ?? co on sie wylacza po przekroczeniu 12km/h ?? :o

Awatar użytkownika
jdef90
Posty: 355
Rejestracja: czw sie 19, 2004 12:45 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Post autor: jdef90 » sob mar 04, 2006 3:34 pm

Gaik, nie może być stary L200. to ma być pojazd głównie w trasy. stały 4x4 to dlatego ma być, bo w defie się przyzwyczaiłem i wiem że to najlepsze rozwiązanie. a pick up musi być żeby ten zasrany VAT odliczać.
"Nie jestem bardzo analityczny. Mało myślę o sobie i dlaczego robię różne rzeczy."
G.W.Bush :)21

Awatar użytkownika
Galik
 
 
Posty: 840
Rejestracja: śr lut 01, 2006 8:51 pm
Lokalizacja: Warszawa/Gliwice

Post autor: Galik » sob mar 04, 2006 8:21 pm

no to Janek ni masz wyboru, kup se nowego defendra z lepsiejszym wyposazeniem. nowy l200 tak choojowy z wygladu i platkikowy ze siara, navarra tyz nie lepsza i jeszcze naped dolaczany

Awatar użytkownika
Galik
 
 
Posty: 840
Rejestracja: śr lut 01, 2006 8:51 pm
Lokalizacja: Warszawa/Gliwice

Post autor: Galik » czw kwie 06, 2006 5:48 pm

tak se napisze coby temat odswiezyc i wyrzucic z siebie to co mi na sercu lezy :)21
widzial ja nowe l200-stoi Ci u nas takie cenzura badziewie i straszny dobrych ludzi....
kurde proazka, taki plaskikowy badziew... h3 sut czy jak mu tam lepszy chyba....
kuzwa jeszcze moim rodzicom sie podoba.... i jeszcze cene ma dobra w porownaniu do defektora ... zalamac sie mozna
:(
bede nim chyba jezdzil za jakies 3 tygodnie to napisze cos wiecej.
pozdrawiam wszystkich wlascicieli l200, modelu do 2005r.

Awatar użytkownika
pancziki
Posty: 726
Rejestracja: pn wrz 01, 2003 3:25 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: pancziki » czw kwie 06, 2006 8:11 pm

A mnie się podoba.. i się zastanawiam czy jako holownik by nie mógł robić..
siedziałem w nim w środku.. jest ogromny w porównaniu do starego..

Ciekawe co robi większy obciach i plastik

nowe L200 ,navara alby hilux

czy np tuareg ,M5, ML
długi może więcej

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość