Strona 1 z 1
Pajero z motorkiem 3,3td
: wt mar 07, 2006 9:21 pm
autor: LOLO
Jesteśmy w trakcie przygotowań do "włożenia" takiego motorka do Pajerka.
: wt mar 07, 2006 9:23 pm
autor: hajdi
i co na oklaski czekasz ?
: wt mar 07, 2006 9:28 pm
autor: LOLO
Tak od ciebie

: wt mar 07, 2006 9:33 pm
autor: Eskapada
: wt mar 07, 2006 9:38 pm
autor: LOLO
Jesteśmy w trakcie przygotowań do "włożenia" takiego motorka do Pajerka.
Może ktoś robił już coś takiego

: wt mar 07, 2006 9:44 pm
autor: hajdi
a przygotowania wygladaja tak :mamy dwa flexy ,wycielismy juz sciane grodziowa ,scianke przednia i nadal sie kurcze nie miesci .zyskamy na tej operacji okolo 20 KM w porownaniu do orginalnego motorka ,a i jeszcze najwazniejsze przednie zawieszenie typu lowrider gratis

: wt mar 07, 2006 10:44 pm
autor: luceklucky
LOLO powiedz nam w jakim celu ta operacja i co chcesz osiągnąć i czy idą za tym jakieś inne zmiany czy tylko motor?
: wt mar 07, 2006 10:55 pm
autor: Eskapada
hajdi pisze:a,a i jeszcze najwazniejsze przednie zawieszenie typu lowrider gratis

pomysł według mnie bez zmotania sztywnego mostu głupi

Drązki skrętne umrą szybciej niż sobie to wyobrazasz i co juz Hajdi napisał prześwit bedzie na poziome Pandy 4x4

: wt mar 07, 2006 11:35 pm
autor: Harry
Jesteśmy w trakcie przygotowań do "włożenia" takiego motorka do Pajerka.
Siekawie ? jak to chcesz zrobic

no chyba ze przyjade i razem z Salata bedziem maske ugniatac
Spoznone 100 lat Artur

Pozdro dla Kaski i Kapsla
: wt mar 07, 2006 11:50 pm
autor: LOLO
: śr mar 08, 2006 12:16 am
autor: Harry
Lolek, urodzinowa to wypijiemy w maju

Co do wlozenia 3,3 to wajnat wszystko sie da ( te 2,5 to straszne muly

) u siebie wlozylem turbo z 2,8 ciut lepiej robi ( wymieniac postrzelane laczniki gumowe !) ale na prawdziwe test przyjdzie poczekac az auto bedzie na Jackowym torze

. Jesli chcecie wlozyc 3,3 to przy "okazji" proponuje wywalic ta kupe zlomu z przedniego zawieszenia i wstawic "jedynie sluszne" rozwiazanie spiete na sprezynach ( tyl rowniez ) . Jesli pomysl spali na panewce zrobimy to w moim ale skrzynia zostanie z Pojary bo chce zostawic wyciagarke ( lancuchy 2 w zapasie bede wozil ) No
: śr mar 08, 2006 9:37 pm
autor: LOLO
hajdi pisze:a przygotowania wygladaja tak :mamy dwa flexy ,wycielismy juz sciane grodziowa ,scianke przednia i nadal sie kurcze nie miesci .zyskamy na tej operacji okolo 20 KM w porownaniu do orginalnego motorka ,a i jeszcze najwazniejsze przednie zawieszenie typu lowrider gratis

Po co Ci te flexy?
: śr mar 08, 2006 9:43 pm
autor: LOLO
luceklucky pisze:LOLO powiedz nam w jakim celu ta operacja i co chcesz osiągnąć i czy idą za tym jakieś inne zmiany czy tylko motor?
W takim, że orginał 2,5TD "się skończył", i jak mam go remontować, to wole pokombinować z czymś znacznie "chętniejszym dojazdy"

: śr mar 08, 2006 9:45 pm
autor: LOLO
Eskapada pisze:hajdi pisze:a,a i jeszcze najwazniejsze przednie zawieszenie typu lowrider gratis

pomysł według mnie bez zmotania sztywnego mostu głupi

Drązki skrętne umrą szybciej niż sobie to wyobrazasz i co juz Hajdi napisał prześwit bedzie na poziome Pandy 4x4

Dlaczego mają umrzeć

: śr mar 08, 2006 10:13 pm
autor: Eskapada
LOLO pisze:Eskapada pisze:hajdi pisze:a,a i jeszcze najwazniejsze przednie zawieszenie typu lowrider gratis

pomysł według mnie bez zmotania sztywnego mostu głupi

Drązki skrętne umrą szybciej niż sobie to wyobrazasz i co juz Hajdi napisał prześwit bedzie na poziome Pandy 4x4

Dlaczego mają umrzeć

no proszę Cie

: czw mar 09, 2006 6:58 am
autor: Rekwizytornia
Chyba duużo łatwiej wstawić 2,8 ,.ale mi się najbardziej podoba 4,2toyoty

: sob mar 11, 2006 11:48 pm
autor: binkom
Witam
Ja sobie wstawiłem do Pajero 1989 Long silnik z Mesia Vito 2,3 TD i jest spoko.