Pajero Sport - opinie.
Moderator: Kosiarz
Pajero Sport - opinie.
Znajomy zapragnął nabyć coś takiego. Twierdzi, że do jazdy rekreacyjnej i że mu to wystarczy.
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=85898526
Prośba jest następująca, co to za motor i jakie podzespoły. Na ile są to elementy zamienne ze "zwykłymi" Pajero, a na ile auto jest nietypowe.
Dzięki.
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=85898526
Prośba jest następująca, co to za motor i jakie podzespoły. Na ile są to elementy zamienne ze "zwykłymi" Pajero, a na ile auto jest nietypowe.
Dzięki.
LR2 - jej
LR3 - jego
LR3 - jego
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
….tak jak Czesław powiedział to jest pick up L200 w wersji osobowej z tą główną różnica że resor został zastąpiony sprężyną z tyłu. Wnętrze, motor, skrzynia biegów easy select wszytko to jest od L200 wiec sprawdzone od 1997 roku i 100 % kompatybilne z pick upem.
Skrzynia Easy Select posiada możliwość załączania przedniego napędu podczas jazdy do 100 km/h bez użycia sprzęgła natomiast nie posiada centralnego dyferencjału tak jak Pajero II & III. Sprzęgiełek piast tam się nie zapina nie ma też automatów tylko podciśnieniowy układ
Silnik 2,5 D ( 4d56 ) to stary klamot montowany jeszcze od końca produkcji Pajero I poprzez Pajero II i do dnia dzisiejszego stosowany w L200 & Pajero Sport . Z tego roku, ten model będzie miał troszkę zmodyfikowany układ wtryskowy w porównaniu ze starymi Pajero i naście koni więcej. Rewelacji to potym motorze nie ma co sie spodziewać do dynamicznych i ekonomicznych jednosetk ten motor nie należy...
BTW Pajero Sport to dla mnie to najładniejsze auto terenowe wyprodukowane przez Mitsubishi
Skrzynia Easy Select posiada możliwość załączania przedniego napędu podczas jazdy do 100 km/h bez użycia sprzęgła natomiast nie posiada centralnego dyferencjału tak jak Pajero II & III. Sprzęgiełek piast tam się nie zapina nie ma też automatów tylko podciśnieniowy układ
Silnik 2,5 D ( 4d56 ) to stary klamot montowany jeszcze od końca produkcji Pajero I poprzez Pajero II i do dnia dzisiejszego stosowany w L200 & Pajero Sport . Z tego roku, ten model będzie miał troszkę zmodyfikowany układ wtryskowy w porównaniu ze starymi Pajero i naście koni więcej. Rewelacji to potym motorze nie ma co sie spodziewać do dynamicznych i ekonomicznych jednosetk ten motor nie należy...
BTW Pajero Sport to dla mnie to najładniejsze auto terenowe wyprodukowane przez Mitsubishi

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
- dark_zdzich
- Posty: 384
- Rejestracja: śr maja 18, 2005 6:55 pm
- Lokalizacja: Krapkowice
Jak u nas w Rytrze RM Filipowicz- spory dealer Mitsu robił impreze z jazdami próbnymi itd dla złotych klyjentów z kasą- to właśnie Pajero Sport najlepiej sobie radziło na średnio trudnej trasie. Lepiej od zwykłego wahaczowego Pajero. Samo w sobie jest dość zgrabne jak na dłuższą terenówke
kiedyś VITA 2.0V6, Samuraj Coil - teraz Hyundai Terracan 2.9 32 MT, 31AT
klamot klamotGęsior pisze:No właśnie, tylko nie klamot. Dojrzała technologicznie i sprawdzona praktycznie konstrukcjamajcher pisze:ja ci dam stary klamotEskapada pisze:
Silnik 2,5 D ( 4d56 ) to stary klamot montowany jeszcze od końca produkcji Pajero I



Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
Przepraszam za lekki OT,ale pytanie do Ciebie Dark zdich - mam L200 05', którego juz wkrótce,mam nadzieje, zaczne eksploatowac, interesuje mnie chipowanie, czy będzie możliwe w takim aucie, tzn chodzi mi o dobranie sie do sterownika i poprzez wylutowanie pamięci wgranie innego programu, czy piszesz o czymś takim??, czy masz może na mysli jakieś bryloczki, typu: 'box'..dark_zdzich pisze:A ja mam mieszane uczucia, z jednej strony bardzo mi sie podoba z drugiej zaś to klamot jest,
(nie wiem za bardzo jakie jest przeznaczenie tego samochodu , L200 można dużo wybaczyć z racji przeznaczenia a pSport) ale za to można go poczipować

nadchodzikkk13 pisze:...interesuje mnie chipowanie, czy będzie możliwe w takim aucie, tzn chodzi mi o dobranie sie do sterownika i poprzez wylutowanie pamięci wgranie innego programu, czy piszesz o czymś takim??, czy masz może na mysli jakieś bryloczki, typu: 'box'..dark_zdzich pisze:...ale za to można go poczipować...
...

aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT
SREĆAN PUT
Pajero Sport
Witam
Jestem nowy i niewiele wiem o temacie. Wybaczcie zatem jeżeli zadam proste pytania.
Mi również podoba się Pajero Sport.
Wiem, że to auto nie ma centralnego mechanizmu różnicowego. Czy taka konstrukcja pozwala na jazdę z napędem na cztery koła po asfalcie ?
Czy do tego modelu dostępne są akcesoria tuning'owe (np. blokady) ?
Dlaczego auta tego praktycznie nie widać w relacjach zdjęciowych z imprez 4x4. Czy dlatego, że się do tego nie nadaje ?
Jaka jest Wasza opinia o awaryjności ?
pozdrawiam
M.
Jestem nowy i niewiele wiem o temacie. Wybaczcie zatem jeżeli zadam proste pytania.
Mi również podoba się Pajero Sport.
Wiem, że to auto nie ma centralnego mechanizmu różnicowego. Czy taka konstrukcja pozwala na jazdę z napędem na cztery koła po asfalcie ?
Czy do tego modelu dostępne są akcesoria tuning'owe (np. blokady) ?
Dlaczego auta tego praktycznie nie widać w relacjach zdjęciowych z imprez 4x4. Czy dlatego, że się do tego nie nadaje ?
Jaka jest Wasza opinia o awaryjności ?
pozdrawiam
M.
- janusz k160
-
- Posty: 5567
- Rejestracja: wt mar 29, 2005 10:04 pm
- Lokalizacja: rzeszów
centralny mechanizm różnicowy ???
Cześć
Trafiłem na takie ogłoszenie
http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1300583
To co zwróciło moją uwagę to informacja, że to Pajero Sport, które jest sprowadzone z USA posiada centralny mechanizm różnicowy. Czyżby wersje amerykańskie posiadały coś takiego jak super select z blokadą ? Czy może jest to jeszcze inny wariant ?
Jeśli ktoś zna temat to będę wdzięczny za wyjaśnienia.
Pozdrawiam
M.
Trafiłem na takie ogłoszenie
http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1300583
To co zwróciło moją uwagę to informacja, że to Pajero Sport, które jest sprowadzone z USA posiada centralny mechanizm różnicowy. Czyżby wersje amerykańskie posiadały coś takiego jak super select z blokadą ? Czy może jest to jeszcze inny wariant ?
Jeśli ktoś zna temat to będę wdzięczny za wyjaśnienia.
Pozdrawiam
M.
- rudypajero.koszalin
- Posty: 1895
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
- Lokalizacja: koszalin
- Kontaktowanie:
Cześć
Na stronie
http://www.ajccars.com/content/2004carg ... wagon.html
znalazłem opis „ ... In addition, the system brings part-time 4WD with locked center differential and both high and low ranges...”
Z kolei na stronie
http://www.automobilemag.com/am/2002/mi ... tions.html
jest informacja
-Center differential lock
Nie wiem tylko jak amerykanie interpretują „Center differential lock”. Czy jest to mechanizm różnicowy z prawdziwego zdarzenia z blokadą, czy też dołączany na sztywno przód tak jak w wersjach europejskich.
M.
Na stronie
http://www.ajccars.com/content/2004carg ... wagon.html
znalazłem opis „ ... In addition, the system brings part-time 4WD with locked center differential and both high and low ranges...”
Z kolei na stronie
http://www.automobilemag.com/am/2002/mi ... tions.html
jest informacja
-Center differential lock
Nie wiem tylko jak amerykanie interpretują „Center differential lock”. Czy jest to mechanizm różnicowy z prawdziwego zdarzenia z blokadą, czy też dołączany na sztywno przód tak jak w wersjach europejskich.
M.
Chyba jednak Amerykanie mają lepiej. Wygląda na to, że niektóre wersje Montero Sport od roku 2002 były wyposażone w centralny mechanizm różnicowy zwany ALL4-wheel drive(TM).
Więcej na stronie
http://www.theautochannel.com/news/2003 ... 71931.html
Przejrzałem kilkla aukcji na amerykańskim ebay i rzeczywiście dźwignia zmiany napędu posiada opcje AWD, 4H, 4L a nie tak jak w wersjach europejskich 2H, 4H, 4L.
M
Więcej na stronie
http://www.theautochannel.com/news/2003 ... 71931.html
Przejrzałem kilkla aukcji na amerykańskim ebay i rzeczywiście dźwignia zmiany napędu posiada opcje AWD, 4H, 4L a nie tak jak w wersjach europejskich 2H, 4H, 4L.
M
Witam!
Miałem okazję przetestowac to auto - sport z silnikiem 2,5 d - jest to znakomity przykład jak można prosto spi...szyć samochód.Całkowity brak synchronizacji silnika ze skrzynią, przy 100/h mało głowy nie urwie, strach dalej naciskać na pedał,po 110 przestaje prawie przyspieszać.Co innego wersja usa - ale to benzyny ze skrzynią super select.Gdybym mial wybierać, to po doswiadczeniach na transyberii tylko ten model albo hm.. ewentualnie jeszcze toyota w benzynie.Natomiast z daleka trzymałbym się od nissanów , bardzo daleko!.Zwlaszcza tych po "leftingach"
Miałem okazję przetestowac to auto - sport z silnikiem 2,5 d - jest to znakomity przykład jak można prosto spi...szyć samochód.Całkowity brak synchronizacji silnika ze skrzynią, przy 100/h mało głowy nie urwie, strach dalej naciskać na pedał,po 110 przestaje prawie przyspieszać.Co innego wersja usa - ale to benzyny ze skrzynią super select.Gdybym mial wybierać, to po doswiadczeniach na transyberii tylko ten model albo hm.. ewentualnie jeszcze toyota w benzynie.Natomiast z daleka trzymałbym się od nissanów , bardzo daleko!.Zwlaszcza tych po "leftingach"
- Igor V8
-
- Posty: 9630
- Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
- Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl
Bo do Nissana trzeba dorosnąć32MU pisze:Witam!
Miałem okazję przetestowac to auto - sport z silnikiem 2,5 d - jest to znakomity przykład jak można prosto spi...szyć samochód.Całkowity brak synchronizacji silnika ze skrzynią, przy 100/h mało głowy nie urwie, strach dalej naciskać na pedał,po 110 przestaje prawie przyspieszać.Co innego wersja usa - ale to benzyny ze skrzynią super select.Gdybym mial wybierać, to po doswiadczeniach na transyberii tylko ten model albo hm.. ewentualnie jeszcze toyota w benzynie.Natomiast z daleka trzymałbym się od nissanów , bardzo daleko!.Zwlaszcza tych po "leftingach"

Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości