Pajero Sport - opinie.

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Maq
Posty: 1573
Rejestracja: pt lut 21, 2003 12:44 pm
Lokalizacja: Katowice

Pajero Sport - opinie.

Post autor: Maq » wt mar 21, 2006 5:56 pm

Znajomy zapragnął nabyć coś takiego. Twierdzi, że do jazdy rekreacyjnej i że mu to wystarczy.

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=85898526

Prośba jest następująca, co to za motor i jakie podzespoły. Na ile są to elementy zamienne ze "zwykłymi" Pajero, a na ile auto jest nietypowe.

Dzięki.
LR2 - jej
LR3 - jego

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » wt mar 21, 2006 5:59 pm

to jest na bazie L200
taki mitasubiszowy odpowiednik 4r
w produkcji bardzo długo, także chyba dopracowane
zawsze mi sie podobało
#noichuj

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » wt mar 21, 2006 7:43 pm

….tak jak Czesław powiedział to jest pick up L200 w wersji osobowej z tą główną różnica że resor został zastąpiony sprężyną z tyłu. Wnętrze, motor, skrzynia biegów easy select wszytko to jest od L200 wiec sprawdzone od 1997 roku i 100 % kompatybilne z pick upem.
Skrzynia Easy Select posiada możliwość załączania przedniego napędu podczas jazdy do 100 km/h bez użycia sprzęgła natomiast nie posiada centralnego dyferencjału tak jak Pajero II & III. Sprzęgiełek piast tam się nie zapina nie ma też automatów tylko podciśnieniowy układ

Silnik 2,5 D ( 4d56 ) to stary klamot montowany jeszcze od końca produkcji Pajero I poprzez Pajero II i do dnia dzisiejszego stosowany w L200 & Pajero Sport . Z tego roku, ten model będzie miał troszkę zmodyfikowany układ wtryskowy w porównaniu ze starymi Pajero i naście koni więcej. Rewelacji to potym motorze nie ma co sie spodziewać do dynamicznych i ekonomicznych jednosetk ten motor nie należy...

BTW Pajero Sport to dla mnie to najładniejsze auto terenowe wyprodukowane przez Mitsubishi :)2
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
majcher
Posty: 2015
Rejestracja: pt lip 11, 2003 7:38 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: majcher » śr mar 22, 2006 8:37 am

Eskapada pisze:
Silnik 2,5 D ( 4d56 ) to stary klamot montowany jeszcze od końca produkcji Pajero I
ja ci dam stary klamot :D
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT

Awatar użytkownika
dark_zdzich
Posty: 384
Rejestracja: śr maja 18, 2005 6:55 pm
Lokalizacja: Krapkowice

Post autor: dark_zdzich » śr mar 22, 2006 8:48 am

A ja mam mieszane uczucia, z jednej strony bardzo mi sie podoba z drugiej zaś to klamot jest,
(nie wiem za bardzo jakie jest przeznaczenie tego samochodu , L200 można dużo wybaczyć z racji przeznaczenia a pSport ??) ale za to można go poczipować :)2
Pain is temporary, pride is forever

Awatar użytkownika
Gęsior
 
 
Posty: 263
Rejestracja: śr maja 18, 2005 9:56 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Gęsior » śr mar 22, 2006 11:03 am

majcher pisze:
Eskapada pisze:
Silnik 2,5 D ( 4d56 ) to stary klamot montowany jeszcze od końca produkcji Pajero I
ja ci dam stary klamot :D
No właśnie, tylko nie klamot. Dojrzała technologicznie i sprawdzona praktycznie konstrukcja :)21
gg: 9637404

Awatar użytkownika
mdeja
 
 
Posty: 2571
Rejestracja: śr kwie 07, 2004 2:49 pm
Lokalizacja: Stary Sącz (też w Beskidach)

Post autor: mdeja » śr mar 22, 2006 11:17 am

Jak u nas w Rytrze RM Filipowicz- spory dealer Mitsu robił impreze z jazdami próbnymi itd dla złotych klyjentów z kasą- to właśnie Pajero Sport najlepiej sobie radziło na średnio trudnej trasie. Lepiej od zwykłego wahaczowego Pajero. Samo w sobie jest dość zgrabne jak na dłuższą terenówke
kiedyś VITA 2.0V6, Samuraj Coil - teraz Hyundai Terracan 2.9 32 MT, 31AT

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » czw mar 23, 2006 1:30 pm

Gęsior pisze:
majcher pisze:
Eskapada pisze:
Silnik 2,5 D ( 4d56 ) to stary klamot montowany jeszcze od końca produkcji Pajero I
ja ci dam stary klamot :D
No właśnie, tylko nie klamot. Dojrzała technologicznie i sprawdzona praktycznie konstrukcja :)21
klamot klamot :)21 ..a aucie z 1997 roku to OK jeszcze rozumiem ale ze ten motor mozna kupic do dzis w aucie z 2005/6 roku to lekkie nie porozumienie -Pajero Sport to bardzo, ładne auto, eleganckie ale jednoczesnie ciagle klasycznie terenowe i taki przestarzały motor :)3 W australi Pajero Sport jest oferowane z motor 2.8 wiec :)2
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
majcher
Posty: 2015
Rejestracja: pt lip 11, 2003 7:38 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: majcher » czw mar 23, 2006 4:54 pm

dojrzała konstrukcja :)21
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT

Awatar użytkownika
mdeja
 
 
Posty: 2571
Rejestracja: śr kwie 07, 2004 2:49 pm
Lokalizacja: Stary Sącz (też w Beskidach)

Post autor: mdeja » czw mar 23, 2006 5:12 pm

Tak samo jak dizelek 2.4 w najnowszym Hiluxie :lol:
kiedyś VITA 2.0V6, Samuraj Coil - teraz Hyundai Terracan 2.9 32 MT, 31AT

kkk13
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 7
Rejestracja: ndz sty 04, 2004 3:08 pm

Post autor: kkk13 » wt kwie 04, 2006 10:15 pm

dark_zdzich pisze:A ja mam mieszane uczucia, z jednej strony bardzo mi sie podoba z drugiej zaś to klamot jest,
(nie wiem za bardzo jakie jest przeznaczenie tego samochodu , L200 można dużo wybaczyć z racji przeznaczenia a pSport ??) ale za to można go poczipować :)2
Przepraszam za lekki OT,ale pytanie do Ciebie Dark zdich - mam L200 05', którego juz wkrótce,mam nadzieje, zaczne eksploatowac, interesuje mnie chipowanie, czy będzie możliwe w takim aucie, tzn chodzi mi o dobranie sie do sterownika i poprzez wylutowanie pamięci wgranie innego programu, czy piszesz o czymś takim??, czy masz może na mysli jakieś bryloczki, typu: 'box'..??

Awatar użytkownika
majcher
Posty: 2015
Rejestracja: pt lip 11, 2003 7:38 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: majcher » śr kwie 05, 2006 7:52 am

kkk13 pisze:
dark_zdzich pisze:...ale za to można go poczipować :)2 ...
...interesuje mnie chipowanie, czy będzie możliwe w takim aucie, tzn chodzi mi o dobranie sie do sterownika i poprzez wylutowanie pamięci wgranie innego programu, czy piszesz o czymś takim??, czy masz może na mysli jakieś bryloczki, typu: 'box'..??...
nadchodzi :roll: Czas Tuningu
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT

Awatar użytkownika
+ AND +
 
 
Posty: 1072
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 3:28 pm
Lokalizacja: Garwolin\Józefów Mazowieckie

Post autor: + AND + » śr kwie 05, 2006 11:48 am

[/quote] nadchodzi :roll: Czas Tuningu[/quote]



i wybuchów :lol: :lol: :lol: :)2
Nissan GR - era motania
Sportage - dupowoz
cos nadchodzi ...wiekszego
gps 21.3... -51.5...

morot
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 13
Rejestracja: wt cze 27, 2006 8:03 pm

Pajero Sport

Post autor: morot » wt cze 27, 2006 8:17 pm

Witam

Jestem nowy i niewiele wiem o temacie. Wybaczcie zatem jeżeli zadam proste pytania.

Mi również podoba się Pajero Sport.

Wiem, że to auto nie ma centralnego mechanizmu różnicowego. Czy taka konstrukcja pozwala na jazdę z napędem na cztery koła po asfalcie ?

Czy do tego modelu dostępne są akcesoria tuning'owe (np. blokady) ?

Dlaczego auta tego praktycznie nie widać w relacjach zdjęciowych z imprez 4x4. Czy dlatego, że się do tego nie nadaje ?

Jaka jest Wasza opinia o awaryjności ?

pozdrawiam
M.

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40594
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Mroczny » wt cze 27, 2006 8:39 pm

ad 1 nie
ad 2 bo jeszcze młode i drogie cholernie, a zrobienie z tego normalnego auta to już spora kasa. No i chocby włożyć w niego zylion pln dalej objedzie go sj na nalewkach simexopodobnych :)21 *

* - moja własna, subiektywna i pełna nadużyć opinia :)21

Awatar użytkownika
janusz k160
 
 
Posty: 5567
Rejestracja: wt mar 29, 2005 10:04 pm
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: janusz k160 » wt lip 18, 2006 6:50 pm

Ale nie pozbawiona racji.. :roll:

Awatar użytkownika
pancziki
Posty: 726
Rejestracja: pn wrz 01, 2003 3:25 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: pancziki » wt lip 18, 2006 11:44 pm

mamy takiego na zakładzie
silnik jest do dupy
wmontowli mu komputer i sypie się to jak nieszczęście
w L200 nie ma żadnej elektroniki i przez to jest bezawaryjny absolutnie
chyba że to filipowicz go zepsuł bo próbował go dłubnąć ze 115 na 136 koni
długi może więcej

morot
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 13
Rejestracja: wt cze 27, 2006 8:03 pm

centralny mechanizm różnicowy ???

Post autor: morot » wt sie 22, 2006 9:12 pm

Cześć

Trafiłem na takie ogłoszenie

http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1300583

To co zwróciło moją uwagę to informacja, że to Pajero Sport, które jest sprowadzone z USA posiada centralny mechanizm różnicowy. Czyżby wersje amerykańskie posiadały coś takiego jak super select z blokadą ? Czy może jest to jeszcze inny wariant ?

Jeśli ktoś zna temat to będę wdzięczny za wyjaśnienia.

Pozdrawiam
M.

Awatar użytkownika
rudypajero.koszalin
Posty: 1895
Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
Lokalizacja: koszalin
Kontaktowanie:

Post autor: rudypajero.koszalin » wt sie 22, 2006 10:09 pm

I znowu się okazuje że amerykanie mają lepiej... :o

A u nas miał być druga japonia...Tfu... :roll: :)3
Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.

Awatar użytkownika
pedro3
 
 
Posty: 217
Rejestracja: ndz lut 12, 2006 9:51 pm
Lokalizacja: Wadowice

Post autor: pedro3 » śr sie 23, 2006 6:10 am

Piękny :)2 :D
Pozdrawiam
pedro3
[było: Pajero II, Frontera B, Jeep GC WJ, Outlander III; jest: Ford Edge]

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » śr sie 23, 2006 6:52 am

rudypajero.koszalin pisze:I znowu się okazuje że amerykanie mają lepiej... :o

A u nas miał być druga japonia...Tfu... :roll: :)3
nie ma lepiej tylko sprzedajacy chyba sie myli - choc z drugiej strony nawet Pajero I ma blokade centralnego,włącza sie ja wajachą od reduktora :)21
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

morot
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 13
Rejestracja: wt cze 27, 2006 8:03 pm

Post autor: morot » śr sie 23, 2006 12:45 pm

Cześć

Na stronie

http://www.ajccars.com/content/2004carg ... wagon.html

znalazłem opis „ ... In addition, the system brings part-time 4WD with locked center differential and both high and low ranges...”

Z kolei na stronie

http://www.automobilemag.com/am/2002/mi ... tions.html

jest informacja
-Center differential lock

Nie wiem tylko jak amerykanie interpretują „Center differential lock”. Czy jest to mechanizm różnicowy z prawdziwego zdarzenia z blokadą, czy też dołączany na sztywno przód tak jak w wersjach europejskich.

M.

morot
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 13
Rejestracja: wt cze 27, 2006 8:03 pm

Post autor: morot » pt wrz 29, 2006 9:35 pm

Chyba jednak Amerykanie mają lepiej. Wygląda na to, że niektóre wersje Montero Sport od roku 2002 były wyposażone w centralny mechanizm różnicowy zwany ALL4-wheel drive(TM).

Więcej na stronie
http://www.theautochannel.com/news/2003 ... 71931.html

Przejrzałem kilkla aukcji na amerykańskim ebay i rzeczywiście dźwignia zmiany napędu posiada opcje AWD, 4H, 4L a nie tak jak w wersjach europejskich 2H, 4H, 4L.

M

Awatar użytkownika
32MU
 
 
Posty: 153
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 10:28 pm
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: 32MU » ndz paź 01, 2006 9:13 pm

Witam!
Miałem okazję przetestowac to auto - sport z silnikiem 2,5 d - jest to znakomity przykład jak można prosto spi...szyć samochód.Całkowity brak synchronizacji silnika ze skrzynią, przy 100/h mało głowy nie urwie, strach dalej naciskać na pedał,po 110 przestaje prawie przyspieszać.Co innego wersja usa - ale to benzyny ze skrzynią super select.Gdybym mial wybierać, to po doswiadczeniach na transyberii tylko ten model albo hm.. ewentualnie jeszcze toyota w benzynie.Natomiast z daleka trzymałbym się od nissanów , bardzo daleko!.Zwlaszcza tych po "leftingach"

Awatar użytkownika
Igor V8
 
 
Posty: 9630
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl

Post autor: Igor V8 » ndz paź 01, 2006 10:07 pm

32MU pisze:Witam!
Miałem okazję przetestowac to auto - sport z silnikiem 2,5 d - jest to znakomity przykład jak można prosto spi...szyć samochód.Całkowity brak synchronizacji silnika ze skrzynią, przy 100/h mało głowy nie urwie, strach dalej naciskać na pedał,po 110 przestaje prawie przyspieszać.Co innego wersja usa - ale to benzyny ze skrzynią super select.Gdybym mial wybierać, to po doswiadczeniach na transyberii tylko ten model albo hm.. ewentualnie jeszcze toyota w benzynie.Natomiast z daleka trzymałbym się od nissanów , bardzo daleko!.Zwlaszcza tych po "leftingach"
Bo do Nissana trzeba dorosnąć !!
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... :)21

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości